661548 ca 2022-06-02 ![CDATA[Convocatòria d’una borsa de feina, complementària, de treballador/a familiar (contracte laboral de durada determinada)]] 22586 CAIB 22596 312166 2022-06-04 ca text/html CAIB ![CDATA[<p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">(Exp. núm. 616/2022)</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">La junta de govern local d'aquest ajuntament, en sessió d'1 de juny de 2022, en exercici de l'atribució delegada per resolució de batlia núm. 858/2019, de 25 de juny (BOIB núm. 101, de 23.07.2019), ha adoptat el següents acords:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">1r. Aprovar la convocatòria, pel sistema de concurs, d'una borsa de treball categoria de treballador/a familiar per a donar cobertura a les vacants, absències, incapacitats laborals, confinaments, etc., i/o necessitats de personal de caràcter temporal.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">2n. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s'adjunten com a annex d'aquest acord.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">3r. Publicar les bases de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i a la pàgina web de l'Ajuntament d'Alaró.</span></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">El que fem públic per a general coneixement.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Recursos.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Contra aquest acord, que és definitiu en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">a) Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l'endemà de la notificació del present acord.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">b) El recurs de reposició potestatiu davant la junta de govern local en el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la publicació del present acord. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d'un mes des de la seva presentació sense que s'hagi resolt expressament ni s'hagi notificat, podrà interposar- se el recurs contenciós administratiu.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">No obstant l'anterior, es pot exercitar, si és el cas, qualsevol un altre recurs que s'estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i amb la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.</span></p> <p style="text-align:center"><strong>BASES REGULADORES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL PER DONAR COBERTURA A LES VACANTS I/O NECESSITATS DE PERSONAL EN LA CATEGORIA DE TREBALLADOR/A FAMILIAR A L'AJUNTAMENT D'ALARÓ.</strong></p> <p><strong><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Primera. Objecte de la convocatòria.</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">L'objecte de la present convocatòria és la formació d'una borsa per donar cobertura a les vacants i/o necessitats de personal en la categoria de treballador/a familiar, mitjançant el sistema de concurs.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Es tramita aquest procediment per constituir una segona borsa de feina perquè els oferiments realitzats durant aquest any han posar de manifest el quasi exhauriment de la borsa constituïda, i s'han de preveure les futures substitucions o necessitats de personal.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Aquesta borsa de treball té caràcter complementari a l'aprovada per resolució de la 1a. tinenta de batle de 3 de desembre de 2020 (BOIB núm. 216, de 31.12.2020). En primer lloc, els oferiments de treball es realitzaran a la borsa de l'any 2020, per si alguna de les persones que l'integren està en situació de disponible.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Les bases es regiran d'acord amb el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic (EBEP); la Llei autonòmica 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears; i la resta de normativa aplicable.</span></span></p> <p><span style="color:null"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">La present convocatòria es publicarà en el BOIB i la seva publicació serà la que regirà els terminis per la presentació de la sol·licitud. Les altres publicacions es faran en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de la corporació, www.ajalaro.net.</span></span></p> <p><strong><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Segona.- Requisits de les persones aspirants</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">1. Per ser admeses en aquest procés selectiu, les persones interessades hauran de complir, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i durant tot el procés selectiu, els següents requisits:</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat a l'article 57 de l'EBEP.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">b) Tenir 16 anys complerts el dia que finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">c) Estar en possessió d'alguna de les següents titulacions:</span></span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Títol FP de Grau Mitjà de Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència que estableix el RD 1593/2011, de 4 de novembre.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Títol FP de Grau Mitjà de Tècnic en Cures Auxiliars d'Infermeria que estableix el RD 546/1995, de 7 d'abril.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Títol FP de Grau Mitjà en Atenció Sociosanitària que estableix el RD 496/2003, de 2 de maig.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El Certificat de Professionalitat d'Atenció Sociosanitària en el Domicili (RD 1379/2008, de 1 de agosto).