<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10754/603881/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2017/10754"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1188"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataPublicacio>2017-12-30</env:dataPublicacio>
    <env:numeroRegistre>14611</env:numeroRegistre>
    <dc:date>2017-12-30</dc:date>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:idEnviament>603881</env:idEnviament>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10754/603881/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">42846</env:numPaginaInicial>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">42850</env:numPaginaFinal>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'Ordenança fiscal reguladora de la Taxa de recollida, tractament i eliminació de residus urbans de l'Ajuntament d'Algaida]]</env:sumariEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aprovada inicialment per l'Ajuntament Ple en sessió extraordinària de dia 9 de novembre de 2017 la modificació de l'Ordenança fiscal reguladora de la Taxa de recollida, tractament i eliminació de residus urbans de l’Ajuntament d’Algaida, i atès que durant el termini d'exposició pública no s'hi ha presentat cap reclamació, i per tant, esdevé aprovada definitivament, es publica íntegrament en compliment del disposat a la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, i a la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Recursos&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Contra l'aprovació definitiva d'aquesta ordenança se pot interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptats des del dia de la present publicació, d'acord amb el disposat en els articles 10.1.b i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Consulta i informació de l'expedient&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L'expedient se pot consultar en el departament d’Intervenció de l’Ajuntament d’Algaida, de dilluns a divendres, de les 9:00 h fins a les 14:00 h, excepte festius.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Algaida, a 27 de desembre de 2017&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;La batlessa&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;
	Maria Antònia Mulet Vich&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA DE RECOLLIDA, TRACTAMENT I ELIMINACIO DE RESIDUS URBANS DEL MUNICIPI D’ALGAIDA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1.- Fonament i naturalesa.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i en exercici de la potestat reglamentària atribuïda per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que es disposa als articles 15 al 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajuntament modifica i estableix la taxa per recollida i eliminació de residus sòlids urbans que es regirà per la present ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen al que disposa l’article 57 de l’esmentat RDL 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2.- Fet imposable.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació del servei de recepció obligatòria de recollida, tractament i eliminació de residus domèstics o assimilables a domèstics segons la consideració que en fa la llei 22/2011 de residus.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La separació de les fraccions dels residus urbans s’especifiquen a l’Ordenança Municipal de Residus Urbans d’Algaida (OMRU) publicada al BOIB núm. 135 de 16-09-2010 o la que hi hagi vigent en tot moment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La liquidació i pagament de la taxa de recollida i eliminació de residus no implica cap tipus de legalització de les edificacions ni de les activitats, sinó el simple fet de contribuir amb les despeses del servei de recepció obligatòria.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3.- Subjectes passius.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Són subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix a l’article 33 de la Llei General Tributària, que ocupin o utilitzin els habitatges, altres edificacions, locals i establiments&amp;nbsp; situats a tot el terme municipal, ja sigui a títol de propietari o d’usufructuari, d’arrendatari o de posseïdor o usuari per a qualsevol títol, fins i tot, de precari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Tenen la condició de subjecte passiu substitut del contribuent, obligat al pagament de la part fixa de la taxa, segons el que disposa l’article 6, el propietari dels habitatges, altres edificacions, locals, establiments o terrenys, el qual podrà repercutir, en el seu cas, les quotes satisfetes sobre els usuaris, que són els beneficiaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4.- Responsables i altres obligats al pagament&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Responen solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques o jurídiques a què es refereixen els articles 35 a 43 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Són responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, els interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que assenyala l’article 43 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Actuaran com a obligats al pagament com a deutors principals de la corresponent part variable de la taxa, segons el que disposa l’article 6, els usuaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5.- Programa d’Inspecció Tècnica de Residus (ITR)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Amb la finalitat d’incentivar econòmicament el reciclatge per fraccions, s’estableix una taxa diferenciada amb dos preus per als habitatges en sòl urbà, habitatges en sòl rústic i habitatges turístics vacacionals. Així la taxa reduïda serà pels habitatges que s’adhereixin al programa ITR i compleixin les seves condicions i la taxa ordinària serà per als que no les compleixin o bé no s’hi adhereixin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Els subjectes passius que vulguin adherir-se al programa ITR presentaran l’imprès de compromís (model RRSU03) abans del dia 28 de febrer de l’any de meritació de la taxa. L’adhesió a la ITR es mantindrà mentre estigui en vigor l’actual ordenança o bé fins que es perdi aquesta adhesió per l’incompliment de les diferents prerrogatives que són motiu de baixa en aquest article.