CAIB 660711 2022-05-12 CAIB ![CDATA[Resolució de la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat per la qual s’aproven la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del concurs per al proveïment de diversos llocs de treball corresponents a personal laboral fix de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears ]] text/html ca 2022-05-14 200 ca 271468 18830 ![CDATA[<p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>Fets</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">1. El capítol III del Conveni col·lectiu vigent per al personal al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears regula la provisió de vacants, i l'article 21 d'aquest Conveni estableix l'ordre i els procediments que s'han de seguir a l'hora de cobrir els llocs de treball vacants del personal laboral.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">2. Així mateix, l'article 24 del Conveni col·lectiu regula de manera concreta el concurs de proveïment de llocs de treball i estableix que els mèrits que s'han de valorar i el barem d'acord amb el qual s'han de puntuar han de ser els que, amb caràcter general, s'estableixin amb el Comitè Intercentres.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3. De conformitat amb l'Acord pres en el si del Comitè Intercentres de dia 21 de març de 2022, i d'acord amb l'article 6.3.<em>f)</em> de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de las Illes Balears, es regulen les competències de la consellera.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">Per tot això, dict la següent</span></span></p> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>Resolució</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">1. Aprovar la convocatòria del concurs per al proveïment dels llocs de treball corresponents al personal laboral fix que s'assenyalen en l'annex 4 d'aquesta convocatòria.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">2. Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria i que s'adjunten com a annex 1 i annex 2 d'aquesta Resolució.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3. Designar les persones que seran membres de les comissions tècniques de valoració d'aquesta convocatòria, constituïdes per les persones que s'indiquen en l'annex 3.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">4. Aprovar la Relació dels llocs de treball corresponents al personal laboral fix de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, objecte d'aquesta convocatòria, que figura en l'annex 4.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5. Aprovar el model de certificat de serveis prestats en altres administracions, que figura en l'annex 5.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">6. Especificar els codis corresponents a les característiques dels llocs de treball convocats, que s'enumeren en l'annex 6.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">7. Aprovar el model de sol·licitud per participar en aquest procés selectiu, que figura en l'annex 7.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">8. Aprovar el model de sol·licitud de preservació de les dades identificatives de persones víctimes de violència de gènere, que figura en l'annex 8.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">9. Aprovar l'annex 9, relatiu a la informació sobre protecció de dades personals.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">10. Ordenar la publicació d'aquesta Resolució en el <em>Butlletí Oficial de les Illes Balears</em>.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>Interposició de recursos</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar una demanda davant els jutjats socials de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el <em>Butlletí Oficial de les Illes Balears</em>, d'acord amb l'article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.</span></span></p> <p> </p> <p style="text-align:center"><em>(Signat electrònicament: 12 de maig de 2022)</em></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><strong><span style="line-height:100%">La consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat</span></strong></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">Mercedes Garrido Rodríguez</span></span></p> <p> </p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>ANNEX 1</strong></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>Bases de la convocatòria</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>1. Objecte de la convocatòria</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">L'objecte d'aquesta convocatòria és proveir amb personal laboral fix els llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears vacants, dotats pressupostàriament i que no estiguin declarats per extingir, que s'assenyalen en l'annex 4.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>2. Forma de provisió</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">La provisió dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria es du a terme pel sistema de concurs de mèrits o de lliure designació.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>3. Requisits i condicions de participació</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.1. Les condicions generals, els requisits i els mèrits de totes les persones candidates han d'estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procediment del concurs.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.2. Pot participar en aquesta convocatòria tot el personal laboral fix al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, sigui quina sigui la&nbsp;seva situació administrativa, llevat de la suspensió ferma.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.3. Per optar a un lloc de treball s'ha de complir el requisit d'estar contractat o contractada com a personal laboral fix en un lloc de treball del mateix nivell retributiu i de la mateixa categoria professional i, en el supòsit que s'exigeixin&nbsp;altres requisits del lloc en qüestió, se n'ha d'estar en possessió.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.4. Té l'obligació de participar en aquesta convocatòria tot el personal laboral fix de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que estigui en situació d'adscripció provisional.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.5. També estan obligades a participar en aquesta convocatòria totes les persones treballadores en situació d'excedència forçosa per alguna de les causes descrites en les lletres <em>a)</em> i <em>b)</em> de l'article 52 del Conveni col·lectiu, com també les&nbsp;que ocupin un lloc de treball adjudicat amb caràcter temporal. A les persones treballadores que es trobin en alguna d'aquestes situacions i no participin en la convocatòria se les ha de declarar en situació d'excedència voluntària ordinària.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.6. Les persones treballadores en situació de trasllat forçós per necessitat del servei que sol·licitin el trasllat per ocupar vacants a la localitat d'origen del trasllat forçós tenen preferència absoluta, sens perjudici de l'ordre de puntuació en què&nbsp;quedin situades segons la resta de mèrits acreditats per a l'adjudicació d'aquestes vacants.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.7. D'acord amb l'article 4 del Decret 11/2017, de 24 de març, d'exigència del coneixement de la llengua catalana en els procediments selectius d'accés a la&nbsp;funció pública i per ocupar llocs de treball de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, per participar en aquesta convocatòria s'ha d'acreditar el nivell de coneixements de llengua catalana d'acord amb els criteris següents:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>a)</em> Per concursar a llocs de treball inclosos en els nivells 3 i 4 del Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s'han d'acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al certificat B2 (nivell avançat).