</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El Certificat de Professionalitat d'Auxiliar d'Ajuda a Domicili (itinerari formatiu regulat pel RD 331/1997, de 7 de març, segons la Disposició Transitòria Primera del RD 1506/2003, de 28 de novembre).</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El Certificat d'haver superat un curs amb itinerari formatiu de Certificat de Professionalitat d'Auxiliar d'Ajuda a Domicili, itinerari formatiu regulat pel RD 331/1997, de 7 de març. D'una duració mínima de 445 hores.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Certificat de Professionalitat en Atenció Sociosanitària a persones dependents en institucions socials (RD 1368/07 de 19 d'octubre de 2007).</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Certificat d'habilitació provisional o excepcional expedit de conformitat amb l'Acord del Consell Territorial del Sistema per a l'Autonomia i Atenció a la Dependència de 19 d'octubre de 2017 pel qual es modifica parcialment l'Acord de 27 de novembre de 2008 sobre criteris comuns d'acreditació per garantir la qualitat dels centres i serveis del Sistema, modificat per l'Acord de 7 d'octubre de 2015.</span></span></li> </ul> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">En el supòsit d'haver presentat un títol equivalent a algun dels exigits, l'aspirant haurà d'al·legar la norma que estableixi l'equivalència, o si no, haurà d'acompanyar certificat expedit per l'òrgan competent que acrediti l'esmentada equivalència.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">En el cas de titulacions obtingues a l'estranger s'haurà d'aportar la credencial que acrediti la corresponent homologació o la credencial per a l'exercici de la professió corresponent.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">La titulació s'acreditarà mitjançant l'expedició dels títols corresponents per l'autoritat acadèmica competent. Aquesta mateixa autoritat podrà declarar també l'equivalència de títols.</span></span></p> <p><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">d) No haver estat separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per l'exercici de les funcions públiques per resolució judicial, per l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas del personal laboral, en el que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés al servei públic.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">e) Posseir la capacitat funcional, física i psíquica, pel desenvolupament de les tasques.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">f) Acreditar el coneixement de llengua catalana corresponent al nivell de certificat B1, mitjançant l'aportació del certificat o document entregat per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP) o la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per l'Administració d'acord amb la normativa vigent.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">g) Acreditar la carència de delictes de naturalesa sexual mitjançant el Certificat negatiu de Delictes de Naturalesa Sexual emès pel Ministeri de Justícia.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">h) Resguard acreditatiu del pagament de la taxa per participació en procediments selectius.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El pagament s'ha de fer efectiu mitjançant ingrés o transferència a qualsevol dels següents comptes bancaris de titularitat municipal:</span></span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Caixabank ES76 2100 0101 4102 0000 1009</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Banca March ES46 0061 0100 8200 0612 0188</span></span></li> </ul> <p><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Les persones aspirants hauran de reunir els requisits establerts en aquestes bases a la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant el procés selectiu; requisits que es faran constar en la sol·licitud. En aquest sentit es podran fer les comprovacions oportunes fins a la contractació.</span></p> <p><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">2. Abans de la signatura del contracte, la persona interessada ha de fer constar que no realitza cap altra activitat en cap lloc del sector públic, delimitat per l'article 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. En cas de realitzar alguna activitat ha de declarar-la en el termini de deu dies següents a la signatura del contracte, perquè la Corporació pugui adoptar l'acord de declaració de compatibilitat o incompatibilitat.</span></p> <p><strong><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Tercera.- Funcions</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Seran les funcions que constitueixen l'objecte peculiar o propi de la professió de treballador/a familiar, així com:</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Assistir: Cobrir determinades necessitats de tipus material i emocional, repartiment de menjar a domicili i tasques d'higiene en el domicili&nbsp;del usuari, centre de dia o altres. Actuar davant els problemes que surten&nbsp;al usuari&nbsp;intentant resoldre'ls, cercant els medis per fer-ho. Vèncer un problema o dificultat. Aquesta funció és bàsica: sense ella no és possible desenvolupar les&nbsp;demés.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Prevenir: Observar situacions en el domicili&nbsp;del usuari&nbsp;per evitar un major deteriori&nbsp;del mateix. Anticipar-se als esdeveniments per evitar mals majors.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Recolzar: Donar suport físic i emocional. Estimular&nbsp;per que&nbsp;la usuària&nbsp;s'organitzi de manera diferent els seus hàbits o costums. Donar-li confiança perquè pugui superar dificultats.