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Tant els habitatges en sòl urbà i rústic, hauran d’acceptar les següents condicions:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Compromís per part de l’interessat de complir el que estableix l’Ordenança Municipal de Residus Urbans d’Algaida (OMRU) publicada al BOIB núm. 135 de 16-09-2010 o la que la substitueixi.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Consentir l’accés al seu habitatge amb el seu propietari, de membres de l’Ajuntament d’Algaida o persones que aquest designi per controlar que es separin efectivament les fraccions de residus (orgànica, paper, vidre, envasos i rebuig).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Consentir el control dels residus que es dipositen a les àrees d’aportació, al parc verd i al carrer en la recollida porta a porta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. En el cas de no complir les condicions establertes a l’apartat tercer d’aquest article, es perdrà el dret a la reducció de la quota i s’haurà d’abonar la taxa ordinària per als habitatges en sol urbà i rústic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5. &lt;strong&gt;En l’àmbit de la recollida porta a porta&lt;/strong&gt;, el dia de recollida de rebuig es revisarà la correcció en la separació i presentació de residus al carrer. Aquells habitatges apuntats a la ITR que no separin correctament els residus i presentin residus reciclables dins la fracció de rebuig no se’ls recollirà la bossa i se’ls deixarà un adhesiu informatiu. La segona vegada que aquest fet es doni en el període de vigència d’aquesta ordenança, es notificarà per escrit l’esmentada circumstància. A la tercera vegada es perdrà automàtica i definitivament el dret a la tarifa diferenciada per l’any en curs, havent de fer de nou la sol·licitud per gaudir de la tarifa reduïda per a l’any següent.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;6. &lt;strong&gt;En l’àmbit de la recollida en àrees d’aportació en sòl rústic, &lt;/strong&gt;es duran a terme controls presencials o mitjançant càmeres de vídeo-vigilància de l’aportació de residus que facin els veïnats. Aquells habitatges apuntats a la ITR que no separin correctament els residus i presentin residus reciclables dins la fracció de rebuig seran advertits i informats directament o per escrit de l’obligació de separar correctament els residus per gaudir de la tarifa reduïda. Si es torna a detectar que aquell habitatge deixa residus sense separar correctament, es perdrà automàtica i definitivament el dret a la tarifa diferenciada per l’any en curs, havent de fer de nou la sol·licitud per gaudir de la tarifa reduïda per a l’any següent.&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;7. Els habitatges que siguin sancionats per incomplir l’ordenança municipal de residus perdran automàticament el dret a la bonificació durant l’any en el que s’hagi imposat la sanció i hauran de tornar a sol·licitar el descompte per a gaudir de la tarifa reduïda l’any vinent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;8. Es podrà sol·licitar la inclusió dins el programa ITR per aquells habitatges que es trobin deshabitats. En aquest cas, no seran objecte del control establert en el punt 5 d’aquest article. A aquests efectes s’entén que un habitatge es troba deshabitat quan no hi ha cap persona empadronada des de l’1 de gener a 1 de juliol de l’any en curs.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6.- Base imposable i quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. En els casos dels habitatges sol urbà, habitatges en sol rústic i habitatges vacacionals la quota a pagar serà:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 358px;" width="358"&gt;
	&lt;thead&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;th nowrap="nowrap" scope="col" style="width: 160px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Tipus d'habitatge&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/th&gt;
			&lt;th nowrap="nowrap" scope="col" style="width: 100px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Taxa ordinària&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/th&gt;
			&lt;th nowrap="nowrap" scope="col" style="width: 97px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Taxa reduïda&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/th&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/thead&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:160px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Habitatges en sòl rústic&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:100px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 240,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:97px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp; &amp;nbsp;35,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:160px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Habitatges en sòl urbà&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:100px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 240,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:97px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp; &amp;nbsp;50,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:160px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;HTV &amp;gt; 3 places (€/plaça)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:100px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;80,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:97px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp; &amp;nbsp;40,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:160px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;HTV &amp;lt;= 3 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:100px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 240,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:97px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 120,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. En els casos de locals i establiments:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) En el cas del locals i establiments la quota consistirà en una part fixa més una part variable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) La part fixa serà una quantitat determinada en funció de la naturalesa de l’activitat, situació dels immobles i producció de residus de cada tipus de comerç.