2022-06-28 26904 ca 360784 CAIB ![CDATA[Convocatòria que ha de regir la concessió de beques de formació pràctica per a estudiants universitaris a l’Ajuntament de Santanyí]] CAIB ca 490 ![CDATA[<p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Referència Base de Dades Nacional de Subvencions: &nbsp;636324</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Per resolució de la batlia de l'Ajuntament de Santanyí de data 28 de juny de 2022, s'ha aprovat la convocatòria que ha de regir la concessió de beques de formació pràctica per a estudiants universitaris a l'Ajuntament de Santanyí.&nbsp;&nbsp;&nbsp; </span></span></span></p> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE FORMACIÓ PRÀCTICA PER A ESTUDIANTS UNIVERSITARIS A L'AJUNTAMENT DE SANTANYÍ</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 1. Objecte i finalitat</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">1.1 Aquestes bases tenen per objecte regular la concessió de les beques de formació pràctica destinades a estudiants de grau, màster universitari o títol propi de la Universitat de les Illes Balears per fer pràctiques en determinades àrees i unitats de l'Ajuntament de Santanyí.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">1.2 Els objectius d'aquestes beques són:</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">a- Oferir una formació pràctica que contribueixi a garantir una millor qualificació professional a estudiants d'estudis universitaris.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">b- Facilitar el coneixement de la metodologia de treball adequada a la realitat professional en la qual els/les estudiants hauran d'operar, contrastant i aplicant els coneixements adquirits.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">c- Afavorir el desenvolupament de competències tècniques, metodològiques, personals i participatives.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">d- Obtenir una experiència pràctica que faciliti la inserció al mercat de treball i en millori l'ocupabilitat futura.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">e- Afavorir els valors de la innovació, la creativitat i l'emprenedoria.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 2. Règim de la concessió i marc normatiu</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">2.1 Les beques objecte d'aquesta convocatòria es concedeixen en règim de concurrència competitiva de totes les sol·licituds que compleixin els requisits exigits en aquestes bases i es regeixen per: la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre; el Reial decret 130/2019, de 8 de març, pel qual es regula la Base de dades Nacional de Subvencions i la publicitat de les subvencions i altres ajudes públiques; les Bases generals reguladores de subvencions de l'Ajuntament de Santanyí, aprovades en sessió de Ple ordinari de 27 de desembre de 2021; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment comú de les administracions públiques; la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic; la Llei 27/2011, d'1 d'agost, sobre actualització, adequació i modernització del sistema de la Seguretat Social; i el Reial decret 592/2014, pel qual es regulen les pràctiques acadèmiques externes dels estudiants universitaris.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">2.2 Les subvencions, ajudes, ingressos o recursos per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats, nacionals, de la Unió Europea o d'organismes internacionals, són compatibles amb les beques objecte d'aquesta convocatòria.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 3. Persones beneficiàries</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">3.1 Podran ser beneficiaris de les beques objecte d'aquesta convocatòria les persones que compleixin amb els següents requisits:</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">a) Ser estudiants de grau, màster universitari o títol propi de la Universitat de les Illes Balears (que tenguin com a mínim 160 hores) i que hagin superat almenys un 50 per cent dels crèdits dels estudis.&nbsp;</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">b) Comptar amb número de la Seguretat Social.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">c) Els alumnes de la UIB han d'estar inscrits al DOIP o s'hi han d'inscriure en el termini de sol·licituds per optar a la beca.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">3.2 Els titulats no poden gaudir d'aquest tipus de pràctiques.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">3.3 Els peticionaris han d'estar al corrent de les seves obligacions amb la Seguretat social i tributàries, incloses les municipals, i no ser deutors de reintegrament de subvencions.&nbsp;</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">3.4 El simple fet de presentar la sol·licitud de les beques de formació pràctica, suposa acceptar aquestes bases i en cas de falsedat o omissió total o parcial de la documentació presentada s'incorrerà en responsabilitat.