<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2022/11521/657590/ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impost-sobre-bens/xml">
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numeroRegistre>54019</env:numeroRegistre>
    <env:dataRegistre>2022-02-03</env:dataRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">80</env:ordre>
    <env:dataPublicacio>2022-02-05</env:dataPublicacio>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre béns immobles (IBI)]]</env:sumariEnviament>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1203"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:idEnviament>657590</env:idEnviament>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:date>2022-02-05</dc:date>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2022/11521"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">4173</env:numPaginaFinal>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;El Ple de l'Ajuntament de Deià en sessió celebrada en data de 25 de novembre de 2021 va aprovar inicialment l'Ordenança fiscal reguladora de l'impost sobre béns immobles (IBI).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Havent transcorregut el termini d'exposició pública de l'Ordenança fiscal reguladora de l'impost sobre béns immobles (IBI) sense que s'hagin presentat reclamacions i, conseqüentment, havent-se aprovat definitivament les modificacions d'aquesta Ordenança fiscal, en compliment de l'article 17.4 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL DE L'IMPOST SOBRE BÉNS IMMOBLES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 1r.- BASE JURÍDICA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;De conformitat amb el previst a l'article 72 del RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, el tipus de gravamen del impost damunt bens immobles aplicable en aquest Municipi, queda fixat en els termes que s'estableixen a l'article següent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 2n&lt;/strong&gt;.&lt;strong&gt;- TIPUS DE GRAVAMEN&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;El tipus de gravamen de l'impost damunt bens immobles aplicable als bens de naturalesa urbana queda fixat en el 0'40%.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;El tipus de gravamen de l'impost damunt bens immobles aplicable als bens de naturalesa rústica queda fixat en el 0.65%.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;S'estableix els tipus diferenciats indicats a continuació: ús Oci i Hoteleria (ús turístic codis G): tipus 0'85 valor cadastral mínim 1.200.000,00 euros.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 3r&lt;/strong&gt;.- &lt;strong&gt;BONIFICACIONS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;a) FAMÍLIES NOMBROSES&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Podran gaudir d'una bonificació els subjectes passius que ostentin la condició de titulars de famílies nombroses i sempre que el valor cadastral de l'habitatge que constitueixi el domicili familiar no superi els 350.000€. El percentatge de la bonificació serà: del 90%.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;L'import dels valors cadastrals consignats s'actualitzarà anualment, a partir de l'any 2011, mitjançant l'aplicació successiva del percentatge de variació que experimenti amb caràcter general els valors cadastrals dels immobles urbans de conformitat amb la Llei de pressuposts generals de l'Estat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La citada bonificació, que s'atorgarà per termini anual, es concedirà a petició del interessat, que haurà d'efectuar-la abans del dia 30 de novembre de l'exercici per el que es sol·licita la bonificació, acreditant el compliment de les condicions per poder gaudir-les s'haurà d'aportar:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;-Escrit de sol·licitud, identificant l'immoble mitjançant una fotocòpia del darrer rebut del Impost sobre Bens Immobles.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Certificat de convivència de tots els membres de la unitat familiar&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Titularitat de l'immoble.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Certificat de família nombrosa, expedit pel Consell Insular de Mallorca, vigent l'any de la sol·licitud.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Darrer rebut pagat de l'impost de Bens Immobles de l'habitatge objecte de la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;L'administració municipal, rebudes les peticions, amb un informe previ dels serveis tècnics, declararà la procedència de la subvenció que es farà efectiva per medi de compensació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;b) INSTAL·LACIONS FOTOVOLTAIQUES O ANÀLOGUES&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;S'estableixen les següents bonificacions per immobles que tenguin instal·lacions d'energia fotovoltaica o anàlogues:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;div style="page-break-after:always"&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Aquesta bonificació serà de del 10% i s'aplicarà durant 5 anys consecutius, a comptar des de la primera liquidació posterior a la presentació de la sol·licitud, i amb els següents condicionants:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;Que sigui el domicili habitual de la persona sol·licitant, i hi estigui empadronada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La instal·lació solar fotovoltaica tengui com a mínim una producció elèctrica del 30 % de la despesa energètica anual de l'habitatge on estigui instal·lada. La documentació justificativa a adjuntar serà les factures energètiques de l'últim any i un estudi tècnic de la instal·lació proposada que inclogui la producció energètica. En cas que l'habitatge sigui nou, caldrà adjuntar un estudi de consums anuals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Amb la sol·licitud, a més del ja esmentat, haurà de presentar:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Fotocòpia del rebut pagat de l'IBI referit al darrer exercici posat al cobrament que afecti al domicili d'empadronament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Fotocòpia de l'escriptura publica de propietat de l'habitatge objecte de la petició (domicili d'empadronament)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;També haurà de presentar una justificació de la comunicació de la instal·lació davant l'Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;L'Ajuntament haurà d'haver emès un tràmit de restar assabentat a raó de la suficiència de la documentació presentada, i els serveis tècnics municipals emetran informe sobre l'aplicabilitat de bonificació de l'IBI a raó de la instal·lació de sistemes d'energia fotovoltaica d'autoconsum i tèrmica&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Per al cas d'instal·lacions d'energia tèrmica i fotovoltaica d'autoconsum existents:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Certificat d'homologació dels col·lectors solars i les instal·lacions.