<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2018/10920/617260/ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impost-sobre-vehi/xml">
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">43238</env:numPaginaInicial>
    <env:numeroRegistre>13305</env:numeroRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica]]</env:sumariEnviament>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:date>2018-12-27</dc:date>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:dataRegistre>2018-12-20</env:dataRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">43244</env:numPaginaFinal>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">130</env:ordre>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:dataPublicacio>2018-12-27</env:dataPublicacio>
    <env:idEnviament>617260</env:idEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2018/10920"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2018/10920/617260/ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impost-sobre-vehi/"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De conformitat amb l'acord plenari d'aquest Ajuntament sobre les modificacions puntuals de les ordenances fiscals, i en compliment de l'article 17.4 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, es publica el text íntegre de la següent ordenança fiscal (incloent-hi les modificacions aprovades):&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;em&gt;«&lt;/em&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L’IMPOST SOBRE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;Capítol I&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Disposició general&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Article 1&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De conformitat amb el que disposa l’article 15.2 en relació amb l’article 59.1 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest ajuntament ha d’exigir l’impost sobre vehicles de tracció mecànica d’acord amb les normes establertes en aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;Capítol II&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Naturalesa i fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Article 2&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. L’impost sobre vehicles de tracció mecànica és un tribut directe que grava la titularitat dels vehicles d’aquesta naturalesa aptes per circular per les vies públiques i de qualsevol classe o categoria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Es considera vehicle apte per a la circulació el que hagi estat matriculat en els registres públics corresponents i no n’hagi estat donat de baixa. Als efectes d’aquest impost, també es consideren aptes els vehicles proveïts de permisos temporals i matrícula turística.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;3. No estan subjectes a aquest impost:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;a) Els vehicles que, havent estat donats de baixa en els registres per antiguitat del model, puguin ser autoritzats a circular excepcionalment amb motiu d’exhibicions, certàmens o carreres limitades als d’aquesta naturalesa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;b) Els remolcs i els semiremolcs estirats per vehicles de tracció mecànica la càrrega útil dels quals no sigui superior a 750 quilograms.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;Capítol III&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Exempcions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Estan exempts de l’impost:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;a) Els vehicles oficials de l’Estat, les comunitats autònomes i les entitats locals adscrits a la defensa nacional o a la seguretat ciutadana.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;b) Els vehicles de representacions diplomàtiques, oficines consulars, agents diplomàtics i funcionaris consulars de carrera acreditats a Espanya que siguin súbdits dels països respectius, que estiguin identificats a l’exterior i amb la condició de reciprocitat en l’extensió i el grau.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Així mateix, els vehicles dels organismes internacionals amb seu o oficina a Espanya i dels seus funcionaris o membres amb estatut diplomàtic.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;c) Els vehicles inclosos en allò que disposin tractats o convenis internacionals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;d) Les ambulàncies i la resta de vehicles directament destinats a l’assistència sanitària o al trasllat de ferits o malalts.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;e) Els vehicles per a persones de mobilitat reduïda a què es refereix la lletra A) de l’annex II del Reglament general de vehicles, aprovat pel Reial decret 2822/1998, de 23 de desembre.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Així mateix, n’estan exempts els vehicles matriculats a nom de discapacitats per al seu ús exclusiu. Aquesta exempció s’ha d’aplicar mentre es mantinguin aquestes circumstàncies, tant als vehicles conduïts per persones amb discapacitat com als destinats a transportar-les.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Les exempcions previstes en els dos paràgrafs anteriors no són aplicables als subjectes passius beneficiaris d’aquestes per a més d’un vehicle simultàniament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Als efectes del que disposa aquest paràgraf, es consideren persones amb discapacitat les que tinguin aquesta condició legal en grau igual o superior al 33%.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;f) Els autobusos, microbusos i la resta de vehicles destinats o adscrits al servei de transport públic urbà, sempre que tinguin una capacitat que excedeixi de nou places, inclosa la del conductor.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;g) Els tractors, remolcs, semiremolcs i maquinària proveïts de cartilla d’inspecció agrícola.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 4&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Per poder aplicar les exempcions a què es refereixen les lletres e) i g) de l’apartat 1 de l’article 3, les persones interessades n’han d’instar la concessió indicant les característiques del vehicle, la matrícula i la causa del benefici en el període d’un mes de la data de matriculació, o durant el primer trimestre de l’exercici en el cas de vehicles ja inclosos en el padró de l’impost.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;En el cas de la lletra e), també es podrà instar la concessió de l’exempció en el termini d’un mes des de la notificació de la declaració o certificació de discapacitat. En aquests casos, si la declaració té efectes retroactius, l’exempció també la tindrà sempre que no hagi transcorregut el termini de prescripció. No es podrà declarar l’exempció més enllà de la data de declaració de discapacitat, quan el document que l’acrediti no assenyali expressament que és definitiva.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;A aquest efecte, cal adjuntar a la sol·licitud d’exempció:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2.1. En el cas de vehicles per a persones amb discapacitat:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;a) Permís de circulació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;b) Certificat de característiques tècniques del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;c) Certificat de discapacitat emès per l’òrgan competent de la Comunitat Autònoma o de l’IMSERSO, o el que es determini pel Reial decret 1414/2006, d’1 de desembre, pel qual es determina la consideració de persona amb discapacitat a l'efecte de la Llei 51/2003, de 2 de desembre, d'Igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;d) Declaració que el vehicle és per al seu ús exclusiu o està destinat a transportar-lo.