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Per a la part variable de la quota, la base imposable serà el nombre de contenidors de rebuig de que disposaran i serà el resultat de l’aplicació de les següents fórmules:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Número de contenidors&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;Número de dies de&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;de 1.000 litres de capacitat x&amp;nbsp; &amp;nbsp; recollida a la setmana (1) &amp;nbsp;&amp;nbsp; x&amp;nbsp; &lt;strong&gt;500 euros/any&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Número de contenidors&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;Número de dies de&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;de 240 litres de capacitat &amp;nbsp;&amp;nbsp; x&amp;nbsp; &amp;nbsp; recollida a la setmana (1) &amp;nbsp;&amp;nbsp; x&amp;nbsp; &lt;strong&gt;300 euros/any&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Número de contenidors&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;Número de dies de&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;de 120 litres de capacitat &amp;nbsp;&amp;nbsp; x&amp;nbsp; &amp;nbsp; recollida a la setmana (1) &amp;nbsp;&amp;nbsp; x&amp;nbsp; &lt;strong&gt;150 euros/any&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Si en el transcurs de l’any es modifica el nombre de contenidors de rebuig de que disposa el comerç, es prorratejarà la part variable per mesos naturals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A l’efecte de fixar els elements configuradors de la part variable de la quota tributària, el termini per presentar la declararació del número de contenidors i capacitat dels mateixos conclourà el 31 de desembre de l’any anterior i es realitzarà fent ús de l’imprès (model RRSU01).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d) &amp;nbsp;Per a la part fixa anual s’aplicaran les tarifes següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 292px;" width="292"&gt;
	&lt;thead&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;th nowrap="nowrap" scope="col" style="width: 198px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Ús&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/th&gt;
			&lt;th nowrap="nowrap" scope="col" style="width: 94px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Quota fixa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/th&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/thead&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Apotecaries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 288,54 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Bancs i caixes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1.495,50 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Bars&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 729,74 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Benzineres&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 566,47 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Bodegues&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 242,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Botigues&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 281,92 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Carnisseries i embotits&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 401,40 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Centres de salut&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 173,91 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Despatxos professionals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 149,78 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Ferreries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 145,92 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Ferreteries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 201,84 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Forns&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 397,42 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Fusteries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 145,92 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grans superfícies&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1.972,31 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;hotels i agroturismes (€/plaça)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp; 40,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Impremtes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 288,54 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Loteries i apostes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 145,92 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Magatzems construcció&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 253,87 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Papereries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 288,54 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Peixateries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 238,94 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Perruqueries i estètica&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 145,92 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Restaurants &amp;gt;250 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1.885,74 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Restaurants &amp;lt;=250 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 855,07 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Supermercats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 792,12 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Tallers mecànics&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 145,92 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:198px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Veterinaris&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:94px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 201,84 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Quan coincideixi en un mateix local una activitat econòmica i un habitatge, correspondrà tributar només per la primera.