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Orientar: Donar la informació necessària a la persona o família. Encaminar o assenyalar determinats comportaments que les beneficiaran. Informar damunt tots les dubtes que plantegi&nbsp;el usuari.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Curativa: Vigilància de la medicació. Corregir hàbits que perjudiquin l'entorn&nbsp;del usuari. Desenvolupar petites tasques relacionades amb la salut&nbsp;del usuari.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Educativa: Realitzar tasques conjuntament amb&nbsp;el usuari&nbsp;perquè aquest aprengui. A partir del problema,&nbsp;ajudar a que&nbsp;el usuari&nbsp;introdueixi elements que&nbsp;li ajuden&nbsp;a modificar costums. Ensenyar&nbsp;per que&nbsp;l'usuari tingui la màxima autonomia.</span></span></p> <p><strong><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Quarta.- Presentació de sol·licituds i documentació a acompanyar</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">1.- Les sol·licituds per participar en el procés selectiu s'han de formalitzar segons el model que figura a l'Annex I d'aquestes bases, adreçades a la batlia, i es presentaran en el Registre general de l'ajuntament.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="background-color:#ffffff"><span style="color:#000000">Les instàncies també podran presentar-se d'acord amb l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest cas, necessàriament s'haurà d'enviar, mitjançant correu electrònic a l'Ajuntament d'Alaró còpia de la sol·licitud registrada per tenir coneixement de la presentació (correu electrònic ajuntament@ajalaro.net).</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El termini per presentar sol·licituds serà de 15 (quinze) dies hàbils, comptats a partir del dia següent al de la publicació d'aquestes bases en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.</span></span></p> <p><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">2.- A més de les dades de caràcter personal i professional que han de constar al model normalitzat de sol·licitud, les persones interessades hi hauran d'adjuntar la documentació que s'indica a continuació:</span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Fotocòpia del DNI o, en cas de no ser espanyola, fotocòpia del NIE, passaport o targeta de residència.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Fotocòpia compulsada de la titulació requerida (anvers i revers del títol)</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Resguard acreditatiu del pagament de la taxa per participació en el procediment selectiu per import de 20 €, amb les bonificacions que corresponguin si fa el cas (BOIB núm. 169, de 01.10.2020), en el qual ha de figurar el segell de l'entitat bancària que justifiqui el pagament esmentat, o bé s'ha d'adjuntar còpia del justificant de la transferència efectuada si el pagament s'ha fet mitjançant banca electrònica.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Declaració responsable de l'aspirant, relativa al fet que reuneix les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l'exercici de les funcions de la categoria professional a la quals correspon la borsa específica a la qual opta.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Per les persones aspirants amb discapacitat igual o superior al 33%, un certificat dels equips multi-professionals de l'organisme públic corresponent sobre les condicions personals d'aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha d'expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del cos mitjançant, si corresponen segons el parer de l'administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Relació dels mèrits que s'al·leguen: aquesta relació haurà de presentar en forma de llistat on constaran detallats i ordenats els documents que es presenten per justificar els mèrits de cadascun dels blocs que seran objecte de valoració en el concurs. Així mateix, el llistat, ha de venir acompanyat per l'original o fotocòpia compulsada del títols justificatius dels mèrits al·legats, per acreditar l'experiència professional en empresa privada s'haurà d'acompanyar d'un informe de vida laboral emès per la Seguretat Social.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Tota la documentació que es presenti en un idioma que no sigui català o castellà, ha d'anar acompanyada de la corresponent traducció jurada a la llengua catalana<span style="color:#666666"> </span>o castellana.</span></span></li> </ul> <p><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">3.- Les persones aspirants hauran de conservar una còpia segellada i registrada de la seva sol·licitud, per si els hi fos requerida en qualsevol moment del procés selectiu.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">4.- Protecció de dades personals. De conformitat al que disposa l'article 11 de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa als aspirants que la presentació de les sol·licituds implica que les dades personals contingudes en la sol·licitud d'admissió i documentació que l'acompanyi o que es generi a resultes d'aquesta convocatòria s'incorporaran a un fitxer de dades de caràcter personal denominat Personal Municipal, del qual és responsable l'Ajuntament d'Alaró i que té per finalitat, entre d'altres, la convocatòria, tramitació, qualificació i resolució d'aquesta convocatòria.