<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8354/545122/aprovacio-definitiva-of-reguladora-taxa-per-optar-/xml">
    <env:dataRegistre>2014-08-01</env:dataRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">36000</env:numPaginaFinal>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1236"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:date>2014-08-05</dc:date>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Durant el període d’exposició al públic no s’han presentat reclamacions contra l’acord provisional sobre l’establiment de la taxa per optar a proves de selecció de personal, així com l’ordenança fiscal corresponent, aprovat pel Ple d’aquest Ajuntament del dia 29 de maig de 2014 i publicat al BOIB núm. 77, de 7 de juny de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;D’acord amb l’article 17.3 i 17.4 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, es dóna per aprovada definitivament, i es publica a continuació el text íntegre d’aquesta ordenança:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;“ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER OPTAR A PROVES DE SELECCIÓ DE PERSONAL.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1.- &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local i conformement al que disposen els articles 15 a 19 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, aquest Ajuntament estableix la taxa per optar a proves de selecció de personal, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual atenen el que estableix l’article 57 de l’esmentat Text. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2.- &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Constitueixen el fet imposable d’aquesta taxa la prestació dels serveis i la realització de les activitats amb relació a les proves de selecció de personal per a l’ingrés en aquest Ajuntament, independentment del sistema selectiu que es triï.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3.- &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Subjecte passiu i responsables.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les persones que sol·licitin prendre part a les proves selectives que es convoquin per a l’exercici de places o llocs d’ocupació al servei d’aquest Ajuntament estan obligades al pagament de la taxa en concepte de subjectes passius i responsables.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4.- &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quota tributària es determinarà d’acord amb les tarifes següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 453px;" width="453"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="1" nowrap="nowrap" style="width:325px;height:20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Funcionaris&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 295px; height: 20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Grups A1 i A2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;20,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 295px; height: 20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Grup C1&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;18,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 295px; height: 20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Grup C2&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;15,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 295px; height: 20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Agrupacions professionals&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;12,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="1" nowrap="nowrap" style="width:325px;height:20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Laborals&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 64px; height: 20px; text-align: right;"&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 295px; height: 20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Llicenciats o Graduats&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;20,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 295px; height: 20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Diplomats o equivalent&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;20,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 295px; height: 20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Batxiller superior o equivalent&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;18,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 295px; height: 20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Graduat escolar, títol d'ESO o equivalent&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;15,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 295px; height: 20px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Certificat d'escolaritat&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width:64px;height:20px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;12,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5.-&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Exempcions i bonificacions.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;De conformitat amb l’article 18, apartat 5, de la llei 66/97, de 30 de desembre, de mesures fiscals, administratives i d’ordre social, estaran exemptes del pagament de la taxa les persones amb discapacitat igual o superior al 33 per 100.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6.-&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Meritació.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Conformement a l’article 26 del R.D. Leg. 2/2004, de 5 de març, la taxa es meritarà quan s’iniciï la prestació del servei o la realització de l’activitat, a la data de presentació de l’oportuna sol·licitud per a prendre part a les proves selectives convocades. L’obligació de contribuir un cop nascuda, no es veurà afectada de cap manera per la renúncia, desistiment o manca de presentació de sol·licitud, llevat que siguin exclosos&amp;nbsp; per no reunir els requisits exigits per les bases de la convocatòria i en aquest cas s’aplicarà la meitat de la tarifa i es tramitarà d’ofici la devolució de l’excés ingressat per autoliquidació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No es tramitaran les sol·licituds sense que s’hagi efectuat el pagament corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 7.- &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Declaració i ingrés.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El procediment d’ingrés serà, conformement al que preveu l’article 27 del R.D. Leg. 2/2004, de 5 de març, el d’autoliquidació. Els subjectes passius hauran d’auto liquidar la taxa en el moment d’iniciar-se la prestació del servei o activitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quan per causes no imputables al subjecte passiu l’activitat o el servei públic no es presti, procedirà la devolució de l’import corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 8.- &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Infraccions i sancions.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Pel que fa a la qualificació de les infraccions tributàries, i de les sancions que els corresponguin en cada cas, s’ajustarà al que disposa l’Ordenança fiscal i els articles 77 i següents de la Llei general tributària i la resta de disposicions que la desenvolupin i complementin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIO FINAL.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança fiscal, aprovada pel Ple de la Corporació d’aquest Ajuntament en sessió celebrada el dia 29 de maig de 2014, publicada al BOIB núm. 77 de data 07/06/14,&amp;nbsp; començarà a aplicar-se a partir del dia següent al de la seva publicació i romandrà en vigor fins la seua modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sant Josep de sa Talaia, 28 de juliol de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;M. Nieves Marí Marí.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva OF reguladora taxa per optar a proves selecció personal]]</env:sumariEnviament>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">50</env:ordre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">35999</env:numPaginaInicial>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8354"/>
    <env:numeroRegistre>13959</env:numeroRegistre>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:idEnviament>545122</env:idEnviament>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8354/545122/aprovacio-definitiva-of-reguladora-taxa-per-optar-/"/>
    <env:dataPublicacio>2014-08-05</env:dataPublicacio>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