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Quan coincideixin en un mateix local dues activitats econòmiques, correspondrà tributar només per la quota més elevada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 7.- Meritació i període impositiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. La taxa es merita i neix l’obligació de contribuir des del moment en què s’inicia la realització del servei. Aquesta s’entén iniciada i neix l’obligació de contribuir, donada la naturalesa de recepció obligatòria del servei, quan estigui establert i en funcionament el servei municipal de recollida de fems porta a porta o en contenidors.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Atès que està establert i en funcionament el servei, les quotes fixes es meritaran el primer dia de l’any natural i el període impositiu comprendrà l’any natural, llevat dels supòsits prevists a l’apartat següent. Les quotes variables dels locals i establiments es meritaran amb efecte 1 de gener d’acord a les declaracions presentades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. En els casos d’alta de l’immoble o d’inici de l’activitat econòmica, la quota tributària es prorratejarà per trimestres naturals i la primera quota es meritarà el primer dia del trimestre següent al de la data d’acabament de l’obra nova o de la data d’inici de l’activitat. En el supòsit de cessament de l’exercici de l’activitat econòmica en un local, les quotes es prorratejaran per trimestres naturals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 8.- Declaració i ingrés.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. El cobrament de les quotes, llevat del que s’estableix a l’article 8.2 s’efectuarà anualment mitjançant rebut derivat del Padró fiscal anual de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. En les altes durant l’exercici, previstes a l’article 7.3, dins els trenta dies hàbils següents en que es meriti per primera vegada la taxa, els subjectes passius han de formalitzar la seva inscripció en matrícula, presentant a l’efecte, la declaració d’alta corresponent (model RRSU01), en el cas de que vulgui adherir-se al programa ITR el document d’adhesió (model RRSU03) i autoliquidació de la taxa (model RRSU02) ingressant simultàniament la quota que els correspongui, segons el que s’estableix als articles 6 i 7. Les altes s’incorporaran al Padró de l’exercici següent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Les baixes que es produeixin dins l’exercici s’hauran de comunicar a l’Ajuntament dins del trenta dies hàbils següents a la data del fet que origini la baixa i es retiraran del padró de l’exercici següent (model RRSU01).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Els interessats han de comunicar qualsevol variació de les dades que figuren a la matrícula dins del trenta dies hàbils següents a la data del fet que origini la variació (model RRSU01).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5. Transcorregut el termini per a donar-se d’alta o de baixa, o per comunicar les variacions de les dades que figuren a la matrícula, sense perjudici de les sancions que procedeixin, l’Ajuntament pot efectuar d’ofici les modificacions corresponents en la matrícula del tribut. Les modificacions tindran efecte a partir del període de cobrament següent al de la data que s’hagi realitzat la declaració o s’hagi produït la variació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 9.- Infraccions i sancions.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot el que fa referència a la qualificació d’infraccions tributàries, també com de les sancions que hi corresponguin a cada cas, s’actuarà segons els articles 183 i següents de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Disposició final&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquells subjectes passius que, a l’entrada en vigor d’aquesta ordenança, ja estaven adherits al programa ITR, han de tornar sol·licitar de nou la inscripció en aquest programa abans del dia 28 de febrer de l’any en que es merita la taxa, en els termes establerts en l’article 5 d’aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança Fiscal, entrarà en vigor i s’aplicarà a partir del dia 1 de gener de 2018, una vegada feta la publicació en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i estarà en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;I havent transcorregut el termini d’exposició al públic de trenta (30) dies de duració a comptar des de l’esmentat anunci sense que s’hagi presentat cap reclamació o suggeriment, s’entén de conformitat amb el que disposa l’art. 17 del RDL 2/2004 de 5 de març pel que s’aprova el text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, definitivament aprovades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La qual cosa es fa pública per a general coneixement i als efectes pertinents d’acord amb l’art. 17 de l’esmentat text legal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:dataRegistre>2017-12-27</env:dataRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">40</env:ordre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
