<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10424/574460/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-serveis/xml">
    <env:lang>ca</env:lang>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1212"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numeroRegistre>18420</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">49093</env:numPaginaFinal>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:date>2015-12-26</dc:date>
    <env:dataRegistre>2015-12-22</env:dataRegistre>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">49087</env:numPaginaInicial>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">70</env:ordre>
    <env:dataPublicacio>2015-12-26</env:dataPublicacio>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la Taxa per serveis de recollida i eliminació de fems domiciliari]]</env:sumariEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10424"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Ple de la Corporació, en sessió ordinària de dia 19 d’octubre de 2015, va aprovar provisionalment la modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la Taxa per serveis de recollida i eliminació de fems domiciliari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Havent resultat definitivament aprovada pel ple de la Corporació en data 21 de desembre de 2015, una vegada resoltes les al·legacions presentades, tot seguit es publica el text íntegre de l’ordenança fiscal modificada, per la seva entrada en vigor i aplicació, en compliment del previst a l’article 17.4 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER RECOLLIDA, TRANSPORT I ELIMINACIÓ DE FEMS DOMICILIARI&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Naturalesa, objecte i fonament.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. En ús de les facultats que concedeix l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril i, específicament, l’article 58 de la Llei 39/1988, de 28 de desembre, i de conformitat amb el que s’hi disposa en el article 15 al 19, aquest Ajuntament fixa la taxa per a la recollida domiciliària d’escombreries i residus urbans i la seva eliminació, que es regeix pels articles 20 al 27 de la Llei 39/1988; per aquesta Ordenança i per les normes de caràcter general de rang suficient.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació del servei de recepció obligatòria de recollida de fems domiciliari i residus sòlids urbans de vivendes, allotjaments i locals o establiments on s’efectuïn activitats industrials, comercials professionals, artístiques i de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. És de caràcter general i obligatori la prestació del servei de recollida d’escombreries.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. A aquest efecte, es consideren fems domiciliaris i residus sòlids urbans les restes i les deixalles alimentàries o els detritus que procedeixen de la neteja normal de locals o vivendes i s’exclouen d’aquest concepte els residus de tipus industrial, enderrocs d’obres,&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; els detritus humans, les matèries i els materials contaminats, corrosius, perillosos o els que la seva recollida o abocament requereixin l’adopció de mesures especials higièniques, profilàctiques o de seguretat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Els serveis que són competència municipal i que tenen caràcter obligatori, en base als preceptes generals o per disposició dels reglaments, bans o ordenances de policia d’aquest Ajuntament, meriten la taxa, encara que els interessats no els facin servir.&amp;nbsp; L’existència d’aquest tipus de serveis permet a l’Ajuntament percebre’n la taxa, independentment de la utilització, ja que és obligatòria.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5. No està subjecte a la taxa la prestació, de caràcter voluntari i a instància de part, dels serveis següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Recollida de fems i residus no qualificats de domiciliaris i els urbans d’indústries, hospitals i laboratoris.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Recollida d’escòries i cendres de calefaccions centrals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Recollida d’enderrocs d’obres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Subjectes passius&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Són subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 33 de la Llei General Tributària, que ocupin o utilitzin les vivendes i els locals situats en els llocs, places, carrers o vies públiques en què el servei es realitzi, ja sigui a títol de propietari o d’usufructuari, d’habitant, d’arrendatari o, fins i tot, de precari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Té la consideració de subjecte passiu substitut del contribuent el propietari de les vivendes o locals, el qual podrà repercutir, si és el cas, les quotes sobre els respectius beneficiaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Responen solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 38.1 i 39 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Són responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, els interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que assenyala l’article 40 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5 . Exempcions&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Estaran exemps de pagament d’aquesta taxa les institucions que tinguin la qualificació de benèfiques o benèfic-docents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Gaudiran d'exempció subjectiva els contribuents que hagin estat declarats pobres per precepte legal, i que estiguin inscrits en el Padró de Beneficència com a pobres de solemnitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6 Beneficis fiscals:&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Beneficis fiscals de caràcter socio-econòmic&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Tindran una reducció del&amp;nbsp; 50 % de la taxa els subjectes passius següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’habitatge amb un sol resident, els ingressos del qual siguin iguals o inferiors al SMI.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’habitatge amb més d’un resident, els ingressos conjunts dels quals siguin iguals o inferiors a l’1,5 del SMI.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) L’habitatge amb un sol resident, el qual acrediti un grau de discapacitat&amp;nbsp; igual o superior al 65%, i els seus ingressos siguin iguals o inferiors al SMI, tindrà una reducció del 70%&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c)&amp;nbsp;&amp;nbsp; Tindran una reducció del 30 % de la taxa els subjectes passius següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’habitatge amb un sol resident, els ingressos del qual siguin iguals o inferiors a 1,5 SMI.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’habitatge amb més d’un resident, els ingressos conjunts dels quals siguin iguals o inferiors a 2 SMI.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d) L’habitatge amb un sol resident, el qual acrediti un grau de discapacitat igual o superior al 65%,&amp;nbsp; i els seus ingressos siguin iguals o inferiors a 1,5 SMI, tindrà una bonificació del 60%.