<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2018/10920/617256/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-llicenc/xml">
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">43221</env:numPaginaInicial>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2018/10920"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De conformitat amb l'acord plenari d'aquest Ajuntament sobre les modificacions puntuals de les ordenances fiscals, i en compliment de l'article 17.4 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, es publica el text íntegre de la següent ordenança fiscal (incloent-hi les modificacions aprovades):&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;em&gt;«&lt;/em&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER LLICÈNCIES D’AUTOTAXIS I LA RESTA DE VEHICLES DE LLOGUER&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 1&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals (RDL 2/2004, de 5 de març), l’Ajuntament d’Andratx estableix la taxa per llicències d’autotaxis i la resta de vehicles de lloguer, que s’ha de regir per aquesta ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen a allò que s’ha previst a l’article 57 en relació amb l’article 20.4 lletra &lt;em&gt;c&lt;/em&gt;) del text refós esmentat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 2&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Constitueixen el fet imposable d’aquesta taxa la prestació dels serveis i la realització de les activitats que en relació amb les llicències d’autotaxis i la resta de vehicles de lloguer, a què es refereix el Reglament aprovat pel Reial decret 763/1979, de 16 de març, s’assenyalen a continuació:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ol style="list-style-type:lower-alpha"&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Concedir i expedir llicències.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Autoritzar la transmissió de llicències, quan sigui procedent atorgar-les, d’acord amb la legislació vigent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
	&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Diligenciar els llibres registre de les empreses de serveis de transport d’automòbils lleugers.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
	&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Expedir el carnet de conductor assalariat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Estan obligats a pagar la taxa en concepte de subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 35.4 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, que són les següents:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. La persona o entitat a favor de la qual s’atorgui la concessió i l’expedició de la llicència, o a favor de la qual s’autoritzi la transmissió d’aquesta llicència. Així mateix, el titular de la llicència que sol·liciti el carnet d’assalariat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. El titular de la llicència el vehicle del qual sigui substituït o objecte de revisió tant ordinària com extraordinària i els llibres de registre del qual siguin diligenciats.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 4&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Responen solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 41 i 42 de la Llei 58/2003, general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. En són responsables subsidiaris els administradors de les societats o síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els casos i amb l’abast que assenyala l’article 43 de la Llei 58/2003, general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 5&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;La quota tributària està determinada per una quantitat fixa assenyalada segons la naturalesa del servei o activitat, d’acord amb la tarifa següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1px solid #000000; width:573px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Epígrafs&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Tarifes&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf primer: Concessió i expedició de llicències&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt; &lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Llicències d’autotaxis&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;512,20 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf segon: Autorització per a transmissió de llicències&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Transmissió &lt;em&gt;inter vivos&lt;/em&gt; o transmissió &lt;em&gt;mortis&lt;/em&gt; &lt;em&gt;causa&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;478,81 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Transmissió de llicències a favor dels hereus forçosos&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;239,02 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf tercer: Diligenciament de llibres registre&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Empreses d’automòbils lleugers&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;10,10 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf quart&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Per autorització de conductors &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;68,29 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 6&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;No es concedeix cap exempció ni cap bonificació en el pagament de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 7&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Acreditació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. S’acredita la taxa i neix l’obligació de contribuir quan s’iniciï l’activitat municipal que constitueix el fet imposable. S’entén iniciada en la data en què es concedeix la llicència o es formalitza la sol·licitud.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 8&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Declaració i ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. La realització de les activitats i la prestació dels serveis subjectes a aquesta taxa s’han de dur a terme a instància de part.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Totes les quotes són objecte de liquidació per ingrés directe en el moment de la concessió de les llicències o les autoritzacions de què es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 9&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Pel que fa a la qualificació d’infraccions tributàries, així com a les sancions que corresponguin en cada cas, cal atenir-se a allò que disposa la Llei general tributària i les altres disposicions que la complementin i la desenvolupin.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:#000000; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Aquesta ordenança aprovada pel Ple comença a regir l’1 de gener de 2013, i continuarà vigent mentre no s’acordi modificar-la o derogar-la. En cas de modificació parcial, els articles no modificats continuaran vigents.»&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;Andratx, 20 de desembre de 2018&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;La batlessa&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;Katia Rouarch&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:date>2018-12-27</dc:date>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:dataRegistre>2018-12-20</env:dataRegistre>
    <env:idEnviament>617256</env:idEnviament>
    <env:dataPublicacio>2018-12-27</env:dataPublicacio>
    <env:numeroRegistre>13301</env:numeroRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa per llicències d’autotaxis i la resta de vehicles de lloguer]]</env:sumariEnviament>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1189"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2018/10920/617256/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-llicenc/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">100</env:ordre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">43222</env:numPaginaFinal>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