</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>b)</em> Per concursar a llocs de treball inclosos en els nivells 5 i 6 del Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s'han d'acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al certificat B1 (nivell llindar).</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>c)</em> Per concursar a llocs de treball inclosos en els nivells 7 i 8 del Conveni col·lectiu per al personal laboral al servei de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, s'han d'acreditar els coneixements de llengua catalana corresponents al certificat A2 (nivell bàsic).</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">En els llocs de treball adscrits a més d'una categoria professional s'ha d'exigir com a requisit per ocupar-los estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana més alt dels exigits per a aquests nivells.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">El nivell de coneixements de llengua catalana s'ha d'acreditar mitjançant el&nbsp;certificat oficial corresponent d'entre els següents:</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">— Certificat expedit per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">— Certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública.</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">— Certificat homologat per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears, d'acord amb l'Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014 per la qual es regulen l'homologació dels estudis de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria i del batxillerat amb els certificats de coneixements de llengua catalana de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats i l'exempció de l'avaluació de la llengua i la literatura catalanes en l'ensenyament reglat no universitari, i els procediments per obtenir-les (BOIB núm. 115, de 26 d'agost de 2014).</span></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">— Certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.8. D'acord amb l'article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, per participar en la provisió de llocs de treball que impliquin contacte habitual amb menors és un requisit no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, que inclogui agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com tràfic d'éssers humans.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.9. Aquesta circumstància ha de ser comprovada d'ofici per l'Administració mitjançant la Plataforma d'Interoperabilitat de les Illes Balears (PINBAL) si les&nbsp;persones interessades hi consenten expressament.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.10. Si la persona interessada no hi dona el consentiment, aquesta ha d'adjuntara la sol·licitud de participació en el concurs la certificació negativa preceptiva expedida pel Registre Central de Delinqüents Sexuals.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>4. Persones amb discapacitat</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.1. Les persones interessades que tenguin alguna discapacitat que ja estigui reconeguda davant l'Administració poden instar en la sol·licitud de llocs de treball vacants l'adaptació del lloc o llocs de treball sol·licitats que no suposi una modificació substancial del context de l'organització.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.2. L'Administració ha de demanar a la persona interessada la informació que consideri necessària, com també el dictamen dels òrgans tècnics de què disposa, sobre la procedència de l'adaptació i sobre la seva compatibilitat amb les tasques i funcions del lloc en concret. En tot cas l'Administració ha de tenir cura que durant el procés no es produeixi cap tipus de discriminació envers aquesta persona.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.3. En la resolució que posi fi al concurs de mèrits s'ha de resoldre, així mateix, sobre l'adaptació sol·licitada del lloc o llocs de treball de què es tracti.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>5. Sol·licituds i documentació</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.1. El personal laboral fix de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en situació de servei actiu pot emplenar i registrar telemàticament la sol·licitud, juntament amb la memòria, si escau, segons el model normalitzat fent ús de l'aplicació Portal de Serveis al Personal, accessible des de la Intranet o per l'adreça <em>portaldelpersonal.caib.es</em>, d'acord amb les instruccions que s'hi indiquen.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">En el cas que, una vegada registrada una sol·licitud per via telemàtica, per qualsevol causa s'hagi d'emplenar i registrar una nova sol·licitud, necessàriament s'ha de fer per aquesta mateixa via telemàtica.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">Quan s'hagi completat el tràmit de sol·licitud i registrat telemàticament, es pot imprimir el justificant de la sol·licitud registrada a través de l'apartat «Les meves gestions» del menú principal del Portal de Serveis al Personal.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">En aquest cas, si un cop fets la sol·licitud i el registre telemàtic han de presentar documentació que no consta en l'expedient personal, han de presentar-la, adjunta, amb indicació del número, la procedència i la data, al model «Documentació per completar la sol·licitud»,<span style="color:#000000"> </span><span style="color:#000000">annex </span><span style="color:#000000">7</span><span style="color:#000000">, </span><span style="color:#000000">qu</span><span style="color:#000000">e és a disposició de les persones interessades a </span><span style="color:#000000">la </span><span style="color:#000000">S</span><span style="color:#000000">eu </span><span style="color:#000000">E</span><span style="color:#000000">lectrònica de la Comunitat </span><span style="color:#000000">Autònoma de les Illes Balears </span><span style="color:#000000">i en el web de l'EBAP</span> <span style="color:#000000"><em>http://ebap.caib.es</em></span>, dins el termini establert, d'acord amb qualsevol de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.2. La sol·licitud es pot formular en suport de paper amb el model oficial que <span style="color:#000000">és a disposició de les persones interessades a </span><span style="color:#000000">la </span><span style="color:#000000">S</span><span style="color:#000000">eu </span><span style="color:#000000">E</span><span style="color:#000000">lectrònica de la Comunitat </span><span style="color:#000000">Autònoma de les Illes Balears </span><span style="color:#000000">i en el web de l'EBAP <em>http://ebap.caib.es</em></span> i s'ha de presentar presencialment, juntament amb la documentació que no consti en l'expedient personal, dins el termini establert, en el Registre de l'EBAP. També es pot presentar d'acord amb qualsevol de les formes que preveu l'article 16 de la Llei 39/2015.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.3. El termini per presentar les sol·licituds és de quinze dies hàbils a partir de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria en el <em>Butlletí Oficial de les Illes Balears.</em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.4. Cada persona treballadora pot presentar una única sol·licitud en què ha d'enumerar, per ordre de preferència, tots els llocs sol·licitats. Juntament amb la sol·licitud s'han d'aportar tots els documents acreditatius dels requisits exigits i dels mèrits al·legats, sens perjudici del que disposa la base 6.2. S'han de presentar els documents originals o les còpies.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.5. No es valorarà cap mèrit que no s'hagi justificat com cal dins el termini de presentació de sol·licituds.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.6. En cas de dubte sobre l'ordre de preferència consignat per la persona interessada, la Comissió Tècnica de Valoració ha de prendre en consideració l'ordre en què s'hagin enumerat les places en la sol·licitud i, quan n'hagi presentada més d'una, aquella amb el darrer número de registre d'entrada.