<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10423/574683/ordenanca-fiscal-reguladora-del-servei-de-recollid/xml">
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">420</env:ordre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per acord de Ple de data 17 de novembre de 2015, es va aprovar inicialment la modificació de l'ordenança fiscal reguladora del servei de recollida i eliminació de fems i residus sòlids urbans. Finalitzat el període d'exposició pública i, atès que no s'han presentat al·legacions, s'aprova definitivament l'esmentada modificació i per aquest motiu, es publica el text íntegre de l'esmentat acord, que és el següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Ordenança fiscal reguladora del servei de recollida i eliminació de fems i residus sòlids urbans.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 1r.- &lt;u&gt;Fonament i naturalesa&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquest Ajuntament conforme el que autoritza l'article 106 de la Llei 7/85 de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local i d'acord amb el que preveu l'article 20,4,s) del RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, estableix la Taxa per a Recollida de Fems, que se regularà per la present Ordenança, redactada conforme a l'article 16 del RDL 2/2004 esmentat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 2n.- &lt;u&gt;Fet imposable&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la Taxa la prestació del servei, de recepció obligatòria, d’eliminació i recollida de fems i residus sòlids urbans de habitatges, activitats industrials, comercials, professionals, artístiques i de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. A tal efecte, es consideren fems i residus sòlids urbans i deixalles d’alimentació o detritus, procedents de neteja normal de locals o habitatges i s’exclouen de tal concepte els residus de tipus industrial, runa d’obres, detritus humans, matèries materials contaminats, corrosius, perillosos o que la seva recollida o abocament exigeixi l’adopció d’especials mides higièniques, profilàctiques o de seguretat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. No està subjecta a la taxa la presentació dels següents serveis:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Recollida de fems i residus no qualificats de domiciliaris i urbans d’indústria, hospitals i laboratoris.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Recollida d’escòries i cendres de calefaccions centrals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Recollida de runes d’obres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 3r.- &lt;u&gt;Subjectes passius&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Són subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques i les entitats a les quals es refereix l’article 33 de la Llei General Tributària, que ocupen, ja sigui a títol de propietari o d’usufructuari, habitacionista, llogater o, fins i tot de precari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Tindrà la consideració de subjecte passiu substitut del contribuent el propietari dels habitatges o locals, que podrà repercutir, en el seu cas, en les quotes satisfetes sobre els usuaris d’aquelles, beneficiaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 4t.- &lt;u&gt;Responsables&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a que es refereix l'articles 42 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els sindicats, interventors o liquidadors de fallits i entitats en general, en els supòsits i amb l’assoliment que senyala l’article 43 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 5è.- &lt;u&gt;Bonificacions&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. S’estableix una bonificació del 75% de la quota corresponent a habitatges quan el contribuent no disposi d’ingressos anuals atribuïdes a la unitat familiar superiors al salari mínim interprofessional multiplicat pel coeficient 1.25.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. S’estableix una bonificació del 85% de la quota corresponent a habitatges quan el contribuent no tingui patrimoni propi, ni disposi d’uns ingressos anuals per unitat familiar inferiors al salari mínim interprofessional.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. La comissió de Serveis Socials reglamentarà els requisits i criteris de selecció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Previ informe de la comissió de serveis socials la comissió de govern resoldrà les sol·licituds.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 6è.- &lt;u&gt;Quota Tributària&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. La quota tributària consistirà en una quantitat fixa, per unitat de local, que es determinarà en funció de la naturalesa i destí dels immobles.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A tal efecte s' aplicarà la següent taxa, amb caràcter general:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="1" style="width: 653px;" width="539"&gt;
	&lt;colgroup&gt;
		&lt;col /&gt;
		&lt;col /&gt;
		&lt;col /&gt;
	&lt;/colgroup&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td height="51" rowspan="2" style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="CENTER"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;CONCEPTE&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td colspan="2" style="width: 194px;"&gt;
