<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2016/10472/578285/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/xml">
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2016/10472"/>
    <env:dataPublicacio>2016-04-07</env:dataPublicacio>
    <env:idEnviament>578285</env:idEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Una vegada finalitzat el termini d’exposició pública sense que s’hagin presentat al·legacions, ha resultat aprovada definitivament l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per la realització d’activitats administratives de control, supervisió i verificació de llicències, comunicacions prèvies i declaracions responsables amb motiu de l’obertura d’establiments.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Es pública el text íntegre de la mateixa per la seva entrada en vigor i aplicació, en compliment del previst a l’article 17.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament legal&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;De conformitat amb l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, i l’article 20 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per RDL&amp;nbsp; 2/2004, de 5 de març, s’estableix la taxa per la prestació d’activitats administratives de control, supervisió i verificació de llicències, comunicacions prèvies i declaracions responsables amb motiu de l’obertura d’establiments.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa l’activitat municipal, tant tècnica com administrativa, que tendeix a verificar i comprovar si les activitats i instal·lacions que es desenvolupin o realitzin en el terme municipal de Felanitx s’ajusten al marc normatiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Als efectes d’aquesta ordenança s’entén per establiment el lloc o local en què habitualment s’exerceixi o s’hagi d’exercir qualsevol activitat&amp;nbsp; per&amp;nbsp; a&amp;nbsp; l’obertura&amp;nbsp; i&amp;nbsp; funcionament&amp;nbsp; de&amp;nbsp; la&amp;nbsp; qual&amp;nbsp; sigui&amp;nbsp; necessària,&amp;nbsp; en&amp;nbsp; virtut&amp;nbsp; de&amp;nbsp; precepte&amp;nbsp; legal,&amp;nbsp; l’obtenció&amp;nbsp; de&amp;nbsp; la&amp;nbsp; llicència&amp;nbsp; municipal, comunicació prèvia o declaració responsable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Té la consideració d’obertura:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ol start="1" style="list-style-type: lower-alpha;"&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La instal·lació per primera vegada de l’establiment per començar les activitats.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La variació o ampliació de l’activitat desenvolupada a l’establiment, encara que continuï el mateix titular.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’ampliació de l’establiment i qualsevol alteració que se’n faci i que afecti les condicions assenyalades en el número 1 d’aquest article, que exigeixi nova verificació.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. S’entén per establiment industrial o mercantil tota edificació habitable, estigui o no oberta al públic, que no es destini exclusivament a habitatge, i que:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ol start="1" style="list-style-type: lower-alpha;"&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Es dediqui a l’exercici d’alguna activitat empresarial, fabril, artesana, de la construcció, comercial i de serveis que estigui subjecte a l’impost sobre activitats econòmiques.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Encara que no s’hi desenvolupin aquelles activitats però serveixin d’auxili o complement o hi tenguin relació de forma que els proporcionin&amp;nbsp; beneficis&amp;nbsp; o aprofitament, com per&amp;nbsp; exemple: seus socials, agències, delegacions o sucursals d’entitats jurídiques, escriptoris, oficines, despatxos o estudis.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5. La taxa s’aplicarà a les activitats previstes a l’apartat 1 del present article en els supòsits de règim d’intervenció administrativa mitjançant autorització, en les declaracions responsables i comunicacions prèvies.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Subjectes passius&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Són subjectes passius a títol de contribuents les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 35.4 de la Llei General Tributària, titulars de l’activitat i/o instal·lacions que es pretén exercir o, si escau, s’exerceixi a l’establiment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Tendran la condició de substituts del contribuent les persones físiques o jurídiques a què es refereix l’article 23, 2, a) del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, propietaris dels immobles en els quals es pretén desenvolupar o ja s’està desenvolupant l’activitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En matèria de responsabilitat tributària s’estarà al disposat a la Llei General Tributària, i a la resta de disposicions que siguin aplicables.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quota tributària es determinarà conforme a les tarifes següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 397px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;TIPUS D’ACTIVITAT O INSTAL·LACIÓ&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 101px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;IMPORT&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 397px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1. Activitats permanents majors i modificacions que requereixen permís d’instal·lació &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 101px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;700,00 € &lt;strong&gt;*&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 397px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;2. Activitats&amp;nbsp; permanents&amp;nbsp; menors&amp;nbsp; i&amp;nbsp; innòcues&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 101px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;156,26 € &lt;strong&gt;**&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 397px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;3. Activitats no permanents majors &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 101px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;50,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 397px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;4. Activitats no permanents menors &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 101px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;50,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 397px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;5. Activitats itinerants majors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 