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.7. El personal laboral que estigui en situació d'adscripció provisional ha de sol·licitar la totalitat dels llocs de treball vacants de l'illa de residència, corresponents a la seva categoria professional i dels quals compleixi els requisits, sens perjudici del dret de sol·licitar-ne a les altres illes. Al personal laboral que incompleixi aquesta obligació i no obtengui cap lloc de treball se li ha d'adjudicar el primer lloc de treball vacant corresponent a la seva categoria professional segons l'ordre de publicació dels llocs de treball vacants oferts, sempre que compleixi els requisits i la destinació adjudicada sigui de la mateixa illa on té la residència habitual.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.8. El personal laboral que sol·liciti el reingrés mitjançant la seva participació en aquesta convocatòria pot sol·licitar tots els llocs de treball dels quals compleixi els requisits.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.9. Les persones treballadores incloses en els supòsits prevists en l'article 52.<em>a)</em> i <em>b)</em><em> </em>del Conveni col·lectiu tenen l'obligació de participar en aquest concurs i de sol·licitar la totalitat de les vacants corresponents a la seva categoria situades a l'illa on resideixen, sens perjudici del dret de sol·licitar-ne a les altres illes. També tenen aquesta obligació les persones treballadores que es trobin en la situació prevista en els dos primers paràgrafs de l'article 23 del Conveni col·lectiu.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.10. La presentació de la sol·licitud per participar en aquest procediment de provisió suposa el coneixement i l'acceptació inequívocs de l'aspirant del tractament de les dades de caràcter personal a càrrec de l'òrgan competent i únicament per a les finalitats establertes en l'annex 9. El tractament de la informació facilitada en les sol·licituds tindrà en compte les previsions del Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, i de la Llei orgànica<span style="color:#000000">&nbsp;</span>3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.11. En el termini d'un mes comptador des del dia en què la resolució d'adjudicació dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria sigui ferma, les persones que hi hagin participat i que no hagin obtingut cap lloc de treball poden sol·licitar la devolució de la documentació original aportada. Transcorregut aquest termini, l'Administració pot destruir d'ofici els documents que no s'hagin reclamat.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">5.12. Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds, caduca el termini per renunciar a participar en el concurs o desistir-ne. Una vegada transcorregut aquest període, les sol·licituds formulades són vinculants per a la persona sol·licitant, i les destinacions són irrenunciables, llevat que, abans de la presa de possessió, s'hagi obtingut una altra destinació mitjançant una convocatòria pública.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>6. Acreditació dels requisits i dels mèrits</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">6.1. Els requisits i els mèrits de tots els candidats i candidates s'han d'acreditar amb referència al darrer dia del termini general per presentar sol·licituds, el qual es computa a partir de l'endemà d'haver-se publicat aquesta convocatòria en el <em>Butlletí Oficial de les Illes Balears.</em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">6.2. Els requisits i els mèrits corresponents al personal laboral de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears s'han d'acreditar de la manera següent:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>a)</em> Els requisits s'acrediten amb els documents que consten en l'expedient personal i, si escau, amb les dades que puguin ser comprovades per l'Administració mitjançant plataformes d'intermediació de dades. Les persones interes<span style="color:#000000">sades </span><span style="color:#000000">poden </span><span style="color:#000000">apo</span>rtar al Servei de Registre de Personal, en el termini per presentar sol·licituds, els documents que acreditin els requisits o els mèrits que hagin al·legat per valorar en aquest concurs i que no figurin en l'expedient personal.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>b)</em> L'Administració, d'ofici, ha d'incorporar a l'expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en l'expedient personal de cada persona aspirant, així com els que hagin estat al·legats per la persona aspirant i puguin ser comprovats per l'Administració mitjançant plataformes d'intermediació de dades, i amb referència al darrer dia de presentació de sol·licituds.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>c)</em> A l'efecte de tenir la informació necessària per participar en aquesta convocatòria, el personal laboral que vulgui comprovar les dades que figuren en el seu expedient en pot sol·licitar, abans de l'expiració del termini per presentar sol·licituds, un extracte per conèixer els requisits i els mèrits que hi figuren i, si escau, per aportar al Servei de Registre de Personal la documentació que consideri adient.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>d)</em> Això no obstant, les persones candidates han d'acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats que no siguin susceptibles d'inscripció en l'expedient personal o que no són susceptibles de comprovació per part de l'Administració mitjançant plataformes d'intermediació de dades mitjançant documents originals o còpies dels certificats o dels títols corresponents, els quals s'han d'adjuntar a la sol·licitud.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>e) </em>Les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l'original o una còpia de la documentació que considerin pertinent per completar o aclarir els certificats o títols que figurin en l'expedient personal o que hagin acreditat amb la sol·licitud i que puguin plantejar dubtes a les comissions tècniques sobre la procedència de la proposta de valoració.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>f)</em> En el supòsit que la documentació acreditativa d'un mèrit consti en llengua estrangera, la persona interessada ha d'adjuntar una traducció jurada. Sense aquesta traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat i, per tant, no s'ha de valorar.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">6.3. Excepcionalment, quan la rellevància del document ho exigeixi o hi hagi dubtes derivats de la qualitat de la còpia, l'Administració podrà sol·licitar a la persona interessada l'exhibició del document o de la informació original per tal de fer l'acarament de les còpies que hagi aportat.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">6.4. El personal laboral de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que hagi prestat serveis en altres administracions, excepte les persones transferides a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, ha d'aportar, amb la sol·licitud de participació al concurs, el certificat dels serveis prestats en altres administracions, expedit per l'administració corresponent amb l'expressió de la data d'inici i d'acabament, el cos, l'escala, l'especialitat o la categoria professional, així com el nivell corresponent a cada un dels llocs ocupats com a personal laboral. S'adjunta el model d'aquest certificat com a annex 5.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>7. Documentació corresponent al proveïment de llocs de lliure designació </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">7.1. A les sol·licituds de participació els aspirants hi han d'adjuntar el currículum, en el qual consti la informació següent:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>a)</em> Títols acadèmics.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>b)</em> Els llocs de treball exercits anteriorment, tant a l'Administració pública com a l'empresa privada, especialment referits als requisits exigits per la&nbsp;convocatòria.