				&lt;p align="CENTER"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;IMPORT EUROS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="CENTER"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ANUAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="CENTER"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;TRIMESTRAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Habitatges, apart i despatxos professionals&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;215,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;53,90&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Habitatges bonificats (85)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;35,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;8,85&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Habitatges bonificats (75)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;56,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;14,15&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Habitatges bonificats (45)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;120,20&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;30,05&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Places hoteleres fins a 3 estrelles&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;77,76&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;19,44&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Hotels de 4 estrelles i superiors, turisme rural, agroturismes i turisme d’interior per habitació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;215,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;53,90&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Locals comercials&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;473,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;118,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Carnisseries i peixateries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;544,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;136,10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Establiment dedicat a prod. Alimentaris (sup.&amp;gt;200m2)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;10.640,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.660,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Establiment dedicat a prod. Alimentaris (&amp;lt;100 sup. &amp;lt;200m2)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5.312,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.328’00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Establiment dedicat a prod. Alimentaris (sup.&amp;lt;100m2)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.629,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;407,35&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Tallers de reparacions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;639,72&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;159,93&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sales de festes, discoteques&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.707,20&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;426,80&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bars 3ª i 4ª categoria&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;597,32&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;149,33&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bars 1ª i 2ª categoria&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.406,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;351,65&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Cafeteries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.640,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;410,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Restaurants 3ª (sup.&amp;lt;100m2)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.668,20&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;417,05&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Restaurants 3ª (sup.&amp;gt;100m2)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.806,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;451,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Restaurants 2ª (sup.&amp;lt;100m2)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.576,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;394,10&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Restaurants 2ª (sup.&amp;gt;100m2)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.823,80&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;455,95&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Restaurants 1ª (sup.&amp;gt;100m2)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.332,80&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;583,20&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 455px;"&gt;
				&lt;p align="LEFT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Restaurants 1ª (sup.&amp;lt;100m2)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 96px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.912,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 97px;"&gt;
				&lt;p align="RIGHT"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;478,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.- En aquelles zones del terme municipal situades fora del nucli urbà a les quals es doni una cobertura expressa del servei de recollida, s’aplicaran les tarifes de l’apartat anterior incrementades en un 63'12%. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.- Tots aquells immobles que estiguin a més de cent metres del contenidor, o lloc de pas del camió del servei, se’ls aplicarà la taula anterior amb una bonificació del 45%, sempre i quan estiguin dins sòl rústic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 7è.- &lt;u&gt;Meritació.&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.- Atès que el servei de recollida de fems cobreix tot el terme municipal, ja sigui com a recollida domiciliaria o en contenidors situats en punts estàtics, la taxa meritarà i neix l’obligació de contribuir en el moment que l’immoble on està situada l’habitatge o local susceptible de produir residus sòlids estigui en condicions d’utilització.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.- Establert i en funcionament aquest servei, les quotes es meritaran el primer dia de cada mes natural, excepte que l'ampliació del servei es produís amb posterioritat a l'esmentada data, en aquest cas, la meritació s'entendrà produïda el dia que s'iniciï la prestació del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 8è.