<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2016/10583/588204/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-taxa-aprofit/xml">
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/128"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1217"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">40</env:ordre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2016/10583/588204/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-taxa-aprofit/"/>
    <env:dataRegistre>2016-11-29</env:dataRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva ordenança fiscal taxa aprofitament especial terrenys domini public amb caixers automàtics]]</env:sumariEnviament>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">35773</env:numPaginaFinal>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataPublicacio>2016-12-01</env:dataPublicacio>
    <env:idEnviament>588204</env:idEnviament>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">35771</env:numPaginaInicial>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Transcorregut el termini d'exposició al públic de l'acord provisional relatiu a la ordenança fiscal aprovada en sessió plenària de la corporació de dia 26-09-2016, i no s'han presentat reclamacions, s'eleva a definitiu dit acord, segons preveu l'article 2 / 2004 de 5 de març del TRLRHL, el text íntegre de l'ordenança es publicarà en el BOIB, i serà d'aplicació a partir del següent dia de la seva publicació al BOIB.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Lloseta, a 16 novembre 2016&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center" style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Batlle&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center" style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;José María Muñoz Pérez&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER L'APROFITAMENT ESPECIAL DE TERRENYS DE DOMINI PÚBLIC AMB CAIXERS AUTOMÀTICS, INSTAL·LATS A LA FAÇANA DE ESTABLIMENTS BANCARIS I AMB ACCÉS DIRECTE DES DE LA VIA PÚBLICA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 1. Fonament i Naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En ús de les facultats contingudes pels articles 133.2 i 142 de la Constitució, 106 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, i 57 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, de conformitat amb el que disposen els articles 20 i següents en relació amb els articles 15 a 19 del citat Reial Decret Legislatiu 2/2004, aquest Ajuntament estableix la «taxa per l'aprofitament especial de terrenys de domini públic amb caixers automàtics, instal·lats en la façana d'establiments bancaris i amb accés directe des de la via pública» que es regirà per aquesta ordenança fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 2. Àmbit d’Aplicació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança serà d'aplicació en tot el terme municipal de LLOSETA.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 3. Fet Imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa l'aprofitament especial de terrenys de domini públic amb caixers automàtics, instal·lats en la façana d'establiments bancaris i amb accés directe des de la via pública », en virtut del que estableixen els articles 2 de la Llei 58 / 2003, de 17 de desembre, general tributària; 20.3 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de Reguladora de les Hisendes Locals i 6 de la Llei 8/1989, de 13 d'abril, de Taxes i Preus Públics .&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 4. Subjectes Passius&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són subjectes passius de la taxa, en qualitat de contribuents, les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l'article 35.4 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, que són els següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Els titulars de llicències o concessions municipals i aquells en el benefici redundi l'aprofitament especial del domini públic local.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Els que, sense llicència o concessió, realitzin algun dels aprofitaments inclosos en aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Els que, havent cessat en l'aprofitament, no presentin a l'entitat local la baixa corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 5. Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Seran responsables solidaris i responsables subsidiaris del deute tributari les persones físiques i jurídiques esmentades en els articles 42 i 43 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, respectivament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 6. Quota Tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quota tributària serà la resultant de l'aplicació de les Tarifes incloses en la present ordenança fiscal, segons la naturalesa del fet, derivat d'actuacions per a les quals s'hagi atorgat el corresponent aprofitament especial i atenent a la categoria de la Zona on estigui instal·lat el caixer automàtic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 57px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;Zona&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 264px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;IV-a (Taxa anual)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;Utilització del domini públic per l’ús de caixers ubicats en domini privat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 265px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;IV-b (Taxa anual)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;Utilització del domini públic per l’ús de caixers ubicats en domini públic&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 57px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;1&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 264px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;75,25&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 265px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;132,58&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="height: 30px; width: 57px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height: 30px; width: 264px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;49,63&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="height: 30px; width: 265px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;87,45&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 57px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;3&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 264px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;23,57&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 265px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;41,52&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 57px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 264px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;12,27&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 265px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;21,61&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 57px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;5&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 264px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;2,34&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 265px"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-size:10px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;4,13&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 7. Exempcions de la Taxa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No s'admet cap benefici tributari, excepte a favor de l'Estat i els altres ens públics territorials o institucionals o com a conseqüència del que estableixen els tractats o acords internacionals (article 18 de la Llei 8/1989, de 13 d'abril, de Taxes i preus Públics), excepte la possibilitat de tenir-se en compte criteris genèrics de capacitat econòmica dels subjectes obligats a satisfer-les.