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2.2. En el cas dels tractors, remolcs, semiremolcs i maquinària agrícoles:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;a) Permís de circulació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;b) Certificat de característiques tècniques del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;c) Cartilla d’inspecció agrícola expedida a nom del titular del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Quan l’Administració municipal hagi declarat l’exempció, cal que expedeixi un document que n’acrediti la concessió.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;L’Ajuntament pot requerir l’aportació de qualsevol document que estimi necessari amb motiu de l’exempció que se sol·licita, així com fer totes les comprovacions dels vehicles que consideri oportunes per constatar-ne l’adequació a la finalitat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 5&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Gaudeixen d’una bonificació del cent per cent de la quota incrementada de l’impost els vehicles històrics (Reial decret 1247/1995, de 14 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament general de vehicles històrics) o els que tinguin una antiguitat mínima de vint-i-cinc anys a comptar de la data de fabricació o, si aquesta data no es coneix, considerant la de la primera matriculació o, si no n’hi ha, la data en què el tipus o variant corresponent es va deixar de fabricar. En els dos casos, aquesta bonificació no tindrà efectes retroactius i, per poder optar-hi, aquests vehicles no han d’estar destinats a un ús comercial.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Aquesta bonificació s’ha de sol·licitar, i les persones interessades han d’aportar la corresponent justificació documental de l’antiguitat del vehicle i també una còpia del darrer rebut abonat que correspongui al darrer exercici liquidat, abans d’acabar el primer trimestre de l’exercici.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Així mateix, tenen una bonificació del cent per cent de la quota incrementada de l’impost els vehicles que regularment s’utilitzin per transportar infants amb minusvalidesa. A aquest efecte, tenen dret a la bonificació el pare o la mare titular del vehicle utilitzat regularment amb aquest fi.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Aquesta bonificació s’ha de sol·licitar; per fer-ho, les persones interessades n’han d’instar la concessió en el període d’un mes de la data de matriculació o abans d’acabar el primer trimestre de l’any, en el cas de vehicles ja inclosos en el padró de l’impost.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Així mateix, a la sol·licitud d’exempció cal adjuntar-hi:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol style="list-style-type:lower-alpha"&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Fotocòpia del permís de circulació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Fotocòpia de la declaració administrativa d’invalidesa o de disminució física expedida per l’organisme o l’autoritat competent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Declaració jurada que el vehicle per al qual se sol·licita la bonificació és utilitzat regularment per al transport del fill/filla.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Còpia del rebut corresponent d’estar al corrent de pagament de l’impost del vehicle per al qual se sol·licita la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;3. Els vehicles elèctrics i els que utilitzin per al seu funcionament exclusivament fonts d’energia no contaminant podran gaudir d’una bonificació del 75% de la quota de l’impost. A tal efecte, els interessats ho hauran de sol·licitar a l’Administració municipal &lt;/span&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;en el període d’un mes de la data de matriculació, o durant el primer trimestre de l’exercici en el cas de vehicles ja inclosos en el padró de l’impost.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:#000000; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Els vehicles híbrids (motor elèctric-benzina, elèctric-gasoil o elèctric-gas), que estiguin homologats de fàbrica, podran gaudir d’una bonificació del 50% de la quota. Els interessats ho hauran de sol·licitar dins els mateixos terminis de l’apartat anterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 6&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;No es poden reconèixer altres beneficis fiscals més que els prevists en aquesta ordenança i els que estiguin expressament prevists en les normes amb rang de llei o els derivats de l’aplicació dels tractats internacionals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;Capítol IV&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Subjectes passius&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Article 7&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Són subjectes passius d’aquest impost les persones obligades tributàriament que, segons la Llei, hagin de complir l’obligació tributària principal, així com les obligacions formals que hi siguin inherents, com a contribuent o com a substitut d’aquest, en els termes establerts en l’article 35.4 de la Llei 58/2003, general tributària, a nom del qual consti el vehicle en el permís de circulació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Els subjectes passius determinats segons l’apartat anterior han d’abonar l’impost a aquest l’Ajuntament d’Andratx quan el domicili que consti en el permís de circulació del vehicle estigui situat al terme municipal d’Andratx.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 8&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Respecte dels responsables del tribut, cal ajustar-se al que disposa la Llei general tributària i a totes les altres disposicions que hi siguin d’aplicació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;CAPÍTOL V&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Base imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Article 9&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Les bases imposables dels vehicles que s’esmenten a continuació, constituïdes per la magnitud en unitats de quantitat o pes del fet imposable, sobre les quals cal aplicar la tarifa que correspongui són les següents:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol style="list-style-type:lower-alpha"&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Per a turismes, el nombre de cavalls fiscals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Per a autobusos, el nombre de places.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Per a camions, remolcs i semiremolcs, els quilograms de càrrega útil.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Per a tractors, el nombre de cavalls fiscals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Per a motocicletes, els centímetres cúbics de cilindrada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Pel que fa als ciclomotors, el deute tributari està determinat per una quantitat fixa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;CAPÍTOL VI&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Article 10&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Les quotes tributàries s’han de determinar aplicant les tarifes que figuren en l’annex d’aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Pel que fa al concepte de les diverses classes de vehicles i a les regles per aplicar les tarifes, cal ajustar-se a les disposicions reglamentàries previstes en l’article 95.3 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;CAPÍTOL VII&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Període impositiu i acreditació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Article 11&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. El període impositiu coincideix amb l’any natural, excepte en el cas de primera adquisició dels vehicles.