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 4. Documentació</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Els peticionaris han de presentar els següents documents:</span></span></span></p> <ol> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Imprès de sol·licitud (instància) degudament emplenada indicant lloc de pràctiques sol·licitat.&nbsp;</span></span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">DNI /NIE de l'interessat.</span></span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Un certificat de crèdits/assignatures aprovats amb les notes acadèmiques.</span></span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Documentació acreditativa del número de la seguretat social.</span></span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">La documentació que s'estimi convenient per a acreditar el compliment per part dels peticionaris dels criteris establerts.</span></span></span></li> </ol> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 5. Lloc i termini per presentar les sol·licituds</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">5.1 Les sol·licituds es podran presentar, d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, de les següents formes:</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Santanyí (https://www.ajsantanyi.net/es) pel seu tràmit específic establert. Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic o DNI electrònic o Cl@ve pin. (obligatori per als subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions per l'article 14.2 i 3 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Illes Balears, i opcional per a les persones físiques)</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">PRESENCIALMENT (només per a persones físiques): Al Registre General de l'Ajuntament de Santanyí (de 09:00 hores a 14:00 hores de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de comunitats autònomes o de les entitats que integren l'Administració local. A més, també podeu enviar la documentació per correu postal (només per a persones físiques). En aquest cas, heu de presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">5.2 El termini establert per presentar sol·licituds serà de 5 dies naturals comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquestes bases en el BOIB.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 6. Criteris de selecció </span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Els criteris d'adjudicació, que s'aplicaran als sol·licitants que compleixin els requisits prevists al punt 4, són els següents:</span></span></span></p> <ol> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Ordre d'entrada al Registre general de l'Ajuntament.</span></span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Major nombre de crèdits superats.</span></span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">En cas d'empat amb els criteris anteriors es tindrà en compte la mitjana de l'expedient acadèmic.</span></span></span></li> </ol> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 7. Quantia</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">La beca -que ha de ser abonada per l'Ajuntament- depèn del nombre d'hores de pràctiques que l'estudiant/a faci al dia. A la retribució esmentada a continuació se li ha d'aplicar un 2 per cent de retenció d'IRPF, que s'ha de restar a les quantitats brutes, que seran mensuals:</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">(&nbsp; ) 90 euros bruts, si l'estudiant/a realitza una hora diària.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">(&nbsp; ) 180 euros bruts, si l'estudiant/a realitza dues hores diàries.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">(&nbsp; ) 270 euros bruts, si l'estudiant/a realitza tres hores diàries.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">(&nbsp; ) 360 euros bruts, si l'estudiant/a realitza quatre hores diàries.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">(&nbsp; ) 450 euros bruts, si l'estudiant/a realitza cinc hores diàries.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">(&nbsp; ) 540 euros bruts, si l'estudiant/a realitza sis hores diàries (només durant els períodes no lectius).</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">(&nbsp; ) 630 euros bruts, si l'estudiant/a realitza set hores diàries (només durant els períodes no lectius).</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">L'Ajuntament abonarà a la Seguretat Social la quota empresarial de cotització corresponent&nbsp;al&nbsp;becari, establerta segons el RD 1493/2011, de 24 d'octubre.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%"><strong>Cost de gestió</strong></span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">La FUEIB cobrarà per la gestió a l'Ajuntament de Santanyí la quantitat de 210 euros més l'IVA del 21 per cent per estudiant/a en pràctiques incorporat/ada a l'entitat.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">S'aplicarà la tarifa especial de 80 euros més IVA en cas de renovacions de beques per canvi de curs acadèmic, per convenis tramitats per spin-offs, empreses amb càtedres UIB-FUEIB i ajuntaments que tinguin centre universitari en el seu municipi.