<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10753/603690/ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impost-sobre-vehi/xml">
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:date>2017-12-28</dc:date>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de l'impost sobre vehícles de tracció mecànica]]</env:sumariEnviament>
    <env:numeroRegistre>14418</env:numeroRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per acord de Ple de data 27 d´octubre de 2017 es va aprovar inicialment la modificació de l'Ordenança fiscal reguladora de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica. Finalitzat el període d'exposició pública i, atès que no s'han presentat al·legacions, s'aprova definitivament l'esmentada modificació i per aquest motiu, es publica el text íntegre de l'esmentat acord, que és el següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L'IMPOST SOBRE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;FONAMENT LEGAL I FET IMPOSABLE&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 1er.- 1. De conformitat amb el disposat als articles 92 i següents del RDL 2/2004 de cinc de març, que aprova el Text Refós de les Hisendes Locals, s'estableix l'IMPOST SOBRE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA, que gravarà els vehicles d'aquesta naturalesa, aptes per a circular per les vies públiques, qualsevol que sigui la seva classe i categoria.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Se considera vehicle apte per a la circulació el que hagués estat matriculat als registres públics corresponents i mentre no hagi causat baixa en els mateixos. Als efectes d'aquest impost també es consideraran aptes els vehicles provists de permisos temporals i matrícula turística.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. No estan subjectes a aquest impost els vehicles que havent estat donats de baixa en els registres per antiguitat del seu model, poden estar autoritzats per circular excepcionalment amb ocasió d'exhibicions, certàmens o carreres limitades als d'aquesta naturalesa. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;SUBJECTE PASSIU&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 2on.- Són subjectes passius d'aquest impost les persones físiques o jurídiques i les Entitats a què es refereix l'article 33 de la Llei General Tributària, al nom de la qual consti el vehicle en el permís de circulació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;EXEMPCIONS I BONIFICACIONS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 3er.- 1. Estaran exempts de l'impost:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Els vehicles oficials de l'Estat, Comunitats Autònomes i Entitats locals adscrits a la defensa nacional o a la seguretat ciutadana.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Els vehicles de representacions diplomàtiques, oficines consulars, Agents diplomàtics i funcionaris consulars de carrera acreditats a Espanya, que siguin súbdits dels respectius països, externament identificats i a condició de reciprocitat en la seva extensió i grau.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Així mateix, estaran exempts de l'impost els vehicles dels Organismes internacionals amb seu o oficina a Espanya i dels seus funcionaris o membres amb estatut diplomàtic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Les ambulàncies i demés vehicles directament destinats a l'assistència sanitària, que pertanyin a la Creu Roja Espanyola.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d) Els vehicles per a persones amb grau de discapacitat reconegut a què es refereix la lletra &lt;em&gt;A&lt;/em&gt;) de l’annex II del Reglament general de vehicles, aprovat pel Reial decret 2822/1998, de 23 de desembre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Així mateix, n’estan exempts els vehicles matriculats a nom de discapacitats per al seu ús exclusiu. Aquesta exempció s’ha d’aplicar mentre es mantinguin aquestes circumstàncies, tant als vehicles conduïts per persones amb discapacitat com als destinats a transportar-les.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les exempcions previstes en els dos paràgrafs anteriors no són aplicables als subjectes passius beneficiaris d’aquestes per a més d’un vehicle simultàniament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A l’efecte del que disposa aquest paràgraf, es consideren persones amb grau de discapacitat les que tinguin aquesta condició legal en grau igual o superior al 33% i una puntuació igual o major a set punts en mobilitat reduïda.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;e) Els autobusos urbans adscrits al servei de transport públic en règim de concessió administrativa atorgada pel municipi de la imposició.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;f) Els tractors, remolcs, semiremolcs i maquinària provists de la Targeta d'Inspecció Agrícola.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.- Per poder gaudir de les exempcions a què se refereixen les lletres d) i f) de l'apartat 1 del present article els interessats hauran d'instar la seva concessió indicant les característiques del vehicle, la seva matrícula i causa del benefici. Declarada aquesta per l'Administració municipal s'expedirà un document que acrediti la seva concessió.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.- Tindran una bonificació del 100 per 100 de la tarifa d’aquest impost tots aquells vehicles històrics, o aquells que tinguin una antiguitat mínima de vint-i-cinc anys comptats a partir de la data de la seva fabricació. Si aquesta no es conegués es prendrà com a tal la de la seva primera matriculació, en el seu defecte, la data en que el corresponent tipus o variant es va deixar de fabricar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El procediment de tramitació d’aquestes sol·licituds serà a instància de part, amb la presentació documental necessària per acreditar l’anterior supòsit; una vegada acreditada l’antiguitat del vehicle, mitjançant acord de la Junta de Govern Local es concedirà la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4.-Els vehicles elèctrics i els que utilitzin pel seu funcionament exclusivament fonts d’energia no contaminant podran gaudir d’una bonificació del 50% de la quota de l’impost. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els vehicles híbrids (motor elèctric-benzina, elèctric-gasoil o elèctric-gas), que estiguin homologats de fàbrica, podran gaudir d’una bonificació del 50% de la quota. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Totes les exempcions i bonificacions dels punts anteriors, es concediran a instància de part, i seran efectives a partir de l'any següent al de la seva tramitació, o del mateix anys, si es demana abans d'un mes de la data d'aprovació del padró municipal anual de dit impost. No podran tenir mai, caràcter retroactiu. Els sol·licitants hauran d'aportar la documentació acreditativa del compliment dels requisits exigits per a la seva concessió.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per gaudir de les exempcions i bonificacions dels punts anteriors, serà necessari un certificat que acrediti estar al corrent de pagament de totes les obligacions tributàries d'aquest Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;BASES I QUOTA TRIBUTÀRIA&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 4rt.- Pel càlcul de l'import s'aplicarà el coeficient 1'72 al quadre de tarifes vigent, resultant, en conseqüència les següents quotes:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" height="576" width="584"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:15px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Coeficient d'increment&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td colspan="2" style="height:15px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;1,72&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Potència i classe de vehicle&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td colspan="2" style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Quota euros&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Q basica&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Quota 2018&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;A) TURISMES&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De menys de 8 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;12,62&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;21,70&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 8 fins a 11'99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;34,08&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;58,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 12 fins a 15'99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;71,94&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;123,70&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De16 fins a 19.99 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;89,61&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;154,10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De més de 20 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;112,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;192,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;B) AUTOBUSOS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De menys de 21 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;83,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;143,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 21 a 50 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;118,64&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;204,10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De més de 50 places&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;148,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;255,10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;C) CAMIONS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De menys de 1.000 kg. de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;42,28&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;72,70&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 1.000 a 2.999 Kg. de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;83,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;143,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 2.999 a 9.999 Kg. de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;118,64&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;204,10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De més de 9.999 kg. de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;148,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;255,10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;D) TRACTORS&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De menys de 16 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;17,67&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;30,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 16 a 25 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;27,77&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;47,80&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De més de 25 cavalls fiscals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;83,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;143,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;E) REMOLCS I SEMIRREMOLCS ROSSEGATS PER &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De menys de 1.000 Kg. de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;17,67&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;30,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 1.000 a 2.999 Kg. de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;27,77&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;47,80&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De més de 2.999 Kg. de càrrega útil&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;83,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;143,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;F) ALTRES VEHÍCLES&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Ciclomotors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;4,42&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:16px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;7,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Motocicletes fins a 125 c.c.