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>c)</em> Els estudis&nbsp;realitzats.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>d)</em> Altres mèrits que&nbsp;es considerin oportuns.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">7.2. La documentació acreditativa dels requisits establerts i dels mèrits al·legats que no constin en l'expedient personal s'ha d'acreditar mitjançant documents originals o còpies.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>8. Llistes de persones admeses i excloses</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">8.1. Quan hagi finalitzat el termini per presentar sol·licituds, la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat ha de dictar una resolució mitjançant la qual aprova i fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses del concurs o d'algun dels llocs convocats, amb expressió de la causa d'exclusió per a cada persona i lloc de treball.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">8.2. Aquesta Resolució s'ha de publicar a la pàgina web <span style="color:#000000"><em>http://ebap.caib.es</em></span>.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">8.3. Les persones excloses disposen d'un termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà que s'hagi publicat la Resolució a la pàgina web per esmenar les deficiències detectades i per aportar els documents preceptius.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">8.4. En haver finalitzat el termini indicat, la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat ha de dictar una resolució per la qual s'ha d'aprovar la llista definitiva de persones admeses i excloses del concurs o d'algun dels llocs convocats, amb expressió de les causes d'exclusió.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">8.5. Aquesta Resolució s'ha de publicar a la pàgina web <span style="color:#000000"><em>http://ebap.caib.es</em></span> <span style="color:#000000">i en el </span><span style="color:#000000"><em>Butlletí Oficial de les Illes Balears</em>.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>9. Relacions amb les persones aspirants</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">9.1. Al llarg del procediment de concurs s'ha de publicar tota la informació relacionada amb els diferents aspectes del desenvolupament d'aquest&nbsp;procediment a la pàgina web de l'EBAP: <em>http://www.ebap.caib.es</em>.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">D'acord amb l'article 45.1.<em>b)</em> de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, atès que es tracta d'un procediment de concurrència competitiva,&nbsp;els actes administratius que integren aquest procediment i s'hagin de notificar a les persones interessades, així com els de qualsevol procediment que se'n derivi (inclosos els anuncis de la interposició de qualsevol recurs en via administrativa o en via judicial i els tràmits d'audiència), en comptes de notificar-se, s'han de publicar a la pàgina web&nbsp;<em>http://www.ebap.caib.es</em>. Tot això, sens perjudici que es publiquin en el <em>Butlletí Oficial de les Illes Balears</em> els actes administratius que segons les bases d'aquesta convocatòria s'hi hagin de publicar. En tot cas, només tenen efectes jurídics les comunicacions trameses pels mitjans de publicació prevists en aquesta convocatòria.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">9.2. Preservació de les dades identificatives de les persones víctimes de violència&nbsp;de gènere.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">Amb la finalitat de fer efectiva la protecció de les persones víctimes de violència de gènere, al llarg de tot el procediment s'han de preservar la seva identitat i les&nbsp;seves dades personals.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">A aquest efecte, l'EBAP els ha d'assignar un pseudònim, que ha de consensuar amb la víctima i que ha de consistir en l'atribució d'un nom i dos llinatges ficticis,&nbsp;així com un número de document nacional d'identitat també fictici.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">En tots els actes i tràmits del procediment que s'hagin de publicar en diaris oficials, pàgines web, seu electrònica, taulers d'anuncis i, si escau, en altres llocs d'accés públic, s'ha d'utilitzar el pseudònim per referir-se a la persona interessada.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">L'EBAP ha d'emetre un certificat que acrediti la identitat de la víctima, així com el pseudònim que se li ha atribuït, perquè el pugui utilitzar als efectes oportuns l'òrgan competent, en particular per acreditar la seva identitat en el moment de prendre possessió del lloc que li hagi estat adjudicat.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">Les persones interessades han de sol·licitar aquesta protecció en qualsevol moment del procediment mitjançant el model de sol·licitud que s'adjunta en <span style="color:#000000">l'annex </span><span style="color:#000000">8</span><span style="color:#ce181e"> </span>i han d'acreditar la situació de violència de gènere que han patit o que pateixen pels mitjans següents:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>a)</em> La sentència de qualsevol ordre jurisdiccional, encara que no sigui ferma, en què es declari que la persona interessada ha patit alguna de les formes de&nbsp;violència de gènere.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>b)</em> L'ordre de protecció&nbsp;vigent.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>c)</em> L'informe de la Inspecció de Treball&nbsp;i Seguretat Social.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>d)</em> Qualsevol mesura judicial cautelar de protecció, de seguretat o d'assegurament&nbsp;vigent.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>e)</em> L'informe de l'Institut Balear de la Dona i dels departaments competents en&nbsp;aquesta matèria dels consells insulars.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>f) </em>Qualsevol altre dels mitjans de prova prevists en l'article 78 de la Llei 11/2016,&nbsp;de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>10. Barem de mèrits</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">10.1. El barem de mèrits que s'ha d'aplicar per resoldre el concurs és el que figura en l'annex 2. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">10.2. El concurs de mèrits és independent per a cada lloc de treball.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">10.3. S'ha de computar, a l'efecte de valorar el treball desenvolupat i els mèrits corresponents, el temps que els candidats hagin estat en les situacions d'excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">10.4. En cas d'empat quant a la puntuació total dels mèrits obtinguts, per dirimir aquesta situació, s'han de tenir en compte els criteris següents i per aquest ordre:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>a) </em>Més antiguitat en el lloc de treball actual.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>b)</em> Més antiguitat en l'Administració de les Illes Balears.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>c)</em> Més grans de 45 anys.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>d)</em> En cas de persistir l'empat, el lloc s'ha d'atorgar a la persona treballadora de més edat.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">10.5. Això no obstant, de conformitat amb l'article 43 de la Llei 11/2016, si hi ha una infrarepresentació de dones en una categoria, en cas d'empat s'ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l'altre candidat circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe i que justifiquin que no s'apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials per accedir al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en els candidats d'ambdós sexes amb l'informe previ de l'Institut Balear de la Dona. En el cas que siguin dues o més dones, s'han d'atendre els criteris generals que indica l'apartat anterior.