430 38189 9133 2019-09-19 CAIB 626445 ![CDATA[<p><span style="color:black; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">El Batle en data 12 de setembre de 2019 ha aprovat la convocatòria de subvencions per </span><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">activitats i esdeveniments culturals</span><span style="color:black; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">, que ha estat enviada a la Base de Dades Nacional de Subvencions amb el número de codi 473659, mitjançant la resolució que seguidament es transcriu:</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>“Vista la Provisió de Batlia de data 2 d'agost de 2019 en relació a la&nbsp; col·laboració amb les associacions del terme municipal que organitzin i desenvolupin dins el terme activitats i esdeveniments culturals, considerant que la seva existència i activitat milloren el desenvolupament i la partició local i redunden en benefici dels habitants de Santa Margalida. </em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Atesa la Base d'Execució número 37 del Pressupost Municipal de 2019 i d'acord amb l'Ordenança General reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 de 29/09/2012), es considera convenient aprovar les bases específiques i convocar la concessió de les esmentades subvencions dirigides a fomentar i col·laborar amb el finançament de les associacions que duen a terme activitats i esdeveniments culturals. </em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Atès que d'acord amb l'esmentada Ordenança les subvencions que es concedeixen a través del procediment de concessió en règim de concurrència competitiva s'inicien d'ofici mitjançant convocatòria aprovada pel Ple. Si bé amb caràcter previ o simultani a l'aprovació de la convocatòria s'han d'aprovar les Bases Específiques de la subvenció. </em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Atès el contingut actualment vigent de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, que reconeix a les bases reguladores de la concessió de subvencions la naturalesa de disposicions reglamentàries i a la convocatòria de les subvencions la naturalesa d'acte administratiu, es fa necessària una publicació diferenciada, i per aquest motiu s'han de sotmetre a votació unes i l'altra de forma separada. </em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Vist l'informe d'Intervenció de data 2 d'agost de 2019&nbsp; d'acord amb el qual en el Pressupost Municipal per a l'any 2019 de l'Ajuntament de Santa Margalida hi existeix l'aplicació pressupostària&nbsp; 334 48903 Subvencions Promoció Cultura amb una consignació de 5.000,00.-€. </em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Atès que l'Ajuntament en Ple el 20 d'agost de 2019 va aprovar en sessió extraordinària les Bases específiques que han de regir la convocatòria de subvencions a projectes i activitats culturals per a l'any 2019, i també la delegació al Batle de l'aprovació de la convocatòria de les subvencions objecte d'aquestes Bases. </em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Atès que les Bases han estat publicades al BOIB núm. 116 de 24 d'agost de 2019 i a la seu electrònica d'aquest Ajuntament,&nbsp; en ús de les facultats legalment establertes <strong>RESOLC</strong></em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong><em>PRIMER.-</em></strong><em> Aprovar la Convocatòria de subvencions per a </em><em>les associacions del terme municipal de Santa Margalida que duen a terme activitats i esdeveniments culturals dins del terme municipal<em> </em>que s'adjunta com a ANNEX 1, que es concediran d'acord amb les Bases Específiques aprovades pel Ple i publicades al BOIB núm. 116 de 24 d'agost de 2019.</em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong><em>SEGON.-</em></strong><em> Publicar el present acord, juntament amb la convocatòria, a la Base Nacional de Subvencions, en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma i a la Seu electrònica de l'Ajuntament.” </em></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="color:black">El que es fa públic en compliment de les disposicions vigents. </span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">&nbsp; &nbsp;</span></p> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:black">Santa Margalida, 17 de setembre de 2019</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><strong><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:black">El Batle,</span></span></strong></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:black">Martí A. Torres Valls</span></span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p style="text-align:center"><strong><span style="color:black">ANNEX I: </span>CONVOCATÒRIA SUBVENCIONS DE PROMOCIÓ DE LA&nbsp; CULTURA 2019</strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>1. OBJECTE I FINALITAT. </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">1. L'objecte del present acte és regular les ajudes econòmiques que l'Ajuntament de Santa Margalida concedirà, durant l'any 2019, a les associacions del terme municipal, per finançar el seu funcionament ordinari i col·laborar amb les activitats i esdeveniments culturals que organitzin i desenvolupin dins del terme, i que impulsin el desenvolupament local i la participació ciutadana, i redundin en benefici dels habitants de Santa Margalida en els distints aspectes de l'àmbit local. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">2. La finalitat d'aquestes subvencions és fomentar, promoure i facilitar l'accés a la cultura i la participació ciutadana en els diferents àmbits de la vida municipal, amb la finalitat de millorar la cohesió social, així com la cooperació entre aquestes entitats i l'Ajuntament de Santa Margalida.&nbsp; </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>2. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Durant l'exercici pressupostari 2019, es destina la quantitat de 5.000,00.-€ a les subvencions objecte de la present convocatòria, amb càrrec a l'aplicació pressupostària següent: 334 48903 Promoció Cultura.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>3. BENEFICIARIS.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">1. Poden ser beneficiaris de les subvencions objecte de la present convocatòria aquelles entitats i associacions legalment constituïdes com a entitats sense ànim de lucre i amb domicili social en el terme de Santa Margalida que tinguin, entre les seves finalitats, l'objecte de la present convocatòria.