<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2016/10518/582426/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-a-la-pr/xml">
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2016/10518"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:dataRegistre>2016-07-04</env:dataRegistre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">20463</env:numPaginaFinal>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2016/10518/582426/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-a-la-pr/"/>
    <env:numeroRegistre>7719</env:numeroRegistre>
    <dc:date>2016-07-07</dc:date>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1202"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">30</env:ordre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Transcorregut el Termini d’exposició pública sense que s’hagin interposat reclamacions contra l’acord provisional (publicat al BOIB núm. 63 de 19/05/2016) d’aprovació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la prestación del servei de recollida d’animals de companyia, que a continuació es transcriurà, i d’acord amb el disposat a l’article 17.4 de la llei 39/88, de 28 de desembre, reguladora de les Hisendes Locals, s’enten elevat a definitiu l’esmentat acord publicant-se el seu text íntegre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El text definitiu de l’anterior ordenanza és:&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER A LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DE RECOLLIDA D’ANIMALS DE COMPANYIA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 1. FONAMENTS I NATURALESA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En ús de les facultats conferides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985 de 2 d’abril, reguladora de les Bases del Règim Local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 del Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat per Reial Decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, aquest Ajuntament estableix l’ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER PRESTACIÓ DEL SERVEI DE RECOLLIDA MUNICIPAL D’ANIMALS ABANDONATS, ES REGIRÀ PER LA PRESENT ORDENANÇA.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La naturalesa de la exacción és la taxa fiscal atès que es tracta de la contraprestación per la prestación d’un servei i realització d’activitats objecte de la competència d’aquest Ajuntament i es dóna alguna de les circumstàncies específiques de la lleta B de l’article 20.1 del TRLHL.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 2. FET IMPOSABLE&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa, l’activitat administrativa desenvolupada amb motiu de las retirada de la via pública pels serveis municipals d’animals perduts o abandonats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 3. SUBJECTE PASSIU&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereixen l’article 33 de la Llei general Tributària, en el’interés redundi el fet imposable. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els subjectes passius obligats al pagament de les taxes establertes en la present Ordenança Fiscal, seran els propietaris dels animals que siguin retirats de la via pública pels serveis municipals, que hauran d’abonar a l’Ajuntament els costs ocasionats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 4. RESPONSABLES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.- Respondran solidariamente de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques que es refereixen els articles 33.1 i 39 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.- Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que assenyala l’art. 40 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 5. EXEMPCIONS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No concedirà exempció alguna dels imports de la taxa assenyalades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 6. QUOTA TRIBUTÀRIA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les tarifes seran les següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Per recollida d’animals de companyia vius abandonats o extraviats en la via pública: 60 euros&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Per recollida d’animals grossos – ovilles, cavalls, ases…: 125€ per actuación&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Pel manteniment dels mateixos: 4’50€ per dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 7. BONIFICACIÓ DE LA QUOTA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No es concedirà cap bonificació dels imports de la taxa assenyalades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 8. MERITACIÓ I OBLIGACIÓ DE CONTRIBUIR&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Es merita la Taxa i neix l’obligació de contribuir quan pels serveis municipals s’efectuï la recollida de la via pública d’animals abandonats i per l’estada d’aquests en els llocs destinats a aquest efecte per l’autoritat municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 9. INFRACCIONS I SANCIONS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot el relatiu a la qualificació d’infraccions tributàries, així com de les sancions que per aquestes infraccions corresponguin en cada cas, s’estarà al que desposa els articles 77 i següents de la Llei General Tributària i en les disposicions que la complementen i desenvolupen, conforme s’estableix en l’article 11 del Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals aprovat per RDL 2/2004, de 5 de març.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL: APROVACIÓ I VIGÈNCIA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Entrará en vigor el mateix dia de la publicación en el butlletí, començant aplicar-se a partir del dia següent, i romandrà en vigor fins que es modifiqui o derogui expressament.”&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El que es fa públic per a general coneixement.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Costitx a 27&amp;nbsp; de juny de 2016.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;EL BATLE&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:dataPublicacio>2016-07-07</env:dataPublicacio>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la prestació del servei de recollida d’animals de companyia]]</env:sumariEnviament>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:idEnviament>582426</env:idEnviament>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">20462</env:numPaginaInicial>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