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>11. Comissió Tècnica de Valoració</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.1. Hi haurà dues comissions tècniques de valoració:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">&nbsp;-Una per als llocs de la categoria professional d'auxiliar tècnic/a&nbsp;educatiu/iva.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">&nbsp;-Una per a la resta de&nbsp;llocs de treball de la convocatòria.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.2. En la composició de les comissions tècniques de valoració, amb incidència especial en els càrrecs més representatius (presidència i secretaria), s'ha de procurar respectar el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. En aquest sentit, en els col·lectius en què, tradicionalment, hi hagi una infrarepresentació de la dona, s'ha de procurar, de manera especial, que se n'incrementi el nombre, llevat que per raons fundades i objectives, degudament motivades, no es pugui fer efectiva la mesura. A aquest efecte, s'ha de desagregar la informació sobre el sexe dels membres dels tribunals i de les comissions de valoració.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.3. Les comissions estaran formades per cinc persones titulars i els suplents corresponents, d'acord amb els criteris següents:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">-Un president o presidenta, que designa la consellera de Presidència,&nbsp;Funció Pública i Igualtat.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">-Dos vocals designats&nbsp;pel Comitè Intercentres.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">-Dos vocals designats&nbsp;per sorteig.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.4. D'entre les persones vocals designades per sorteig, la Comissió ha de designar en la primera sessió quina d'elles ha d'actuar com a secretari o secretària, la qual pot ser substituïda, en cas d'absència a alguna de les sessions de la Comissió, per qualsevol altra de les persones vocals que hi assisteixin.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.5. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració, encara que hagin començat a exercir-ne les funcions, poden cessar en aquestes funcions i ser substituïdes per l'òrgan que les va nomenar.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.6. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració s'han d'abstenir de formar-ne part si hi concorren els motius d'abstenció prevists en l'article 23 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Els interessats també poden promoure la seva recusació mitjançant un escrit en què n'indiquin la causa o les causes en les quals es fonamenta.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.7. Perquè la Comissió Tècnica de Valoració es constitueixi vàlidament, als efectes de fer sessions, deliberacions, valoracions, puntuacions i de presa d'acords, es requereix sempre la presència del president o presidenta i del secretari o secretària, i que hi sigui present la majoria de persones que en són membres, titulars o suplents.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.8. Les funcions bàsiques de la Comissió Tècnica de Valoració són les següents:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>a)</em> Valorar els mèrits que al·leguen i acrediten les persones candidates en la forma que estableix aquesta convocatòria. A aquest efecte, cada comissió ha de requerir als aspirants, abans que es publiqui la llista provisional d'adjudicació del lloc de treball, que acreditin els mèrits que hagin al·legat de manera defectuosa; també pot reclamar formalment a les persones interessades els aclariments o, si pertoca, la documentació addicional que consideri necessària per disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que han al·legat tal com estableix la convocatòria.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>b)</em> Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de constar totes les persones aspirants presentades i les puntuacions obtingudes per a cada lloc de treball i cada apartat dels mèrits.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>c)</em> Fer la proposta corresponent, per a cada lloc de treball inclòs en la convocatòria, de la persona candidata que hagi obtingut la puntuació més alta.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.9. La Comissió Tècnica de Valoració no ha d'actuar en els supòsits de lliure designació, en aquests casos serà aplicable el que disposa l'article 24.2 del Conveni col·lectiu.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.10. La Comissió Tècnica de Valoració pot sol·licitar a la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat que designi personal assessor perquè, en qualitat d'expert, amb veu sense vot, els presti suport tècnic.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.11. Cada persona que és membre de la Comissió Tècnica de Valoració ha de puntuar els diversos mèrits que al·leguen les persones aspirants. El secretari o secretària de la Comissió ha de signar els fulls de barem de mèrits, si bé totes les persones que en són membres han de donar la conformitat a l'acta a la qual s'adjunten els fulls de barem.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.12. El secretari o secretària ha d'estendre una acta de totes les sessions de la Comissió Tècnica de Valoració, que, en acabar la sessió o abans de començar-ne la següent, han de signar totes les persones que en són membres i que hi hagin assistit.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.13. Si alguna persona que n'és membre no vol signar, se n'ha de deixar constància a l'acta, la qual es donarà per vàlida sense la seva signatura.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.14. Quan a una comissió li resulti necessari aplicar criteris d'interpretació de les bases per valorar determinats mèrits, en aplicació de la denominada discrecionalitat tècnica, aquests criteris s'han d'indicar clarament en l'acta de la sessió en què s'han acordat.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.15. Els acords han de ser adoptats per majoria de vots. El president o presidenta dirimeix els empats amb el seu vot. Les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració poden fer constar a l'acta el seu vot contrari a l'acord i els motius que el justifiquen, i fins i tot el sentit del seu vot favorable. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.16. Qualsevol persona que en sigui membre té dret a sol·licitar la transcripció íntegra de la seva intervenció o proposta, sempre que aporti, en el mateix moment o en el termini que indiqui el president o la presidenta, un escrit que contengui fidelment la intervenció o la proposta.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.17. Quan es consideri necessari per exercir les funcions pròpies dels membres de les comissions tècniques de valoració, la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat pot decidir la comissió de serveis d'atribució temporal de funcions un cop consultades les conselleries afectades.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">11.18. Les sessions de les comissions tècniques de valoració s'han de dur a terme preferentment durant la jornada laboral</span>.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">11.19. En tot cas, les persones que són membres de la Comissió Tècnica de Valoració tenen dret a percebre les indemnitzacions per raó del servei establertes en el Decret 13/2016, de 8 d'abril, pel qual s'aprova el Text consolidat del Decret pel qual es regulen les indemnitzacions per raó del servei del personal al servei de l'Administració autonòmica de les Illes Balears.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>12. Resolució de la convocatòria</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">12.1. El termini per resoldre el concurs és<span style="color:#000000"> de dos mesos </span><span style="color:#000000">comp</span>tadors des del dia en què finalitzi el termini per presentar sol·licituds.