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 8. Meritació i Període Impositiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Es merita la taxa i neix l'obligació de contribuir:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Si es tracta de nous aprofitaments, en el mateix moment de sol·licitar l'atorgament de la llicència municipal que hagi de autoritzar o, si no, des del mateix moment en què es realitzi materialment l'aprofitament real i efectiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Tractant-se d'aprofitaments ja autoritzats, i en tant no se sol·liciti la seva baixa, el dia primer de l'any natural.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;És procedent la devolució de les taxes que s'haguessin exigit, quan no es realitzi el seu fet imposable per causes no imputables al subjecte passiu, d'acord amb l'article 12 de la Llei 8/1989, de 13 d'abril, de Taxes i Preus Públics.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En els següents exercicis i en els terminis determinats anualment per la corporació, la Taxa es liquidarà per mitjà del Padró de cobrament periòdic per rebut.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El període impositiu comprendrà l'any natural, excepte quan es tracti d'inici o cessament en l'aprofitament especial del domini públic, en aquest cas el període impositiu s'ajustarà a aquesta circumstància, es prorratejarà la quota per trimestres naturals calculant-les tarifes en proporció al nombre de trimestres naturals en què no s'hagués produït l'aprofitament esmentat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En els supòsits de baixa per cessament en l'aprofitament, les tarifes es prorratejaran per trimestres naturals excloent-ne el trimestre en què es produeixi el cessament esmentat, i pot sol·licitar el reintegrament de la part de la quota corresponent als trimestres naturals en què no es va produir cap aprofitament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A tenor de l'article 24.5 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, quan la utilització privativa o l'aprofitament especial comporti la destrucció o deteriorament del domini públic local, el beneficiari, sense perjudici del pagament de la taxa a què hi haguera lloc, estarà obligat al reintegrament del cost total de les respectives despesa de reconstrucció o reparació i al dipòsit previ del seu import.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Si els danys fossin irreparables, l'entitat serà indemnitzada en quantia igual al valor dels béns destruïts o a l'import del deteriorament dels danyats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les entitats locals no poden condonar totalment ni parcialment les indemnitzacions i reintegraments a què es refereix aquest apartat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 9. Gestió&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La gestió, liquidació, inspecció i recaptació d'aquesta taxa es realitzarà segons el que disposa la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, i en les altres Lleis reguladores de la matèria, així com en les disposicions dictades per al seu desenvolupament .&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les quantitats exigibles d'acord amb les tarifes es liquidaran per cada aprofitament sol·licitat o realitzat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les persones o entitats interessades en la concessió d'aprofitaments regulats en aquesta ordenança hauran de sol·licitar la corresponent llicència i realitzar el corresponent dipòsit previ.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Una vegada autoritzada l'ocupació, si no es va determinar la durada de l'aprofitament, s'entendrà prorrogada fins que es presenti la declaració la declaració de baixa pels interessats (la no presentació de la baixa determinarà l'obligació de continuar abonant la taxa).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 10. Recaptació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Si es tracta de supòsits de concessions de nous aprofitaments, aquells compresos en l'article 8.a) de la present Ordenança, la taxa serà recaptada mitjançant liquidació tributària, degudament notificada, i ingrés directe en la Tresoreria Municipal pels termes i terminis establerts per l'article 62 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per a la resta dels supòsits, el cobrament es durà a efecte a través de la corresponent llista cobradora, la qual haurà de ser degudament aprovada per l'òrgan municipal competent previ tràmit d'informació pública, mitjançant rebuts de cobrament periòdic i venciment anual, que hauran de ser satisfets en el període de cobrament que l'Ajuntament determini.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTÍCLE 11. Infraccions i Sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot allò relatiu a la qualificació d'infraccions tributàries, així com de les sancions que els corresponguin en cada cas, s'estarà al que disposen els articles 181 i següents de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària , i altra Legislació aplicable, d'acord amb el que disposa l'article 11 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició Final Única&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança fiscal, que va ser aprovada provisionalment pel Ple d'aquest Ajuntament en sessió celebrada el dia 26 de setembre, i entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i serà d'aplicació amb efectes 01 / 01/2017, romanent en vigor fins que s'acordi la seva modificació o la seva derogació expressa.- La regidora, Sgt .: Antònia Massanet Fernández.-&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:date>2016-12-01</dc:date>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2016/10583"/>
    <env:numeroRegistre>13487</env:numeroRegistre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