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per gaudir d’aquestes bonificacions, el resident de &amp;nbsp;l’habitatge ho pot ser en condició de propietari, usufructuari o llogater. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No gaudiran de les bonificacions assenyalades quan:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quan el beneficiari sigui propietari o usufructurari de més d’un immoble, en el cas de llogaters quan sigui propietari d’un o més immobles.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quan, qualsevol dels membre de la unitat familiar, siguin propietaris o usufructuaris de més immobles del que resideixen.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot cas les circumstàncies que s’al.leguin s’hauran d’acreditar amb la següent documentació:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Atur amb o sense prestació.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Subsidi d’atur.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Declaració de renda o certificat negatiu si no i ha obligació de presentar-les.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Certificació de béns mobles o immobles si s’escau.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Certificat o justificants de la Seguretat social sobre les pensions.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Certificat de minusvalia.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Contracte de lloguer&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Certificat de convivència &lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les sol.licituds es podran presentar durant els cinc primers mesos de l’any i una vegada informades per la comissió de Serveis Socials, la comissió de govern resoldrà les sol·licituds.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Beneficis fiscals de caràcter mediambiental&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bonificació per bon comportament ambiental: recollida selectiva:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Gaudiran d’una bonificació del 5% de la taxa per recollida i eliminació de fems, totes aquelles activitats del sector de restauració, hospedatge i comerç mixt o integrat en grans superfícies o supermercats que reciclin el paper – cartó.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Gaudiran d’una bonificació del 7% de la taxa per recollida i eliminació de fems, totes aquelles activitats del sector de restauració, hospedatge i comerç mixt o integrat en grans superfícies o supermercats que reciclin el vidre.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Gaudiran d’una bonificació del 3% de la taxa per recollida i eliminació de fems, totes aquelles activitats del sector de restauració, hospedatge i comerç mixt o integrat en grans superfícies o supermercats que reciclin els envasos lleugers.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Gaudiran d’una bonificació del 20% de la taxa per recollida i eliminació de fems, totes aquelles activitats del sector de restauració, hospedatge i comerç mixt o integrat en grans superfícies o supermercats que realitzin la selecció orgànica.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El total de bonificacions de que es puguin gaudir s’incrementarà amb un 5% en els casos en que la preparació del material a reciclar es faci d’una forma adequada que faciliti la seva retirada.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Gaudiran d’una bonificació del 25% de la taxa per recollida i eliminació de fems, totes aquells habitatges que realitzin la selecció orgànica.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per gaudir d’aquestes modificacions caldrà adreçar la sol·licitud a la regidoria de Medi Ambient, que emetrà informe verificant que es compleixen les condicions per obtenir la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les bonificacions establertes anteriorment és podran minorar quan pels serveis municipals s’acrediti que no és realitzen sistemàticament i de forma continuada les condicions establertes, a aquest efecte, l’Ajuntament inspeccionarà periòdicament el grau de compliment dels beneficiaris, emetent el corresponent informe.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;En cas d’altres tipus d’activitats que per la seva naturalesa, siguin significatius generadors de residus reciclables, la Junta de Govern els hi podrà atorgar l’anterior bonificació, sempre i quan es comprovi fafaentment el compliment de les obligacions referides.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bonificació per gestió pròpia de la fracció orgànica de residus (autocompostatge)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Gaudiran d’una bonificació del&amp;nbsp; 25 per cent, els contribuents que acreditin que durant l’exercici anterior al de la meritació de la taxa s’han autogestionat la fracció orgànica de residus, en condicions que no causin molèsties als veïns, ni problemes higiènics de cap mena.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6 bis&amp;nbsp; Beneficis fiscals.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Amb l’objectiu de facilitar el compliment de l’obligació tributària, s’estableix d’acord amb el que preveu l’article 9.1 del Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, un sistema especial de pagament de les quotes per rebut, que permetrà el fraccionament del deute en els termes prevists en aquesta ordenança, amb unes bonificacions que es detallen en els articles següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquest sistema especial de pagament serà d’aplicació als contribuents i altres obligats que sol·licitin la seva aplicació al conjunt de tots els seus rebuts del padró corresponents a béns de naturalesa urbana.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els requisits que han de concórrer en el sol.licitant per poder-se acollir al sistema especial de pagament són:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ol style="list-style-type:lower-alpha;"&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Formular l’oportuna sol.licitud, abans del 31 de gener de l’any que es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No mantenir cap tipus de deutes en període executiu.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Efectuar pagaments mitjançant domiciliació bancària.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Efectuar els pagaments en qualsevol de els següents modalitats.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;
