<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10375/570510/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <dc:date>2015-09-24</dc:date>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;Durant el període d’exposició al públic no s’han presentat reclamacions contra l’acord provisional sobre la modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació del servei de recollida i eliminació de fems, aprovat pel Ple d’aquest Ajuntament el dia 26 de març de 2015 i que va estar publicat al BOIB núm. 56 del dia 18 d’abril de 2015. D’acord amb l’article 17.4. del R.D.L. 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, es dóna per aprovada definitivament, i es publica a continuació el text íntegre d’aquesta ordenança:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER PRESTACIÓ DEL SERVEI DE RECOLLIDA I ELIMINACIÓ DE FEMS.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 1r.- Fonament i naturalesa.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;L’Ajuntament de Sant Josep, de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 del RDL 2/2004, de 5 març, pel qual s’aprova el TRLRHL, i fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució, i art.106 de la Llei 7/85 , de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, estableix la taxa per prestació del servei de recollida i eliminació de fems, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen a allò previst a l’art. 57 de l’esmentat Reial decret legislatiu.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 2n.&lt;/strong&gt;- &lt;strong&gt;Fet imposable.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt; Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació del servei, de recepció obligatòria, de recollida, transport, tractament i/o eliminació de fems domiciliaris i residus sòlids urbans d’habitatges, allotjaments i locals, o establiments on s’exerceixen activitats industrials, comercials, professionals, artístiques o de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;2.&lt;/strong&gt; A tal efecte, es consideren fems domiciliaris i residus sòlids urbans, les restes i deixalles d’alimentació o detritus procedents de la neteja normal de locals o habitatges, allotjaments i locals o establiments on s’exerceixen activitats industrials, comercials, professionals, artístiques o de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;3.&lt;/strong&gt; No està subjecta a aquesta taxa, la prestació, de caràcter voluntari i a sol·licitud de part interessada, dels següents serveis:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;a) &lt;/strong&gt;Recollida de fems i residus no qualificats de domiciliaris i urbans d’indústries, hospitals i laboratoris.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;b) &lt;/strong&gt;Recollida de runes d’obres.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;4.&lt;/strong&gt; Tenint en compte el caràcter disseminat dels habitatges ubicats en el terme municipal de Sant Josep, el servei de recollida domiciliària de fems es farà mitjançant la recollida en els contenidors situats a carreteres i vies principals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 3r.&lt;/strong&gt;- &lt;strong&gt;Subjecte passiu.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt; Tindran la condició de subjectes passius d’aquesta taxa, les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l’art. 35.4 de la Llei general tributària, que ocupin o utilitzin els habitatges i locals ubicats als indrets, places, carrers o vies públiques on es presti el servei, ja sigui a títol de persona propietària o d’usufructuària, que lloga o, fins i tot, de precària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;2. &lt;/strong&gt;Tindrà la consideració de subjecte passiu substitut del contribuent, el propietari dels habitatges o locals, el qual podrà repercutir, si escau, les quotes satisfetes sobre els usuaris d’aquest, beneficiaris dels serveis.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 4t. Responsables.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt; Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereix l’article 42 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;2&lt;/strong&gt;. En seran responsables subsidiaris les persones responsables encarregades de l’administració de les societats i de la sindicatura, intervenció o liquidació de fallides, concursos, societats i altres entitats, en els supòsits assenyalats a l’article 43 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;3. &lt;/strong&gt;La derivació de responsabilitat requerirà que, amb prèvia audiència de la persona interessada, es dicti acte administratiu, en els termes prevists en la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 5è. Exempcions subjectives.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;1&lt;/strong&gt;. Gaudiran d’exempció subjectiva aquells contribuents que obtinguin uns ingressos familiars anuals inferiors als que corresponguin al salari mínim interprofessional. Als efectes de l’aplicació de l’esmentada exempció, s’entenen per ingressos familiars els corresponents als membres de la unitat familiar, entesa aquesta d’acord amb les normes reguladores del impost sobre la renda de les persones físiques.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;2&lt;/strong&gt;. L’aplicació de l’exempció es farà a instància de les persones interessades, que hauran d’acreditar documentalment els ingressos i les condicions familiars, i tindrà caràcter anual.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;3. &lt;/strong&gt;Si es concedeix l’exempció, els seus efectes s’iniciaran en l’exercici en què s’ha sol·licitat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;La seva vigència acabarà el 31 de desembre de cada exercici, a la finalització del qual haurà de renovar-se la sol·licitud a l’efecte de la seva aplicació, si s’escau, en l’exercici següent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art.6è&lt;/strong&gt;. Exempcions objectives.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt; Gaudiran d’exempció objectiva els habitatges unifamiliars afectes a explotacions agràries que no es dediquin a lloguer o a l’activitat turística i que constitueixin el lloc de residència habitual de les seves persones titulars.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;2.&lt;/strong&gt; L’aplicació de l’exempció es farà a instància de les persones interessades, que hauran d’acreditar documentalment la inscripció en el &lt;em&gt;Registre&lt;/em&gt; General &lt;em&gt;d'Explotacions Agràries&lt;/em&gt; de les &lt;em&gt;Illes Balears&lt;/em&gt; i hauran d’estar empadronades en els esmentats habitatges.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;3.&lt;/strong&gt; La sol·licitud d’exempció, juntament amb la documentació ressenyada, haurà de presentar-se anualment fins al 31 de maig de cada any.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 7è&lt;/strong&gt;. Quota tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt; La quota tributària consistirà en una quantitat fixa per unitat de local, que serà determinada en funció de la naturalesa i l’ús de l’immoble.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;A aquest efecte s’aplicarà la següent taxa:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="1041" width="665"&gt;
