<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10663/594930/aprovacio-definitiu-of-2017-taxa-recollida-tractam/xml">
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">10</env:ordre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2017/10663/594930/aprovacio-definitiu-of-2017-taxa-recollida-tractam/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2017/10663"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:idEnviament>594930</env:idEnviament>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Transcorregut el termini de trenta dies d’exposició pública de les modificacions de les ordenances fiscals, que a continuació es relacionen, sense que s’hagi presentat cap reclamació, l’acord d’aprovació inicial s’ha transformat en definitiu, de conformitat amb el que estableix l’art. 17.3 del RDL 2/2004, Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Es transcriu a continuació el text íntegre de les esmentades modificacions de les ordenances fiscals, de conformitat amb l’article 17.4 del referit Cos Legal:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER RECOLLIDA, TRACTAMENT I ELIMINACIÓ DE FEMS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’ Ordenança fiscal reguladora de la taxa per de la taxa per recollida, tractament i eliminació de fems queda redactada de la següent manera: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER RECOLLIDA TRACTAMENT I ELIMINACIÓ DE FEMS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l'article 106 de la Llei 7/1985, de 2d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 15 a 19 del RDL2/2004, Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajuntament estableix la taxa per recollida de fems i el seu tractament, transferència, i transport, que es regeix per aquesta ordenança fiscal, les normes de la qual s'atenen al que disposa l'article 57 del RDL 2/2004, Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació del servei de recepció obligatòria de recollida domiciliària de fems i residus sòlids urbans d’habitatges, allotjaments i locals o establiments on s'efectuïn activitats industrials, comercials, professionals, artístiques i de serveis; el de recollida indirecta mitjançant contenidors i del dipòsit i posterior transport de deixalles mitjançant cubetes i el seu tractament, transferència i transport d'acord amb el Pla de gestió de residus sòlids de l'illa de Mallorca o a través del Punt verd.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La taxa es desglossa en dos conceptes principals. Per una banda una part fixa per cobrir principalment els costs fixos del servei de recollida i tractament de residus urbans i una part variable que pretén distribuir el cost de l’ eliminació del rebuig de forma variable depenent de la quantitat de rebuig que generi cada subjecte passiu. Es pretén d’aquesta manera incentivar la correcta separació de les fraccions dels residus urbans i complir amb un principi general de “qui més genera més paga”, de forma que els subjectes passius que generin més rebuig paguin més que els que generin menys, repercutint d’aquesta manera una part significativa del cost de l’eliminació del rebuig en qui ho ha generat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. A aquest efecte, es consideren fems domiciliaris i residus sòlids urbans les restes i les deixalles alimentàries o els detritus que procedeixen de la neteja normal de locals o habitatges i s'exclouen d'aquest concepte els residus de tipus industrial,enderrocs d'obres, els detritus humans, les matèries i els materials contaminats, corrosius, perillosos o els que la seva recollida o abocament requereixin l'adopció de mesures especials higièniques, profilàctiques o de seguretat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. No està subjecte a la taxa la prestació, de caràcter voluntari i a instància de part, dels serveis següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Recollida de fems i residus no qualificats de domiciliaris i els urbans d'indústries, hospitals i laboratoris.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Recollida d'escòries i cendres de calefaccions centrals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Recollida d'enderrocs d'obres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Estaran subjectes al pagament de la part fixa de la taxa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Els propietaris de tot immoble sigui quin sigui el seu destí o aprofitament, situat en sol urbà.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Els propietaris de tot immoble, situats en sol rústic, sigui quin sigui el seu destí o aprofitament, exceptuant els casos que es detallen a continuació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- No estan subjectes al pagament de la part fixa de la taxa ,en sòl rústic:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Immobles destinats exclusivament a ús agrícola o ramader. S’ haurà de demostrar que aquell immoble està inscrit al registre general d’ explotacions agràries de les illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Si a la mateixa finca on hi ha un immoble destinat a ús agrícola o ramader també hi hagués un altre immoble, o part del mateix immoble, que pugui tenir un altre ús (per exemple vivenda), s’ haurà de pagar la taxa per aquell ús.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Immobles que no tenguin unes condicions mínimes per habitar i que no tenguin un ús de caire comercial (magatzem d’ un negoci, ...). Es considera que un immoble no té aquestes condicions si té alguna d’ aquestes condicions:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;* tenir menys de 35 m² construïts&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;* no disposar de lloc on cuinar o bany&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Si tot i així aquests immobles s’habiten, o tenen gent empadronada en ell, hauran de pagar rebut de fems a pesar de tenir aquestes condicions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5. La liquidació i pagament de la taxa de recollida de residus no implica cap tipus de legalització de les edificacions ni de les activitats, sinó el simple fet de contribuir amb les despeses del servei de recepció obligatòria.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;6. També és fet imposable d’aquesta taxa la realització en el terme municipal de qualsevol activitat no permanent, com a venda ambulant, mercats, fires, publicitat dinàmica, etc.