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Les dades personals que calgui poden ser publicades en el BOIB, en el tauler d'edictes de l'Ajuntament i en el web d'aquesta institució (www.ajalaro.net), d'acord amb el que disposen les bases d'aquesta convocatòria i els articles 42 i 43 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Es fa constar que, en el cas que l'interessat/da hagi posat en coneixement de l'Ajuntament dades de salut, n'autoritza expressament el tractament per complir les finalitats anteriorment exposades.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">L'òrgan administratiu davant el qual els interessats poden, si escau, exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i la resta de drets reconeguts en la Llei Orgànica 3/2018 és l'Ajuntament d'Alaró, C/Petit<span style="background-color:#ffffff">, núm. 1, Alaró 07340 ( Illes Balears).</span></span></span></p> <p><strong><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Cinquena.- Admissió d'aspirants</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Acabat el termini de presentació de sol·licituds, la batlia dictarà resolució, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament d'Alaró, sobre la relació de les persones aspirants admeses i/o excloses i, si s'escau, la causa de la no admissió. De la mateixa manera es publicarà el nomenament de les persones que integraran el tribunal qualificador, conforme amb la base sisena.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Les persones excloses disposaran d'un termini de cinc dies hàbils per procedir a la presentació o no de reclamació a aquesta relació.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Seran esmenables els errors de fet, assenyalats a l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, com són les dades personals de la interessada, direcció a efectes de notificació, data, signatura o òrgan a qui es dirigeix.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">No serà esmenable, pel fet d'afectar el contingut essencial de la pròpia sol·licitud del sistema selectiu:</span></span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">La presentació de la sol·licitud fora de termini.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">No fer constar que es reuneixen tot i cada un dels requisits exigits en les bases.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">La falta d'acompliment de qualsevol requisit de participació el darrer dia del termini de presentació d'instàncies.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Qualsevol altra resultant de la normativa aplicable o d'allò previst a les bases de la convocatòria.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Els mèrits al·legats però no aportats.</span></span></li> </ul> <p><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Si no es presenten esmenes o reclamacions, es considerarà elevada a definitiva la llista de persones admeses i excloses i no caldrà tornar-la a publicar.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Les reclamacions a la llista provisional de persones admeses i excloses es resoldran mitjançant resolució de batlia en el termini màxim de quinze dies hàbils i es publicarà en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'Ajuntament, www.ajalaro.net.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Contra la resolució aprovatòria, si n'és el cas, de la llista definitiva, podran les persones interessades interposar recurs contenciós administratiu, en els termes de la Llei reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, un cop presentat, si és el cas, el recurs potestatiu de reposició.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">En tot cas, amb la finalitat d'evitar errors, i si se'n produeixen, possibilitar-ne l'esmena dins el termini i en el forma escaient, les persones interessades han de comprovar no només que no figuren en la relació de persones excloses sinó, a més, que els seus noms consten en la relació pertinent de persones admeses.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Els errors de fet podran ser esmenats en qualsevol moment d'ofici o a petició de les persones interessades.</span></span></p> <p><strong><span style="color:#000000; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Sisena.- Tribunal qualificador</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El tribunal estarà format per cinc membres amb veu i vot i els seus respectius suplents, per cobrir les absències que es puguin produir. Tots els membres del tribunal hauran de ser funcionaris o personal laboral, de caràcter fix o temporal, perquè aquest ajuntament no compta amb suficient nombre de personal fix amb la especialització adient per a tasques d'avaluació. Els membres del tribunal hauran de tenir igual o superior categoria a la de la plaça convocada i amb titulació acadèmica d'igual o superior nivell a l'exigida per a l'ingrés en la subescala tècnica corresponent.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">D'acord amb l'article 60&nbsp;de l'EBEP, no podrà formar part del tribunal qualificador el personal d'elecció o designació política, ni el personal eventual; i es procurarà la paritat entre homes i dones.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">La composició del tribunal es farà pública mitjançant el corresponent anunci en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'ajuntament d'Alaró en el moment de la publicació del llistat provisional d'admesos i exclosos. Hi podran assistir representants sindicals amb veu però sense vot, per efectuar funcions de vigilància i vetlla del bon desenvolupament del procediment&nbsp;selectiu.