<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2020/11312/643017/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <env:idEnviament>643017</env:idEnviament>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:dataPublicacio>2020-12-19</env:dataPublicacio>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'Ordenança Fiscal reguladora de la Taxa pel servei de recollida, Transport i Tractament de residus i Gestió de la Deixalleria]]</env:sumariEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2020/11312"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2020/11312/643017/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1245"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">200</env:ordre>
    <dc:date>2020-12-19</dc:date>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">43116</env:numPaginaInicial>
    <env:numeroRegistre>12704</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">43119</env:numPaginaFinal>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;El Ple de l´Ajuntament de Sencelles en sessió ordinària celebrada en data 5 de novembre de 2020, va acordar l´aprovació provisional dels punts següents: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;- Ordenança Fiscal reguladora de la taxa pel servei de recollida, Transport i Tractament de Residus i Gestió de la deixalleria. &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Una vegada superat el temps d'exposició pública sense que s'hagi presentat cap reclamació, la modificació queda aprovada definitivament, amb el text que es reprodueix seguidament:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PEL SERVEI DE RECOLLIDA, TRANSPORT I TRACTAMENT DE RESIDUS I GESTIÓ DE LA DEIXALLERIA.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l'article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 del RDL 2/2004, de 5 de març, Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajuntament estableix la taxa pel servei de recollida domiciliària i tractament de residus sòlids urbans, que es regirà&amp;nbsp; per aquesta ordenança fiscal, les normes de la qual s'atenen al que disposa l'article 57 de l'esmentat RDL 2/2004&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació del servei, de recepció obligatòria, de recollida i tractament de residus domèstics, industrials i comercials així com la gestió de la Deixalleria.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;A tal efecte es consideren residus els especificats en l'article 3 de la &lt;em&gt;Ley 22/2011 de Residuos y Suelos Contaminados&lt;/em&gt;, l'article 4 de la Llei de 8/2019 de Residus i Sòls Contaminats de les Illes Balears i al que estableixi l'Ordenança Reguladora Municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;En aplicació del que determina l'article 9 de la Llei de 8/2019 de Residus i Sòls Contaminats de les Illes Balears, “Pagament per generació”, la taxa es desglossa en dos conceptes principals. D'una banda, una part fixa per a cobrir principalment els costos fixos del servei de recollida, transferència i tractament final dels residus; i una part variable que pretén distribuir el cost de l'eliminació del rebuig de forma variable depenent de la quantitat de residu que generi cada subjecte passiu. Es pretén d'aquesta manera incentivar la correcta separació de les fraccions dels residus, de forma que els subjectes passius que generin més rebuig paguin més que els que en generen menys.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Subjectes passius&lt;/strong&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Són subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l'article 35.4 de la Llei 58/2003, General Tributària, que ocupin o facin servir els habitatges, els establiments i els locals situats als llocs, places, carrers o vies públiques en les quals es doni el servei, o aquells que es trobin en zona rústica pel servei de Deixalleria, ja sigui a títol de propietari, d'usufructuari, habitacionista, llogater i fins i tot de precari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Tindrà la consideració de subjecte passiu substitut del contribuent, obligat al pagament de la part fixa de la taxa, segons disposa l'article 6, el propietari dels habitatges o locals, que podrà repercutir, si s'escau, les quotes abonades als usuaris d'aquells, beneficiaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Responsables i altres obligats al pagament.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Responen solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 41 i 42 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Són responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concurs, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l'abast que assenyala l'article 43 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Exempcions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Gaudiran d'exempció subjectiva els contribuents que hagin estat declarats pobres per precepte legal, o que obtinguin uns ingressos anuals inferiors al salari mínim interprofessional a la seva unitat familiar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Per gaudir d'aquesta exempció caldrà adreçar la corresponent sol·licitud al Departament de Serveis Socials, acreditant els ingressos i les condicions familiars. El citat departament emetrà informe i l'elevarà a la Junta de Govern Local, per tal de que concedeixi o denegui l'esmentada exempció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Cada obligat tributari gaudirà anualment de 40 bosses petites estandarditzades per al rebuig de manera gratuïta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. Base imposable i quota tributària.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La quota tributària consistirà en una quantitat fixa més una part variable que es detalla a l'annex d'aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;a) La part fixa serà una quantia que es determinarà per a cada unitat tributària, en funció de la naturalesa i destí dels immobles i fins i tot de la seva superfície.