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.2. Cinc dies hàbils abans, com a mínim, de complir-se el termini màxim per resoldre el concurs, la Comissió Tècnica de Valoració ha de publica</span><span style="color:#000000">r </span><span style="color:#000000">en el web de l'EBAP <em>http://ebap.caib.es</em><span style="color:#000000"> </span>i a la </span><span style="color:#000000">S</span><span style="color:#000000">eu </span><span style="color:#000000">E</span><span style="color:#000000">lectrònica l</span><span style="color:#000000">a proposta provisional d'adjudicació dels llocs de </span><span style="color:#000000">treball objecte de la convocatòria.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.3. Atesa la proposta provisional esmentada, les persones interessades hi poden formular observacions o reclamacions en el termini de tres dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta proposta provisional a la pàgina web de l'EBAP.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.4. Després d'haver examinat les observacions i les reclamacions presentades dins el termini i d'haver oït, si escau, les persones interessades, la Comissió Tècnica de Valoració ha d'elevar a definitiva la proposta d'adjudicació dels llocs de treball, la qual pot incloure, en tot cas, els canvis que siguin conseqüència de les observacions i reclamacions esmentades abans.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.5. Així mateix, la proposta definitiva pot incloure, respecte de la provisional, l'esmena d'ofici dels errors materials, aritmètics o de fet detectats.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.6. S'ha de donar la mateixa publicitat a la proposta definitiva d'adjudicació dels llocs de treball objecte de la convocatòria que a la proposta provisional, i també s'ha de publicar en el <em>Butlletí Oficial de les Illes Balears.</em></span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.7. Després d'haver vist la proposta definitiva, la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat n'ha de dictar la resolució corresponent.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.8. Al personal laboral fix en adscripció provisional que no obtengui cap lloc se l'ha d'adscriure amb caràcter provisional a algun lloc vacant dels oferts en aquest concurs, d'acord amb les necessitats del servei, i si no n'hi ha cap o no en té els requisits, se l'ha d'adscriure a un dels llocs dotats i vacants de resultes del concurs. En tot cas, està obligat a participar en la convocatòria següent.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.9. El personal laboral fix que sol·liciti el reingrés mitjançant aquest concurs i no obtengui cap lloc ha de ser adscrit provisionalment a algun dels llocs vacants que hagi sol·licitat, i si no n'hi ha cap i ho sol·licita expressament, se l'ha d'adscriure a un dels llocs dotats i vacants de resultes del concurs.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.10. Les destinacions adjudicades pel sistema de concurs de mèrits són irrenunciables, i els trasllats voluntaris no donen lloc a cap indemnització.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">12.11. En cas que alguna persona perdi el lloc de treball obtingut en el concurs com a conseqüència de l'estimació d'un recurs, i no resti vacant el lloc de treball següent indicat en la seva sol·licitud, se li ha d'adjudicar definitivament un lloc d'entre els disponibles en la relació de llocs de treball, amb dotació pressupostària, de la mateixa categoria al que li correspondria si s'hagués produït l'efecte encadenat (la mateixa forma de provisió, la mateixa categoria i nivell, funcions semblants i les mateixes retribucions complementàries).</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Si no hi ha cap lloc de treball disponible de la mateixa naturalesa amb dotació pressupostària, el personal laboral ha de quedar adscrit provisionalment a un lloc de treball el més semblant possible al que li hauria correspost si s'haguessin produït els efectes encadenats o bé, alternativament, si resulta més favorable retornar al lloc d'origen si es troba vacant.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000"><strong>13. Presa de possessió</strong></span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">13.1. El termini per prendre possessió de la nova destinació, que ha de quedar sense efecte mentre no es produeixi la vacant prevista, és de tres dies si es resideix a la mateixa localitat on radica la plaça, de set dies si es resideix a la mateixa illa, o d'un mes si es resideix fora de l'illa. Si la resolució comporta el reingrés al servei actiu, el termini de presa de possessió és d'un mes comptador des de l'endemà que es publiqui aquesta Resolució.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">13.2. Per necessitats del servei, el conseller o consellera competent en matèria de funció pública pot acordar una pròrroga de fins a un mes perquè aquest personal s'incorpori al lloc de treball i ha de comunicar-ho a la unitat a què s'hagi destinat la persona treballadora.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">13.3. Així mateix, la consellera de Presidència, Funció Pública i Igualtat pot concedir una pròrroga d'incorporació de fins a un mes, si la persona destinada prové de fora de l'illa i així ho sol·licita per raons justificades. En tot cas, la denegació de la pròrroga ha de ser motivada.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">13.4. El còmput dels terminis possessoris, en tot cas, s'ha d'iniciar quan finalitzin els permisos o les llicències que s'hagin pogut concedir a les persones interessades, tret que, per causes justificades, l'òrgan competent acordi suspendre'n el gaudi.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">13.5. Els efectes econòmics començaran a comptar a partir del dia de la presa de possessió.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000"><strong>14. Període mínim de permanència en el lloc de treball adjudicat</strong></span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">El personal laboral que obtengui destinació en aquesta convocatòria està obligat a restar durant el període de dos anys en el lloc de treball. Durant aquest període&nbsp;no pot participar en convocatòries de proveïment de llocs de treball, tret que hagi estat nomenat posteriorment per ocupar un lloc de lliure designació o sol·liciti llocs de la mateixa conselleria i localitat. Tampoc és aplicable aquesta limitació quan se sol·liciti un canvi de lloc de treball per motius de salut i/o de violència de gènere d'acord amb el que estableix l'article 22 del Conveni col·lectiu, o en els supòsits de remoció o de suspensió en el lloc de treball.</span></span></span></p> <p> </p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>ANNEX 2</strong></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>Barem de mèrits</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>1. Antiguitat a les administracions públiques</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">Es valora el temps de serveis prestats i reconeguts en l'Administració pública, d'acord amb el que preveu la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública: 0,05 punts per mes complet, fins a un màxim de 15 punts. Només es valoren els mesos sencers.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>2. Experiència professional prèvia</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">2.1. Per mes complet de serveis prestats en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en la mateixa categoria professional del lloc al qual es concursa: 0,03 punts fins a un màxim de 9 punts. A aquest efecte, el treball realitzat a l'administració d'origen pel personal transferit a l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears s'entén com a prestat en aquesta darrera.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">2.2. Per mes complet de serveis prestats en l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en qualsevol categoria professional: 0,02 punts, fins a un màxim de 3 punts.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">No es computen dins aquest apartat els serveis que ja hagin estat valorats en l'apartat primer d'aquest punt.