	&lt;thead&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;th scope="col" style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/th&gt;
			&lt;th scope="col" style="width: 76px; height: 12px; text-align: center;"&gt;
				&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Recollida i transport&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/th&gt;
			&lt;th scope="col" style="width: 87px; height: 12px; text-align: center;"&gt;
				&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Tractament i eliminació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/th&gt;
			&lt;th scope="col" style="width: 72px; height: 12px; text-align: center;"&gt;
				&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;TOTAL&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/th&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/thead&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Epígraf primer: habitatges&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="4" style="width: 602px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;S’entén per habitatge, als efectes d’aquesta taxa, aquell que es destini a domicili particular tant si està o no habitat, i sempre que compleixi les condicions d’habitabilitat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Per cada habitatge&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;67,14 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;34,72 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;101,86 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Epígraf segon:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;a) Hotels, apartaments, hostals, residències i activitats anàlogues, per cada plaça que tingui l'establiment&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;18,84 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;10,82 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;29,66 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;b) Pensions, fondes i similars, per plaça&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;15,46 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;8,88 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;24,34 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;c) Càmpings, per cada tenda autoritzada&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;32,85 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;18,87 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;51,72 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Epígraf tercer: bars i establiments de restauració.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;a) Bars de superfície que no excedeixin de 120 m2&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;285,42 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;163,99 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;449,41 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;b) Bars de superfície que excedeixin de 120 m2&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;3,11 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;1,79 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;4,90 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;c) Restaurants, cafeteries i similars que no excedeixin de 120 m2&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;421,35 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;238,52 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;659,87 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;d) Restaurants, cafeteries i similars que excedeixin de 120 m2&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;3,63 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;2,09 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;5,72 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Epígraf quart: establiments d'alimentació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;a) Establiments la superfície dels quals no excedeixi de 50 m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;144,92 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;83,26 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;228,18 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;b) Establiments que excedeixin de 50 m2&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;3,38 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;1,94 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;5,32 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;c) Supermercats o autoserveis amb serveis múltiples (carnisseria, peixateria, fruiteria, congelats, xarcuteria, etc) la superfície dels quals no excedeixi de 250 m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;2.634,82 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;1.513,80 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;4.148,62 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;d) Per cada 50 m2 o fracció que excedeixi s'afegirà al import inicial el import de&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;542,46 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;311,67 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;854,13 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;e) Serveis de càtering aeroport o similars&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;10.257,94&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;5.893,54&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;16.151,48&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Epígraf cinquè: locals d'espectacles i discoteques.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;a) Locals d'espectacles i discoteques que no excedeixin de 100 m2&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;285,42 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;163,99 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;449,41 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;b) Locals d'espectacles i discoteques d'entre 100 i 750 m2, s'afegirà a la quantitat de 449,41 € pel que excedeixi de 100 m2, les quantitats següents&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;3,86 €/m2 &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;2,22 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;&amp;nbsp;6,08 € m/2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;c) Locals d'espectacles i discoteques de més de 750 m2, s'afegirà a la quantitat de 449,41 € pel que excedeixi de 100 m2 les quantitats següents&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;3,59 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;4,44€/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 19px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;8,03 €m/2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Epígraf