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 8. Crèdit pressupostari</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">L'import màxim d'aquesta convocatòria és de sis mil euros (6.000,00 €) amb càrrec a l'aplicació pressupostària 16-32603-4870101.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 9. Beques oferides</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">9.1. URBANISME</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Beques oferides: 1</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">DEPARTAMENT RESPONSABLE: URBANISME</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">PERSONA RESPONSABLE DEL BECARI: ARQUITECTE MUNICIPAL</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">TITULACIÓ ACADÈMICA DE L'ESTUDIANT: ARQUITECTURA o ARQUITECTURA TÈCNICA.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">TASQUES A DESENVOLUPAR DINS EL DEPARTAMENT:</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- ELABORACIÓ DE CÈDULES URBANÍSTIQUES, CERTIFICATS I LLICÈNCIES DE PRIMERA OCUPACIÓ.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- REALITZACIÓ DE MEDICIONS I PRESSUPOSTOS DEL PROJECTES MUNICIPALS</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- ELABORACIÓ DE MEMÒRIES DE PROJECTES URBANÍSTICS.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">HORES A REALITZAR: FINS UN MÀXIM DE 650 HORES</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">9.2 CONTRACTACIÓ</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Beques oferides: 1</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">DEPARTAMENT RESPONSABLE: CONTRACTACIÓ PÚBLICA</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">PERSONAL RESPONSABLE DEL BECARI: TAG DEL DEPARTAMENT DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">TITULACIÓ ACADÈMICA DE L'ESTUDIANT: GRAU EN DRET</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">TASQUES A DESENVOLUPAR DINS EL DEPARTAMENT:</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- ESTUDI, ACTUALITZACIÓ DE L'ESTAT i CONTROL DELS EXPEDIENTS</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- REDACCIÓ DE DOCUMENTACIÓ ADMINISTRATIVA (INFORMES, PLECS DE &nbsp;CLÀUSULES ADMINISTRATIVES, OFICIS, ENTRE ALTRES)</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">HORES A REALITZAR: FINS UN MÀXIM DE 650 HORES</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">9.3 SECRETARÍA</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Beques oferides: 1</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">DEPARTAMENT RESPONSABLE: SECRETARÍA</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">PERSONAL RESPONSABLE DEL BECARI: SECRETARI DE L'AJUNTAMENT</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">TITULACIÓ ACADÈMICA DE L'ESTUDIANT: GRAU EN DRET, GRAU EN ADE o DOBLE GRAU EN ADE-DRET.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">TASQUES A DESENVOLUPAR DINS EL DEPARTAMENT:&nbsp;</span></span></span></p> <p style="margin-left:40px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- SUPORT EN MATERIA ADMINISTRATIVA I PRESSUPOSTÀRIA ALS DEPARTAMENTS DE JOVENTUT, ESPORTS, SERVEIS SOCIALS I MEDIAMBIENT (PROCEDIMENT ADMINISTRATIU, CONTRACTACIÓ I GESTIÓ DEL PRESSUPOST)</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">HORES A REALITZAR: FINS UN MÀXIM DE 650 HORES</span></span></span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">Article 10. Procediment de selecció </span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">El procediment de concessió de la subvenció és per concurrència competitiva tenint en compte els criteris de selecció prevists al punt 6.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">La resolució d'aquest procediment correspon a la batlia i en serà òrgan instructor la regidoria d'Educació. </span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Per estudiants de la UIB</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">1. L'Ajuntament enregistrarà a la web del DOIP l'oferta de pràctiques per acollir un/a estudiant. Una vegada rebuda al DOIP es gestionarà el més aviat possible i a més es publicarà a la plataforma i es donarà difusió a les xarxes socials pròpies del DOIP, posteriorment l'Ajuntament podrà consultar a la web del DOIP els CV de les persones que estiguin interessades en la oferta.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">2. El DOIP demana al/la responsable dels estudis el vistiplau acadèmic del pla de pràctiques proposat, requisit imprescindible per donar continuïtat al procés:</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- En el cas dels estudis de Grau: al/a la vicedegà/ana corresponent de la UIB</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- En el cas de màsters universitaris: al director/a del màster universitari</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- En el casos dels títols propis: al director/a del títol propi i al director/a del Centre d'Estudis de Postgrau</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">3. Una vegada que la UIB ha acceptat el pla de pràctiques, el DOIP fa la preselecció dels candidats.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">4. El DOIP proporciona els CV dels estudiants interessats en les pràctiques a l'entitat a través de la web del DOIP.