<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10423/574633/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1246"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:dataPublicacio>2015-12-31</env:dataPublicacio>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No havent presentat els interessats, durant el termini d’exposició al públic cap reclamació contra l’Acord d’aprovació inicial de l’ordenança fiscal reguladora del Sistema Especial de Pagament Fraccionat, adoptat en sessió plenària ordinària celebrada el dia 9 de novembre de 2015, aquest acord ha resultat definitivament aprovat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A continuació es publica el text íntegre de l’Ordenança:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: windowtext;"&gt;“ ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DEL SISTEMA ESPECIAL DE PAGAMENT FRACCIONAT&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: windowtext;"&gt;Concepte&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: windowtext;"&gt;Article 1&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.- Aquest Ajuntament en ús de la potestat reglamentaria que , li atribueix l’article 106 de la L1ei 7/1985 de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Regim Local, i de conformitat amb el disposat en els articles 15 a 19 del Text Refós de la L1ei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per RDL 2/2004, de 5 de març, estableix "1 ' Ordenança reguladora del sistema especial de pagament".&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.- El sistema especial de pagament fraccionat que regula aquesta ordenança no suposa cap alteració dels terminis per exercir els recursos ni qualsevol altre aspecte de la gestió tributària, que es seguirà regint per la seva normativa específica&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Amb l'objectiu de facilitar el compliment de l'obligació tributaria, s'estableix un sistema especial de pagament de les quotes per rebut, que permetrà el fraccionament de la deute en els termes prevists en aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: windowtext;"&gt;Article 3&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El sistema especial de pagament fraccionat és d'aplicació als contribuents o altres obligats tributaris que en sol·licitin l’aplicació al conjunt dels seus rebuts corresponents a algun o alguns dels següents tributs:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Impost sobre Béns Immobles.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Taxa per la prestació del servei de recollida de fems.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: windowtext;"&gt;Article 4&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.- Els requisits que han de concórrer en el sol·licitant per poder-se acollir al sistema especial de pagament són:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Formular l’oportuna sol·licitud, abans del 10 de febrer de I 'any de que es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) No mantenir cap tipus de deutes en període executiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Efectuar els pagaments mitjançant domiciliació bancària. A aquest efecte s’haurà d’adjuntar una còpia de la cartilla bancària o certificat de l’entitat financera on consti que l’obligat al pagament és la persona titular del compte en què es domicilien els pagaments fraccionats. En cas que l’obligat al pagament no fos el titular, aquest haurà d’autoritzar la domiciliació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.- D’acord amb allò que preveu l’article 10, paràgraf segon, del Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, no s’exigirà interès de demora en cas d’acolliment al sistema especial de pagament fraccionat que regula aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: windowtext;"&gt;Article 5&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El pagament de l’import total anual dels tributs es podrà efectuar en la modalitat de tres pagaments: en dos pagaments trimestrals (març i juny) la quantitat equivalent al resultat de dividir per tres l’import del conjunt dels rebuts dels tributs liquidats al sol·licitant en l’exercici immediatament anterior; i el mes de setembre, la quantitat resultant de deduir, a l’import dels rebuts del Padró a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d’ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: windowtext;"&gt;Article 6&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L'acolliment al sistema especial de pagament es prorrogarà automàticament per a l'exercici següent sempre que l’interessat no en manifesti la seva renúncia expressa i no tingui deutes pendents de pagament en període executiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: windowtext;"&gt;Article 7&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Si el sol·licitant incorregués en l’impagament de qualsevol càrrec del sistema especial de pagament, aquest restarà sense cap efecte, quedant els pagaments ja efectuats com a ingressos a compte dels rebuts del Padrons corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Disposició final&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança Fiscal entrarà en vigor al dia següent de la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears, restant en vigor fins que no s’acordi la seva modificació o derogació expressa.”&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Ses Salines, 28 de desembre de 2015&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Batle&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bernat Roig&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">160</env:ordre>
    <env:idEnviament>574633</env:idEnviament>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'Ordenança Fiscal reguladora del sistema especial de pagament fraccionat]]</env:sumariEnviament>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">49645</env:numPaginaInicial>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">49646</env:numPaginaFinal>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10423"/>
    <env:numeroRegistre>18531</env:numeroRegistre>
    <env:dataRegistre>2015-12-28</env:dataRegistre>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:date>2015-12-31</dc:date>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10423/574633/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
