<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10306/564285/anunci-d-aprovacio-inicial-de-l-ordenanca-fiscal-r/xml">
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Anunci d'aprovació inicial de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la prestació de serveis i activitats d'oci de l'Escola d'Estiu]]</env:sumariEnviament>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Ple del Consell Insular de Formentera, en sessió ordinària celebrada el 27 d'abril de 2015, aprovà inicialment l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa &lt;span style="color: black;"&gt;per a la prestació de serveis i activitats d'oci de l'Escola d'Estiu&lt;/span&gt;. El text aprovat inicialment diu el següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 35.45pt; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;“&lt;em&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER A LA PRESTACIÓ &lt;span style="color: black;"&gt;DE SERVEIS I ACTIVITATS D'OCI DE L'ESCOLA D'ESTIU&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 1&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Fonament i naturalesa&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la &lt;/span&gt;Constitució, d’acord amb el que es disposa en els articles 105 i 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i en els articles 15 a 27, i 57 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprovà el text refós de la Llei d’hisendes locals, aquesta Ordenança regula la taxa per la prestació de serveis i la realització d’activitats d’oci de l'Escola d'Estiu del Consell Insular de Formentera.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 2&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Fet imposable&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;El fet imposable de la taxa està determinat per l’assistència a l'Escola d'Estiu del Consell Insular de Formentera i per la utilització dels seus serveis.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 3&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Subjecte passiu&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;1. Són subjectes passius de la taxa, en concepte de contribuents, les persones &lt;/span&gt;físiques que sol·licitin o es beneficiïn de la prestació de serveis o realització de les activitats d’oci de l'Escola d'Estiu.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2. Quan l’alumnat matriculat sigui menor d’edat, el pagament l’ha de realitzar pel pare, la mare o el tutor/a.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 4&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Responsables&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;1. Seran responsables solidaris o subsidiaris del pagament de la taxa les persones físiques i jurídiques en les quals concorrin les circumstàncies previstes als articles 41, 42 i 43 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2. La responsabilitat s’exigirà en tot cas en els termes i d’acord amb el procediment previst a la Llei general tributària.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 5&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Quantia&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;La quantia del preu regulat en aquesta Ordenança serà la fixada en la tarifa continguda a continuació per cadascun dels supòsits: &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;1. Participants empadronats com a residents a Formentera&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota d'1 mes: 140,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota de 2 mesos en un sol ingrés: 220,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;2. Participants no empadronats com a residents a Formentera&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota d'1 mes: 210,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota de 2 mesos en un sol ingrés: 305,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;3. Participants amb almenys 1 germà o germana inscrit/a&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:60.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;3.1 Participants empadronats com a residents a Formentera&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:90.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota d'1 mes: 106,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:90.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota de 2 mesos en un sol ingrés: 190,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:60.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;3.2 Participants no empadronats com a residents a Formentera&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:90.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota d'1 mes: 175,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:90.0pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;-Quota de 2 mesos en un sol ingrés: 268,00 €&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 6&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Normes d’ingrés i gestió&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;1.La taxa s’acredita en formalitzar la inscripció per l'activitat corresponent i &lt;/span&gt;en aquest moment neix l’obligació de pagament d’aquesta.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2.No obstant l’anterior, es podrà pagar, a l’elecció de l’interessat, cada mensualitat per separat o d’un sol tal com preveu l'article 5.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;3.En tot cas, el pagament de la taxa pels serveis i activitats relacionats a l’article 5 haurà de fer-se efectiu dins del període de cobrament i en la forma que estableixi el Consell de Formentera &lt;span style="color: black;"&gt;de la següent manera:&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:70.9pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;a) El mes en què s’iniciï el servei es practicarà la liquidació, que inclourà la corresponent quota mensual per l'ús del servei. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:70.9pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;b) La quota mensual del servei d'oci es farà efectiva durant la primera quinzena del mes o mesos en què l'usuari faci ús del servei segons informació aportada al full d'inscripció.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:70.9pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;c) El pagament de la taxa es realitzarà per ingrés bancari al compte bancari facilitat per l'administració. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:70.9pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;d) La falta de pagament de la o les mensualitats dins el termini establert suposarà la pèrdua del dret a la prestació del servei.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 7&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Bonificacions&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;1. Les famílies nombroses tindran el 50% de descompte sobre la quota mensual o bimensual establerta pel servei d'Escola d'Estiu.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2. La que determinin per cada cas els Serveis de Benestar Social del Consell Insular de Formentera, quan en demanin l’ingrés, amb informe previ justificatiu de la situació familiar econòmica, d’un infant i que posi de manifest la inexistència de capacitat econòmica de la unitat familiar per fer front al pagament de la totalitat de la taxa.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;3. Les reduccions establertes a aquest article no podran ser acumulables.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 8&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Exempcions&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;1. Quan l’alumne deixi d’assistir durant un mínim de 15 dies per causa de malaltia degudament justificada, gaudirà de l’exempció del 50% de la quota corresponent al servei d’Escola d'Estiu.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 9&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Meritació&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Es merita la taxa i neix l’obligació de contribuir, en el moment en què el subjecte passiu s’inscriu per a l’assistència i la utilització dels serveis de l'Escola d'Estiu.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 10&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Infraccions i sancions&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Per a tot el que es refereix a la qualificació d’infraccions tributàries, així &lt;/span&gt;com a les sancions que hi corresponguin en cada cas, hom s’ajustarà al que disposen els articles 178 i següents de la Llei general tributària i la resta de disposicions que la desenvolupin i complementin.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;En tot allò relatiu a infraccions i les diferents qualificacions així com les sancions que li corresponguin en cada cas, s’hauran de veure els articles 183 i següents de la Llei general tributària.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Disposició final&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.45pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;La present ordenança fiscal començarà a regir d’acord amb l’establert als articles 103 i 113 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears i seguirà en vigor fins que s’acordi la seva derogació o modificació expressa&lt;/span&gt;”.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per la qual cosa es sotmet a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils, per tal que les persones interessades puguin examinar l’expedient i formular reclamacions, conforme al que estableix l’article 17 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprovà el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals. Si se’n presenten, seran resoltes per la Corporació i, si no se’n presenten, la modificació de l’Ordenança Fiscal es considerarà aprovada definitivament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La consulta de l’expedient es realitzarà al Departament de Tresoreria del Consell Insular de Formentera, Plaça de la Constitució, 1, 1r. Sant Francesc Xavier (Formentera), en horari d’atenció al públic (de 9.00 a 14.00 hores) i de dilluns a divendres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Formentera, 4 de maig de 2015&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El president,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Jaume Ferrer Ribas&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10306"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">24389</env:numPaginaInicial>
    <env:dataPublicacio>2015-05-12</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">24391</env:numPaginaFinal>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/174"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10306/564285/anunci-d-aprovacio-inicial-de-l-ordenanca-fiscal-r/"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1148"/>
    <env:dataRegistre>2015-05-08</env:dataRegistre>
    <dc:date>2015-05-12</dc:date>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/479"/>
    <env:numeroRegistre>8094</env:numeroRegistre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">920</env:ordre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:idEnviament>564285</env:idEnviament>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