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;En aquest cas, el període impositiu comença el dia en què s’adquireix.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. L’impost s’acredita el primer dia del període impositiu.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;3. L’import de la quota de l’impost s’ha de prorratejar per trimestres naturals en els casos de primera adquisició o baixa definitiva del vehicle. També s’ha de prorratejar la quota en els mateixos termes en els casos de baixa temporal per sostracció o robatori de vehicle, i això des del moment en què es produeixi aquesta baixa temporal en el registre públic corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;CAPÍTOL VIII&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Gestió de l’impost&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Article 12 &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:#000000; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;1. Als efectes del que disposa l’article 99.2 de la Llei 39/1988, es consideren com a instruments acreditatius del pagament de l’impost els rebuts tributaris o cartes de pagament, degudament diligenciats de cobrament per la recaptació municipal o les seves entitats col·laboradores.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. En el cas de primeres adquisicions de vehicles o quan aquests es reformin de manera que se n’alteri la classificació als efectes d’aquest impost, els subjectes passius han de presentar a l’oficina gestora corresponent, en el termini de trenta dies a comptar des de la data d’adquisició o reforma, la declaració-liquidació segons el model que determini aquest ajuntament, que ha de contenir els elements de la relació tributària imprescindibles per fer la liquidació normal o complementària que sigui procedent, la qual s’ha d’efectuar. Cal adjuntar-hi la documentació acreditativa de la compra o la modificació, el certificat de les característiques tècniques i el document nacional d’identitat o codi d’identificació fiscal del subjecte passiu.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;3. En presentar la declaració-liquidació a què es refereix l’apartat anterior, el subjecte passiu ha d’ingressar l’import de la quota de l’impost que en resulti. Aquesta autoliquidació té la consideració de liquidació provisional mentre l’oficina gestora no comprovi que s’ha efectuat aplicant correctament les normes reguladores de l’impost.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;4. Les persones que sol·licitin a la Direcció Provincial de Trànsit la matriculació, el certificat d’aptitud per circular d’un vehicle o quan en comuniquin a aquest organisme la reforma sempre que n’alteri la classificació als efectes d’aquest impost, han d’acreditar haver-lo pagat mitjançant la presentació en aquest organisme de la carta de pagament de la declaració-liquidació degudament tramitada per la Tresoreria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;5. Igualment, han d’acreditar haver pagat l’impost les persones que sol·licitin a la Direcció Provincial de Trànsit la baixa definitiva d’un vehicle, així com en els casos de transferència i de canvi del domicili que consti en el permís de circulació del vehicle. Aquest pagament s’ha d’acreditar amb el certificat que expedeixi gratuïtament l’Administració municipal a petició de les persones interessades.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;6. En tots els casos prevists en l’apartat anterior, els subjectes passius han de presentar a la Direcció Provincial de Trànsit una declaració d’acord amb el model establert o que s’estableixi en el futur.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;7. En el cas de vehicles ja matriculats o declarats aptes per a la circulació, el pagament de les quotes anuals de l’impost s’ha d’efectuar dins el primer semestre de cada exercici.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;8. En el cas regulat en l’apartat anterior, la recaptació de les quotes corresponents s’ha de fer mitjançant el sistema de padró anual, en què han de figurar tots els vehicles subjectes a l’impost que es trobin inscrits en el registre públic corresponent a nom de persones o entitats domiciliades en aquest terme municipal.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;9. El padró o matrícula de l’impost s’ha d’exposar al públic en un termini de 15 dies perquè les persones interessades legítimes puguin examinar-lo i, si escau, formular-hi les reclamacions oportunes. L’exposició al públic s’ha d’anunciar en el &lt;em&gt;Butlletí Oficial de les Illes Balears&lt;/em&gt; i tindrà els efectes de notificació de la liquidació de cada un dels subjectes passius.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 13&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;S’entendrà que es modifica el que estableix l’article anterior sobre la gestió de l’impost quan hi hagi normes de rang superior que disposin una cosa diferent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 14&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Les direccions provincials de trànsit no poden tramitar els expedients de baixa o transferència de vehicles si no s’acredita que s’ha pagat l’impost.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 15&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;En relació amb la qualificació de les infraccions tributàries i de les sancions que corresponguin en cada cas, s’ha d’aplicar la Llei general tributària, les disposicions que la complementin i desenvolupin i les específiques del tribut de referència.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 16&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Data d’aprovació i vigència&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Aquesta ordenança aprovada pel Ple començarà a vigir el dia 1 de gener de 2018, i continuarà vigent mentre no s’acordi modificar-la o derogar-la. En cas de modificació parcial, els articles no modificats continuaran vigents&lt;span style="color:#ff0000"&gt;. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Disposició addicional&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Les modificacions de la Llei de pressuposts generals de l’Estat o d’una altra norma de rang legal que afectin qualsevol element d’aquest impost s’han d’aplicar automàticament en aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt; &lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:normal"&gt;Andratx, 20 de desembre de 2018&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:normal"&gt;&lt;strong&gt;La batlessa&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:normal"&gt;Katia Rouarch&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;ANNEX&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Impost sobre vehicles de tracció mecànica&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:#000000; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;De conformitat amb el que preveu l’article 95.4 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, els coeficients d’increment de les quotes de l’impost aplicable en aquest municipi queda fixat de la forma següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;A) TURISMES Coeficient d’increment&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:482px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 8 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 8 fins a 11,99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 12 fins a 15,99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 16 fins a 19,99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 20 cavalls fiscals endavant&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;B) AUTOBUSOS:&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:482px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 21 places&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,8330&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 21 a 50 places&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,8330&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 50 places&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,8330&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;C) CAMIONS&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:482px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 1.000 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,8330&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 1.000 a 2.999 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,8330&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 2.999 a 9.999 quilos de càrrega útil &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,8330&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 9.999 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;D) TRACTORS&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:482px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 16 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,8330&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 16 a 25 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,8330&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 25 cavalls fiscals &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,8330&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;E) REMOLCS I SEMIREMOLCS ESTIRATS PER VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:482px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 1.000 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,7405&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 1.000 a 2.999 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,7405&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 2.999 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1,7405&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;F) ALTRES VEHICLES&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:482px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Ciclomotors&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes fins a 125 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes de més de 125 cc fins a 250 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes de més de 250 cc fins a 500 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes de més de 500 cc fins a 1.000 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes de més de 1.000 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2,0000&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:#000000; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;A títol informatiu, les tarifes que resulten de l’aplicació d’aquests coeficients són les següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;CLASSE DE VEHICLE I POTÈNCIA QUOTA&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;A) TURISMES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:469px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 8 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;25,24 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 8 fins a 11,99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;68,16 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 12 fins a 15,99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;143,88 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 16 fins a 19,99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;179,22 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 20 cavalls fiscals en endavant&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;224,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;B) AUTOBUSOS&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:470px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 21 places&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;152,69 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 21 a 50 places&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;217,47 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 50 places&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;271,84 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;C) CAMIONS&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:470px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 1.000 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;77,50 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 1.000 a 2.999 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;152,69 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 2.999 a 9.999 quilos de càrrega útil &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;217,47 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 9.999 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;296,60 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;D) TRACTORS&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:467px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 16 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;32,39 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 16 a 25 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;50,90 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 25 cavalls fiscals &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;152,69 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;E) REMOLCS I SEMIREMOLCS ESTIRATS PER VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:470px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De menys de 1.000 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;30,75 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De 1.000 a 2.999 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;48,33 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De més de 2.999 quilos de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;144,98 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;F) ALTRES VEHICLES&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.50pt solid #000000; width:470px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Ciclomotors&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;8,84 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes fins a 125 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;8,84 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes de més de 125 cc fins a 250 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;15,14 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes de més de 250 cc fins a 500 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;30,30 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes de més de 500 cc fins a 1000 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;60,58 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Motocicletes de més d’1.000 cc&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;121,16 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt; &lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1189"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
