<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2018/10920/617248/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-ocupar-terreny/xml">
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">43192</env:numPaginaInicial>
    <env:dataRegistre>2018-12-20</env:dataRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">20</env:ordre>
    <env:numeroRegistre>13293</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">43195</env:numPaginaFinal>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:date>2018-12-27</dc:date>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança reguladora de la taxa per ocupar terrenys d’ús públic amb mercaderies, materials de construcció, enderrocs, tanques, puntals, cavallets d’estaques, bastides i altres instal·lacions anàlogues]]</env:sumariEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;De conformitat amb l'acord plenari d'aquest Ajuntament sobre les modificacions puntuals de les ordenances fiscals, i en compliment de l'article 17.4 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, es publica el text íntegre de la següent ordenança fiscal (incloent-hi les modificacions aprovades):&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;em&gt;«&lt;/em&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER OCUPAR TERRENYS D’ÚS PÚBLIC AMB MERCADERIES, MATERIALS DE CONSTRUCCIÓ, ENDERROCS, TANQUES, PUNTALS, CAVALLETS D’ESTAQUES, BASTIDES I ALTRES INSTAL·LACIONS ANÀLOGUES&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 1&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;D’acord amb el que preveu l’article 57 en relació amb l’article 20.3 lletra &lt;em&gt;g&lt;/em&gt;) del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals (RDL 2/2004, de 5 de març), i de conformitat amb el que disposen els articles del 15 al 19 d’aquest text refós, aquest ajuntament estableix la taxa per ocupació de terrenys d’ús públic amb mercaderies, materials de construcció, enderrocs, tanques, puntals, cavallets d’estaques, bastides i altres instal·lacions anàlogues, especificada en les tarifes que figuren en l’article 6, que es regirà per aquesta ordenança fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 2&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa la utilització privativa o l’aprofitament especial que té lloc per l’ocupació de terrenys d’ús públic amb mercaderies, materials de construcció, enderrocs, tanques, puntals, cavallets d’estaques, bastides i altres instal·lacions anàlogues.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Són subjectes passius de les taxes, en concepte de contribuents, les persones físiques o jurídiques, així com les entitats a què es refereix l’article 35.4 de la Llei 58/2003, general tributària, a favor de les quals s’atorguin les llicències per gaudir de l’aprofitament especial, o les qui se’n beneficiïn si n’han gaudit sense l’autorització oportuna.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 4&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Responen solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 41 i 42 de la Llei 58/2003, general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Són responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors i liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els casos i amb l’abast que estableix l’article 43 de la Llei 58/2003, general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 5&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Beneficis fiscals&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. L’Estat, les comunitats autònomes i les entitats locals no estan obligats a pagar la taxa quan sol·licitin llicència per gaudir dels aprofitaments especials referits en l’article 1 d’aquesta ordenança, sempre que siguin necessaris per als serveis públics de comunicacions que explotin directament i per a altres usos que immediatament interessin per la seguretat ciutadana o la defensa nacional.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. No s’apliquen bonificacions ni reduccions per determinar el deute.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Article 6&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. La quantia de la taxa regulada en aquesta ordenança és la que es fixa en la tarifa que figura en l’apartat següent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Les tarifes de la taxa són les següents:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" style="border:1.5pt solid #000000; width:658px"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="3"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;EPÍGRAF&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:101px"&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;EUROS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="3"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa primera: ocupació de la via pública amb mercaderies&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Ocupació o reserva especial de la via pública o terrenys d’ús públic que facin els industrials amb materials o productes de la indústria o comerç a què dediquin la seva activitat, compresos els vagons o vagonetes metàl·liques denominats &lt;em&gt;contenidors&lt;/em&gt;, per dia i metre quadrat o fracció:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Ocupació o reserva especial de la via pública de manera transitòria, per dia i metre quadrat:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:101px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;0,75 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;0,75 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="3"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa segona: ocupació amb materials de construcció&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Ocupació de la via pública o terrenys d’ús públic amb enderrocs, materials de construcció, vagons per recollir-los o dipositar-los i altres aprofitaments anàlegs, per dia i metre quadrat o fracció:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:101px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;0,58 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="3"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa tercera: tanques, puntals, cavallets d’estaques, bastides, etc.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Ocupació de la via pública o terrenys d’ús públic amb tanques, caixes de tancaments, siguin o no per a obres, i altres instal·lacions anàlogues, per dia i metre quadrat o fracció:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Ocupació de la via pública o terrenys d’ús públic amb bastides i altres elements anàlegs, per cada metre lineal i dia:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;3. Ocupació de la via pública amb puntals i altres elements anàlegs, per cada element i dia:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:101px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;0,25 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;0,58 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;0,16 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="4" style="vertical-align:top; width:651px"&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Tarifa quarta: mercaderies, objectes i anàlegs&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;A)&lt;/strong&gt; Ocupació de la via pública o terrenys d’ús públic amb mercaderies, objectes o elements anàlegs de comerços.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Per cada metre quadrat o fracció de superfície ocupada:&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p&gt; &lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Anual&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Temporada&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;(01/03-30/10)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:101px"&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Diaria&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Zona extra:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;33,60 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;22,40€&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:101px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;0,10€&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Zona primera:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;18,98 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;12,66€&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:101px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;0,06€&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;La resta del municipi:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;14,95 €&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;9,97€&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:101px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;0,04€&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="4" style="vertical-align:top; width:651px"&gt;