101px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;50,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 397px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;6. Activitats itinerants menors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 101px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;50,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 397px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;7. Canvi de titularitat &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 101px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;78,13 € &lt;strong&gt;***&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 397px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;8. Control i inspecció d’activitats:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;8.1. Visites inspecció per comprovar la subsanació de deficiències detectades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;8.2 Des precintament d’activitats o/i instal·lacions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 101px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;50,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;75,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;(*) La quota tributària serà el resultat d’incrementar la tarifa fixa amb les tarifes següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;l . Per cada m2 que excedeixi de 150 m2 fins a 500 m2..............0.30 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2 . Per cada m2 que excedeixi de 500 m2 fins a 1.000 m2..........0.24 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3 . Per cada m2 que excedeixi de 1.000 m2...............................0.18 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;(**) La quota tributària se determinarà en funció d’una quota fixa i una quota variable que anirà en funció de la superfície &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Locals de més de 50 m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt;, per cada m&lt;sup&gt;2 &lt;/sup&gt;que excedeixi dels 50 m&lt;sup&gt;2 &lt;/sup&gt;....0.31 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;(***) La quota tributària en els canvis de titularitat serà la quota fixa més la quota variable següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Locals de més de 50 m2, per cada m2 que excedeixi dels 50 m2 ....0.155 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. Exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No es concedeix cap exempció ni bonificació en l’exacció de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 7. Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. La taxa es merita i neix l’obligació de contribuir, quan s’iniciï l’activitat municipal que constitueixi el fet imposable. A tal efecte, s’entendrà iniciada tal activitat a la data de presentació de la documentació per a l’inici de l’actuació municipal corresponent, moment en el qual s’haurà d’ingressar la totalitat de l’import de la taxa de forma que, si no s’acredita el seu ingrés en aquest moment no s’entendrà per iniciat el procediment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2 L’obligació de contribuir, una vegada nascuda, no es veurà afectada de cap manera per la denegació del sol·licitat o el caràcter desfavorable de la comunicació presentada pel titular, ni per a la concessió o consentiment condicionat ni per la renúncia o desistiment del titular.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 8. Normes de gestió&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. La taxa s’exigirà en règim d’autoliquidació i s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la corresponent sol·licitud, o al seu cas, en el moment d’iniciar la prestació del servei o activitat. El pagament de la taxa no pressuposa en cap cas l’atorgament de llicència o verificació conforme.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. En els casos en què es modifiqui o ampliï l’activitat a desenvolupar, o es realitzi qualsevol altre supòsit que doni lloc al naixement de la taxa, s’haurà de posar en coneixement de l’Administració aquests supòsits. En aquests casos la taxa s’exigirà en règim d’autoliquidació i s’haurà d’acreditar en el moment de presentar la corresponent modificació, i d’acord al previst al paràgraf anterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Les autoliquidacions presentades seran sotmeses a comprovació administrativa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot el relatiu a infraccions tributàries i la seva qualificació, així com a les sancions que a les mateixes correspongui en cada cas, s’aplicaran les normes contingudes a la Llei General Tributària i al Reglament general de recaptació, i la resta de disposicions que la desenvolupin i complementin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició derogatòria&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta norma deroga l’Ordenança fiscal reguladora de la Taxa per llicència d’apertura d’establiments.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present ordenança fiscal entrarà en vigor i serà d’aplicació el mateix dia de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i romandrà en vigor fins a la seva modificació o derogació expresses.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;Contra aquest acord, que és definitiu en&lt;/span&gt; via administrativa, només es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el període de dos mesos, comptats a partir del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. No obstant l'anterior, es pot formular qualsevol altre recurs que es consideri oportú.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;Felanitx, dia 30 de març de 2016.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;El batle&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;Joan Xamena Galmés&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2016/10472/578285/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">9493</env:numPaginaInicial>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva Ordenança fiscal reguladora de la taxa per la realització d'activitats administratives de control, supervisió i verificació de llicències, comunicacions prèvies i declaracions responsables amb motiu de l'obertura d'establiments]]</env:sumariEnviament>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">30</env:ordre>
    <dc:date>2016-04-07</dc:date>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1212"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numeroRegistre>3516</env:numeroRegistre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:dataRegistre>2016-04-04</env:dataRegistre>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">9495</env:numPaginaFinal>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