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">2. No podran obtenir la condició de beneficiari de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies que s'indiquen en els apartats 2 i 3 de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l'article 8 de l'Ordenança general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>4. ACTIVITATS SUBVENCIONABLES.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Són objecte de subvenció les despeses derivades d'actuacions i projectes organitzats i executats des de dia 1 de novembre de 2018 fins dia 30 d'octubre de 2019, per les entitats relacionades a la base tercera d'aquesta convocatòria que, de forma individualitzada, promoguin i fomentin la cultura i la participació ciutadana del terme de Santa Margalida, sempre que siguin necessàries i s'hagin abonat abans de la finalització del període de justificació. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>5. ACTIVITATS NO SUBVENCIONABLES.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">En cap cas seran despeses subvencionables:</span></span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Els interessos deutors dels comptes bancaris. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Interessos, recàrrecs i sancions administratives i penals. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Despeses de procediments judicials.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Els tributs, excepte que el beneficiari de la subvenció els aboni de manera efectiva. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Els imposts indirectes quan són susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Despeses d'avituallament, sopars i dinars d'inauguracions, cloendes o altres celebracions.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Premis en metàl·lic per a participants. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Despeses de personal de l'entitat que desenvolupi funcions generals de gestió o administratives (gerent, director, personal administratiu...).</span></span></li> </ul> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>6. RÈGIM DE LA CONCESSIÓ. COMPATIBILITAT O INCOMPATIBILITAT AMB ALTRES SUBVENCIONS.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">1. Les subvencions objecte de la present convocatòria es concediran en règim de concurrència competitiva de totes les sol·licituds que compleixin els requisits exigits en les bases i en aquesta convocatòria. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">2. Les subvencions, tal i com preveu la Base d'Execució Núm. 37 del Pressupost Municipal de 2019 podran superar el 80% del cost de l'activitat subvencionada, tenint en compte les limitacions pressupostàries i les contingudes en les bases reguladores.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">3. Els ajuts econòmics objecte de la present convocatòria són compatibles amb altres ajuts efectuats per qualsevol altre administració pública o entitat privada, sempre que l'import dels ajuts concedits sigui de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres, no superi el cost de l'activitat subvencionada. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>7. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. TERMINI, LLOC I FORMA.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">1. El termini per presentar les sol·licituds serà de 20 dies hàbils des del dia següent a la publicació de la convocatòria al BOIB.&nbsp; En el cas de que el darrer dia sigui inhàbil, el termini s'entendrà ampliat fins el dia hàbil següent.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">2. Les sol·licituds s'han de formular mitjançant instància, s'han de dirigir al Sr. Batle-President de l'Ajuntament&nbsp; i s'han de presentar en el Registre General de l' Ajuntament de Santa Margalida o en les dependències de Can Picafort, o bé a qualsevol dels llocs assenyalats en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (d'ara endavant LPACAP). En tant les sol·licituds es presentin per part de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica les instàncies s'hauran de presentar a través de mitjans electrònics d'acord amb l'article 14.2 de la LPACAP. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">3. Les sol·licituds es formularan d'acord amb el model instància (ANNEX I). Juntament amb la sol·licitud, que anirà signada pel legal representat de l'entitat, s'ha de presentar la següent documentació: </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">a. Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">b. Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S'ha d'acreditar el nomenament i la vigència del càrrec. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">c. Fotocòpia dels Estatuts o Acta Fundacional inscrits en el Registre Oficial Corresponent. No serà necessari presentar aquest document&nbsp; si l'entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l'Ajuntament de Santa Margalida i no s'ha produït cap modificació des de llavors.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">d. Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l'ajuda econòmica. Entre d'altres aspectes, hi han de constar, els objectius perseguits, el col·lectiu al qual van dirigit, el pressupost (on s'indicaran les despeses i els ingressos), els mitjans humans i els materials necessaris per dur-ho a terme, les dates de realització, les persones responsables de la seva execució, les formes de col·laboració previstes en el finançament i les mesures de difusió adoptades que, com a mínim, han de consistir amb la inclusió del nom i de la imatge corporativa de l'Ajuntament de Santa Margalida com entitat que subvenciona l'esdeveniment. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Si escau, en el pressupost s'haurà de desglossar la part corresponent a imposts. (ANNEX III).</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">En el cas de que a la data de sol·licitud ja s'hagi realitzat el projecte pel qual es sol·licita la subvenció, s'adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades. En ella hi han de constar, en la mesura en que sigui possible, els aspectes indicats en el paràgraf anterior. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">e. Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció. (ANNEX V). No serà necessari presentar aquest certificat bancari si l'entitat sol·licitant ho ha acreditat en anteriors convocatòries de subvencions i ajudes econòmiques de l'Ajuntament de Santa Margalida i no s'ha produït cap modificació des de llavors. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">f. Declaració què l'entitat sol·licitant no rep cap més ajuda pel mateix concepte, o l'import de l'ajuda rebuda o sol·licitada amb relació al total i declaració responsable davant autoritat administrativa de no incórrer en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (ANNEX II). </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">g. Certificat d'estar al corrent davant l'Agència Estatal de l'Administració Tributària.