&lt;p style="margin-left:70.8pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1er) &amp;nbsp;En nou mensualitats (de febrer a octubre), la quantitat que figuri en el formulari de sol.licitud, fixada pels serveis de l’Ajuntament, equivalent al resultat de dividir per deu l’import dels rebuts liquidats pels sol.licitants en l’exercici immediatament anterior, i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts del Padró a nom del sol.licitant, les quantitats ja pagades, aplicant-hi una bonificació del 5%. L’import d’aquesta bonificació&amp;nbsp; per cada contribuent és, com a màxim, de 60 euros i, en aquest cas, la bonificació es distribuirà proporcionalment a l’import dels rebuts. En el supòsit que el deute del sol.licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:70.8pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2ón) En tres pagaments trimestrals( febrer, maig, agost) la quantitat que figuri en el formulari de sol.licitud, fixada pels serveis de l’Ajuntament, equivalent al resultat de dividir per quatre l’import del conjunt de rebuts de la taxa per recollida i eliminació de fems domiciliari liquidats al sol.licitant en l’exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts del Padró a nom del sol.licitant, les quantitats ja pagades, aplicant-hi una bonificació del 5%. L’import d’aquesta bonificació per cada contribuent és, com a màxim, de 60 euros i, en aquest cas, la bonificació es distribuirà proporcionalment a l’import dels rebuts. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:70.8pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3er.) En un sòl pagament únic (de febrer a juliol) la quantitat que figuri en el formulari de sol·licitud, fixada pels serveis de l’Ajuntament; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts del Padró a nom del sol·licitant, la quantitat ja pagada, aplicant-hi una bonificació del 5%. L’import d’aquesta bonificació per cada contribuent és, com a màxim, de 60 euros i, en aquest cas, la bonificació es distribuirà proporcionalment a l’import dels rebuts. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ol style="list-style-type:lower-alpha;"&gt;
	&lt;li value="5"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Efectuar els pagaments mitjançant domiciliació bancària.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li value="6"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’acolliment als sistema especial de pagament es prorrogarà automàticament per a l’exercici següent sempre que l’interessat no manifesti la seva renúncia expressa i no tengui deutes pendents de pagament en període executiu.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li value="7"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Si el sol·licitant incorregués en l’impagament de qualsevol càrrec del sistema especial de pagament, aquest restarà sense cap efecte, es perdrà el dret a la bonificació i s’haurà de pagar el deute total segons les normes del sistema normal de pagament. Es podrà, no obstant això, sol·licitar la devolució de les quantitats ja pagades.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li value="8"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El sistema especial de pagament no suposa cap alteració dels terminis per exercir els recursos ni qualsevol altre aspecte de la gestió tributària, que es seguirà regint per la seva normativa específica.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 7. Quota tributària servei recollida i eliminació de fems domiciliari.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp; Recollida&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp; Incineració&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;VIVENDES&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 619px;"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 381px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;A) Vivendes dins sòl urbà:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 131px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;43,92&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 102px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;87,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 381px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;B) Vivendes situades fora del nucli urbà:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 131px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;12,63&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 102px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;87,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 381px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;C) Vivendes amb activitats agropecuàries:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 131px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;11,63&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 102px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;32,97&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;LOCALS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;GRUPS 671 I 674 SERVEIS EN RESTAURANTS&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 612px;"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 384px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Locals fins a 100 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 131px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;414,56&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 92px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;574,84&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 384px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;b) Locals de 100 a 200 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 131px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;560,88&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 92px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;651,46&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 384px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;c) Locals de més de 200 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 131px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;914,46&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 92px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;728,14&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;GRUPS 672 I 674 SERVEIS EN CAFETERIES:&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="76" width="613"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 389px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Locals fins a 100 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 124px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;317,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 92px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;287,39&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 389px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Locals de 100 a 200 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 124px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;402,37&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 92px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;383,22&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 389px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Locals de més de 200 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 124px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;646,23&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 92px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;498,15&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;GRUPS 673 I 674 SERVEIS EN CAFES I BARS, AMB I SENSE MENJAR&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="76" width="614"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 395px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Locals fins a 100 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 107px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;219,48&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 93px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;191,63&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 