<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2022/11514/657186/acord-del-ple-de-data-22-de-novembre-de-2021-pel-q/xml">
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">2633</env:numPaginaInicial>
    <env:idEnviament>657186</env:idEnviament>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">2635</env:numPaginaFinal>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:numeroRegistre>26006</env:numeroRegistre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2022/11514/657186/acord-del-ple-de-data-22-de-novembre-de-2021-pel-q/"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:dataRegistre>2022-01-19</env:dataRegistre>
    <dc:date>2022-01-22</dc:date>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Com que no s'han presentat reclamacions durant el termini d'exposició al públic, queda automàticament elevat a definitiu l'Acord plenari provisional d'aquest Ajuntament de 22 de novembre de 2021 sobre la modificació d'Ordenança fiscal Reguladora núm. 7 de la Taxa Reguladora de la Taxa per l'obertura d'establiments i llicències d'activitats, el text íntegre del qual es fa públic en compliment de l'article 17.4 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;«ORDENANÇA FISCAL NÚMERO 7 REGULADORA DE LA TAXA PER OBERTURA D'ESTABLIMENTS I LLICÈNCIES D'ACTIVITAT&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Article 1. Fonaments i naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 144 de la Constitució i per l'article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 i 20 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals (TRLRHL), aquest Ajuntament continuarà aplicant la taxa per serveis relatius a activitats, establiments i instal·lacions que es regirà per la present ordenança fiscal, les normes de la qual s'atenen al que preveu l'article 57 del TRLRHL.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Article 2. Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;2.1 Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació de serveis i la realització de les activitats tècniques, administratives i de comprovació de competència municipal necessàries per a l'atorgament efectiu de la preceptiva llicència per determinar si és procedent atorgar la llicència d'activitat sol·licitada o si l'activitat comunicada realitzada, o que es pretén realitzar, s'ajusta a les determinacions&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;de la normativa i de les ordenances municipals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;2.2 Als efectes d'aquest tribut, s'entendrà per establiment el lloc o local on habitualment s'exerceix o es pretén exercir qualsevol activitat, quan per la seva obertura i funcionament sigui necessària, en virtut de precepte legal, l'obtenció de la llicència municipal, comunicació prèvia o declaració responsable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;2.3 Tindran la consideració d'obertura:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;a. La primera instal·lació o inici de qualsevol activitat a un establiment determinat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;b. La variació o ampliació de l'activitat desenvolupada a l'establiment, encara que hi&amp;nbsp;continuí el mateix titular.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;c. L'ampliació de l'establiment i qualsevol alteració que s'hi dugui a terme que afecti les&amp;nbsp;condicions de la llicència atorgada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;d. El canvi de titularitat de les activitats existents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Article 3. Subjectes Passius&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Són subjectes passius contribuents obligats al pagament de la taxa les persones físiques i jurídiques i les entitats a les quals es refereix l'article 35.4 de la Llei general tributària (LGT), titulars de l'activitat que es pretén dur a terme o, si escau, que es desenvolupi a qualsevol establiment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Article 4. Responsables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;4.1 Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;jurídiques a les quals es refereixen els articles 41 i 32 de la LGT.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;4.2 Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general en els supòsits i amb l'abast que assenyala l'article 43 de la LGT.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Article 5. Quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La quota tributària es determinarà d'acord amb les tarifes contingudes a l'annex de la present ordenança, establertes segons l'activitat dels establiments i la naturalesa de l'obertura d'acord amb l'article 2 de l'ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Article 6. Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Quant a bonificacions, les persones físiques sol·licitants de llicències regulades en aquesta ordenança amb una renda igual o inferior a una vegada i mitja el salari mínim interprofessional gaudiran d'una bonificació del 50%, un cop hagin lliurat la sol·licitud al Registre General d'Entrada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Article 7. Meritació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;7.1 Es merita la taxa i neix l'obligació de contribuir quan s'inicia l'activitat municipal que constitueix el fet imposable. A aquests efectes, s'entendrà començada aquesta activitat en la data de presentació de l'oportuna sol·licitud de la llicència d'obertura, de la presentació de la comunicació prèvia o de la declaració responsable, si el subjecte passiu la formula expressament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;7.2 Quan l'obertura s'hagi fet sense haver obtingut la llicència, o no s'hagi presentat la preceptiva comunicació prèvia o declaració responsable, la taxa es meritarà quan s'iniciï efectivament l'activitat municipal que condueixi a determinar si l'establiment reuneix o no les condicions exigibles, amb independència de la iniciació de l'expedient administratiu que es pugui instruir per autoritzar-ne l'activitat o decretar-ne el tancament, si no fos autoritzable l'obertura.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;7.3 L'obligació de contribuir, un cop nascuda, no es veurà afectada per la denegació de la llicència sol·licitada o per la concessió d'aquesta condicionada a la modificació de les condicions de l'establiment, ni per la renúncia o desistiment del sol·licitant un cop concedida la llicència.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Article 8. Normes de gestió&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;8.1 Les persones interessades a aconseguir una llicència d'obertura i les declaracions responsables d'inici d'activitat presentaran a l'Ajuntament l'oportuna sol·licitud ajustada al model oficial que facilitarà l'Administració municipal, amb la qual s'adjuntarà la documentació necessària per tramitar l'expedient.