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">2.3. Per mes complet de serveis prestats en altres administracions en la mateixa categoria professional del lloc al qual es concursa: 0,01 per mes, fins a un màxim d'1 punt.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">2.4. <span style="color:#000000">Les fraccions inferiors al mes en llocs de diferents administracions públiques en la mateixa categoria professional del lloc al qual es concursa s'han d'acumular fins a completar 30 dies, per tal de poder computar el mes.</span> </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">2.5. La puntuació màxima per a aquest apartat 2 és de 9 punts.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>3. Coneixements orals i escrits de català</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.1. El nivell de coneixements de llengua catalana s'ha d'acreditar mitjançant el certificat oficial corresponent d'entre els següents:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Certificat expedit per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Certificat expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Certificat homologat per l'òrgan competent del Govern de les Illes Balears, d'acord amb l'Ordre de la consellera d'Educació, Cultura i Universitats de 28 de juliol de 2014 per la qual es regulen l'homologació dels estudis de llengua catalana de l'educació secundària obligatòria i del batxillerat amb els certificats de coneixements de llengua catalana de la Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats i l'exempció de l'avaluació de la llengua i la literatura catalanes en l'ensenyament reglat no universitari, i els procediments per obtenir-les (BOIB núm. 115, de 26 d'agost de 2014).</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Certificat equivalent segons l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març de 2013).</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.2. Es valoren els certificats corresponents als nivells de coneixements que s'indiquen a continuació:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>a) </em>Certificat de nivell B1 (abans certificat A): 1 punt.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>b)</em> Certificat de nivell B2 (abans certificat B): 1,5 punts.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>c)</em> Certificat de nivell C1 (abans certificat C): 2 punts.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>d)</em> Certificat de nivell C2 (abans certificat D): 2,5 punts.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>e)</em> Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (abans certificat E): 1 punt.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.3. Només es valora el certificat del nivell més alt que s'acredita, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s'ha d'acumular a l'altre certificat que s'acrediti. En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior al que s'exigeix com a requisit d'ocupació del lloc de treball a què es concursa. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">3.4. En cas que es presentin dubtes sobre la validesa d'algun certificat o sobre la puntuació que s'hi ha d'atorgar, es pot sol·licitar un informe a l'òrgan competent de la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>4. Formació</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>4.1. Criteris generals de valoració de la formació</em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.1.1. La valoració de tota la formació es regeix pels criteris generals que s'indiquen a continuació.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.1.2. Els cursos es valoren sempre que estiguin relacionats directament amb alguna de les funcions pròpies de la categoria professional a la qual s'opta.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.1.3. A aquest efecte, les comissions tècniques de valoració han d'aplicar per a cada lloc de treball els criteris de valoració que s'indiquen a continuació. Les àrees de formació o categories de cursos que s'enumeren són les que estableix l'Escola&nbsp;Balear d'Administració Pública i són indicatives per a les accions formatives d'altres escoles o les impartides en el marc dels acords de formació contínua i continuada, i també per a les que constitueixen l'apartat 5.3 (altres accions formatives), quan el certificat aportat no especifica l'àrea a què correspon l'activitat o l'activitat no coincideix exactament amb una de les àrees relacionades. En aquest cas, les comissions han de considerar el contingut de l'acció formativa i el seu enquadrament dins una de les àrees o categories definides.</span></span></p> <table border="1" style="width:682px"> <tbody> <tr> <td style="width:466px"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%"><em><strong>Cursos</strong></em></span></span></p> </td> <td style="width:209px"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%"><em><strong>Llocs per als quals s'han de valorar</strong></em></span></span></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:466px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">Cursos de l'àrea de gestió de l'organització i la innovació</span></span></p> </td> <td style="width:209px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">Tots els llocs de treball</span></span></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:466px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">Cursos de l'àrea de tecnologies de la informació i la comunicació</span></span></p> </td> <td style="width:209px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">Tots els llocs de treball</span></span></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:466px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">Curs bàsic de prevenció de riscs laborals (àrea de gestió de l'organització i la innovació)</span></span></p> </td> <td style="width:209px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">Tots els llocs de treball</span></span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">Els cursos no inclosos en la relació es valoren sempre que estiguin relacionats directament amb les funcions de la categoria professional a la qual s'opta.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.1.4. Els certificats acreditatius han d'indicar les hores de durada o els crèdits dels cursos. Cada crèdit es valora a raó de deu hores de durada, excepte quan el certificat indica una altra cosa. Els certificats dels cursos d'aplicacions d'informàtica com a usuari han d'acreditar el nivell o el nombre d'hores de durada del curs, d'acord amb el que indica l'apartat 4.1.5.<em>d)</em>.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.1.5. La valoració serà la següent:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>a)</em> 0,45 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d'un crèdit, quan el certificat acrediti l'aprofitament.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>b)</em> 0,2 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d'un crèdit, quan el certificat acrediti l'assistència.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>c)</em> 0,7 punts quan el certificat n'acrediti la impartició. La participació en un curs pot ser total o parcial. En aquest darrer cas només es valora la part corresponent a les hores impartides.