<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10740/602588/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-num-3-r/xml">
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">38486</env:numPaginaFinal>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">38484</env:numPaginaInicial>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:dataPublicacio>2017-11-25</env:dataPublicacio>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1234"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/204"/>
    <dc:date>2017-11-25</dc:date>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/472"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'ordenança fiscal núm. 3 reguladora de l'impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres]]</env:sumariEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Atès que durant el termini d’exposició pública de l’acord adoptat pel Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària de data 27 de setembre de 2017 sobre l’aprovació provisional de l’ordenança fiscal núm. 3 reguladora de l’Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres, no s’han presentat reclamacions, l’esmentat acord s’entén definitivament aprovat, conforme allò que disposa l’article 17.3 del Text Refós de les Hisendes Locals (Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Contra aquest acord, que es definitiu en via administrativa, sols es pot interposar el recurs contenciós-administratiu davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;D’acord amb l’article 17.4 de l’esmentat Text Refós es publica el text íntegre de l’ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL NÚM. 3 REGULADORA DE L'IMPOST SOBRE CONSTRUCCIONS, INSTAL·LACIONS I OBRES.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament legal.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L'Ajuntament de Sant Joan, en ús de les facultats contingudes en els articles 133.2 i 142 de la Constitució Espanyola, i d'acord amb el que es disposa en els articles 105 i 106 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, i de conformitat amb el que es disposa en l'article 15.1 en concordança amb l'article 59.2 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, estableix l'Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres, que es regirà per la present Ordenança fiscal les normes de la qual atenen al previst en els articles 100 a 103 del citat text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L'Ordenança serà aplicable en tot el terme municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Naturalesa i fet imposable.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L'Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres és un tribut indirecte el fet imposable del qual està constituït per la realització, dins del terme municipal, de qualsevol construcció, instal·lació o obra per la qual s'exigeixi obtenció de la corresponent llicència d'obres o urbanística, s'hagi obtingut o no aquesta llicència, o per la qual s'exigeixi presentació de declaració responsable o comunicació prèvia, sempre que l'expedició de la llicència o l'activitat de control correspongui a l'Ajuntament de la seva imposició.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Construccions, instal·lacions i obres subjectes.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són construccions, instal·lacions i obres subjectes a l'Impost totes aquelles l'execució de les quals impliqui la realització del fet imposable definit en l'article anterior, i en particular les següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Les obres de nova planta i d'ampliació d'edificis, o necessàries per a la implantació, ampliació, modificació o reforma d'instal·lacions de qualsevol tipus.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Les obres de modificació o de reforma que afectin a l'estructura, l'aspecte exterior o la disposició interior dels edificis, o que incideixin a qualsevol classe d'instal·lacions existents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Les obres provisionals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d) La construcció de guals per a l'entrada i sortida de vehicles de les finques en la via pública.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;i) Les construccions, instal·lacions i obres realitzades en la via pública per particulars o per les empreses subministradores de serveis públics, que correspondran tant a les obres necessàries per a l'obertura de cales i pous, col·locació de pals de suport, canalitzacions, connexions i, en general, qualsevol remoció del paviment o voreres, com les necessàries per a la reposició, reconstrucció o adequació del que s’hagi deteriorat amb les cales esmentades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;f) Els moviments de terra, tals com desmuntes, explanacions, excavacions, terraplenats, tret que aquests actes estiguin detallats i programats com a obres a executar en un projecte d'urbanització o edificació aprovat o autoritzat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;g) Les obres de tancament dels solars o dels terrenys i de les tanques, les bastides i les bastimentades de precaució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;h) La nova implantació, l'ampliació, la modificació, la substitució o el canvi d'emplaçament de tot tipus d'instal·lacions tècniques dels serveis públics, qualsevol que sigui el seu emplaçament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;i) Els usos o instal·lacions de caràcter provisional.