<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10753/603739/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-t/xml">
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10753/603739/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-t/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">80</env:ordre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1217"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">42366</env:numPaginaInicial>
    <dc:date>2017-12-28</dc:date>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numeroRegistre>14469</env:numeroRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva ordenança fiscal reguladora taxa prestació serveis i realització activitats del cementiri municipal]]</env:sumariEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2017/10753"/>
    <env:dataPublicacio>2017-12-28</env:dataPublicacio>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:idEnviament>603739</env:idEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Transcorregut el termini d’exposició al públic de l’acord provisional relatiu a la ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació de serveis i realització d’activitat al Cementiri Municipal, aprovada en sessió plenària de la corporació de dia 25-09-2017, i no s’han presentat reclamacions, s’eleva a definitiu dit acords, segons preveu l’article 2/2004 de 5 de març del TRLRHL, l’acord de modificació i text íntegre de l’ordenança es publicarà en el BOIB, i serà d’aplicació a partir del següent dia de la seva publicació al BOIB&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Lloseta, a 20 de desembre del 2017&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;El Batlle,&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;
	Jose Maria Muñoz Pérez,&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;S’insereix a continuació el text íntegre de l’ordenança&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;“ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER PRESTACIÓ DE SERVEIS I REALITZACIÓ D'ACTIVITATS AL CEMENTERI MUNICIPAL&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 1r.- Fonament i naturalesa.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&amp;nbsp;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local i de conformitat amb el que es disposa als articles 15 a 19 del TR-LHL de 2004, aquest Ajuntament&amp;nbsp; ordena la TAXA DE PRESTACIÓ DE SERVEIS I REALITZACIÓ D’ACTIVITATS AL CEMENTIRI MUNICIPAL, que es regeix per aquesta Ordenança Fiscal&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 2.- Fet imposable.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Constitueix el fet imposable de la present taxa la prestació dels serveis i activitats de Cementen Municipal següents:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a. &lt;em&gt;Concessions de sepultures a perpetuïtat.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b. &lt;em&gt;Concessions de sepultures temporals&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c. &lt;em&gt;Traspassos de titularitat&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d. &lt;em&gt;Expedició de títols de concessions&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;e. &lt;em&gt;Inhumacions.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;f. &lt;em&gt;Exhumacions i trasllats de restes.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;g. &lt;em&gt;Cambra de conservació de cadàvers.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;h. &lt;em&gt;Conservació i manteniment de les instal·lacions&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Els serveis seran prestats de conformitat a les disposicions sanitàries sobre la matèria o de caràcter general, a la Llei de Règim Local i Reglaments d'aplicació, i a les Ordenances&amp;nbsp; i Reglaments municipals,&amp;nbsp; així com als acords que dictin els òrgans competents de la Corporació Municipal.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 3r.- Subjecte passiu.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Son subjectes passius contribuents – article 35 i 36 de la&amp;nbsp; Llei General Tributària de 2003 (LGT 2003) - (ja siguin persones físiques o jurídiques) els sol·licitants de la concessió, de l'autorització o de la prestació del servei, i, en el seu cas, els titulars de l'autorització concedida.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 4t.- Responsables.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. &lt;em&gt;Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques o jurídiques a que fan referència els articles 42&amp;nbsp; de la LGT de 2003.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. &lt;em&gt;Seran responsables subsidiaris – article 43 de la LGT 2003 - els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb I'abast que assenyala de la LGT 2003. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 5è.- Exempcions subjectives.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Estaran exempts els serveis prestats amb motiu de:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a. &lt;em&gt;Els enterraments dels asilats procedents de la Beneficència,, previ informe justificatiu dels serveis socials municipals.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b. &lt;em&gt;&amp;nbsp;Els enterraments de cadàvers de pobres de solemnitat.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 6é.- Quotes tributàries.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;La quota tributària es determina per aplicació del següent quadre de tarifes:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;QUADRE DE TARIFES DEL CEMENTERI&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Epígraf A) CONCESSIONS DEL DRET DE SEPULTURES:&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:315px;" width="315"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:235px;height:1px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Concessió de nínxol&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:80px;height:1px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2.500,00&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:235px;height:1px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Concessió de nínxol&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:80px;height:1px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;35.000,00&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Epígraf B) CONCESSIONS DE SEPULTURES TEMPORALS&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;: Per cada nínxol &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:315px;" width="315"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:235px;height:1px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Concessió temporal de nínxol&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:80px;height:1px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;126,26&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;El termini de l'esmentada concessió serà de 5 anys, improrrogable, sent l'esmentada tarifa irreductible en qualsevol cas.