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;8.2 El procediment d'ingrés serà l'autoliquidació, d'acord amb l'article 27 TRLRHL. Els subjectes passius hauran d'autoliquidar la taxa en el moment d'iniciar la prestació del servei o activitat, mitjançant l'oportuna declaració-autoliquidació. D'acord amb el que disposa l'article 26 del TRLRHL, no es tramitaran les sol·licituds si no s'ha efectuat prèviament el pagament corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;8.3 Si posteriorment a la iniciació del servei o activitat es varia o amplia l'activitat que s'hagi de dur a terme a l'establiment, o s'amplia el local inicialment previst, aquestes modificacions s'hauran de posar en coneixement de l'Administració municipal amb el mateix abast que a la declaració-liquidació prevista en el número anterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;8.4 Les llicències es consideraran caducades si, després de concedides i notificades a la persona interessada, transcorren més de sis mesos sense que s'hagi produït l'obertura de l'establiment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;8.5 La no prestació del servei per causes alienes al contribuent suposarà la devolució de l'import abonat prèviament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Article 9. Infraccions i sancions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;En tot el que faci referència a la qualificació d'infraccions tributàries, així com a les sancions que&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;corresponguin a cada cas, regirà el que disposen els articles 178 i següents de la LGT i disposicions&amp;nbsp;complementàries.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Disposició Final&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La present ordenança entrarà en vigor el dia de la seva publicació íntegra al Butlletí Oficial de la&amp;nbsp;comunitat autònoma de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt; &lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;ANNEX&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;QUADRE DE TARIFES DE TAXES ACTIVITATS, ESTABLIMENTS I INSTAL·LACIONS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;ACTIVITATS PERMANENTS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats permanents majors (Taula 1) - Nota I: 1.000 €+ EURO/M2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats permanents menors (Taula 2) - Nota I 450 €+ EURO/M2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats permanents innòcues 150,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;div style="page-break-after:always"&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;ACTIVITATS NO PERMANENTS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats no permanents majors 400,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats no permanents menors 250,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats no permanents innòcues 150,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats no permanents de recorregut 150,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;ACTIVITATS ITINERANTS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats itinerants majors 250,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats itinerants menors 150,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Activitats itinerants innòcues 100,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;TRASPÀS /CANVI DE TITULAR&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Taxa per modificació del titular 100,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;MODIFICACIÓ D'ACTIVITAT I/O AMPLIACIONS DE SUPERFÍCIE&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Per renovar l'autorització de música 100,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Informe de viabilitat i actualitzacions de llicències 230,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Precinte de locals, equip, instal·lacions o maquinària per execució forçosa de l'ordre de tancament d'activitats. Inclou el precinte 300,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;INFORMES TÈCNICS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Emissió d'informes tècnics no especificats anteriorment 50 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;TAULA 1- ACTIVITATS MAJORS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Superfície del local * Euros/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Fins a 250 m2 0,90 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;De 251 a 500 m2 0,85 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;De 501 a 1.000 m2 0,80 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;De 1.001 a 2.500 m2 0,75 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Més de 2.500 m2 0,70 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;TAULA 2 - ACTIVITATS MENORS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Superfície del local * Euros/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Fins a 50 m2 1,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;De 51 a 100 m2 0,90 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;De 101 a 150 m2 0,85 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;De 151 a 200 m2 0,80 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;De 201 a 250 m2 0,75 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Més de 250 m2 0,70 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;*Superfície del local s'entendrà com la superfície computable tal com estableix l'art. 4 de la Llei 7/2013, de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Contra el present Acord, conforme a l'article 19 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, es podrà interposar pels interessats recurs contenciós-administratiu, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà al de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial, davant el Tribunal Superior de Justícia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt; &lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;Porreres,&amp;nbsp; 19 de gener de 2022&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;La batlessa&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;Francisca Mora Veny&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1231"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2022/11514"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">70</env:ordre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Acord del Ple de data 22 de novembre de 2021 pel qual s'aprova definitivament la Modificació d'ordenança fiscal núm. 7 Reguladora de la Taxa per l'obertura d'establiments i llicències d'activitats]]</env:sumariEnviament>
    <env:dataPublicacio>2022-01-22</env:dataPublicacio>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