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El tribunal qualificador estarà constituït de la següent forma:</span></span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">President/a: un/a treballador/a de l'Ajuntament d'Alaró, d'altres ajuntaments que integren la Mancomunitat del Raiguer, o d'altres ajuntaments de l'illa de Mallorca.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Vocals: quatre treballadors/es de l'ajuntament d'Alaró, d'altres ajuntaments que integren la Mancomunitat del Raiguer, o d'altres ajuntaments de l'illa de Mallorca.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Secretari/a: el secretari de la corporació o un treballador de l'ajuntament d'Alaró.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Suplents: Per cada un dels membres del tribunal es designaran els corresponents suplents.</span></span></li> </ul> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">L'abstenció i recusació dels membres del tribunal s'ajustarà al previst en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1&nbsp;de octubre,&nbsp;de règim jurídic del sector públic.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El tribunal qualificador no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de la meitat dels seus membres,&nbsp;ja siguin titulars o&nbsp;suplents, i les decisions s'adoptaran per majoria. Sempre serà necessària l'assistència del president/a i del secretari/a. El tribunal podrà comptar amb l'assistència d'assessors, amb veu però sense vot.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El tribunal qualificador queda facultat per resoldre els dubtes o reclamacions que puguin originar-se amb la interpretació o aplicació de les bases de la present convocatòria, així com per adoptar el acords pertinents front els casos no previstos.</span></span></p> <p><strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Setena.- Procediment de selecció: concurs de mèrits</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Els mèrits al·legats i justificats es valoraran pel tribunal segons el següent barem, i la suma de tots ells no podrà ser superior a 100 punts :</span></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">a) Experiència professional.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">La puntuació global màxima d'aquest apartat serà de 70 punts, i es valorarà de la següent manera:</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">a.1) Experiència professional en funcions anàlogues a les del lloc que s'ha de proveir, com a funcionari/a de carrera, funcionari interí o contractat laboral, a l'administració pública local: 0,20 punts per mes complet treballat.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">a.2) Experiència professional en funcions anàlogues a les del lloc que s'ha de proveir, com a funcionari de carrera, funcionari interí o contractat laboral, a l'administració pública insular, provincial o autonòmica: 0,15 punts per mes complet treballat.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">a.3) Experiència professional en funcions anàlogues a les del lloc que s'ha de proveir, a l'empresa privada: 0,10 punts per mes complet treballat.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Els treballs realitzats a l'administració pública s'han d'acreditar mitjançant certificat lliurat per l'organisme corresponent.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Els treballs realitzats en el sector privat s'han d'acreditar mitjançant certificat d'empresa o còpies acarades dels contractes amb indicació de les dates d'alta i baixa, categoria professional, tipus de contracte, acompanyat d'un informe de vida laboral emès per la Seguretat Social.</span></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">b) Formació reglada.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">La formació o títols en aquest apartat per a ser puntuat ha de tenir relació amb les funcions del lloc que es convoca; no es valorarà la titulació que s'utilitzi com a requisit per accedir al procés de selecció. La puntuació global màxima d'aquest apartat serà de 10 punts, i es valorarà de la següent manera:</span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Llicenciatura o Nivell 3 universitari: 10 punts.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Diplomatura o Grau: 8 punts.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Títol de Postgrau: 7 Punts.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Títol de Màster: 6,5 Punts.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Títol de Formació Professional de Grau superior: 5&nbsp;punt.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Títol de Formació professional de Grau mitjà: 2,5 punts.</span></li> </ul> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">c) Formació no reglada.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">La puntuació global màxima d'aquest apartat serà de 10 punts.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Es valorarà la formació específica i relacionada amb les funcions pròpies de la plaça convocada. La valoració d'aquest criteri es durà a terme d'acord amb el següent barem:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Cursos de formació i perfeccionament, jornades o seminaris impartits i/o reconeguts per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), per l'Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), per la Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), l'Administració Estatal, Autonòmica o Local, les organitzacions sindicals amb acords de formació continua signats amb les administracions públiques, les Universitats i les escoles tècniques, o els homologats per qualsevol d' aquestes institucions. En aquest apartat s'inclouen els cursos de formació ocupacional impartits o promoguts pel Servei d'Ocupació de les Illes Balears (SOIB), i per altres entitats o organismes locals, autonòmics o estatals amb competències en matèria de formació ocupacional.