<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2016/10443/575597/ordenanca-fiscal-reguladora-del-sistema-especial-d/xml">
    <env:numeroRegistre>900</env:numeroRegistre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">50</env:ordre>
    <dc:date>2016-02-02</dc:date>
    <env:dataPublicacio>2016-02-02</env:dataPublicacio>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2016/10443"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">2703</env:numPaginaInicial>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1243"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aprovada inicialment pel ple d’aquest Ajuntament del passat 15 de desembre de 2015, l’Ordenança fiscal reguladora del sistema especial de pagament fraccionat de tributs de l’Ajuntament de Santanyí, exposada al públic mitjançant la publicació de l’anunci corresponent en el BOIB núm. 183 de data 17 de desembre de 2015 pel termini de trenta dies, per a la presentació de reclamacions i suggeriments, i transcorregut aquest termini sense que se n’hagi presentat cap, es publica el text íntegre de l'esmentada Ordenança un cop adequada la redacció a les propostes de millora i recomanacions de l’informe d’impacte de gènere de l’Institut Balear de la Dona, de data 7 de gener de 2016. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;OF.G.01 Ordenança fiscal reguladora del sistema especial de pagament fraccionat de tributs de l’Ajuntament de Santanyí&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament i objecte&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. En ús de la potestat reglamentaria que li atribueix l’article 106 de la Llei 7/1985 de 2 d’abril, reguladora de les bases de regim local, i d’acord amb allò que preveuen els articles 15 a 19 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, i amb l’objectiu de facilitar el compliment de les corresponents obligacions tributàries, l’Ajuntament de Santanyí estableix un sistema de pagament fraccionat de determinats tributs de cobrament periòdic per rebut i notificació col·lectiva que es regirà pel que estableix aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. El sistema especial de pagament fraccionat que regula aquesta Ordenança no suposa cap alteració dels terminis per exercir els recursos ni qualsevol altre aspecte de la gestió tributaria, que se seguirà regint per la seva normativa específica. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Tributs respecte els quals es pot sol·licitar el pagament fraccionat&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El sistema especial de pagament fraccionat és d’aplicació als obligats tributaris que en sol·licitin l’aplicació al conjunt dels seus rebuts corresponents a algun o alguns dels següents tributs:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Impost sobre activitats econòmiques&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Impost sobre vehicles de tracció mecànica&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Taxa de recollida de fems i clavegueram&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d) Taxa d’entrada i sortida de vehicles (guals)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;e) Taxa d’ocupació de la via pública&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Requisits&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Per poder acollir-se al sistema especial de pagament fraccionat, el sol·licitant ha de complir els requisits següents: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Formular l’oportuna sol·licitud&amp;nbsp; abans del dia 10 de febrer de l’any de que es tracti&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) No mantenir cap tipus de deute en període executiu&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Efectuar els pagaments mitjançant domiciliació bancària. A aquest efecte s’haurà d’adjuntar una còpia de la cartilla bancària o certificat de l’entitat financera on consti que la persona obligada al pagament és la titular del compte en que es domicilien els pagaments fraccionats. En cas que la persona obligada al pagament no fos la titular, la persona titular del compte ha d’autoritzar la domiciliació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. L’aprovació de la sol·licitud es formalitzarà per Resolució de batlia a proposta de l’ATIB prèvia fiscalització d’intervenció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Modalitats de pagament fraccionat i duració&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. El pagament de l’import total anual dels tributs s’efectuarà en qualsevol de les següents modalitats: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Modalitat de nou pagaments: En vuit mensualitats (de març a octubre), la quantitat equivalent al resultat de dividir per nou l’import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol·licitant en l’exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts dels padrons o llistes de cobrament ja definitivament aprovades a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Modalitat de quatre pagaments: En tres pagaments trimestrals (març, juny, setembre) la quantitat equivalent al resultat de dividir per quatre l’ import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol·licitant en l’exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts dels padrons o llistes de cobrament ja definitivament aprovades a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. L’acolliment al sistema especial de pagament es prorrogarà automàticament per a l’exercici següent sempre que l’interessat no en manifesti la seva renúncia expressa i no tingui deutes pendents de pagament en període executiu. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Incompliment &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En el cas de falta de pagament de qualsevol dels terminis, el sistema especial de pagament fraccionat quedarà sense efecte i s’haurà de pagar el deute en el període general de pagament voluntari del tribut corresponent. Els pagaments que ja s’hagin efectuat, si s’escau, tendran la consideració d’ingressos a compte.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final. Vigència&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta Ordenança entrarà en vigor el dia següent a la seva publicació i estarà vigent fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Santanyí, 28 de gener de 2015&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;El batle&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Llorenç S Galmés Verger &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2016/10443/575597/ordenanca-fiscal-reguladora-del-sistema-especial-d/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:idEnviament>575597</env:idEnviament>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">2704</env:numPaginaFinal>
    <env:dataRegistre>2016-01-29</env:dataRegistre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora del sistema especial de pagament fraccionat de tributs de l’Ajuntament de Santanyí]]</env:sumariEnviament>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:lang>ca</env:lang>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
