<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10753/603737/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-t/xml">
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">42364</env:numPaginaInicial>
    <env:dataRegistre>2017-12-22</env:dataRegistre>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2017/10753"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:dataPublicacio>2017-12-28</env:dataPublicacio>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:date>2017-12-28</dc:date>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10753/603737/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-t/"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:numeroRegistre>14467</env:numeroRegistre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1217"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">70</env:ordre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva ordenança fiscal reguladora taxa prestació servei municipal celebració esdeveniments civils]]</env:sumariEnviament>
    <env:idEnviament>603737</env:idEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Transcorregut el termini d’exposició al públic de l’acord provisional relatiu a la ordenança fiscal reguladora de la Taxa per prestació del servei municipal per la celebració d’esdeveniments civils, aprovada en sessió plenària de la corporació de dia25-09-2017, i no s’han presentat reclamacions, s’eleva a definitiu dit acord, segons preveu l’article 2/2014 de 5 de març del TRLRHL, l’acord i text íntegre de l’ordenança es publicarà al BOIB, i serà d’aplicació a partir del següent dia de la seva publicació al BOIB&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Lloseta, a 20 de desembre del 2017&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Batlle,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Jose Maria Muñoz Pérez.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;S’insereix a continuació el text íntegra de l’ordenança:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;“ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER PRESTACIÓ DEL SERVEI MUNICIPAL PER LA CELEBRACIÓ D'ESDEVENIMENTS CIVILS&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;FONAMENT&amp;nbsp; I NATURALESA&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Article 1.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt; En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i de conformitat amb el previst en l'article 127 del RDL 2/2004, de 5 de març , pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, en relació amb els Article 20 a 27 següents de la citada Llei, l'Ajuntament de Lloseta estableix una taxa per la prestació dels serveis de caràcter administratiu i protocol·lari amb motiu de la celebració d'esdeveniments civils (noces i altres esdeveniments d'ordre civil) en el Saló de Plens de l'Edifici Consistorial, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual atenen al previngut en l'esmentat Reial Decret Legislatiu.&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;FET IMPOSABLE. &lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Article 2&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;. Constitueix el fet imposable d'aquesta taxa l'activitat administrativa, la utilització privativa de dependències municipals i la prestació dels serveis relatius a la celebració dels referits esdeveniments a l'Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;SUBJECTES PASSIUS. &lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Article 3&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;. Estan obligats al pagament de la taxa, en concepte de subjectes passius, les persones beneficiàries del servei, entenent-se per tals les persones contraents, que queden obligats solidàriament. &lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;QUOTA TRIBUTÀRIA.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 4.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt; La quantia de la taxa regulada en aquesta Ordenança s'estableix en 75’00 euros, per a cada esdeveniment celebrat a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Lloseta i, 120’00 € per a cada esdeveniment celebrat fora de la sala de sessions municipals. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;EXEMPCIONS I BONIFICACIONS. &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 5.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt; No es concedirà cap exempció en el pagament d'aquest tribut. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;MERITACIÓ&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 6.-&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;&amp;nbsp; Conforme disposa l’article 27 del RDL 2/2004, la taxa es meritarà&amp;nbsp; i naixerà l'obligació de contribuir quan s'iniciï la prestació del servei, que es produirà en la data de presentació de l'oportuna sol·licitud de celebració de l'esdeveniment davant el Registre General de l'Ajuntament.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;DECLARACIO I INGRÉS. &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 7.1.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt; El procediment d'ingrés serà, de conformitat amb el previst en l'article 27 del RDL 2/2004, el d'autoliquidació. Els subjectes passius hauran d'autoliquidar el preu públic en el moment d'iniciar-se la prestació del servei. A aquest efecte, juntament amb la presentació de la sol·licitud haurà d'adjuntar-se còpia de l'autoliquidació acreditativa del pagament. No es tramitaran els sol·licituds sense que s'acrediti el pagament citat. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 7.2 .&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt; Quan per causes no imputables a les persones sol·licitants, el servei no es presti, procedirà la devolució de l'import ingressat. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 7.3&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;. Així mateix, les persones sol·licitants tindran dret a la devolució del 50 per 100 de l'import de la taxa quan la cerimònia no hagi pogut celebrar-se per causa imputable als mateixos, sempre que es comuniqui a l'Ajuntament abans de tres dies al fixat per a la celebració. Si no es comunica el desestiment en termini i l’esdeveniment o es realitza, no procedirà devolució alguna. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;INFRACCIONS I SANCIONS.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 8&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;. Quant a la qualificació de les infraccions tributàries, i de les sancions que els corresponguin en cada cas, s'ajustaran al que es disposa en els articles 183 a 212 de la Llei 58/2003, General Tributària i en la resta de disposicions que la desenvolupin i complementin. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;DISPOSICIO FINAL. &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Aquesta Ordenança una vegada aprovada definitivament, i prèvia la seva publicació en el BOIB, entrarà en vigor en el termini de quinze dies a partir d'aquesta publicació, conforme disposen els Articles 70.2 i 65.2 de la Llei 7/1985 , de Bases de les Hisendes Locals, romanent vigent fins a la seva modificació o derogació expressa.”&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">42365</env:numPaginaFinal>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