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">h. Certificat d'estar al corrent davant la Tresoreria General de la Seguretat Social.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">i. Certificat d'estar al corrent davant aquest Ajuntament.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">4. D'acord amb l'establert en l'article 28.3 de la LPACAP, en el cas que la documentació exigida ja estigui en poder de l'Ajuntament, la persona aspirant, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment de que formin part, podrà fer ús del seu dret a no presentar-la, fent constar la data, el procediment i l'òrgan o dependència en que varen ser presentats o emesos. En els supòsits d'impossibilitat material d'obtenir el document, l'òrgan competent podrà requerir al sol·licitant la seva presentació, o, en defecte d'això, l'acreditació per altres mitjans dels requisits al fet que es refereix el document, amb anterioritat a la formulació de la proposta de resolució.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">5. Si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en la convocatòria, es requerirà a la persona interessada perquè en el termini màxim de 10 dies esmeni les deficiències, advertint-la que si no ho fa se la tindrà per desistida de la seva petició, prèvia resolució que es dictarà en els termes previstos en l'article en l'article 21 de la LPACAP.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">6. Qualsevol dels òrgans que intervenen en el procediment de concessió podrà, en qualsevol moment del procés, sol·licitar&nbsp; a l'interessat la informació complementària, les dades i les acreditacions que estimi necessàries. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>8. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ. INICI, INSTRUCCIÓ I RESOLUCIÓ. </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">1. El procediment de concessió de la subvenció s'iniciarà d'ofici, mitjançant acord de l'Ajuntament Ple que aprovarà la convocatòria, prèvia aprovació de les Bases Específiques. La convocatòria serà publicada en la Base Nacional de Subvencions, en el BOIB i a la seu electrònica d'aquest Ajuntament. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">2. L'òrgan instructor del procediment de concessió correspon a la Regidoria de Cultura. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Una Comissió Avaluadora es reunirà per examinar si <span style="line-height:150%">els beneficiaris compleixen tots els requisits necessaris per accedir a les subvencions </span>i avaluar les sol·licituds conforme als criteris de valoració establerts en aquesta convocatòria. De tot l'actuat en aquesta reunió, s'aixecarà acta. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">La Comissió Avaluadora estarà integrada pels següents membres: </span></span></p> <ul> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sr. Martí A. Torres Valls, Batle de l'Ajuntament que actuarà com a President de la Mesa. </span></span></p> </li> </ul> <p style="margin-left:40px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Suplent: Sra. Maciana Alomar Bauzá. </span></span></p> <ul> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sra. Francisca Ignacio Pujades, Vocal. &nbsp;</span></span></p> </li> </ul> <p style="margin-left:40px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Suplent: Sra. Joana Lull.</span></span></p> <ul> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sra. Margalida Quetglas Ferragut (en qualitat d' Interventora de l'Ajuntament). </span></span></p> </li> </ul> <p style="margin-left:40px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Suplent: Sra. Francisca Seguí Serra.</span></span></p> <ul> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sr. Nicolau Conti Fuster (en qualitat de Secretari de l'Ajuntament). </span></span></p> </li> </ul> <p style="margin-left:40px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Suplent: Catalina Payeras Reus.</span></span></p> <ul> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sra. Maria Teresa Coll Capó, que actuarà com a Secretària amb veu però sense vot. </span></span></p> </li> </ul> <p style="margin-left:40px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Suplent: Joan Ramon Vives</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'acta de la reunió de la Comissió, formularà proposta de resolució provisional, degudament motivada, que es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament, obrint-se un termini de 10 dies naturals per presentar al·legacions. L'instructor incorporarà a l'expedient una diligència signada per la persona responsable en que consti lloc i data de publicació. </span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Pel que fa a la presentació d'al·legacions s'estarà a l'establert per la presentació de sol·licituds. Si no es presenten al·legacions dins del termini concedit, la proposta de resolució formulada tindrà el caràcter de definitiva. En altre cas, una vegada examinades les al·legacions presentades pels interessats, l'òrgan instructor formularà proposta de resolució definitiva, que haurà d'expressar: el sol·licitant o la relació de sol·licitants pels que es proposa la concessió de la subvenció, la seva quantia, especificant la seva avaluació i els criteris de valoració seguits per efectuar-la.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">La proposta de resolució definitiva es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament atorgant als beneficiaris un termini de 10 dies naturals perquè comuniquin la seva acceptació. S'entendrà acceptada si dins d'aquest termini no s'expressa el contrari. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">3. La competència per resoldre el procediment i concedir la subvenció s'atribueix a la Junta de Govern Local, que dictarà aquesta resolució un cop dictada la proposta de resolució definitiva i emès informe de fiscalització per la Intervenció Municipal. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">La resolució es notificarà a tots els sol·licitants i es publicarà a la seu electrònica de l'Ajuntament de Santa Margalida. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>9. CRITERIS QUE HAN DE REGIR L'ATORGAMENT I QUANTIA DE LES SUBVENCIONS.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">1. La concessió de les subvencions d'aquesta convocatòria es regeix pels principis de publicitat, concurrència, objectivitat, igualtat i no discriminació. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">2. Amb la finalitat d'establir la puntuació de les sol·licituds presentades, els criteris de valoració per resoldre la convocatòria seran els següents: </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">a) Repercussió social d l'activitat.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;0 a 5 punts.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">b) Nombre de persones que puguin resultar beneficiàries.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;0 a 5 punts.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">c) Interès cultural de l'activitat.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;0 a 5 punts.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">d) Participació en les festes del municipi.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; 0 a 5 punts.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">e) Originalitat i exclusivitat de l'activitat.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; 0 a 5 punts.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">f) Nombre d'associats o membres de l'entitat sol·licitant.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; 0 a 5 punts.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">3. Quedaran automàticament exclosos del procediment els sol·licitants que no obtinguin una puntuació mínima de 5 punts. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">4. L'import màxim de subvenció serà de 1.000,00.-€ per sol·licitant. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">5. En cas que l'import consignat a l'aplicació pressupostària amb càrrec a la qual s'ha d'abonar a subvenció, no sigui suficient per atendre totes les sol·licituds, per determinar l'import de la subvenció, s'aplicarà el següent sistema:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">a) Es suma el nombre de punts obtinguts per totes les entitats que compleixin els requisits. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">b) Es divideix l'import total del crèdit assignat a la convocatòria entre el nombre total de punts, i així s'obtindrà el valor de cada punt en euros. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">c) La quantia que correspon a cada subvenció és el resultat de multiplicar el número de punts obtinguts per cada sol·licitant pel valor en euros de cada punt. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">6. La quantia de la subvenció tindrà com a límit màxim el crèdit consignat contemplat en aquesta convocatòria i no podrà superar el 100% del cost de l'actuació subvencionada.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>10. TERMINI DE RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ. </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">1. El termini màxim per resoldre i notificar la resolució del procediment no podrà excedir de sis mesos, a comptar des de la publicació de la convocatòria. </span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">2. El venciment del termini màxim sense que s'hagi notificat la resolució legitima als interessats per entendre desestimada per silenci administratiu la sol·licitud de la subvenció. </span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>11. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS. </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions establertes en les disposicions normatives que hi són d'aplicació i, en concret, de l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 de 29/09/2012), i de les següents:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">a. Acceptar i complir la normativa de l'Ajuntament de Santa Margalida. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">b. Dur a terme l'objecte de la subvenció d'acord amb les condicions establertes. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">c. Acreditar davant l'Ajuntament que han executat o realitzat l'activitat subvencionada amb la documentació corresponent.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">d. Comunicar a l'òrgan competent per resoldre d'acord amb l'article 8.3 de la present convocatòria l'obtenció de subvencions o ajudes per la mateixa finalitat no previstes inicialment, així com qualsevol eventualitat que alteri el desenvolupament de l'activitat subvencionada. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">e. Facilitar tota la informació complementària que requereixi l'Ajuntament. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">f. Fer constar que l'activitat està subvencionada per l'Ajuntament de Santa Margalida mitjançant el logotip o les identificacions corporatives de l'Ajuntament. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">g. Informar i convidar a les autoritats de l'Ajuntament a la presentació, inauguració i cloenda de l'activitat subvencionada.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">h. Fer la publicitat de l'activitat subvencionada amb llengua catalana. </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">i. Presentar, una vegada conclosa l'activitat subvencionada, la documentació justificativa requerida en la base següent. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>12. JUSTIFICACIÓ DE LA SUBVENCIÓ.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">1. La justificació de les despeses subvencionades haurà de realitzar-se amb anterioritat a dia 15 de novembre de 2019.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">2. L'abonament de la subvenció es farà prèvia justificació, per part de l'entitat beneficiària, de la realització de l'activitat subvencionada, el compliment de la finalitat i el 100% de la despesa. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">3. Per justificar la subvenció atorgada s'ha de presentar un compte justificatiu integrat per la documentació següent: </span></span></p> <p style="margin-left:40px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">a. Una memòria de l'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció, amb les activitats que s'han fet i els resultats obtinguts, la temporalització, mitjans de difusió utilitzats, l'avaluació i qualsevol altre aspecte que pugui resultar adient. </span></span></p> <p style="margin-left:40px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">b. Una memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que s'han fet, que contindrà: </span></span></p> <ul> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Una relació classificada de les despeses i inversins de l'activitat, amb identificació del creditor i del document, l'import, data d'emissió i data de pagament. Si la subvenció s'atorga d'acord a un pressupost, s'indicaran les desviacions esdevingudes. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Les factures documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa incorporats en la relació referida en el paràgraf anterior i, si escau, la documentació acreditativa del pagament. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Declaració respnsable d'haver fet el projecte o activitat subvencionada, en la qual s'han de detallar els ingressos i les despeses que se n'han derivat assenyalant-ne l'import i la procedència (ANNEX IV).</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Declaració respnsable que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l'IVA (ANNEX IV)</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Justificant de pagament de les factures.</span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Una relació detallada d'altres ingresss o subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada assenyalant-ne l'import i la procedència. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Una mstra, si pertoca, del material de difusió de l'activitat subvencionada: cartells, fullets de ma i qualsevol altre element publicitari. </span></span></li> </ul> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">4. Les despeses s'han de justificar amb factures i altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, en original i còpia per compulsar. Si s'han de retornar les factures o justificants originals, a petició de l'entitat subvencionada, s'hi ha de reflectir amb un segell la data de concessió de la subvenció, així com l'import del justificant que s'imputa a la subvenció. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">5. Les factures originals, acreditatives de la despesa subvencionada, expedides a nom de les persones o entitats subvencionades i amb el seu NIF, han d'expressar clarament: </span></span></p> <ul> <li style="list-style-type:none"> </li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Data d'emissió, que haurà de crrespondre al període subvencionable. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Dades fiscals (Nm, domicili, NIF, etc.) de l'entitat emissora i de l'entitat pagadora. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Númer de la factura. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Cncepte detallat pel qual s'expedeix, que haurà de ser suficientment clar. </span></span></li> <li><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Imprt, desglossant la part que correspon a IVA, si procedeix. Si l'operació està exempta d'IVA s'ha d'esmentar a la factura. </span></span></li> </ul> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Si l'entitat beneficiària únicament disposa de la factura o document justificatiu que acredita la despesa rebuda per correu electrònic, s'admetrà sempre que a la impressió de la factura s'adjunti un certificat signat pel representant legal de l'entitat en que manifesti la impossibilitat o dificultat greu per obtenir el document original i declari que la factura ni s'ha utilitzat ni s'utilitzarà per justificar cap altre subvenció. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Per justificar les indemnitzacions que per despeses efectives ocasionades s'han abonat als col·laboradors en l'esdeveniment (no pels serveis prestats), l'entitat beneficiària haurà d'aportar un certificat signat pel representant legal de l'entitat, i per la persona col·laboradora on s'esmenti el concepte, l'import abonat i les dades personals (nom, domicili i NIF).</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">6. No obstant això, l'Ajuntament de Santa Margalida podrà demanar qualsevol altre documentació que consideri adient, ateses les circumstàncies i característiques del cas. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">7. Si la documentació presentada és incompleta o incorrecta, l'Ajuntament de Santa Margalida requerirà a l'entitat beneficiària perquè la completi o esmeni la deficiència en el termini improrrogable de 10 dies. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">8. Si de la documentació presentada per a la justificació de la subvenció es desprèn que no s'han complert les previsions d'aspectes que s'han tingut en compte per puntuar, es modificarà la quantia de la subvenció concedida en funció de la puntuació que efectivament hauria obtingut. L'import corresponent a la minoració retornarà a l'aplicació pressupostària corresponent. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>13. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Les subvencions són de concessió voluntària, revocables i reductibles si l'entitat beneficiària es veu afectada per alguna de les causes previstes a la Llei, a l'Ordenança municipal, així com en el cas de que incompleixi alguna de les obligacions previstes en les bases i en aquesta convocatòria. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">En aquests casos, prèvia tramitació del corresponent procediment administratiu, l'entitat beneficiària haurà de reintegrar les quantitats percebudes i els interessos de demora que corresponguin.&nbsp; </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>14. INFRACCIONS O SANCIONS.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">L' incompliment dels requisits establerts en les bases o en aquesta convocatòria o a la normativa d'aplicació, donarà lloc a l'aplicació del règim d'infraccions i sancions establert al Títol V de l'Ordenança municipal. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>15. NORMATIVA APLICABLE.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">En allò no previst en aquesta convocatòria es d'aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 877/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003; l'Ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB Núm. 142 29/09/2012); Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals; les Bases d'Execució del Pressupost Municipal per a l'any 2019 i demés normativa que hi resulti d'aplicació. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>16. RECURSOS.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">La resolució que recaigui en aquest procediment no posa fi a la via administrativa. Contra ella es pot interposar el recurs de reposició en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seva notificació. Alternativament, i en el termini de dos mesos, es pot interposar davant el Jutjat de lo Contenciós-Administratiu recurs contenciós administratiu. Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs que hi procedeixi. </span></span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ANNEXES</strong></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ANNEX I</strong></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>SOL·LICITUD SUBVENCIÓ </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ENTITAT SOL·LICITANT:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom o raó social:_________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>REPRESENTANT DE L'ENTITAT SOL·LICITANT:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom i llinatges:__________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Qualitat en la que intervé:__________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>SOL·LICITA:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">L'atorgament de la subvenció per import de ____________ .</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>MITJÀ DE NOTIFICACIÓ </strong><span style="line-height:150%">(de totes les actuacions relacionades amb aquest procediment)</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">(&nbsp; &nbsp;) Vull rebre notificació electrònica. Es rebrà l'avís a l'E-mail indicat en aquesta sol·licitud.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">(&nbsp; &nbsp;) Vull rebre notificació per correu certificat (en paper) al Domicili indicat en aquesta sol·licitud.</span></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>DOCUMENTACIÓ QUE S'ADJUNTA: </strong></span></span></p> <ol> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona que signa la sol·licitud.</span></span></span></p> </li> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Documentació acreditativa de la representació en virtut de la qual actua la persona que signa la sol·licitud. S'ha d'acreditar el nomenament i la vigència del càrrec. </span></span></span></p> </li> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Fotocòpia dels Estatuts o Acta Fundacional inscrits en el Registre Oficial Corresponent. </span></span></span></p> </li> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Projecte explicatiu de les activitats o actuacions per a les quals se sol·licita l'ajuda econòmica, segons model adjunt (ANNEX III) En el cas de que a la data de sol·licitud ja s'hagi realitzat el projecte pel qual es sol·licita la subvenció, s'adjuntarà una memòria descriptiva de les actuacions realitzades.</span></span></span></p> </li> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Certificat bancari que acrediti el compte corrent o la llibreta en què s'ha d'ingressar l'import de la subvenció (ANNEX V).</span></span></span></p> </li> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Declaració responsable segons ANNEX II.</span></span></span></p> </li> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Certificat d'estar al corrent davant l'Agència Estatal de l'Administració Pública.</span></span></span></p> </li> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Certificat d'estar al corrent davant la Tresoreria General de la&nbsp; Seguretat Social.</span></span></span></p> </li> <li> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><span style="line-height:150%">Autorització a l'Ajuntament per comprovar que s'està al corrent amb les obligacions tributàries davant aquest. ( ANNEX VI)</span></span></span></p> </li> </ol> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2019</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sgt.:</span></span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><strong>ANNEX II</strong></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>DECLARACIÓ RESPONSABLE</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ENTITAT SOL·LICITANT:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom o raó social:_________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>REPRESENTANT DE L'ENTITAT:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom i llinatges:__________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Qualitat en la que intervé:__________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">1. Que l'entitat es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l'AEAT, la Seguretat Social i l'Ajuntament de Santa Margaida.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">2. Que l'entitat no està incursa en cap de les prohibicions establertes a la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. En especial, no concorr cap de les circumstàncies establertes en l'article 13.2. de la Llei 38/2003, que a continuació es transcriu:</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>“2. No podran obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions les persones o entitats en qui concorri alguna de les circumstàncies següents, excepte que per la naturalesa de la subvenció s'exceptuï per la seva normativa reguladora: </em></span></span></p> <ol style="list-style-type:lower-alpha"> <li> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Haver estat condemnades mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics. </em></span></span></p> </li> <li> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarades insolvents en qualsevol procediment, trobar-se declarades en concurs, excepte que en aquest hagi adquirit eficàcia un conveni, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitades d'acord amb la Llei 22/2003, de 9 de juliol, Concursal, sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat a la sentència de qualificació del concurs.</em></span></span></p> </li> <li> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Haver donat lloc, per causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb una administració pública.</em></span></span></p> </li> <li> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Estar incursa la persona física, els administradors de les societats mercantils o aquells que ostentin la representació legal d'altres persones jurídiques, per algun dels supòsits de la Llei 5/2006, de 10 d'abril, de regulació dels conflictes d'interessos dels membres del Govern i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat, la Llei 2/1996, de 19 de novembre, d'incompatibilitats dels membres del Govern i dels alts càrrecs de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o tractar-se de qualsevol dels càrrecs electius regulats a la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règim electoral general, en els termes que s'hi estableixen o en la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.