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Els cursos podran tenir qualsevol durada. Els crèdits d'aprofitament suposen els d'assistència; és a dir, no són acumulatius l'assistència i aprofitament.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">No es valoraran per separat les assignatures encaminades a obtenir titulacions acadèmiques.</span></p> <ul> <li><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">L'hora d'importació es valorarà amb 0,015 punts.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">L'hora d'aprofitament es valorarà amb 0,010 punts.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">L'hora d'assistència es valorarà amb 0,005 punts.</span></li> </ul> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">En els cursos expressats en crèdits es consideraran per cada crèdit LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduïdes per RD 1497/1987, de 27 de novembre) 10 hores lectives, i per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits) 25 hores lectives.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Les acreditacions de les formacions es faran mitjançant certificacions o documents oficials emesos per les administracions o els organismes competents, i hauran d'incloure les hores de duració o els crèdits dels cursos, els documents que no indiquin les hores no podran ser valorats.</span></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">d) Coneixements de la llengua catalana:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Estar en possessió d'un nivell de coneixement de català superior a l'exigit a la convocatòria. La puntuació global màxima d'aquest apartat serà de 5 punts.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Es valoraran els certificats expedits o homologats per l'EBAP&nbsp;o la Direcció General de la Política Lingüística. La puntuació en cada cas serà:</span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Nivell B2: 1&nbsp;punts</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Nivell C1: 1,75 punts</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Nivell C2: 2,5 punts.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Coneixements de llenguatge administratiu (certificat LA): 0,50 punts.</span></li> </ul> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">En el supòsit&nbsp;de que&nbsp;l'aspirant acrediti la possessió de més d'un certificat, només es valorarà el que acrediti el nivell de coneixement més alt, excepte quan estigui en possessió del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, el qual serà acumulatiu amb l'altre certificat acreditat.</span></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">e) Permís de conducció de vehicles B1: 5 punts.</span></p> <p><strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Vuitena.- Resolució del procés</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">La puntuació obtinguda en el procés selectiu, determinarà l'ordre de situació de les aspirants de major a menor puntuació.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">En cas&nbsp;de que&nbsp;es produeixin empats, s'han de resoldre atenent successivament els criteris següents:</span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Major puntuació a l'apartat d'experiència professional.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Ser més gran de&nbsp;45&nbsp;anys.</span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Si persisteix finalment l'empat, es farà un sorteig.</span></li> </ul> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Acabada la valoració per part del tribunal es farà públic en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web de la corporació (www.ajalaro.net) la llista de puntuacions obtingudes per les persones aspirants per estricte ordre de puntuació, a l'efecte d'efectuar les reclamacions o observacions oportunes sobre la valoració dels mèrits.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Les persones aspirants disposaran d'un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista, per al·legar les rectificacions pertinents sobre la valoració total provisional del procediment selectiu, les quals es resoldran en el termini de deu dies hàbils, en el qual es publicarà la llista definitiva. En cas contrari, s'entendrà elevada a definitiva.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">El tribunal qualificador elevarà la llista definitiva a la batlia per a la constitució de la borsa de treball. Aquesta es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el tauler d'anuncis de la seu electrònica de l'ajuntament.</span></p> <p><strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Novena.- Funcionament de la borsa de treball</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Aquesta borsa de treball té caràcter complementari a l'aprovada per resolució de la 1a. tinenta de batle de 3 de desembre de 2020 (BOIB núm. 216, de 31.12.2020). En primer lloc, els oferiments de treball es realitzaran a la borsa de l'any 2020, per si alguna de les persones que l'integren està en situació de disponible. En cas de no poder contractar a través d'aqueixa primera borsa, l'ajuntament acudirà a la borsa de treball complementària, procedint de la següent forma: s'avisarà a les persones aspirants disponibles que constaran a la corresponent llista definitiva per rigorós ordre de puntuació. Se'ls comunicarà l'oferta de treball mitjançant correu electrònic a l'adreça que hauran indicat, i se'n deixarà constància a l'expedient. En cas que la persona interessada renunciï a l'oferiment de feina, passarà a ocupar el darrer lloc de la borsa de treball.