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Còpia del projecte tècnic que acompanyava a la sol·licitud de llicència urbanística, el qual ha d'incloure la instal·lació del sistema per a l'aprofitament tèrmic o elèctric de l'energia solar.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 4rt.- SUBVENCIONS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;a) PENSIONISTES&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Quan el contribuent sigui pensionista o/i que tingui una edat igual o superior als 65 anys tendrà dret a una subvenció del 55% sempre que es compleixin els següents requisits:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Que els ingressos íntegres dels membres de la unitat familiar integrada pel subjectes passius de l'impost de bens immobles i els que formin part de la referida unitat familiar siguin inferiors a l'SMI segons els següent barem:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars d'1 membre, sense superar una vegada l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 2 membres sense supera 1,25 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 3 membres, sense superar 1,5 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 4 membres, sense superar 2 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 5 membres, sense superar 2,5 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 6 membres, sense superar 3 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Per cada membre més s'aplica un índex de + 0'5&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;El valor cadastral de l'immoble no superi els 350.000€.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Que sigui el domicili habitual de la persona sol·licitant, i hi estigui empadronada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Que es presenti la sol·licitud abans de dia 30 de novembre de l'exercici objecte de la petició amb la següent documentació:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Fotocòpia del rebut pagat de l'IBI referit al darrer exercici posat al cobrament que afecti al domicili d'empadronament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;Fotocòpia de l'escriptura publica de propietat de l'habitatge objecte de la petició (domicili d'empadronament).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;Fotocòpia DNI.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;Certificat d'lINSS acreditativa de la situació del contribuent, si és el cas.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;Certificat d'ingressos emès per l'A.E.A.T.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;L'Administració municipal, rebudes les peticions, amb un informe previ dels serveis tècnics, declararà la procedència de la subvenció, que es farà efectiva per medi de compensació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;div style="page-break-after:always"&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;​​​​​​​&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;b) PERSONES ATURADES O EN ERTO&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Quan tots els membres de la unitat familiar es trobin en situació d'atur o afectats per un ERTO durant el termini de sis mesos ininterromputs abans de l'acreditació de l'impost, el percentatge de la subvenció serà d'un 55% si es compleixen a més els següents requisits.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Que els ingressos integres dels membres de la unitat familiar integrada pels subjectes passius de l'impost de bens immobles i els que formin part de la referida unitat familiar siguin inferiors a l'SMI segons els següent barem:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars d'1 membre, sense superar una vegada l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 2 membres sense supera 1,25 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 3 membres, sense superar 1,5 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 4 membres, sense superar 2 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 5 membres, sense superar 2,5 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Unitats familiars de 6 membres, sense superar 3 vegades l'SMI&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;◦ Per cada membre més s'aplica un índex de + 0'5&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Que el valor cadastral de l'immoble sigui igual o inferior a 350.000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Que sigui el domicili habitual de la persona sol·licitant, i hi estigui empadronada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Que es presenti la sol·licitud abans del 30 de novembre de l'exercici objecte de la petició amb la següent documentació:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Fotocòpia del rebut pagat de l'IBI referit al darrer exercici posat al cobrament que afecti al domicili d'empadronament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Fotocòpia de l'escriptura publica de propietat de l'habitatge objecte de la petició (domicili d'empadronament).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Certificat de vida laboral.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Certificat o informe del SOIB acreditatiu de la situació d'atur dels membres de la unitat familiar amb els dades d'alta adients.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Certificat de convivència.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Certificat d'ingressos emès per AEAT.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Aquesta bonificació nomes serà aplicable als treballadors a compte d'altri.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ DEROGATÒRIA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Aquesta ordenança suposa la derogació per substitució de l'homònima publicada al BOIB 168 de 14 de desembre de 2019.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Aquestes modificacions entraran en vigor el dia següent de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, estant en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;em&gt;Contra el present Acordo, conforme a l'article 19 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, es podrà interposar recurs contenciós-administratiu, davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears amb seu a Palma, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt; &lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;Deià, en el dia de la signatura electrònica &lt;em&gt;(2 de febrer de 2022)&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;El batle&lt;span style="display:block; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Lluís Enric Apesteguia Ripoll&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">4171</env:numPaginaInicial>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2022/11521/657590/ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impost-sobre-bens/"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