&nbsp; </em></span></span></p> </li> <li> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>No trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o de la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, en els termes que reglamentàriament es determinin</em></span></span></p> </li> <li> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Tenir la residencia fiscal en un país o territori qualificat reglamentàriament com a paradís fiscal. </em></span></span></p> </li> <li> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>No estar al corrent en el compliment d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que reglamentàriament es determinin. </em></span></span></p> </li> <li> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><em>Haver estat sancionades amb caràcter ferm amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons la Llei 38/2003 General de Subvencions o altres Lleis que així ho estableixin.”</em></span></span></p> </li> </ol> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">3. Que l'entitat</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">(&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ) No ha demanat cap altre ajuda o subvenció pel mateix concepte.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">(&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ) Ha demanat i/o rebut els ajuts que es detallen a continuació: </span></span></p> <p><strong><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Entitat&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Import&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Sol·licitat&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Concedit</span></span></strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">_______________________________&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; __________&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ___________&nbsp;&nbsp;&nbsp; _____________&nbsp; </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">_______________________________&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; __________&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ___________&nbsp;&nbsp;&nbsp; _____________&nbsp; </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">_______________________________&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; __________&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ___________&nbsp;&nbsp;&nbsp; _____________&nbsp; </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">_______________________________&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; __________&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ___________&nbsp;&nbsp;&nbsp; _____________&nbsp; </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2019</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sgt.: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Autoritat Administrativa</span></span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ANNEX III</strong></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>MEMÒRIA DEL PROJECTE A REALITZAR</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>1. DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE:</strong></span></span></p> <table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="border-collapse:collapse; border:1pt solid windowtext; width:659px"> <tbody> <tr> <td style="height:73.15pt; vertical-align:top; width:655px"> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p><strong>2. OBJECTIUS:</strong></p> <table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="border-collapse:collapse; border:1pt solid windowtext; width:660px"> <tbody> <tr> <td style="height:77.75pt; vertical-align:top; width:655px"> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p><strong>3. DADES D'INICI I FINALITZACIÓ:</strong></p> <table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="border-collapse:collapse; border:1pt solid windowtext; width:660px"> <tbody> <tr> <td style="height:41.6pt; vertical-align:top; width:656px"> <p> </p> <p> </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>4. PRESSUPOST</strong></span></span></p> <table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="border-collapse:collapse; border:solid windowtext 1.0pt"> <tbody> <tr> <td colspan="2" style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:169.0pt"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>INGRESOS</strong></span></span></p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p style="text-align:center"> </p> </td> <td colspan="2" style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:177.5pt"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>DESPESES</strong></span></span></p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p style="text-align:center"> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>CONCEPTE</strong></span></span></p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>IMPORT /IVA</strong></span></span></p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>TOTAL</strong></span></span></p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>CONCEPTE</strong></span></span></p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>IMPORT/IVA</strong></span></span></p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p style="text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>TOTAL</strong></span></span></p> </td> </tr> <tr> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:17.5pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:18.25pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="height:19.0pt; vertical-align:top; width:83.4pt"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>TOTAL</strong></span></span></p> </td> <td style="height:19.0pt; vertical-align:top; width:85.6pt"> <p> </p> </td> <td style="height:19.0pt; vertical-align:top; width:71.35pt"> <p> </p> </td> <td style="height:19.0pt; vertical-align:top; width:90.85pt"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>TOTAL</strong></span></span></p> </td> <td style="height:19.0pt; vertical-align:top; width:86.65pt"> <p> </p> </td> <td style="height:19.0pt; vertical-align:top; width:63.6pt"> <p> </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p><strong>5. DESTINATARIS:</strong></p> <table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="border-collapse:collapse; border:1pt solid windowtext; width:661px"> <tbody> <tr> <td style="height:59.5pt; vertical-align:top; width:657px"> <p> </p> <p> </p> <p> </p> </td> </tr> </tbody> </table> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p><strong>6. MESURES DE DIFUSIÓ:</strong></p> <table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="border-collapse:collapse; border:1pt solid windowtext; width:660px"> <tbody> <tr> <td style="height:57.65pt; vertical-align:top; width:655px"> <p> </p> <p> </p> <p> </p> </td> </tr> </tbody> </table> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>7. DADES BANCÀRIES: </strong></span></span></p> <table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="border-collapse:collapse; border:1pt solid windowtext; width:660px"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align:top; width:655px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">ENTITAT:</span></p> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align:top; width:655px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">CODI COMPTE CLIENT: </span></p> <p> </p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">--------&nbsp;&nbsp;&nbsp; --------&nbsp;&nbsp;&nbsp; ----&nbsp;&nbsp;&nbsp; --------------------</span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> </p> <p><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2019</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sgt.:</span></span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ANNEX IV</strong></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>DECLARACIO RESPONSABLE I JUSTIFICACIÓ</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ENTITAT BENEFICIARIA:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom o raó social:_________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>REPRESENTANT DE L'ENTITAT:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom i llinatges:__________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Qualitat en la que intervé:__________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">1. Que l'entitat beneficiària de la suvenció ha executat dit projecte i la subvenció atorgada s'ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">2. Que de l'execució de l'esmentat projecte s'han derivat els ingressos i despeses els justificants dels quals s'aporten en una relació adjunta, indicant-ne, si escau, la desviació.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">3. Que les factures presentades per justificar la subvenció atorgada no superen el valor de mercat i que no es recuperarà ni es compensarà l'IVA. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2019</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sgt.: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Autoritat Administrativa</span></span></p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><strong>ANNEX V</strong></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ENTITAT CREDITORA:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom o raó social:_________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>REPRESENTANT DE L'ENTITAT CREDITORA:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom i llinatges:__________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Qualitat en la que intervé:__________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>DADES PER A LA TRANSFERÈNCIA:</strong></span></span></p> <table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="border-collapse:collapse; border:1pt solid windowtext; width:653px"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align:top; width:648px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px">ENTITAT:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; SUCURSAL:</span></p> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align:top; width:648px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px">LOCALITAT:</span></p> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align:top; width:648px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px">CODI COMPTE CLIENT: </span></p> <p> </p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px">----------&nbsp;&nbsp;&nbsp; ----------&nbsp;&nbsp;&nbsp; ------&nbsp;&nbsp;&nbsp; ----------------------</span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p><strong>DECLAR SOTA LA MEVA RESPONSABILITAT</strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Que les dades anteriors corresponen al c/c o llibreta, obert/ta al meu nom, al/a la qual vul que sigui transferit l'import dels pagaments que l'Ajuntament de santa Margalida m'hagui de realitzar.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Santa Margalida, a ___ de ____________ de 2019</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sgt.&nbsp;:</span></span></p> <table border="1" cellspacing="0" class="Table" style="border-collapse:collapse; border:1pt solid windowtext; width:655px"> <tbody> <tr> <td style="vertical-align:top; width:650px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%"><strong>DILIGÈNCIA DE L'ENTITAT BANCÀRIA</strong></span></span></p> </td> </tr> <tr> <td style="vertical-align:top; width:650px"> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%">Les dades ressenyades coincideixen ma bles que es tenen a aquesta oficina.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%">El/la directora/a</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:10px"><span style="line-height:150%">(signatura i segell)</span></span></p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> </p> <div style="page-break-after:always"><span style="display:none">&nbsp;</span></div> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ANNEX VI</strong></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>AUTORITZACIÓ</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>ENTITAT SOL·LICITANT:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom o raó social:_________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>REPRESENTANT DE L'ENTITAT SOL·LICITANT:</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Nom i llinatges:__________________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">NIF.:___________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Domicili:________________________________________________________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Localitat:________________________________________________ CP.:____________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Telèfon:________________ Fax.:_______________ E-mail:______________________ </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Qualitat en la que intervé:__________________________________________________</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%"><strong>AUTORITZA</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">A l'AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA perquè obtingui les dades relatives al compliment de les seves obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Santa Margalida, en el procediment de la subvenció. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">________________, a ___ de ____________ de 2019</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:150%">Sgt.:</span></span></p> ]] CAIB text/html 38204 ![CDATA[Aprovació de la convocatòria de Subvencions per a la Promoció Cultural 2019]] ca 2019-09-21 ca CAIB