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;4,42&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;7,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Motocicletes de més de 125 fins a 250 c.c.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;7,57&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;13,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Motocicletes de més de 250 fins a 500 c.c.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;15,15&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;26,10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Motocicletes de més de 500 fins a 1.000 c.c.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;30,29&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:13px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;52,10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height:12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Motocicletes de més de 1.000 c.c.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;60,58&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height:12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;104,20&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;PERÍODE IMPOSITIU I MERITACIÓ&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 5è.- 1. El període impositiu coincideix amb l'any natural, llevat del cas de primera adquisició dels vehicles. En aquest cas, el període impositiu començarà el dia en què es produeixi dita adquisició.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. L'Impost se merita el primer dia del període impositiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. L'Import de la quota de l'impost se prorratejarà per trimestres naturals en els casos de primera adquisició o baixa del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;RÈGIMS DE DECLARACIÓ I D'INGRÉS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 6è.- La gestió, liquidació, inspecció i recaptació així com la revisió dels actes dictats en via de gestió tributària correspon a l'Ajuntament del domicili que consti en el permís de circulació del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 7è.- 1. Qui sol·liciti davant la Prefectura Provincial de Trànsit la matriculació, la certificació d'aptitud per circular o la baixa definitiva d'un vehicle, haurà d'acreditar, prèviament, el pagament de l'impost.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. A la mateixa obligació estaran subjectes els titulars dels vehicles quan comuniquin a la Prefectura Provincial de Trànsit la reforma dels mateixos, sempre que alterin la seva classificació a efectes d'aquest impost, així com també en els casos de transferència i de canvi de domicili que consti en el permís de circulació del vehicle.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Les Prefectures Provincials de Trànsit no tramitaran els expedients de baixa o transferència de vehicles si no s'acredita prèviament el pagament de l'impost.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 8è.- El pagament de l'impost s'haurà de realitzar dins del primer trimestre de cada exercici per als vehicles que ja estiguessin matriculats o declarats aptes per a la circulació. En cas de nova matriculació o de modificació en el vehicle que alteri la seva classificació a efectes tributaris, el termini del pagament de l'impost o de la liquidació complementària serà de trenta dies a partir del següent al de la matriculació o rectificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 9è.- 1. Anualment se formarà un Padró en el que figuraran els contribuents afectats i les quotes respectives que se liquidin per aplicació de la present Ordenança, el qual serà exposat al públic durant un mes, a efectes de reclamacions, previ anunci en el B.O.C.A.I.B. i edictes en la forma acostumada a la localitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Transcorregut el termini d'exposició al públic, l'Ajuntament resoldrà sobre les reclamacions presentades i aprovarà definitivament el Padró que servirà de base per la emissió dels documents de cobro corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 10è.- Les quotes liquidades i no satisfetes en el període voluntari, se faran efectives per la via de constrenyiment, d'acord amb les normes del Reglament General de Recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;FALLITS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 11è.- Es consideraran fallits o crèdits incobrables aquelles quotes que no s'hagin pogut satisfer pel procediment de constrenyiment, per a la declaració de les quals se formalitzarà l'oportú expedient, d'acord amb el previngut al Reglament General de Recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;INFRACCIONS I SANCIONS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Art. 12è.-Pel que fa a la qualificació d'infraccions tributàries, així com de les sancions que a les mateixes corresponguin en cada cas, s'estarà al disposat als articles 178 i següents de la Llei General Tributària, conforme s'ordena a l'article 12 del TRLRHL.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança fiscal, entrarà en vigor el mateix dia de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i serà d'aplicació a partir del dia 1 de gener de 2018 romanent en vigor fins a la seva modificació o derogació expresses.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sóller, 20 de desembre de 2017&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;El Batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;
	Jaume Servera Servera&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2017/10753"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">42407</env:numPaginaFinal>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10753/603690/ordenanca-fiscal-reguladora-de-l-impost-sobre-vehi/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">42404</env:numPaginaInicial>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataRegistre>2017-12-21</env:dataRegistre>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:idEnviament>603690</env:idEnviament>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1248"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">220</env:ordre>
    <env:dataPublicacio>2017-12-28</env:dataPublicacio>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