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Subjectes passius&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Són subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l'article 35.4 de la Llei 58/2003, de 17 desembre, de la Llei General Tributària, que tinguin ja sia a títol de propietari o d'usufructuari,d'habitant, d'arrendatari o, fins i tot, de precari, habitatges o locals situats en els llocs, places, carrers o vies públiques en què el servei es realitzi.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Té la consideració de subjecte passiu substitut del contribuent el propietari dels habitatges o locals, el qual podrà repercutir, si és el cas, les quotes satisfetes sobre els usuaris, que són els beneficiaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Tenen també la consideració de subjectes passius els titulars de les activitats no permanents que tinguin lloc al municipi de Binissalem.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Són també subjectes passius els usuaris del servei, per la part variable de la quota, que vagin a entregar o dipositar la fracció de rebuig o qualsevol altra que tengui tarifa aplicable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Responen solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 41 i 42 Llei 58/2003, de 17 desembre de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Són responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, els interventors o liquidadors de fallides,concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l'abast que assenyala l'article 43 Llei 58/2003, de 17desembre de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Actuaran com a obligats al pagament com a deutors principals de la corresponent part variable de la taxa els usuaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els usuaris del servei estaran obligats a dipositar la fracció de rebuig dins bosses estandarditzades per al rebuig aprovades per l’Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Per facilitar la distribució de les bosses estandarditzades Batlia podrà signar un conveni o acord de col·laboració amb els comerciants i empresaris, on es detallaran les condicions d’ingrés, cessió de bosses i altres aspectes que considerin convenients. En aquest cas, els comerciants i empresaris també actuaran d’obligats al pagament com a deutors principals de la corresponent part variable de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Exempcions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Gaudiran d'exempció subjectiva aquells contribuents que obtinguin en la unitat familiar uns ingressos anuals inferiors als que corresponguin al salari mínim interprofessional.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quota tributaria consistirà en una part fixa i una part variable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La part fixa consistirà en una quota anual que serà distinta segons l’ús o consideració d’ús de l’ immoble.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La part variable de la quota dependrà del nombre de bosses de fems utilitzades per al rebuig. Les úniques bosses de fems que podran lliurar-se per a la recollida d’aquesta fracció seran estandarditzades per a l’Ajuntament per a ús específic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta part de la taxa es pagarà en adquirir les bosses. La quota de la taxa serà el preu d’aquestes bosses estandarditzades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En el cas de negocis grans productors de rebuig dins del casc urbà existirà la possibilitat de dipositar el rebuig directament en contenidors sense bossa estandarditzada si l’ajuntament així ho aprova en cada cas.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Part fixa de la taxa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="1105" width="670"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf primer. Vivendes&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.- Per vivenda en zona urbana no habitada &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;69,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;2.- Per vivenda en zona urbana habitada per una persona &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;90,90 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;3.- Per vivendes urbanes habitades per dues persones &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;105,75 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;4.- Per vivendes urbanes habitades per tres o mes persones &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;135,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;5.- Per vivenda a zona rústica &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;115,43 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf segon. Activitats&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;A.- Despatxos professionals, oficines, loteries, indústries de marbreria o construcció,&amp;nbsp; perruqueries, gasolineres, papereries, òptiques, fotògrafs, centres educatius, ferreries, artistes i galeries d’art&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;157,50 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;B.- Comerços al detall de productes tèxtils, roba, calçat, objectes de decoració, mobles, floristeries, apotecaries, drogueries, estancs.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;B1) fins a 80 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;236,67 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;B2) de més de 80 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;301,50 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;C.- Comerços al detall de pa, pastisseria, brioixeria, confiteria, caramels,fruits secs, llepolies, vins.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;C1) fins a 80 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;189,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;C2) de més de 80 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;276,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;D.- Comerços de venda d’electrodomèstics, maquinària, ferreteries,tallers mecànics i tallers d’alumini&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;D1) fins a 100 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;315,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;D2) de més de 100 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;393,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;E.- Carnisseries i peixateries &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;549,90 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;F.