<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10252/559039/aprovacio-de-l-ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-t/xml">
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:date>2015-02-21</dc:date>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">7854</env:numPaginaInicial>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/174"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">10</env:ordre>
    <env:idEnviament>559039</env:idEnviament>
    <env:dataPublicacio>2015-02-21</env:dataPublicacio>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per estacionament regulat de vehicles de tracció mecánica a les àrees i vies publiques del nucli de La Savina]]</env:sumariEnviament>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;Havent transcorregut trenta (30) dies hàbils d’exposició al públic de l’expedient relatiu a l'aprovació de l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina, l’exposició de la qual va ser publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 140 de data 11 d’octubre de 2014, i no constant-hi la presentació de reclamació en aquesta Entitat, una vegada donat compte al Ple del Consell de Formentera de data 30 de gener de 2015 de l’aprovació definitiva, en compliment del que preveu l’article 17 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, es fa públic que ha quedat definitivament aprovada la modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre béns immobles, el text de la qual és el següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER ESTACIONAMENT REGULAT DE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA A LES ÀREES I VIES PÚBLIQUES DEL NUCLI DE LA SAVINA.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A l’empara del que preveuen els articles 57 i 20.3.u del RD Legislatiu 2 / 2004 del 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei d’Hisendes Locals, el Consell Insular de Formentera estableix la taxa per estacionament de vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina degudament senyalitzades, la qual es regirà per la present Ordenança fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa, l’aprofitament especial del domini públic que es produeix quan s’estacionen vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques senyalitzades com a zona blava o verda seguint els criteris establerts a l’Ordenança reguladora del servei d’estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;2. Als efectes d’exigibilitat d’aquesta taxa, s’entendrà per estacionament tota immobilització d’un vehicle que no constitueixi una detenció o aturada segons la Llei sobre Tràfic, Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Vial.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. No està subjecte a la taxa l’estacionament dels següents vehicles:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.a. Aquells estacionats en zona reservada per a la seva categoria o activitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.b. Els vehicles autotaxis en servei que s’aturin per permetre la pujada o baixada de les persones usuàries.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.c. Sempre que acreditin la seva identitat:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Ambulàncies i personal mèdic en visita d’urgència.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Policia Nacional, Guàrdia Civil i Policia Local quan estiguin de servei.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Cos de bombers quan estiguin de servei.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A la zona portuària de La Savina, la Policia Portuària quan estigui de servei.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A les zones reservades a l’efecte, els vehicles de persones amb mobilitat reduïda i discapacitats.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Serveis vinculats al Consell Insular de Formentera.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Vehicles de les representacions diplomàtiques i consulars acreditades a Espanya, externament identificats amb plaques de matriculació diplomàtica i consular, així com un vehicle assignat al servei d’una oficina consular dirigida per un funcionari o una funcionària consular honorari, tot això a condició de reciprocitat.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els vehicles elèctrics.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són subjectes passius de la taxa les persones conductores de vehicles estacionats a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina regulades com a zona blava o verda.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu totes les persones que siguin causants o col·laborin en la realització d’una infracció tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Els copartíceps o cotitulars de les Entitats jurídiques o econòmiques a què es refereix l’article 33 de la Llei General Tributària respondran solidàriament en proporció a les seves respectives participacions de les obligacions tributàries de dites entitats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Els administradors de persones jurídiques que no realitzessin els actes de la seva incumbència per al compliment de les obligacions tributàries d’aquelles respondran subsidiàriament dels deutes següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.a. Quan s’ha comès una infracció tributària simple, de l'import de la sanció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.b. Quan s’ha comès una infracció tributària greu, de la totalitat del deute exigible.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.c. En supòsits de cessament de les activitats de la societat, del import de les obligacions tributàries pendents en la data de cessament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. La responsabilitat s’exigirà en tot cas en els termes i de conformitat al procediment previstos a la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Beneficis fiscals&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. L'Estat, la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, l’Autoritat Portuària de Balears i el Consell Insular de Formentera no estaran obligats al pagament de la taxa quan sol·licitin autorització per estacionar sense duració limitada determinats vehicles, sempre que aquests es considerin necessaris per als serveis públics de comunicacions que explotin directament i per a altres usos que immediatament interessin a la seguretat ciutadana o a la defensa nacional. En el cas de l’Autoritat Portuària, aquest benefici fiscal serà d’aplicació només a la zona portuària de La Savina.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. S'estableix un règim especial d'estacionament per als vehicles de:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Persones físiques residents a La Savina.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Persones físiques residents a la resta de Formentera.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Empreses amb domicili social a Formentera.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Empreses no radicades a Formentera.