395px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;b) Locals de 100 a 200 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 107px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;304,82&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 93px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;229,91&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 395px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;c) Locals de més de 200 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 107px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;475,52&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 93px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;306,52&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;GRUP 6661 COMERÇ MIXT O INTEGRAT EN GRANS SUPERFÍCIES&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="33" width="613"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 403px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per establiment:&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 111px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;2.926,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 91px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;6.897,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;GRUP 662 COMERÇ MIXT O INTEGRAT AL DETALL:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="151" width="613"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 410px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Locals fins a 50 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 95px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;70,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 89px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;180,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 410px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;b) Locals de 50 a 100 m2:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 95px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;190,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 89px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;280,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 410px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;c) Locals de 100 a 200 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 95px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;260,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 89px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 410px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;d) Locals de 200 a 500 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 95px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;375,54&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 89px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.532,88&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 410px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;e) Locals de 500 a 1000 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 95px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;842,14&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 89px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;3.065,69&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 410px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;f) Locals de més de 1000 m2. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 95px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;2.276,01&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 89px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;4.610,08&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left: 2.75pt; text-align: left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;EPÍGRAF 647.4: COMERÇ AL DETALL DE PRODUCTES ALIMENTICIS I BEGUDES EN SUPERMERCATS:&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="26" width="613"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 420px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per establiment&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 98px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.585,07&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 88px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.916,03&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left: 2.75pt; text-align: left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 2.75pt; text-align: left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 2.75pt; text-align: left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;EPIGRAF 647.1, 647.2 I 647.3, COMERÇ AL DETALL DE PRODUCTES ALIMENTICIS I BEGUDES EN GENERAL: &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="101" width="614"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 416px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Locals fins a 50 m2.&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 103px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;70,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 88px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;180,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 416px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;b) Locals de 50 a 100 m2:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 103px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;150,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 88px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;495,84&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 416px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;c) Locals de 100 a 150 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 103px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;270,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 88px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;680,41&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 416px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;d) Locals de més de 150 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 103px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;637,29&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 88px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.532,96&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;GRUPS 642 I 643 PEIXETERIES I CARNISSERIES:&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="26" width="614"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 420px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per establiment:&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 98px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;99,00&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 78px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;187,39&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;GRUP 413.2,3 I 4 PREPARACIÓ I CONSERVES DE CARN I INCUBACIÓ D’AUS:&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="76" width="619"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 428px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Locals fins a 200 m2.