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Amb caràcter previ a la formalització del contracte, la persona interessada ha de manifestar que no desenvolupa cap feina o activitat en el sector públic dels que delimita la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">En el moment de la contractació, la persona aspirant proposada presentarà els documents que calguin per a la seva contractació. Si dins del termini indicat, llevat de casos de força major, la persona proposada no presenti la documentació o no reunís els requisits exigits, no podrà ser contractada i quedaran anul·lades totes les actuacions, sense perjudici de les responsabilitats en què hagués pogut incórrer. La renúncia al lloc de feina ofert, així com la no presentació de la documentació prevista en aquestes bases, suposarà la renúncia de la plaça, exceptuant les següents situacions que s'hauran d'acreditar per la persona interessada.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Es mantindrà l'ordre de la borsa de treball les persones que, en el moment de l'oferta, es trobin en alguna de les següents situacions:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Incapacitat temporal,&nbsp;incloent-se també la situació de suspensió de contracte per risc en l'embaràs. En aquest supòsit l'informe de baixa o certificat mèdic haurà de ser anterior a la data de la crida.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Maternitat o paternitat, tant per naturalesa com per adopció o acolliment, durant aquest període, es produirà la suspensió temporal de la permanència a la borsa.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Trobar-se en el moment de la crida en servei actiu en qualsevol administració pública.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">La justificació d'aquests casos s'haurà d'entregar en el termini concedit per presentar la documentació abans indicada. Aquestes persones es consideraran com a no disponibles.&nbsp;Així com també&nbsp;ho seran considerades les que en aquell moment estiguin prestant serveis a aquest ajuntament.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Les persones que es vulguin reincorporar a la borsa estan obligades a comunicar a l'ajuntament l'acabament de les situacions anteriorment indicades com a motius justificats de renúncia. Comunicació que s'ha de fer en el termini màxim de deu dies hàbils. La manca de la comunicació en el termini establert suposa l'exclusió de la borsa.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">L'ajuntament podrà deixar sense efecte la contractació, durant el primers quinze de l'inici de la prestació de serveis, si es produeix una manifestació de no idoneïtat de l'aspirant contractat/contractada&nbsp;per el&nbsp;desenvolupament de les funcions pròpies del lloc de treball i per tant es considerarà aquest període com a part integrant del procés selectiu.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Serà exclosa de la borsa qui, un cop efectuada la crida i acceptat el contracte, renunciï després d'haver-se cursat l'alta a la Seguretat Social.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Aquesta borsa de treball tindrà una duració de tres anys a partir de la data de l'acord de constitució de la relació definitiva del borsí de treball de treballador/a familiar.<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span><span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span></span></p> <p><strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Desena.- Normativa aplicable</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">En tot allò no previst a les presents bases, seran d'aplicació el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat pública, i la Llei autonòmica 3/2007, de 27 de març, de la funció publica de la Comunitat Autònoma les Illes Balears.</span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p><strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Onzena.- Incidències</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">El Tribunal queda autoritzat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris&nbsp;pel bon ordre del procés selectiu en tot el que no estigui previst a les bases. Les presents bases, així com la convocatòria i els actes administratius que es derivin d'aquests i de l'actuació del tribunal poden ser impugnats per la persona interessada en&nbsp;el supòsits&nbsp;i forma que determina la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.</span></p> <p> </p> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Alaró, 1 de juny de 2022</span></p> <p style="text-align:center"><strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">El 1r. tinent de batle<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span></span></strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Lorenzo Rosselló Campins</span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p style="text-align:center"><strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">ANNEX I<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span></span><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">MODEL DE SOL·LICITUD</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Nom i llinatges: ________________________________________________ DNI:_____________&nbsp;Adreça:&nbsp;______________________________________</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Població&nbsp;i&nbsp;CP:&nbsp;______________________Telèfon/s:____________</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Correu&nbsp;electrònic:_________________<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span><span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span><span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">EXPÒS:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Primer.