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Bonificació de la quota per als vehicles de les persones físiques residents a La Savina i a la resta de Formentera en les àrees regulades com a zona blava o verda: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Consisteix en reduir la tarifa establerta a aquesta Ordenança a un pagament únic de deu (10) euros, vàlid per l’any natural d’expedició de la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Bonificació de la quota per als vehicles de les empreses amb domicili social a Formentera en les àrees regulades com a zona blava o verda:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Consisteix en reduir la tarifa establerta a aquesta Ordenança a:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4.1. Per a la primera acreditació, un pagament únic de deu (10) euros, vàlida per l’any natural d’expedició de la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4.2. Per a les successives acreditacions, un pagament únic de 50€/mes per acreditació, referida a un termini de vigència d’entre un (1) i dotze (12) mesos i expedida per mesos complerts, segons demanda de l’empresa interessada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5. Bonificació de la quota per als vehicles de les empreses no radicades a Formentera en les àrees regulades com a zona blava o verda.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Consisteix en reduir la tarifa establerta a aquesta Ordenança a un pagament únic de 50€/mes per acreditació, referida a un termini de vigència d’entre un (1) i dotze (12) mesos i expedida per mesos complerts, segons demanda de l’empresa interessada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;6. El Consell Insular podrà acordar la reducció de la bonificació de la quota per als vehicles de les persones o entitats usuàries subjectes al règim especial d'estacionament a dos hores en les zones d'alta demanda d'aparcament degudament identificades i senyalitzades. En aquest supòsit, a la resta d’hores s’haurà d’abonar l’import total de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;7. Les autoritzacions de bonificació es tramitaran prèvia sol·licitud de la persona o empresa interessada i conforme s’estableix a l’ordenança reguladora del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;8. Una vegada extingides les autoritzacions de bonificació, s’hauran de tornar a tramitar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. Import de la taxa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les tarifes de la taxa per a les zones regulades com a zona blava i verda seran les següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Import general: 1,2 € / hora&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Import general per minut: 0,02 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Pagament mínim: 0,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Anul·lació de denuncia d’estacionament: 3€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 7. Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La taxa es merita quan s’efectuï l’estacionament a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina regulades com a zona blava o verda.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 8. Període impositiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El període impositiu, a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina regulades com a zona blava o verda, coincideix amb el temps d’estacionament, el qual no pot excedir l’establert a l’ordenança reguladora del servei per a cada zona i tipus de persona usuària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. Règim de declaració i ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. La taxa s’exigirà en règim d’autoliquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. La taxa s’haurà de pagar en el moment de l’inici de l’estacionament. El pagament s’efectuarà a les màquines expenedores de bitllets acreditatius del pagament realitzat, situades i/o instal·lades a les àrees i vies públiques; i el tiquet haurà de figurar, durant el temps de l’estacionament, a la part interior del parabrisa de forma totalment visible des de l’exterior. També serà possible realitzar el pagament a través d’una aplicació mòbil obtenint així un rebut electrònic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 10. Gestió per concessió&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En el cas que el Consell Insular estableixi un règim de concessió per a la gestió del servei d’estacionament regulat seran d’aplicació les normes següents: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. El manteniment de les zones reservades a estacionament correspon a la persona o entitat concessionària, a qui competeix adoptar les mesures oportunes per a la correcta expedició de tiquets acreditatius del pagament i controlar l’incompliment de les obligacions tributàries de les persones conductores que han estacionat els seus vehicles.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. La gestió i recaptació en període voluntari de la taxa correspondrà a la persona o entitat concessionària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. L’import de la recaptació que regula l’ordenança fiscal correspondrà íntegrament al Consell Insular, havent de procedir l’empresa concessionària a ingressar la recaptació al compte bancari que a aquest efecte li designi la Corporació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 11. Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les infraccions i sancions en matèria tributària es regiran pel que disposa la Llei General Tributària, la seva normativa de desenvolupament i l'Ordenança local de Gestió, Inspecció i Recaptació de tributs.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA:&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Durant els primers dotze mesos de vigència de l’ordenança reguladora del servei, els usuaris subjectes al règim especial d’estacionament com a persones físiques residents a La Savina, persones físiques residents a la resta de Formentera o empreses domiciliades a Formentera tendran una bonificació del 100% de l'import de la taxa. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL:&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança, un cop aprovada definitivament, tendrà vigència indefinida i entrarà en vigor l’endemà a la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears en compliment de l’article 103.2 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Formentera, 6 de febrer de 2015&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El president,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Jaume Ferrer Ribas&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2015/10252"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1148"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">7856</env:numPaginaFinal>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numeroRegistre>2806</env:numeroRegistre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2015/10252/559039/aprovacio-de-l-ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-t/"/>
    <env:dataRegistre>2015-02-18</env:dataRegistre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