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;b) Per a la part variable de la quota, la base imposable serà el nombre i volum de contenidors o bosses utilitzades per a presentar el rebuig a la via pública el dia de la seva recollida. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Les úniques bosses que podran lliurar-se per a la recollida del rebuig tant a la via pública com a la deixalleria i les àrees d'aportació seran les estandarditzades que determini l'Ajuntament. Aquesta part de la taxa es pagarà en adquirir les bosses i la quota de la taxa serà el preu d'aquestes bosses estandarditzades. Dites bosses només podran adquirir-se a l'Ajuntament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;En el cas de negocis productors de rebuig existirà la possibilitat de dipositar el rebuig sense bossa estandarditzada en contenidors autoritzats prèviament pels serveis tècnics de l'ajuntament. En aquest cas, enlloc de pagar la part variable de la quota amb el preu de les bosses, el pagaran anualment segons el volum del contenidor que l'ajuntament autoritzi al comerç, en funció del tipus d'establiment i patró de producció. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;L'Ajuntament autoritzarà els contenidors, en base a una declaració signada per part del comerç on indicarà el volum del contenidor que utilitzarà. En el cas que el comerç faci ús d'un contenidor no autoritzat i/o no hagi fet la comunicació, l'ajuntament li assignarà un volum de contenidor en funció de les comprovacions de camp o estimacions que realitzi. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol start="2"&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Les quotes assenyalades en la tarifa tenen caràcter irreductible i corresponen a una anualitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Quan un titular físic o jurídic figuri d'alta d'una activitat al seu domicili habitual, es tributarà per una sola quota, la de més quantia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7.- Meritació i cobrament&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Es merita la taxa fixa i neix l'obligació de contribuir des del moment que s'iniciï la prestació del servei, entenent-se iniciada, atesa la naturalesa de la recepció del servei, quan estigui establert i en funcionament el servei municipal de recollida de residus, així com a la Deixalleria, en els carrers o llocs on figurin els immobles utilitzats pels contribuents subjectes a la taxa. El període impositiu comprendrà l'any natural.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;En quant a la part variable de la taxa, aquesta es meritarà tan aviat com es posi a disposició del subjecte passiu cada bossa estandarditzada. Cas que la recollida es faci mitjançant contenidors per autorització de l'Ajuntament, la meritació tindrà lloc en el mateix moment que la part fixa i en les mateixes condicions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Anualment es formarà un Padró on hi figuraran els contribuents afectats i les quotes respectives que es liquiden per aplicació de la present Ordenança, el qual serà exposat al públic per quinze dies a efectes de reclamacions, previ anunci en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma i Tauló d'Anuncis Municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Transcorregut el termini d'exposició al públic, l'Ajuntament resoldrà sobre les reclamacions presentades i aprovarà definitivament el Padró que servirà de base pels documents cobratoris corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Les altes que es produeixin dins de l'exercici, sortiran efectes des de la data en que neixi la obligació de contribuir; a tal efecte, els subjectes passius presentaran la corresponent declaració d'alta i bases tributàries amb anterioritat i com requisit previ a l'inici de la prestació del Servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Per l'Administració es procedirà a notificar als subjectes passius la liquidació corresponent a l'Alta en el Padró, amb expressió de:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;a) Els elements essencials de la liquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;b) Els mitjans d'impugnació que puguin ésser exercits amb indicació de terminis i organismes en que hauran d'ésser interposats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;c) Lloc, termini i forma en que haurà d'ésser satisfet el deute tributari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol start="7"&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;S'entendrà que un habitatge cessa en l'ús del servei quan aquest perdi la condició d'habitabilitat, i així vengui certificat per tècnic competent. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Les quotes liquidades i no satisfetes dins el període voluntari, es faran efectives per la via de constrenyiment, segons les normes del Reglament General de Recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Es consideraran partides fallides o crèdits incobrables aquelles quotes que no hagin pogut fer-se efectives pel procediment de constrenyiment, d'acord amb el que es preveu en el vigent Reglament General de Recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 8.- Infraccions i sancions.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;En tot quant faci referència a la qualificació de infraccions tributàries i també a les sancions que els correspongui a aquestes en cada cas, hom s'avindrà a allò que disposen els articles 191 i següents de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Annex &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;A tal efecte s'aplicaran les següents tarifes: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;1. Part fixa anual&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="width:427px"&gt;