- Que he tingut coneixement de la convocatòria del procediment selectiu mitjançant concurs per a la creació d'una borsa per donar cobertura a les vacants&nbsp;i/o&nbsp;necessitats de personal en la categoria de treballador/a familiar a l'ajuntament d'Alaró.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Segon.- Que&nbsp;declar&nbsp;estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits que s'exigeixen a la present&nbsp;convocatòria.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">1.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">2.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">3.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">4.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">5.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">6.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Per l'anterior,</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">SOL·LICIT: Ser admès/a i poder participar en el procediment selectiu, concurs de mèrits, per a la creació d'una borsa per donar cobertura a les vacants&nbsp;i/o&nbsp;necessitats de personal en la categoria de treballador/a familiar a l'ajuntament d'Alaró.</span></p> <p> </p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Alaró,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;de&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; de&nbsp;2022</span></p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">SR. BATLE DE L'AJUNTAMENT D'ALARÓ</span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p style="text-align:center"><strong><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">ANNEX II<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span></span><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">DECLARACIÓ JURADA O PROMESA PER PARTICIPAR EN EL PROCÉS SELECCTIU, MITJANÇANT CONCURS, D'UNA BORSA DE TREBALL PER DONAR COBERTURA A LES VACANTS I/O NECESSITATS DE PERSONAL EN LA CATEGORIA DE TREBALLADOR/A FAMILIAR A L'AJUNTAMENT D'ALARÓ.</span></strong></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Nom i llinatges: ______________________________________ DNI:______________</span></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Declaro baix la meva responsabilitat que:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- No tenc cap malaltia o defecte físic o psíquic que m'impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents al lloc de treball.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- No he estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, i no estic inhabilitat/ada per exercir funció o treball públic.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- No ocupo cap lloc de treball ni realitzo altre activitat en el sector públic delimitada per l'article 1 de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, i no rep cap pensió de jubilació, orfandat o retir.</span></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">En el cas de ser nacional d'un altre Estat:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Declaro no estar en una situació equivalent a les anteriors en el meu Estat.</span></p> <p> </p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Alaró, &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; de&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; de 2022</span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p style="text-align:center"><strong><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">ANNEX III<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span></span><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">RELACIÓ ORDENADA DELS MÈRITS AL·LEGATS</span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Nom i llinatges:&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; DNI:</span></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">EXPÒS:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Que aporto còpia dels següents documents pel procediment selectiu mitjançant concurs per constituir una borsa de treball per donar cobertura a les vacants i/o necessitats de personal en la categoria de treballador/a familiar a l'ajuntament d'Alaró,</span></p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Document nº 1:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Document nº 2:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Document nº 3:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Document nº 4:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Document nº 5:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Document nº 6:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Document nº 7:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Document nº 8:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Document nº 9:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Document nº 10:</span></p> <p> </p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Alaró,&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;de&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; de 2022</span></p> ]] 270 CAIB