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;j) La instal·lació, reforma o qualsevol altra modificació dels suports o tanques que tinguin publicitat o propaganda.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;k) Les instal·lacions subterrànies dedicades als aparcaments, a les activitats industrials, mercantils o professionals, als serveis públics o a qualsevol altre ús al fet que es destini el subsòl.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;l) La realització de qualssevol altres actuacions establertes pels Plans d'Ordenació o per les Ordenances que els siguin aplicables com a subjectes a llicència municipal, sempre que es tracti de construccions, instal·lacions o obres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Exempcions.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Estarà exempta la realització de qualsevol construcció, instal·lació o obra de la qual sigui titularitat de l'Estat, la Comunitat Autònoma o l'Entitat Local que, estant subjecta, vagi a ser directament destinada a carreteres, ferrocarrils, ports, aeroports, obres hidràuliques, sanejament de poblacions i de les seves aigües residuals, encara que la seva gestió es dugui a terme per Organismes Autònoms, tant si es tracta d'obres d'inversió nova com de conservació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;També són beneficiaris d'exempció total i permanent les obres realitzades per la Santa Seu, la Conferència Episcopal, les Diòcesis, les Parròquies i altres circumscripcions territorials, les Ordres i Congregacions Religioses i els Instituts de Vida Consagrada i les seves províncies i cases, seguint l'acord entre l'estat espanyol i la Santa Seu sobre aspectes econòmics de 3 de gener de 1.979&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Subjectes passius.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són subjectes passius d'aquest Impost, a títol de contribuents, les persones físiques o jurídiques i les Entitats al fet que es refereix l'article 35.4 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, que siguin amos de la construcció, instal·lació o obra, siguin o no propietaris de l'immoble sobre el qual es realitzi la construcció, instal·lació o obra.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Tindran la consideració de subjectes passius substituts del contribuent els qui sol·licitin les corresponents llicències o presentin les corresponents declaracions responsables o comunicacions prèvies o els qui realitzin les construccions, instal·lacions o obres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. Base imposable.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La base imposable d'aquest Impost està constituïda pel cost real i efectiu de la construcció, instal·lació o obra, i s'entén per tal, a aquests efectes, el cost d'execució material d'aquella.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Queden exclosos de la base imposable l'Impost sobre el Valor Afegit i altres Impostos anàlegs propis de règims especials, les taxes, preus públics, prestacions patrimonials de caràcter públic local relacionades amb la construcció, honoraris de professionals, el benefici empresarial del contractista, i qualsevol altre concepte que no integri estrictament, el cost d'execució material.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 7. Quota tributària.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quota de l'Impost serà el resultat d'aplicar a la base imposable el tipus de gravamen que es fixa en el tres per cent (3 %).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 8. Bonificacions.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Si estableixen bonificacions sobre la quota de l'impost en els supòsits i amb els percentatges següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;8.1.- S'estableix una bonificació del 95 per cent sobre la quota del tribut a favor de les construccions, instal·lacions o obres que siguin declarades d'especial interès o utilitat municipal per concórrer circumstàncies socials, culturals, historicoartístiques o de foment de l'ocupació que justifiquin tal declaració. Correspondrà aquesta declaració al Ple de la Corporació i s'acordarà, prèvia sol·licitud del subjecte passiu, per vot favorable de la majoria simple dels seus membres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;8.2.- S'estableix una bonificació del 25 per cent sobre la quota del tribut a favor de les construccions, instal·lacions o obres referents als habitatges protegits de promoció pública. L'atorgament d'aquesta bonificació requereix la sol·licitud expressa del subjecte passiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;8.3.- S'estableix una bonificació del 90 per cent sobre la quota del tribut de les construccions, instal·lacions i obres que afavoreixen les condicions d'accés i habitabilitat dels discapacitats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La bonificació s'aplicarà, únicament sobre el cost de la construcció, instal·lació i obra que afavoreix l'accés i habitabilitat dels discapacitats. L'atorgament d'aquesta bonificació requereix la sol·licitud expressa del subjecte passiu, que haurà d'acreditar, el cost específic corresponent a l'obra d'afavoriment de l'accés i habitabilitat per als discapacitats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En el cas de que s’higuin d’aplicació varies bonificacions a la quota de l’impost, únicament s’aplicarà una sola bonificació, que coincidirà amb la de major percentatge a aplicar sobre la quota. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. Deduccions.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No s'estableixen deduccions de la quota líquida.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 10. Meritació.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L'Impost es merita al moment d'iniciar-se la construcció, instal·lació o obra, encara que no s'hagi obtingut la corresponent llicència o no s'hagi presentat la declaració responsable o comunicació prèvia davant l’Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 11. Normes de gestió.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.- Sobre la base imposable quan es doni llicència preceptiva, es practicarà una liquidació provisional i es determinarà en funció del pressupost presentat pels interessats, sempre que el mateix hagués estat visat pel Col·legi Oficial corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quan es tracti d'obtenció de llicència per a aquells actes en què no sigui exigible la realització de projecte subscrit per tècnic competent, amb la sol·licitud s'haurà d'adjuntar un pressupost de les obres a realitzar, amb una descripció detallada de les superfícies afectades, nombre de departaments, materials a emprar i, en general, de totes les característiques de l'obra o acte, de manera que aquestes dades permetin comprovar el cost d'execució material de les mateixes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En qualsevol altre cas, o quan el pressupost aportat no es correspon amb els costos reals d'execució material de les obres, la base imposable es determinarà pels tècnics municipals, d'acord amb el cost real del projecte o obres a realitzar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.- A la vista de les construccions, instal·lacions o obres efectivament realitzades, l'Ajuntament podrà comprovar el cost real d'aquestes, i a resultes d'això podrà modificar la base imposable al fet que es refereix l'apartat anterior, practicant la corresponent liquidació definitiva, i exigint del subjecte passiu o reintegrant-li, si escau, la quantitat que correspongui.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.-&amp;nbsp; En el cas que s'iniciïn obres gravades per l'impost sense que s'hagi sol·licitat i concedit la preceptiva llicència, l'Administració Municipal practicarà la corresponent liquidació, amb independència de les actuacions que puguin dur-se a terme en matèria d'infraccions urbanístiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4.- Quan es tramiti un expedient de disciplina i legalització urbanística, es liquidarà l'impost íntegrament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 12. Comprovació i investigació.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L'Administració Municipal podrà, per qualsevol dels mitjans previstos en els articles 57 i 131 i següents de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, dur a terme els procediments de verificació de dades, comprovació de valors i comprovació limitada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 13. Règim d’infraccions i sancions.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En els casos d'incompliment de les obligacions establertes en la present Ordenança, d'acord amb el previst en l'article 11 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, s'aplicarà el règim d'infraccions i sancions regulat en la Llei General Tributària i en les disposicions que la complementin i desenvolupin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició addicional única. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les modificacions que s'introdueixin en la regulació de l'Impost, per les Lleis de Pressupostos Generals de l'Estat o per qualssevol altres Lleis o disposicions, i que resultin d'aplicació directa, produiran, si escau, la corresponent modificació tàcita de la present Ordenança fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició derogatòria única.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Amb l'entrada en vigor de la present ordenança, queda expressament derogada l'anterior Ordenança fiscal núm. 3 reguladora de l'Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final única.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança Fiscal entrarà en vigor l'endemà al de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) de l'aprovació definitiva, romanent en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sant Joan, 23 de novembre de 2017&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Batle-President,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Francesc Mestre Estelric&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2017/10740"/>
    <env:idEnviament>602588</env:idEnviament>
    <env:numeroRegistre>13293</env:numeroRegistre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:dataRegistre>2017-11-24</env:dataRegistre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">380</env:ordre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10740/602588/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-num-3-r/"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