sisè: Centres educatius privats&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;1. Amb servei de menjador, fins a 100 places&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;378,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;222,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;600,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;2. Amb servei de menjador, que excedeixin de 100 places&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;3,78 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;2,22 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;6 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;3. Sense servei de menjador, fins a 100 places&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;283,50 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;166,50 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;450,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;4. Sense servei de menjador, que excedeixin de 100 places&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;2,38 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;1,67 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;4,5 €/plaça&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="4" style="width: 602px; height: 18px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Epígraf setè: altres locals comercials, mercantils o industrials, magatzems de venda a l’engròs, locals que s’utilitzin com a dipòsit de materials o afectes a una activitat industrial o comercial.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;a) que no excedeixin de 50 m2&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;140,02 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;83,26 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;223,28 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 418px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;b) que excedeixin de 50 m2&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 76px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;3,27 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 87px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;1,94 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 72px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p align="center"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;5,21 €/m2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="4" style="width: 602px; height: 12px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;En cap cas, la liquidació que es giri als establiments compresos dins el present epígraf serà superior a 4.316,73 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;En els locals afectes a una altra activitat, dins el mateix municipi, es computarà la superfície conjuntament amb l’activitat principal, com un sol local.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;Les terrasses computaran pel 50% de la superfície. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;No es computaran les terrasses en les activitats de l’epígraf 6è, guarderies i altres que no siguin destinades a l’ús directe de l’activitat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;Les pistes de bitlles, pistes d’altres esports i altres superfícies adscrites a l’activitat no incloses en cap dels epígrafs indicats, computaran únicament per l’activitat complementària (bar, restaurant, etc.) si n’hi ha. En cas que no hi hagi activitat complementària, computarà pel 25% de la seva superfície.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;En el cas dels establiments que cessin definitivament en l’activitat, i mentre el local resti tancat tot l’any, la quota mínima serà de 105,72 €.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;En el cas d’establiments on es realitzi únicament i exclusivament l’activitat de treballs de fusteria, la quota mínima serà de 105,72 Euros. Aquesta quantitat no s’aplicarà quan es realitzin activitats individualitzades d’exposició i venda conjuntament amb els treballs de fusteria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;En el cas que dins d’un mateix local o annexos relacionats es realitzi més d’una activitat econòmica, i sempre que aquestes es trobin englobades dins del mateix epígraf dels establerts a l’article 7, es realitzarà una única liquidació que englobarà la totalitat de superfície destinada al conjunt de les activitats.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 8è&lt;/strong&gt;.- Bonificacions:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;Gaudiran d’una bonificació del 90 per 100:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;a)&lt;/strong&gt; Les persones titulars dels establiments inclosos a l’epígraf 7è, que generin residus perillosos i que estiguin inscrits en el registre de productors de residus de la CAIB. Aquesta bonificació es concedirà a instància del subjecte passiu i requerirà l’acompliment dels següents requisits:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;a.1)&amp;nbsp;Estar inscrit en el registre de productors de residus i disposar del corresponent NIMA. Aquest requisit es comprovarà per part de l'ajuntament mitjançant consulta al Govern Balear amb el NIF de l'empresa sol·licitant. Les empreses no inscrites en aquest registre en el moment de la comprovació no tindran dret a la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;a.2) Presentar còpia dels&amp;nbsp;justificants d'entrega oficials que acreditin la correcta gestió dels residus perillosos generats durant l’any anterior a la sol·licitud de bonificació, d’acord amb el que estableix&amp;nbsp;la normativa relativa a residus perillosos (Llei 22/2011 de residus i Real Decret 833/1988 de residus tòxics i perillosos).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;La sol·licitud de bonificació, juntament amb la documentació ressenyada, haurà de presentar-se anualment, fins al 31 de març.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;b) &lt;/strong&gt;Les persones titulars dels locals destinats a activitats culturals i recreatives (lúdiques) utilitzats per associacions culturals, esportives, recreatives que estiguin degudament inscrites en el Registre d’Associacions d’aquest Ajuntament, d’acord amb allò que estableix l’art. 236 del ROF.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;b.1) L’aplicació de la bonificació es farà a instància de les persones interessades.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;b.2) La sol·licitud de bonificació, juntament amb la documentació ressenyada, haurà de presentar-se anualment.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 9è&lt;/strong&gt;.- Meritació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;1.