	&lt;thead&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;th scope="col" style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224pt"&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Epígraf&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/th&gt;
			&lt;th scope="col" style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Import&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/th&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/thead&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Agroturismes (plaça)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 32,40 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Bars, pubs, cafeteries i similars&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 496,72 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Botigues de queviures&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 355,30 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Despatxos professionals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 182,78 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Farmàcies, llibreries, sastreries i altres&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 273,15 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Ferreries, fusteries i tallers&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 182,78 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Hotels 2 i 3 estrelles (plaça)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 42,04 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Locals varis no tarificats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 413,44 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Magatzems a l'engròs&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 413,44 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Oficines bancàries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp; 1.962,50 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Perruqueries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 273,15 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Restaurants&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 619,74 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Supermercats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 816,00 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Habitatge&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 141,84 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Habitatge en sòl no urbanitzable&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 113,40 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:224.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;Habitatges turístics (plaça)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:122px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 32,40 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;La tarifa dels Locals varis no tarificats i Magatzems a l'engròs&amp;nbsp; s'incrementarà 0,3 €&amp;nbsp; cada m² que superi els 300 m2. Per a realitzar el càlcul de la superfície es tendrà en compte la superfície d'ús comercial i la de magatzem.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La tarifa dels agroturismes, hotels i habitatges turístics es meritarà segons el nombre de places de cada establiment. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La tarifa dels habitatges turístics serà com a mínim de 160 euros. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Les famílies nombroses que així ho justifiquin disposaran gratuïtament de 20 bosses domiciliàries extres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;2. Part variable per aportació de rebuig&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;a. Bossa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Preu de la bossa estandarditzada pel rebuig quan les que faciliti l'Ajuntament no siguin suficients:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Bossa (10 litres): 0,35 €/unitat&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;b. Contenidors autoritzats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Pels establiments que així ho sol·licitin i s'autoritzi per l'Ajuntament, es permetrà depositar el rebuig directament dins del contenidor sense bossa estandarditzada. En aquest cas, serà aplicable una taxa per contenidor autoritzat a recollir una vegada per setmana, computable a raó de:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Contenidor per 52 usos (import mínim obligatori): 1,50 euros litre&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Aquesta quota es cobrarà anualment juntament amb el rebut de la part fixa de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Disposició transitòria&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Degut a l'aplicació de l'estat d'alarma i el forçós tancament dels establiments que es relacionen més a baix es preveu una devolució proporcional de l'import de la taxa de 2020. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" cellspacing="0" class="Table"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:257.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Bars i cafeteries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:257.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Perruqueries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:257.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Restaurants&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13.2pt; vertical-align:bottom; width:257.0pt"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Wiskeries, pubs, gelateries i similars&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt; &lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;Sencelles, 17 de desembre de 2020&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;El batle&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px; width:100%"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;Joan Carles Verd Cirer&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataRegistre>2020-12-17</env:dataRegistre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