&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 99px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;307,26&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 85px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;561,61&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 428px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;b) Locals de 200 a 400 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 99px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;580,39&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 85px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;943,78&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 428px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;c) Locals de més de 400 m2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 99px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;694,18&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 85px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;2.100,46&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ESCORXADORS 413.1 &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 619px;"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 432px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per establiment: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 99px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;963,52&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 83px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;2.305,46&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ACTIVITATS DELS GRUPS 811, 812 I 652, INSTITUCIONS FINANCERES I FARMÀCIES:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 618px;"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 434px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per establiment:&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 95px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;463,14&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 84px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;76,69&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ACTIVITATS DELS GRUPS 644.1, 644.2, 644.3 I 419 INDUSTRIES DEL PA, PASTELERIA, GALLETES I COMERÇ AL DETALL DE PA, PASTELERIA, LLET I PRODUCTES DERIVATS:&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 617px;"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 465px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per establiment:&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 69px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;180,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 78px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;100,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;PORTS ESPORTIUS I INSTAL·LACIONS ANÀLOGUES:&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="26" width="618"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 468px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per amarrament :&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 71px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;6,09&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 74px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;7,63&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;SECCIO SEGONA: ACTIVITATS PROFESSIONALS &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="26" width="620"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 472px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Per despatx:&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 69px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;53,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;38,19&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;EPIGRAF 651: COMERÇ AL DETALL DE PRODUCTES TÈXTILS, FONFECCIONS PER LA LLAR, ESTORES I SIMILARS I ARTICLES DE TAPICERIA&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="26" width="625"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 461px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per local: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 77px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;50,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 74px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;97,66&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;EPIGRAF 653 COMERÇ AL DETALL D’ARTICLES PER EL EQUIPAMENT DE LA LLAR I LA CONSTRUCCIÓ &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="26" width="626"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 469px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Per local:&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 75px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;50,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 75px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;97,66&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ALTRE LOCALS COMERCIALS I INDUSTRIALS NO TIPIFICATS EN ELS APARTATS ANTERIORS:&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width: 623px;"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 474px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per local:&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 73px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;45,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 71px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;80,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;SERVEIS D’HOSPEDATGE:&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="51" width="627"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 470px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per plaça:&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 79px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;30,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 67px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;45,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 470px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;b) Allotjaments turístics extra-hotelers, per plaça:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 79px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;15,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 67px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;35,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p style="margin-left:2.75pt;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ALTRES SERVEIS RECREATIUS, DISCOTEQUES, SALES DE BALL I SEMBLANTS.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="26" width="630"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 473px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;a) Per local:&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 86px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;365,80&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 66px;"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;574,84&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els epígrafs, Grups, Agrupacions i Seccions referits en aquest article, són els que regeixen en les tarifes de l'impost d'activitats econòmiques, sempre i qual coincideixin amb l’activitat que desenvolupen realment. En cas de discrepància, prevaldrà la informació de què disposi l’Ajuntament, en base a les actuacions de comprovació i inspecció que s’hagin dut a terme.