- &lt;u&gt;Normes de Gestió&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Trimestralment es formarà un Padró en el qual figuraran els contribuents afectats i les quotes respectives que es liquiden per l’aplicació de la present ordenança, la qual serà exposat al públic per quinze dies a efectes de reclamacions, previ anunci en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma i Tauler d'Avisos Municipals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Transcorregut el termini d’exposició al públic, l’Ajuntament resoldrà sobre les reclamacions presentades i aprovarà definitivament el Padró que servirà de base per als documents cobratoris corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Els supòsits d’activitats comercials o de tipus d’immoble no recollits de forma específica o genèrica en els Epígrafs del Quadre de Tarifes de l'art. 6 de l’Ordenança podran ser objecte de Concert Fiscal per a la determinació de la quota, a requeriment de l’Administració municipal als subjectes passiu o els seu substituts; en el cas que no es subscrigui dit Concert es liquidarà la Taxa per l’aplicació de la tarifa de major analogia de les existents en el Quadre de Tarifes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Requisits per obtenir l’exempció de la Taxa en habitatges particulars:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1r.- Per obtenir una reducció en les tarifes relatives a habitatges es requerirà que l'interessat ho sol·liciti justificant el seu dret mitjançant els següents documents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Declaració dels ingressos obtinguts en l’exercici immediat anterior, referits a tots i cada un dels membres de la família que convisquin en el domicili o habitatge que es tracta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Certificació de l’habilitat, caixer o pagador de l’empresa o entitat on presti els seus serveis, o a través de qui percep la seva pensió acreditativa de l’import total de les retribucions meritades en l’exercici immediat anterior, amb exclusió d’aquelles que es concreten al plus o ajuda familiar i beques per a l’estudi. Dir requisit es farà extensiu als ingressos que perceben la resta de membres de la família que conviuen en el mateix habitatge.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Qualsevol altre document que expressament pogués interessar-se per l’Administració municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2n.- Si comprovades les dades abans referides s’adverteix falsedat es perdrà automàticament la reducció obtinguda, sense perjudici de les sancions a què donés lloc en dret.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5. Superfície tributable.- En els epígrafs on la fixació de quotes tingui com a base la superfície de l'immoble, aquesta es determinarà en la forma següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En els locals comercials, en general, la superfície tributable, serà la total construïda de l'establiment i sumant, en el seu cas, la superfície de la terrassa ocupada, encara que sigui temporalment, per útils, mercaderies o mobiliari que siguin objecte d’exposició al públic o usats per aquests.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 9è.- &lt;u&gt;Declaració i ingrés&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Les altes que es produeixen dins el trimestre, sortiran afectats des de la data en què neix l’obligació de contribuir; a tal efecte, els subjectes passius presentaran les corresponents declaracions d’alta i bases tributàries amb anterioritat i com a requisit previ a l'inici de la presentació del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per l’Administració se procedirà a notificar als subjectes passius la liquidació corresponents a l'Alta en el Padró, amb expressió de:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Els elements essencials de la liquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Els mitjans d’impugnació que puguin ser exercits amb indicació de terminis i organismes en què hauran de ser interposats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Lloc, termini i forma en què ha de ser satisfeta el deute tributari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Quan es conegui, ja d’ofici o per comunicació dels interessats qualsevol variació de les dades que figuren en la matrícula, es duran a terme en aquesta les modificacions corresponents, que sortiran efectes a partir del període de cobrament següent al de la data en què s’hagi efectuat la declaració.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. El cobrament de les quotes s’efectuarà trimestralment, mitjançant rebut derivat de la matrícula.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 10è.- &lt;u&gt;Infraccions i sancions&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot el relatiu a la qualificació d’infraccions tributàries, així com de les sancions que a les mateixes corresponen en cada cas, s’estarà en el disposat en els articles 178 i següents de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;u&gt;Disposició final&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança fiscal, entrarà en vigor el mateix dia de la seva publicació en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i serà d'aplicació a partir del dia 1 de gener de 2016, romanent en vigor fins a la seva modificació o derogació expresses.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="JUSTIFY"&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sóller, 29 de desembre de 2015&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sr. Batle,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sr. Jaume Servera Servera&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:numeroRegistre>18568</env:numeroRegistre>
    <dc:date>2015-12-31</dc:date>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1248"/>
    <env:dataRegistre>2015-12-29</env:dataRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora del servei de recollida i eliminació de fems i residus sòlids urbans.]]</env:sumariEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10423"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10423/574683/ordenanca-fiscal-reguladora-del-servei-de-recollid/"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">49769</env:numPaginaInicial>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">49772</env:numPaginaFinal>
    <env:idEnviament>574683</env:idEnviament>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/472"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/204"/>
    <env:dataPublicacio>2015-12-31</env:dataPublicacio>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
