CAIB 720 2018-03-17 606960 9107 ![CDATA[Formalització del contracte del subministrament d'un minibús adaptat, per al departament de Sanitat i Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d'Eivissa]] ca 2953 ca text/html CAIB CAIB ![CDATA[<p> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">De conformitat amb el que disposen els arts. 154.2 i 138.3 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat per RDLeg 3/2011, el 14 de novembre, s'anuncia l'adjudicació i la formalització del contracte conforme al següent contingut:</span></p> <p> <strong><span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">1. -Entitat adjudicadora:</span></strong></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">1. A) Organisme: Consell Insular d’Eivissa.</span></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">1. B) Dependència que tramita l’expedient: Secció de Contractació.</span></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">1. C) Número d’expedient: 000030/2017-CNT.</span></p> <p> <strong><span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">2. -Objecte del Contracte:</span></strong></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">2. A) Descripció de l’objecte: Subministrament d'un minibús adaptat, per al departament de Sanitat i Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions del Consell Insular d'Eivissa. </span></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">2. B) Divisió per lots i numero: -----</span></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">2. C) Duració del contracte: El termini màxim de lliurament del vehicle serà de 8 mesos des de la signatura del contracte. </span></p> <p> <strong><span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">3. -Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:</span></strong></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">3. A) Tramitació: Ordinària.</span></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">3. B) Procediment: Obert.</span></p> <p> <strong><span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">4. -Pressupost base de licitació:</span></strong></p> <p> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">Import màxim IVA inclòs: 158.510,00 €.</span></p> <p> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">Import màxim IVA exclòs: 131.000,00 €</span></p> <p> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">IVA soportat: 21 %.</span></p> <p> <strong><span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">5. -Formalització del contracte:</span></strong></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">5. a) Data d'adjudicació: 13/02/2018</span><br /> </p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">5. b) Data de formalització del contracte: 23/02/2018</span></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">5. c) Contractista: MECANICA BALEAR, S.A. </span></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">5. d) CIF: A-07203961</span></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">5. e) Import adjudicació IVA exclòs: 129.000,00 euros</span></p> <p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">5. f) Import adjudicació IVA inclòs: 156.090,00 euros </span></p> <p> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">&nbsp; </span></p> <p style="text-align: center;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">Eivissa, 14 de març de 2018</span></p> <p style="margin: 0px; text-align: center;"> <strong><span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">La secretària tècnica de l'Àrea de Turisme, Interior, Territori i Mobilitat,</span></strong></p> <p style="margin: 0px; text-align: center;"> <span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;">Margarita Planells Torres</span></p> ]] 2018-03-15 9107