- Supermercats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;F1) fins a 100 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;661,50 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;F2) entre 100 i 200 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;945,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;F3) de més de 200 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.449,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;G.- Bancs, caixes d’estalvi, entitats financeres, bars, cafeteries, pubs i gelateries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;676,80 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;H.- Restaurants- pizzeries fins a 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;H1) situats dins el nucli urbà &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;763,20 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;H2) situats fora del nucli urbà &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.108,80 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;I.- Restaurants- pizzeries de més de 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;I1) situats dins el nucli urbà &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.140,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;I2) situats fora del nucli urbà &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.447,20 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;J.- Magatzems&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;J1) fins a 100 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;472,50 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;J2) entre 100 i 200 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;762,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;J3) de més de 200 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.140,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;A aquells magatzems vinculats a comerç o indústria situats a una distància inferior a 30 metres respecte del comerç o indústria, se’ls aplicarà les tarifes següents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;J. bis. 1) fins a 100 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;158,40 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;J. bis. 2) entre 100 i 200 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;198,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;J. bis. 3) de més de 200 m2 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;265,50 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;K.- Indústries alimentàries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;K1) fins a 5 treballadors &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;763,20 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;M.- Locals sense ús ni activitat &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;107,10 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Als efectes d’aquesta part de la tarifa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1) S'entén per vivenda la destinada a domicili de caràcter familiar i allotjaments que no excedeixin de deu places.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2) A les vivendes amb local comercial, s'incrementarà la quota que les correspongui per l'activitat comercial amb un 50%de la corresponent com a vivenda.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3) Les vivendes rústiques quins usuaris exclusius siguin també usuaris d’una altra vivenda dins el casc urbà, pagaran una tarifa de 38,45 € per la vivenda rústica. Aquesta circumstància s’haurà d’acreditar cada any abans dins els primers cinc mesos de l’any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4) Les quotes assenyalades en la tarifa tenen caràcter irreductible i corresponen a un any, menys quant sigui aplicable l’excepció de l’article 7 d’aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5) Els establiments que col·laborin amb la distribució de les bosses estandarditzades tindran una tarifa reduïda de fins a500 € respecta de la que els correspondria d’acord amb les tarifes del quadre anterior, amb un màxim equivalent a la menor de les dues següents xifres: la total quota fixa, o el 30% de l’import de bosses distribuïdes computades d’octubre a octubre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Part variable de la taxa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Recollida per bossa estandarditzada&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Preu de la bossa estandarditzada per al rebuig :&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bossa vermella grossa (35-50 litres): 53,00 € cada una (pes màxim per bossa, 25 kg).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bossa vermella petita (10-15 litres): 1,000,75 € cada una (pes màxim per bossa, 5 kg)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Cada activitat podrà demanar gratuïtament un total de sis bosses de 25 lvermelles grosses, i cada habitatge ocupat per una o dues persones que pagui rebut (tant en zona urbana com en zona rústica) podrà demanar un total de 9 12 bosses de 10 litresvermelles petites gratuïtes a l’any. Cada habitatge ocupat per tres o més persones (tant en zona urbana com en zona rústica) podran demanar un total de 12 15 bosses vermelles petites gratuïtes a l’any. No podran demanar aquestes bosses gratuïtes els habitatges desocupats.o els de fora vila subjectes a tarifa reduïda.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Recollida a través de contenidors estandarditzats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per als establiments en nucli urbà que així ho sol·licitin i s’acordi per la regidoria de Medi Ambient, es permetrà dipositar el rebuig directament dins el contenidor autoritzat sense bossa vermella estandarditzada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En aquest, serà aplicable una taxa diferenciada objectiva per cada volum de contenidor autoritzat a recollir una vegada per setmana computable a raó de 5,00 € cada 35 litres de cabuda delcontenidor. Aquesta quota es cobrarà anualment junt amb el rebut de la part fitxa de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;• 130€ anuals per a contenidors de fins a 120l de volum&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;• 250€ anuals per a contenidors de fins a 240l de volum&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;• 550€ anuals per contenidors a partir de 800l de volum&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els establiments comercials que Els establiments comercials que ho sol·licitin i mitjançant justificació de que la seva activitat genera un rebuig inevitable i així ho autoritzi l’Ajuntament podran gaudir d’un règim especial.