<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10359/569282/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;Havent transcorregut trenta (30) dies hàbils d’exposició al públic de l’expedient relatiu a l'aprovació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la prestació de serveis i activitats d'oci de l'Escola d'Estiu, l’exposició de la qual va ser publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 71 de data 12 de maig de 2015, i no constant-hi la presentació de reclamació en aquesta Entitat, una vegada donat compte al Ple del Consell de Formentera de data 31 de juliol de 2015 de l’aprovació definitiva, en compliment del que preveu l’article 17 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, es fa públic que ha quedat definitivament aprovada l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la prestació de serveis i activitats d'oci de l'Escola d'Estiu, el text de la qual és el següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;“&lt;em&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER A LA PRESTACIÓ DE SERVEIS I ACTIVITATS D'OCI DE L'ESCOLA D'ESTIU&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 1&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució, d’acord amb el que es disposa en els articles 105 i 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i en els articles 15 a 27, i 57 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprovà el text refós de la Llei d’hisendes locals, aquesta Ordenança regula la taxa per la prestació de serveis i la realització d’activitats d’oci de l'Escola d'Estiu del Consell Insular de Formentera.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 2&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;El fet imposable de la taxa està determinat per l’assistència a l'Escola d'Estiu del Consell Insular de Formentera i per la utilització dels seus serveis.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;1. Són subjectes passius de la taxa, en concepte de contribuents, les persones físiques que sol·licitin o es beneficiïn de la prestació de serveis o realització de les activitats d’oci de l'Escola d'Estiu.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2. Quan l’alumnat matriculat sigui menor d’edat, el pagament l’ha de realitzar pel pare, la mare o el tutor/a.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 4&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;1. Seran responsables solidaris o subsidiaris del pagament de la taxa les persones físiques i jurídiques en les quals concorrin les circumstàncies previstes als articles 41, 42 i 43 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2. La responsabilitat s’exigirà en tot cas en els termes i d’acord amb el procediment previst a la Llei general tributària.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 5&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Quantia&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;La quantia del preu regulat en aquesta Ordenança serà la fixada en la tarifa continguda a continuació per cadascun dels supòsits: &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;1. Participants empadronats com a residents a Formentera&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota d'1 mes: 140,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota de 2 mesos en un sol ingrés: 220,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;2. Participants no empadronats com a residents a Formentera&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota d'1 mes: 210,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota de 2 mesos en un sol ingrés: 305,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;3. Participants amb almenys 1 germà o germana inscrit/a&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;3.1 Participants empadronats com a residents a Formentera &lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota d'1 mes: 106,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota de 2 mesos en un sol ingrés: 190,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;3.2 Participants no empadronats com a residents a Formentera&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota d'1 mes: 175,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota de 2 mesos en un sol ingrés: 268,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 6&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Normes d’ingrés i gestió&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;1.La taxa s’acredita en formalitzar la inscripció per l'activitat corresponent i en aquest moment neix l’obligació de pagament d’aquesta.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2.No obstant l’anterior, es podrà pagar, a l’elecció de la persona interessada, cada mensualitat per separat o d’un sol tal com preveu l'article 5. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;3.En tot cas, el pagament de la taxa pels serveis i activitats relacionats a l’article 5 haurà de fer-se efectiu dins del període de cobrament i en la forma que estableixi el Consell de Formentera de la següent manera:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;a) El mes en què s’iniciï el servei es practicarà la liquidació, que inclourà la corresponent quota mensual per l'ús del servei. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;b) La quota mensual del servei d'oci es farà efectiva durant la primera quinzena del mes o mesos en què l'usuari faci ús del servei segons informació aportada al full d'inscripció.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;c) El pagament de la taxa es realitzarà per ingrés bancari al compte bancari facilitat per l'administració. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;d) La falta de pagament de la o les mensualitats dins el termini establert suposarà la pèrdua del dret a la prestació del servei.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 7&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;1. Les famílies nombroses tindran el 50% de descompte sobre la quota mensual o bimensual establerta pel servei d'Escola d'Estiu.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2. La que determinin per cada cas els Serveis de Benestar Social del Consell Insular de Formentera, quan en demanin l’ingrés, amb informe previ justificatiu de la situació familiar econòmica, d’un infant i que posi de manifest la inexistència de capacitat econòmica de la unitat familiar per fer front al pagament de la totalitat de la taxa.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;3. Les reduccions establertes a aquest article no podran ser acumulables.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 8&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Exempcions&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;1. Quan l’alumne o alumna deixi d’assistir durant un mínim de 15 dies per causa de malaltia degudament justificada, gaudirà de l’exempció del 50% de la quota corresponent al servei d’Escola d'Estiu.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 9&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Es merita la taxa i neix l’obligació de contribuir, en el moment en què el subjecte passiu s’inscriu per a l’assistència i la utilització dels serveis de l'Escola d'Estiu.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Article 10&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Per a tot el que es refereix a la qualificació d’infraccions tributàries, així com a les sancions que hi corresponguin en cada cas, hom s’ajustarà al que disposen els articles 178 i següents de la Llei general tributària i la resta de disposicions que la desenvolupin i complementin.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;En tot allò relatiu a infraccions i les diferents qualificacions així com les sancions que li corresponguin en cada cas, s’hauran de veure els articles 183 i següents de la Llei general tributària.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;La present ordenança fiscal començarà a regir d’acord amb l’establert als articles 103 i 113 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i seguirà en vigor fins que s’acordi la seva derogació o modificació expressa”.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Formentera, 6 d'agost de 2015&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El president,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Jaume Ferrer Ribas&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span id="cke_bm_115S" style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span id="cke_bm_116S" style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span id="cke_bm_117S" style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10359"/>
    <env:dataRegistre>2015-08-14</env:dataRegistre>
    <env:numeroRegistre>13044</env:numeroRegistre>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/174"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la prestació de serveis i activitats d'oci de l'Escola d'Estiu]]</env:sumariEnviament>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1148"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:idEnviament>569282</env:idEnviament>
    <env:dataPublicacio>2015-08-18</env:dataPublicacio>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10359/569282/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">20</env:ordre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">36794</env:numPaginaFinal>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">36792</env:numPaginaInicial>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:date>2015-08-18</dc:date>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