&lt;/strong&gt; La taxa es merita i neix l’obligació de contribuir des del moment en què comenci la prestació del servei. S’entén que l’esmentat començament es produeix quan estigui establert i en funcionament el servei municipal de recollida de fems domiciliaris en els carrers o indrets on figurin els habitatges o locals, i també en els contenidors instal·lats a tal efecte, utilitzats pels contribuents subjectes a aquesta taxa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;En els casos de nova construcció, si els habitatges no estan ocupats, la prestació del servei s’entendrà iniciada en el moment d’expedició del certificat final d’obra.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;2. &lt;/strong&gt;Una vegada iniciada la prestació del Servei, el tribut es meritarà l’1 de gener de cada any, i el període impositiu comprendrà l’any natural, amb excepció del supòsits següents:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;a)&lt;/strong&gt; Quan s’iniciï la prestació del Servei en el primer semestre, s’abonarà en concepte de taxa la quota anual íntegra. Si l’inici de la prestació té lloc en el segon semestre de l’exercici es liquidarà la meitat de la quota anual.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;b) &lt;/strong&gt;Si es cessa definitivament en l’ús de la prestació del Servei durant el primer semestre de l’exercici serà procedent la devolució de la meitat de la quota anual . Si el cessament definitiu té lloc en el segon semestre, no serà procedent la devolució de cap quantitat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;Les devolucions es tramitaran després que els contribuents o, si és el cas, les persones substitutes, en facin la sol·licitud adjuntant el rebut original abonat, amb acreditació del cessament definitiu en l’ús de la prestació dels serveis en la forma següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;a) &lt;/strong&gt;Si es tracta d’una activitat econòmica, mitjançant l’aportació de fotocòpia de la baixa en el cens corresponent al impost sobre activitats econòmiques.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;b) &lt;/strong&gt;Quan es tracti d’habitatges, mitjançant l’aportació de fotocòpia de l’escriptura o document públic acreditatiu de la transmissió de l’immoble gravat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 10è&lt;/strong&gt;.- Administració i cobrament. Règim de declaració.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;1. &lt;/strong&gt;Anualment es formarà un padró en el qual figuraran els contribuents afectats i les quotes respectives que es liquidin per aplicació de la present Ordenança, el qual serà exposat al públic durant quinze dies a l’efecte de reclamacions, un cop fet l’anunci previ en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, i mitjançant pregons i edictes, segons la forma acostumada a la localitat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;2. &lt;/strong&gt;Finalitzat el termini d’exposició al públic, l’Ajuntament resoldrà sobre les reclamacions presentades i aprovarà definitivament el Padró que servirà de base als documents cobradors corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;3&lt;/strong&gt;. Dins dels 2 mesos naturals següent a la data en què es meriti per primer cop la taxa o es produeixi una variació substantiva en aquesta, i sempre que no hagi estat notificat el fet del qual neix l’obligació de contribuir davant de qualsevol dels serveis de l’Ajuntament de Sant Josep, els subjectes passius formalitzaran la seva inscripció en el padró i presentaran, a aquest efecte, la declaració d’alta corresponent. En cas d’incompliment de l’obligació, resultaran d’aplicació els recàrrecs extemporanis prevists a la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;4. &lt;/strong&gt;Quan es conegui, d’ofici o per comunicació de les persones interessades, qualsevol variació de les dades que figuren en el padró de la taxa, s’efectuaran les modificacions adients, que tindran efecte a partir del període de cobrament següent a la data en què es va produir la variació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;Als efectes d’aquest apartat, els canvis de titularitat en les llicències d’activitat implicarà l’atribució de la condició de subjecte passiu al nou titular, tret de declaració en sentit contrari.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;5. &lt;/strong&gt;Les baixes s’hauran de cursar, com a molt tard, el darrer dia laborable del període respectiu, i produiran efectes a partir del següent. Qui incompleixi aquesta obligació seguirà subjecte al pagament de l’exacció.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;6.&lt;/strong&gt; Les quotes i liquidacions no satisfetes dins el període voluntari es faran efectives per la via de constrenyiment, de conformitat amb les normes del Reglament general de recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 11è &lt;/strong&gt;.- Infraccions i sancions.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;En tot el que fa referència a la qualificació de les infraccions tributàries i també a la determinació de les sancions que per aquestes corresponguin en cada cas, s’actuarà d’acord amb allò que disposen els articles 178 i següents de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Art. 12è. &lt;/strong&gt;- Partides fallides.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;Es consideraran partides fallides o crèdits incobrables, aquelles quotes que no hagin pogut fer-se efectives pel procediment de constrenyiment, per a la declaració de les quals es formalitzarà l’oportú expedient d’acord amb allò que preveu el vigent Reglament general de recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Disposició derogatòria&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;La present ordenança modifica la vigent aprovada pel Ple del 28 de gener de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;La present Ordenança fiscal començarà a aplicar-se a partir del dia primer de gener de 2016, i continuarà en vigor fins que es modifiqui o derogui expressament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;Sant Josep de sa Talaia, 24 d’agost de 2015.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;L’ALCALDE&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0);"&gt;Josep Marí Ribas&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataRegistre>2015-09-21</env:dataRegistre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10375/570510/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:dataPublicacio>2015-09-24</env:dataPublicacio>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1236"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">80</env:ordre>
    <env:idEnviament>570510</env:idEnviament>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:numeroRegistre>14288</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">39177</env:numPaginaFinal>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">39173</env:numPaginaInicial>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'Ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació del servei de recollida i eliminació de fems]]</env:sumariEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10375"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