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Epígraf C) TRASPASSOS DE TITULARITAT DE LA CONCESSIÓ&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;:&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:428px;" width="428"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:339px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Entre familiars del mateix tronc o entre cònjuges&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:90px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;50,00&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:339px;height:19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Els no compresos en l'apartat anterior&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:90px;height:19px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;100,00&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;div style="clear:both;"&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Epígraf D) EXPEDICIÓ DE TÍTOLS DE CONCESSIÓ&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;:&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Per l'expedició inicial de títols de concessions, duplicats i canvis que s'hi produeixen, s’abonarà la quantitat de 25,00 euros.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Epígraf E) SERVEIS FUNERARIS:&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:383px;" width="383"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:303px;height:17px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Per cada enterrament&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:80px;height:17px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;50,00&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:303px;height:20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Exhumacions i trasllats de restes&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:80px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;75,00&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:303px;height:17px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Utilització del tanatori, per defunció&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:80px;height:17px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;100,00&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Quan la conservació o dipòsit de cadàvers i restes es realitzi per disposició de l'Autoritat Judicial, no es meritarà la tarifa de l'apartat 3 del present epígraf.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Epígraf F) CONSERVACIÓ I MANTENIMENT DE LES SEPULTURES&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;:&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Per nínxol: 7 euros/any.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Per panteons:&amp;nbsp; 80 euros/any.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 7è.- Meritació i període d'imposició.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. &lt;em&gt;Es meritarà la taxa i neix l'obligació de contribuir quan s’iniciï la prestació del servei subjecte a gravamen, entenent, als efectes, que l'esmentat inici es produeix amb la sol·licitud d'aquells, tret del casos regulats en els epígrafs A) i F) de l'article anterior, en els quals s'aplicarà el que disposen els apartats següents.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. &lt;em&gt;Respecte a l’epígraf A), la taxa es merita i neix l'obligació de contribuir en el moment de l'expedició del corresponent títol de concessió.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. &lt;em&gt;Respecte a l’epígraf F), el període d'imposició coincideix amb l'any natural, tret del cas de noves concessions, en el qual el període d'imposició començarà el primer dia de l'any natural següent al de l'expedició del títol de concessió. En l'esmentat epígraf, la taxa es merita el primer dia del període d'imposició.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. &lt;em&gt;L'import de la taxa corresponent a l'epígraf F), en el supòsit de traspassos de titularitat, serà irreductible, havent d’abonar la totalitat de l'import anual en el moment de l'expedició del nou títol de concessió.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 8è.- Dipòsit previ.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. &lt;em&gt;Respecte a les tarifes regulades a l'epígraf A) de l'article 4t. de la present ordenança fiscal, en el termini de 15 dies, des de la notificació de l'adjudicació de la concessió administrativa, els sol·licitants vendran obligats a satisfer, en concepte de dipòsit previ, el 50% de les quantitats indicades a l'esmentat epígraf.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. &lt;em&gt;Transcorregut el termini anterior, sense haver realitzat el pagament de l'import que correspongui, determinarà la pèrdua deis drets de la concessió administrativa.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. &lt;em&gt;La renuncia posterior a la concessió administrativa, no donarà dret a la devolució del dipòsit previ fins que aquella pugui ser adjudicada a altre sol·licitant.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 9è.- Declaració, liquidació i ingrés.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Els subjectes passius sol·licitaran la prestació deis serveis objecte de la present ordenança fiscal.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Cada servei serà objecte de liquidació individual i autònoma, la qual s’ingressarà directament a la Tresoreria Municipal.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Respecte a la taxa regulada a l’epígraf F) de l’article 4t., anualment l'Ajuntament formarà el padró o matrícula, en el qual figuraran tots els titulars de concessions a perpetuïtat de sepultares. L'esmentat padró s’exposarà al públic, per un termini de 15 dies, mitjançant anuncis en el Butlletí Oficial d’aquesta Comunitat Autònoma, a efectes de reclamacions i suggeriments.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 10è. Infraccions i sancions tributàries.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. &lt;em&gt;Les infraccions a aquesta ordenança es regularan i sancionaran, segons els casos, d'acord al que disposa el Títol IV de la LGT de 2003, sobre potestat sancionadora i disposicions complementàries.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. &lt;em&gt;El procediment per sancionar les infraccions tributàries que corresponguin, segons l'apartat anterior, serà el que resulti d'aplicar les regles i criteris de graduació previstos a la legislació tributària. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. &lt;em&gt;La competència per imposar les sancions recaurà en el Sr. Batle-President, conformement al que disposa l’article 21. 1, lletra n), de la Llei 7/1985.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. &lt;em&gt;La imposició de sancions no impedirà, en cap cas, la liquidació i cobrament de les quotes meritades no prescrites.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5. &lt;em&gt;Allò que preveu aquesta ordenança serà conforme amb el que disposa la Llei 7/85, RDL 781/86, Reglaments i altres disposicions legals aplicables.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;DISPOSICIÓ ADDICIONAL ÚNICA.- &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;Allò no previst en la present ordenança serà d’aplicació la legislació de règim local i la legislació en matèria tributària. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;DISPOSICIÓ FINAL.- Vigència.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;La present ordenança entrarà en vigor a partir del dia següent al de la publicació en el Butlletí Oficial d'aquesta Comunitat Autònoma i s’aplicarà a partir del dia 1 de gener de l’any 2.018. Romandrà en vigor fins que no s’acordi la seva derogació o modificació.”&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">42368</env:numPaginaFinal>
    <env:dataRegistre>2017-12-22</env:dataRegistre>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:format>text/html</dc:format>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