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>d)</em> Els cursos de l'àrea de tecnologies de la informació i la comunicació corresponents a cada una de les aplicacions d'ofimàtica (OpenOffice, Microsoft Office, correu electrònic i Internet) s'han de valorar d'acord amb la puntuació següent:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"> </p> <table border="1" style="width:673px"> <tbody> <tr> <td style="width:286px"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%"><em><strong>Cursos</strong></em></span></span></p> </td> <td style="width:380px"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%"><em><strong>Puntuació</strong></em></span></span></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:286px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">Curs de nivell elemental</span></span></p> </td> <td style="width:380px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">0,0975 punts</span></span></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:286px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">Curs de nivell mitjà</span></span></p> </td> <td style="width:380px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">0,195 punts</span></span></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:286px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">Curs de nivell superior</span></span></p> </td> <td style="width:380px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:120%">0,39 punts</span></span></p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="vertical-align:top; width:669px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:120%">Els cursos d'informàtica que no indiquin el nivell a què corresponen s'han de valorar segons el nombre d'hores que acreditin. Cursos de durada entre 10 i 19 hores: 0,0975 punts; cursos de durada entre 20 i 29 hores: 0,195 punts, i cursos de 30 hores o més: 0,39 punts.</span></span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"> </p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>e)</em> Només es valora el certificat de nivell superior o, si no especifica el nivell, el certificat que acredita un nombre superior d'hores d'entre els referits a una mateixa aplicació d'ofimàtica com a usuari.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>f)</em> Els cursos de formació regulats en el Reial decret 39/1997, de 17 de gener, pel qual s'aprova el Reglament dels serveis de prevenció, s'han de valorar per a tots els llocs de treball amb una puntuació màxima de 30 hores en total (nivells bàsic, intermedi o superior de prevenció de riscs laborals).</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="background-color:#ffffff">4.1.6. La impartició de cursos amb uns mateixos continguts i objectius només es pot valorar una vegada. En cas </span>d'haver rebut o impartit més d'un curs sobre la mateixa matèria, s'ha de valorar el que atorgui més puntuació a la persona participant. En tot cas, la persona interessada pot acreditar que el contingut de dos o més cursos que es denominen igual no és el mateix, com a conseqüència de canvis normatius o d'altres variacions que hagin motivat la modificació dels continguts.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">Només es pot valorar un curs quan la majoria del contingut estigui directament relacionat amb les funcions del lloc, sense que es pugui valorar de forma separada una part de l'acció formativa, excepte allò que disposa el punt 4.1.5.<em>d)</em> respecte dels cursos d'aplicacions d'ofimàtica. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.1.7. No es valoren en l'apartat de formació els certificats que no indiquen les hores de durada o els crèdits de l'acció formativa, o el nivell en el cas dels cursos d'ofimàtica com a usuari, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>4.2. Cursos de formació i de perfeccionament impartits en escoles d'administració pública o homologats per aquestes escoles</em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.2.1. S'inclouen&nbsp;en aquest apartat:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>a)</em> Els cursos certificats per les escoles d'administració pública o homologats per aquestes escoles.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>b)</em> Els cursos realitzats en el marc dels acords de formació contínua de les administracions públiques <span style="color:#000000">(AFCAP)</span> i dels acords per a l'ocupació de les administracions públiques (AFEDAP), per qualsevol administració públicai per les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d'aquests acords.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.2.2. La puntuació màxima de l'apartat 4.2 és de 4 punts.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><em>4.3. Altres accions formatives</em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.3.1. En aquest apartat es valoren els cursos o similars impartits o promoguts pels següents centres o organismes de caràcter oficial, no inclosos en l'apartat anterior 4.2:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— L'Administració General de l'Estat.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Les administracions de les comunitats autònomes.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Les entitats que integren l'Administració local.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Els organismes del sector públic instrumental administratiu (organismes autònoms i consorcis).</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Els organismes del sector públic instrumental empresarial (entitats públiques empresarials i les societats mercantils públiques).</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— El sector públic fundacional (fundacions).</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Les universitats.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Les federacions o associacions d'entitats locals (com la FELIB).</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">— Les corporacions de dret públic (com col·legis professionals).</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.3.2. Quan el caràcter d'oficialitat de l'acció formativa no es dedueix del certificat o del títol que l'acredita, la Comissió Tècnica de Valoració ha de requerir la persona interessada perquè aporti la documentació acreditativa necessària per aclarir la naturalesa de l'entitat promotora.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%">4.3.3. La puntuació màxima de l'apartat 4.3 (altres accions formatives) és de 3 punts.</span></span></p> <p> </p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>ANNEX 3</strong></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>Comissió Tècnica de Valoració de la categoria professional d'auxiliar tècnic/a educatiu/iva</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">President: Sebastià Gallardo de Arriba</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 1a: María José Avalos Cabello</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 2n: David Palau Marí</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 3a: Catalina María Trías Belmar</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 4t: Antonio Sastre Perelló</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">President suplent: Daniel Sánchez Llull</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 1a suplent: María Inmaculada Cifre García</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 2a suplent: Francisco Javier Caimari Canals</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 3a suplent: Nuria Garzón Sánchez</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 4a suplent: María Teresa Mateu Torrens</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><strong>Comissió Tècnica de Valoració per a la resta de categories professionals</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">President: Diego Llabrés Florit</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 1r: María Asunción Moscardó Covo</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 2n: Fernando Morey de Soto</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 3r: Miguel Martínez García</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 4t: Aurora López Garrido</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Presidenta suplent: Rocío Fraile Arroyo</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 1r suplent: Joan Andreu Juan Torrens</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 2a suplent: Esther Leiva Pérez</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 3a suplent: Margarita Ferrer Mercant</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:100%"><span style="color:#000000">Vocal 4t suplent: Francisco Javier Singala Ballesteros</span></span></span></p> ]] CAIB 18790 2022-05-14 ca CAIB CAIB ca text/html CAIB 208479