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt; de local s’entendran, com a norma general, com l’equivalent a la superfície computable a efectes de l'impost d'activitats econòmiques. En cas de discrepància, prevaldrà la informació de què disposi l’Ajuntament, en base a les actuacions de comprovació i inspecció que s’hagin dut a terme.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quan un titular físic o jurídic estigui d'alta a més d'una activitat al mateix local, es tributarà per una sola quota, la de més quantia, aplicant-se com a superfície la corresponent a la totalitat del local, d’acord amb el paràgraf anterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quan&amp;nbsp; una activitat professional, es dugui a terme a una dependència d’una vivenda que ja tributi per aquesta taxa, és satisfarà solsment l’import corresponent a la vivenda.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les quotes indicades anteriorment tenen caràcter irreductible i corresponen a un any, a excepció dels&amp;nbsp; casos de declaració d’alta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les qüestions que es puguin plantejar en quant a l'aplicació d'una tarifa a un determinat local, que no estiguin clarament tipificat en aquestes, es resoldran, previ Informe d'Intervenció, mitjançant resolució de la Batlia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 8. Meritació &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Es merita la taxa i neix l’obligació de contribuir des del moment en què s’inicia la prestació del servei. Aquesta s’entén iniciada, donada la naturalesa de recepció obligatòria del servei, quan estigui establert i en funcionament el servei municipal de recollida de fems domiciliaris I s’entén que l’utilitzen els titulars dels habitatges, establiments industrials, comerços i trasts de mercats que hi hagi a les zones que abrigui l’organització municipal. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Establert i en funcionament l’esmentat servei les quotes es meritaran el dia 1 de gener de cada any, respecte als habitatges existents el 31 de desembre de l’any anterior. Per a les noves construccions, i per a les obres de reforma d’habitatges, al qual es refereix el punt següent, la taxa es meritarà a partir del primer dia del trimestre natural següent a la data d’obtenció del certificat de final d’obres, o, en defecte d’aquell, a partir del primer dia del trimestre natural següent a la data prevista de finalització de les obres, si efectivament haguessin finalitzades. A aquests efectes, la quota serà prorratejada per trimestres i serà irreductible. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Respecte a les activitats industrials, comerços, professionals i artistes, la quota es meritarà el dia 1 de gener de cada any, per les que figurin incloses a la matrícula de l’Impost d’Activitats Econòmiques de l’exercici anterior. Les altes sortiran efecte des de la data en que neixi l’obligació de contribuir. A d’aquests efectes, la quota serà prorratejada per mesos i serà irreductible. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les altes que es produeixin durant l’exercici, es liquidaran de forma reglamentària. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. Declaració i ingrés &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Dins els trenta dies hàbils següents a la data en què es meriti per primera vegada la taxa, els subjectes passius han de formalitzar la seva inscripció en matrícula, presentant a l’efecte, la corresponent declaració d’alta i ingressant simultàniament la quota resultant. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Quan es conegui, d’ofici o per comunicació dels interessats, qualsevol variació de les dades figurades a la matrícula, es duran a terme en aquesta les modificacions corresponents, les quals tindran efecte a partir del període de cobrament següent al de la data en la qual s’hagi efectuat la declaració. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Anualment, es formarà un Padró en el què figuraran els contribuents afectats i les quotes respectives que es liquidin per aplicació de la present ordenança. Aquest Padró s’exposarà al públic per un termini de quinze dies, a efectes de reclamacions, amb anunci en el Butlletí Oficial d’aquesta Comunitat Autònoma i en el Tauler d’Anuncis Municipal &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Finalitzat el termini d’exposició pública, l’Ajuntament resoldrà sobre les reclamacions presentades i aprovarà definitivament el Padró, que servirà de base als documents cobratoris corresponents. El cobrament de les quotes es farà anualment mitjançant el rebut derivat de la matrícula, llevat de les corresponents a l’apartat 3, que es farà trimestralment. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 10. Baixes del Padró &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.Per donar-se de baixa del corresponent Padró, serà necessari sol·licitar-la mitjançant l’oportuna declaració a dits efectes, dins dels 30 dies següents al que es produeixi aquest fet. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.Les baixes en el padró de fems, solament es podran declarar amb motiu de declaració administrativa de ruïna o d’inhabilitat manifesta de l’immoble. Igualment, es podran concedir baixes temporals amb motiu de realització d’obres de reforma de l’habitatge, i pel termini de realització d’aquelles. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.Les baixes que es produeixin per cessament de l’activitat en el local, tindran efecte a partir del primer dia del mes següent a la data de la notificació a l’Administració Municipal. La duració de la baixa no podrà ésser inferior a sis mesos naturals, no s’entendrà com a baixa, la no ocupació o tancament temporal, de qualsevol comerç o indústria, per el termini abans assenyalat. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 11. Infraccions i sancions &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot allò que fa referència a la qualificació d’infraccions tributàries i de les sancions que els corresponguin en cada cas, s’ajustarà segons els articles 77 i següents de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició Final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present ordenança fiscal entrarà en vigor el dia següent de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S’aplicarà a partir del dia 1 de gener de 2016. Romandrà en vigor fins a la seva modificació o derogació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;Contra&lt;/span&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt; aquest acord, que és definitiu en&lt;/span&gt; via administrativa, només es pot interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, en el període de dos mesos, comptats a partir del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. No obstant l'anterior, es pot formular qualsevol altre recurs que es consideri oportú.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;Felanitx, dia 22 de desembre de 2015&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;El batle&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34);"&gt;Joan Xamena Galmés&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10424/574460/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-serveis/"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:idEnviament>574460</env:idEnviament>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