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">5. L'Ajuntament es compromet a incloure en el procés de selecció a tots els alumnes interessats. Posteriorment s'emetrà un informe i una proposta de resolució.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">6. La batlia dictarà una resolució amb el resultat de la selecció que notificarà als sol·licitants. També s'informarà al DOIP a través del DOIP Virtual.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">7. El DOIP prepararà el conveni marc per acollir estudiants de pràctiques curriculars i extracurriculars i l'enviarà a través de Docusign (plataforma de signatura electrònica) a l'Ajuntament perquè es signi per la batlia i posteriorment a la vicerectora d'estudiants per a que signi per la seva part.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">8. El DOIP prepararà l'annex/pla de pràctiques per a cada estudiant seleccionat i l'enviarà a través de Docusign (plataforma de signatura electrònica) a l'Ajuntament perquè es signi per part del tutor nomenat per l'Ajuntament, i posteriorment per l'estudiant i pel tutor de la UIB.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">9. Un cop signat l'annex/pla de pràctiques, totes les parts implicades (Ajuntament, estudiant/a i tutor/a de la UIB) en rebran una còpia per correu electrònic i l'estudiant/a podrà iniciar les pràctiques.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Per a estudiants no siguin de la UIB</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- S'ha de signar un conveni amb cada una de les universitats corresponents, aquesta gestió es realitzarà des del Centre Universitari amb el recolzament de l'alumne i es seguiran els procediments que es marquin des de la Universitat corresponent.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">- Per als alumnes en pràctiques d'altres Universitats s'aplicaran les condicions específiques de cada una, en cas de no tenir condicionaments especials s'aplicaran els mateixos de la UIB.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Un cop finalitzada la present convocatòria i mentre hi hagi crèdit pressupostari es podran anar convocant beques per cada un dels departaments de l'Ajuntament que es comunicaran al DOIP i un cop hagin estat publicades per el DOIP serà aquesta entitat qui passarà al departament d'educació els possibles candidats i d'aquí se'n fera la selecció.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Seguiment de les pràctiques: El responsable dels estudis en el moment de donar el vist-i-plau de les pràctiques també designarà un/a tutor/a responsable del seguiment de les pràctiques per part de la UIB. Igualment, l'Ajuntament també assignarà un/a tutor/a de pràctiques que realitzarà el seguiment de les pràctiques.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Durada:&nbsp;Les pràctiques es poden realitzar durant el curs acadèmic, segons les dates que indiqui el calendari escolar publicat al FOU de la UIB, o les que prevegi el pla d'estudis en el cas dels títols propis.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">La durada de les pràctiques no pot superar les 650 hores per curs acadèmic i com a mínim s'han de realitzar 80 hores. En els casos en què la durada sigui inferior a 650 hores, l'Ajuntament podrà sol·licitar per escrit la pròrroga del conveni fins a arribar al màxim permès.</span></span></span></p> <p>En qualsevol moment, si hi ha causes que ho justifiquin, l'annex/pla de pràctiques es podrà rescindir per iniciativa de qualsevol de les parts.</p> <p>El nombre màxim d'hores de pràctiques diàries és de 7. Amb aquesta finalitat es pretén que l'estudiant/a pugui compaginar els estudis amb les pràctiques remunerades. Els dies que els estudiants hagin de fer exàmens no hauran de realitzar les pràctiques. L'Ajuntament es compromet a donar facilitats per establir l'horari dels estudiants. No obstant això, durant els períodes no lectius, l'horari esmentat es pot augmentar fins a un màxim de 7 hores diàries, i hi haurà l'augment d'ajut econòmic corresponent.</p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">11.- Publicació</span></strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Aquesta convocatòria es publicarà a la BDNS, al BOIB, al tauler d'anuncis i a la pàgina web de l'Ajuntament.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">NOTA: els annexos es troben a disposició dels interessats a la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí.</span></span></span></p> <p> </p> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Document signat electrònicament al marge<em> (Santanyí, 28 de juny de 2022)</em></span></span></span></p> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><strong><span style="line-height:115%">La batlessa<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px; width:100%"> </span>​​​​​​​</span></strong></span></span><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:115%"><span style="line-height:115%">Maria C. Pons Monserrat</span></span></span></p> ]] 662405 26900 text/html CAIB 2022-06-30