			&lt;p&gt; &lt;/p&gt;

			&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;B) &lt;/strong&gt;Per utilitzar tendals, marquesines i para-sols fixats a la via pública: s’ha de multiplicar pel coeficient 0,10 la quantia que resulti d’aplicar la tarifa quarta anterior atenent la superfície ocupada pel tendal, la marquesina o el para-sol.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:#000000; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;3.Als efectes prevists per l’aplicació de la tarifa quarta, s’ha de tenir en compte el següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;a) Si el nombre de metres quadrats de l’aprofitament no és sencer, s’ha d’arrodonir per excés per obtenir la superfície ocupada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;b) Si com a conseqüència de la col·locació de tendals, marquesines, para-sols i altres elements auxiliars es delimita una superfície major a l’ocupada per les mercaderies, objectes o elements anàlegs de comerços, s’ha de prendre aquella com a base de càlcul.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;c) Tots els aprofitaments fets sense autorització administrativa es consideren anuals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;d) La zona extra comprèn el Port d’Andratx, Camp de Mar i Sant Elm. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;La zona primera comprèn la plaça d’Espanya, el carrer de la Constitució, la via Roma i la urbanització Son Mas.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:#000000; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;4. A més de les tarifes indicades en els apartats anteriors, quan l’ocupació de terrenys d’ús públic impliqui necessàriament tallar un carrer, i sempre que s’hagi obtingut l’autorització corresponent per fer-ho, la tarifa establerta s’ha d’incrementar en 32,77 euros per cada dia en què el carrer estigui tallat. En tot cas, pagar aquesta quantitat no implica cap autorització per tallar el carrer.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;div style="page-break-after:always"&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 7&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Acreditació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. S’acredita la taxa:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;a) Si es tracta de concessions de nous aprofitaments de la via pública, en el moment de concedir la llicència corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;b) Si es tracta de concessions d’aprofitaments ja autoritzades i prorrogades, el dia primer de cada any natural.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Sens perjudici del que preveu el punt anterior, cal dipositar l’import de la taxa quan es presenti la sol·licitud d’autorització per gaudir de l’aprofitament regulat en aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;3. Quan s’ha produït l’aprofitament especial sense sol·licitar-ne la llicència, l’acreditació de la taxa té lloc en el moment d’iniciar aquest aprofitament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 8&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Període impositiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Quan la utilització privativa o l’aprofitament especial hagi de durar menys d’un any, el període impositiu ha de coincidir amb el que hi hagi determinat en la llicència municipal.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Quan la utilització privativa o l’aprofitament especial ha estat autoritzat o prorrogat per a diversos exercicis, el període impositiu ha de comprendre l’any natural.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;3. Quan no s’autoritzi la utilització privativa o l’aprofitament especial sol·licitat, o per causes no imputables a la persona interessada no pugui tenir-ne lloc el gaudi, cal tornar l’import satisfet.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 9&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Règim de declaració i ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. La taxa s’ha d’exigir en règim d’autoliquidació, llevat dels casos que estigui inclòs en el corresponent padró municipal:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;a) Si es tracta d’autoritzacions de nous aprofitaments o d’aprofitaments amb durada limitada, per autoliquidació, havent d’acreditar el pagament per part de l’interessat sempre abans de retirar la llicència o la denominació que correspongui.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;b) Si es tracta d’autoritzacions ja concedides i sense durada limitada, una vegada incloses en els corresponents padrons o matrícules d’aquesta taxa, al lloc i període que estableixi l’Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. Les llicències de venda per al mercat que s’atorguin per a un període anual s’han d’abonar en dos terminis, un de referit al primer semestre i un altre al segon semestre d’ocupació. Les dates de cobrament són les establertes amb l’aprovació del padró anual i s’han de notificar individualment juntament amb l’import del deute.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;3. Les quantitats exigibles d’acord amb la tarifa s’han de liquidar per cada aprofitament sol·licitat o gaudit i són reductibles pels períodes naturals de temps indicats en els epígrafs respectius.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;4. Les persones interessades en la concessió dels aprofitaments regulats en aquesta ordenança han de sol·licitar-ne prèviament la llicència corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;5. Si no s’ha determinat amb exactitud la durada de l’aprofitament, una vegada autoritzada l’ocupació, s’entén prorrogada mentre no es presenti la declaració de baixa, o bé la batlia derogui l’autorització.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;6. La presentació de la baixa produeix efectes a partir del dia primer del període natural de temps següent assenyalat en l’epígraf de la tarifa que correspongui. Sigui quina sigui la causa que s’al·legui en contra, el fet de no presentar la baixa determina l’obligació de continuar abonant la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 10&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Notificacions de les taxes&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;1. Cal notificar a la persona interessada el deute tributari en casos d’aprofitaments especials en el moment en què presenti l’autoliquidació, amb caràcter previ a la prestació del servei.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;2. No obstant el previst en el paràgraf anterior, si una vegada comprovada l’autoliquidació resulta incorrecta, cal practicar la liquidació complementària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 11&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="line-height:100%"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Pel que fa a tot el que es refereix a la qualificació d’infraccions tributàries, així com a les sancions que hi corresponguin, cal aplicar el règim regulat en la Llei general tributària i en les altres disposicions que la complementin i la desenvolupin. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Aquesta ordenança entra en vigor l’1 de gener de 2017, o l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, si la publicació és posterior a aquell dia, i serà vigent fins que es modifiqui o es derogui expressament.» &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt; &lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Andratx, 20 de desembre de 2018&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;&lt;strong&gt;La batlessa&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:#000000"&gt;Katia Rouarch&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:idEnviament>617248</env:idEnviament>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1189"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2018/10920"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:dataPublicacio>2018-12-27</env:dataPublicacio>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2018/10920/617248/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-ocupar-terreny/"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
