<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10304/564052/aprovacio-definitiva-de-l-of-36-sistema-especial-d#annexe_64231">
    <rann:lang>ca</rann:lang>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <rann:annexe rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10304/564052/aprovacio-definitiva-de-l-of-36-sistema-especial-d/64231"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <rann:accesRdf rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10304/564052/aprovacio-definitiva-de-l-of-36-sistema-especial-d/64231/rdf"/>
    <dc:date>2015-05-07</dc:date>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/"/>
    <rann:idAnnexe>64231</rann:idAnnexe>
  </rdf:Description>
  <rdf:Description rdf:nodeID="A0">
    <rdf:type rdf:resource="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#Bag"/>
    <rdf:_1 rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10304/564052/aprovacio-definitiva-de-l-of-36-sistema-especial-d#annexe_64231"/>
  </rdf:Description>
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10304/564052/aprovacio-definitiva-de-l-of-36-sistema-especial-d/xml">
    <env:idEnviament>564052</env:idEnviament>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:date>2015-05-07</dc:date>
    <env:annexes rdf:nodeID="A0"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Atès l’edicte publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 44, de 28 de març&amp;nbsp; de 2015, en relació a l’acord adoptat pel Ple de l’Ajuntament de Son Servera, en sessió ordinària de dia 19 de març de 2015, el qual aprovà inicialment l’&amp;nbsp; &lt;strong&gt;Ordenança fiscal núm. 36 reguladora del sistema especial de pagament fraccionat de tributs de l’Ajuntament de Son Servera (Illes Balears)&lt;/strong&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Atès que el proppassat dia 29 d’abril de 2015, s’exhaurí el termini per a la presentació de reclamacions, sense que se n’hagi presentat cap, de reclamació, i atès l’informe de l’Institut Balear de la Dona, de data de 17 de febrer de 2015,&amp;nbsp; s’eleva a definitiu l’acord ressenyat objecte del present edicte, el qual resta íntegrament de la forma següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL N 36 REGULADORA DEL SISTEMA ESPECIAL DE PAGAMENT FRACCIONAT DE TRIBUTS DE L'AJUNTAMENT DE SON SERVERA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament i objecte&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. En ús de la potestat reglamentària que li atribueix l'article 106 de la llei 7/1985 de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, i d'acord amb allò que preveuen a els articles 15 a 19 del text refòs de la llei reguladora de les hisendes locals, aprovat per reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, i amb l'objectiu de facilitar el compliment de les corresponents obligacions tributàries, l'Ajuntament de Son Servera estableix un sistema especial de pagament fraccionat de determinats tributs de cobrament periòdic per rebut i notificació col·lectiva que es regirà pel que estableix aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. El sistema especial de pagament fraccionat que regula aquesta ordenança no suposa cap alteració dels terminis per exercir els recursos ni qualsevol altre aspecte de la gestió tributaria, que es seguirà regint per la seva normativa específica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Tributs respecte a els quals és pot sol·licitar el pagament fraccionat&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El sistema especial de pagament fraccionat és d'aplicació als obligats tributaris que en sol·licitin l'aplicació als seus rebuts corresponents a algun o alguns dels següents tributs: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Impost sobre béns immobles.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Impost sobre activitats econòmiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Impost sobre vehicles de tracció mecànica.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d) Taxa per recollida domiciliària dels residus sòlids urbans i el seu tractament, transformació i transport; Taxa per clavegueram; i Taxa per entrada de vehicles per les voreres i reserves de la via pública per a aparcaments, càrrega i descàrrega de qualsevol classe.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Requisits&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Per poder acollir-se al sistema especial de pagament fraccionat, la persona sol·licitant ha de complir els requisits següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Formular una sol·licitud, d'acord amb el model que consta en l'annex, abans del dia 10 de febrer de l'any que es tracti, sent aquest el primer any de la seva vigència serà abans el dia 1 de maig de 2015.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) No tenir cap deute en període executiu amb l'ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Efectuar els pagaments mitjançant domiciliació bancària. A aquest efecte s'haurà d'adjuntar una còpia de la cartilla bancària o certificat de l'entitat financera on consti que l'obligat al pagament és la persona titular del compte en que es domicilien els pagaments fraccionats. En cas que l'obligat al pagament no fos el titular, aquest haurà d'autoritzar la domiciliació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. D'acord amb allò que preveu l'article 10, paràgraf segon, del text refós de la llei reguladora de les hisendes locals, no s'exigirà interès de demora en cas d'acolliment al sistema especial de pagament fraccionat que regula aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Modalitats de pagament fraccionat i durada&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. El pagament de l'import total anual dels tributs s'efectuarà en qualsevol de les següents modalitats:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Modalitat de nou pagaments: en vuit mensualitats (de març a octubre), la quantitat equivalent al resultat de dividir per nou l'import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol·licitant en l'exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l'import dels rebuts dels padrons o llistes de cobrament ja definitivament aprovades a nom de la persona sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d'ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Modalitat de quatre pagaments: en tres pagaments trimestrals (març, juny, setembre) la quantitat equivalent al resultat de dividir per quatre l'import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats al sol·licitant en l'exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l'import dels rebuts dels padrons o llistes de cobrament ja definitivament aprovades a nom de la persona sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d'ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Aquest any d’entrada en vigor la modalitat de pagament serà de set pagaments: en sis mensualitats (de maig a octubre), la quantitat equivalent al resultat de dividir per set l'import del conjunt de rebuts dels tributs liquidats a la persona sol·licitant a l'exercici immediatament anterior; i el mes de novembre, la quantitat resultant de deduir, a l'import dels rebuts dels padrons o llistes de cobrament ja definitivament aprovades a nom del sol·licitant, les quantitats ja pagades. En el supòsit que el deute del sol·licitant estigui cobert i existeixi un sobrant, es procedirà d'ofici a la devolució.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. L'acolliment al sistema especial de pagament es prorrogarà automàticament per a l'exercici següent sempre que la persona interessada no en manifesti la seva renúncia expressa i no tingui deutes pendents de pagament en període executiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Incompliment&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Al cas de manca de pagament de qualsevol dels terminis el sistema especial de pagament fraccionat quedi sense efecte i s'haurà de pagar el deute en el període general de pagament voluntari del tribut corresponent. Els pagaments que ja s'hagin efectuat, si s'escau, tindran la consideració d'ingressos a compte.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;La present Ordenança Fiscal va ser aprovada definitiva en data de&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; de 2015, després de la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (n.&amp;nbsp;&amp;nbsp; ), i entrant en vigor el dia de la seva publicació, restant en vigor fins que no s’acordi la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Son Servera, 5 de maig de 2015.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;El batle president&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Antoni Servera Servera&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">50</env:ordre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">23226</env:numPaginaFinal>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'OF 36 sistema especial de pagament fraccionat]]</env:sumariEnviament>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10304/564052/aprovacio-definitiva-de-l-of-36-sistema-especial-d/"/>
    <env:dataRegistre>2015-05-06</env:dataRegistre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1249"/>
    <env:numeroRegistre>7827</env:numeroRegistre>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/5229"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10304"/>
    <env:dataPublicacio>2015-05-07</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">23224</env:numPaginaInicial>
    <dc:language>ca</dc:language>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