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Recollida en el punt verd&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.1 Els establiments i indústries situades fora del nucli urbà hauran d’entregar necessàriament la fracció de rebuig al punt verd en horari d’obertura del mateix. L’entrega en aquest cas es podrà fer mitjançant l’ús de bosses vermelles estandarditzades o bé mitjançant l’ús de contenidors estandarditzatsautoritzats, manejables per una sola persona. En el darrer cas, es pagarà una taxavariable equivalent a 5 € per cada 25 kg o fracció i, prèvia autorització per part de l’Ajuntament, es podrà fer un pagamentperiòdic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.2 Tots els demés usuaris hauran de dipositar la fracció de rebuig al punt verd en bosses estandarditzades. En el cas que es presenti un usuari sense la bossa vermella aquest podrà abonar la taxa corresponent a aquella bossa al parc verd i l’operari disposarà una ferratina per marcar que aquells residus s’han dipositat abonant la taxa corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.3 Les fraccions de residus especials que tinguin un preu especial de tractament com siguin runes, enderrocs, neumàtics,electrodomèstics, ... que siguin recollits al punt verd tindran una tarifa específica resultant d’aplicar en cada moment al cost del tractament un coeficient del 1’2. Aquestes tarifes s’exposaran en lloc visible del punt verd.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El mateix s’aplicarà a residus corresponents a la fracció de rebuig que no es puguin introduir dins les bosses estandarditzades, cobrant-se en aquest cas una taxa equivalent a 5 0,75 € per cada 25 kg o fracció volum equivalent a una bossa petita vermella, en aquests casos l’operari disposarà una ferratina per marcar que aquells residus s’han dipositat abonant la taxa corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Activitats no permanents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els titulars de les activitats no permanents que es desenvolupin a mercats, fires i similars així com els titulars de venda ambulant estaran obligats a separar els seus residus en les mateixes fraccions que la resta de recollida. Pel que fa a la fracció de rebuig, hauran d’adquirir necessàriament una bossa estandarditzada de 35 l per dia i dipositar dins ella la fracció de rebuig, que hauran de dipositar on se’ls indicarà per part de l’autoritat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 7. Meritació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Pel que fa a la part fixa de la taxa, el període impositiu coincidirà amb l'any natural, llevat dels casos en què s'iniciï una nova activitat que provoqui la prestació del servei, en els quals el període serà des de la data d'inici fins el final de l'any natural.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La part fixa de la taxa es meritarà amb la prestació del servei, que es podrà fer per recollida domiciliària o bé quant tenguin a la seva disposició dipòsits d’abocament (punts verds, àrees d’ aportació, ...) en el municipi, i serà exigible el primer dia del període impositiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les quotes seran irreductibles, llevat del cas en què el període impositiu s'iniciï durant el segon, tercer o quart trimestre natural, en quins aquests casos es reduirà a tres quartes parts, a la meitat, o a la quarta part la tarifa. En el cas de que l’activitat s’acabi durant el segon, tercer o quart trimestre natural, previ tràmit de la baixa en activitats, la quota es reduirà en tres quartes parts, en la meitat o en la quarta part de la tarifa, respectivament, i es procedirà a la devolució de la diferència.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Pel que fa a la part variable de la taxa, aquesta es meritarà tant aviat com es posi a disposició del subjecte passiu cada bossa estandarditzada, o bé es dipositi el residu al punt verd. En el cas de que la recollida es faci mitjançant contenidors estandarditzats mitjançant autorització de l’ajuntament, la meritació tindrà lloc en el mateix moment que la part fixa i en les mateixes condicions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 8. Declaració i ingrés&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Dins els trenta dies hàbils següents a la data en què es meriti per primera vegada la taxa, els subjectes passius han de formalitzar la seva inscripció en matrícula, presentant a l'efecte, la corresponent declaració d'alta i ingressant simultàniament la quota del primer període impositiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.Quan es conegui, ja d'ofici o per comunicació dels interessats qualsevol variació de les dades figurades a la matrícula es duran a terme en aquesta les modificacions corresponents, que tindran efecte a partir del període de cobro següent al de la data en la qual s'hagi efectuat la modificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. El cobrament de les quotes es farà anualment mitjançant rebut derivat de la matrícula.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 9. Infraccions i sancions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot el que fa referència a la qualificació d'infraccions tributàries, també com de les sancions que hi corresponguin a cada cas, s'actuarà segons la Llei 58/2003, de 17 desembre de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança, aprovada per acord de l'Ajuntament Ple, de 25 de maig de 2017, entrarà en vigor el dia següent a la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears i serà d'aplicació a partir del dia 1 de gener juny de 20162017, romanent en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El que es fa públic per general coneixement.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Binissalem, 25 de maig de 2017&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Batle&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Andreu Villalonga Simonet&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiu OF 2017 taxa recollida, tractament i eliminació de fems]]</env:sumariEnviament>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">16153</env:numPaginaFinal>
    <env:dataRegistre>2017-05-26</env:dataRegistre>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1193"/>
    <env:numeroRegistre>5485</env:numeroRegistre>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:date>2017-06-01</dc:date>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">16149</env:numPaginaInicial>
    <env:dataPublicacio>2017-06-01</env:dataPublicacio>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
