<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8349/543515/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/xml">
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8349/543515/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-reguladora-d/"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataPublicacio>2014-07-22</env:dataPublicacio>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8349"/>
    <env:numeroRegistre>12413</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">34325</env:numPaginaFinal>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:dataRegistre>2014-07-09</env:dataRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">20</env:ordre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;Havent finalitzat el termini d’exposició pública de l’acord de modificació de l’Ordenança reguladora de la tasa per llicències urbanístiques, i no havent-se presentat cap reclamació en contra, aquest acord i la seva ordenança fiscal queden elevats a definitius, de conformitat amb el que disposa l’article 17.3 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;D’acord amb el que disposa l’article 19.1 de l’esmentada Llei, contra els esmentats acords els interessats legítims podran interposar el corresponent recurs contenciós administratiu en la forma i terminis establerts per la Llei reguladora de la susdita jurisdicció.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;A continuació es transcriu l’ordenança fiscal modificada:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;Es Migjorn Gran, 9 de juliol de 2014&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;El Batle,&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-size:12px;"&gt;&lt;span style="font-family: times new roman,times,serif;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;Pedro G. Moll Triay&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;b&gt;&lt;span lang="CA"&gt;ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER LLICÈNCIES URBANÍSTIQUES&lt;/span&gt;&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;　&lt;b&gt;Article 1. Fonament i naturalesa&lt;/b&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;Fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l'article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que es disposa en els articles de 15 a 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de maig, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajuntament estableix la taxa per llicències urbanístiques que es regirà per aquesta ordenança fiscal, les normes de la qual s'atenen a allò que preveu l'article 57 del citat Reial Decret.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Article 2. Fet imposable.&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa l'activitat municipal, tècnica i administrativa, que tendeix a verificar si els actes d'edificació i ús del sòl -a què es refereix l'article 134 i 136 de la Llei 2/2014, de 25 de març, d’ordenació i ús del sòl- s'ajusten a les determinacions de l’esmentada Llei i en el planejament d'aquest municipi.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Article 3. Subjecte passiu.&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;1. Són subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l'article 35 de la Llei General Tributària, que siguin propietaris o posseïdors, o en tot cas arrendataris dels immobles en què es realitzin les construccions o instal·lacions o es duguin a terme les obres.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;2. En tot cas, tindran la condició de substituts del contribuent els constructors i els contractistes de les obres.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Article 4. Responsables.&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu, les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 42 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, els interventors o els liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l'abast que assenyala l'article 43 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Article 5. Base imposable&lt;/b&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;1. Constitueix la base imposable de la taxa:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;a) El cost real i efectiu de l'obra civil, quan es tracti de moviments de terra, obres de nova planta, modificació d'estructures o d'aspecte exterior de les edificacions existents i les demolicions.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;b) El valor que tenguin assenyalats els terrenys i construccions a efectes de l'impost sobre béns immobles, quan es tracti de parcel·lacions urbanes.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;c) La superfície construïda afectada, quan es refereixi a llicències de primera ocupació o utilització dels edificis i les instal·lacions en general.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;2. Del cost assenyalat a les lletres a) del nombre anterior s'exclou el corresponent a la maquinària i instal·lacions industrials i mecàniques.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Article 6. Quota tributària&lt;/b&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;1. La quota tributària resultarà d'aplicar a la base imposable els següents tipus de gravamen:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;a) L'1,50% en el supòsit 1.a) de l'article anterior, essent la quota mínima de 90 €.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;b) L'1,20% en el supòsit 1.b) de l'article anterior.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;c) Primera ocupació o utilització dels edificis i les instal·lacions:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;- Fins a 100 m2 de superfície habitable: 20,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;- Des de 100 m2 fins a 150 m2 : 34,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;- Més de 150 m2 : 68,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;2. En les pròrrogues de llicències i en les llicències de segregació, la quota tributària consistirà en una quantitat fixa, que es determinarà de la manera següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;a.- Pròrroga de llicència................. 100,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;b.- Llicències de segregació .............. 150,00 €&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;b&gt;&lt;span lang="CA"&gt;Article 7. Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;No es concedirà cap exempció ni bonificació en l'exacció de la taxa .&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Article 8. Meritació&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;1. Es merita la taxa i neix l'obligació de contribuir quan s'iniciï l'activitat municipal que constitueix el seu fet imposable.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;A aquests efectes s'entendrà iniciada aquesta activitat en la data de presentació de l'oportuna sol·licitud de la llicència urbanística o comunicació prèvia, si el subjecte passiu la formulés expressament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;2. Quan les obres s'hagin iniciat o executat sense haver obtingut la llicència o haver fet la comunicació prèvia oportuna, la taxa es meritarà quan s'iniciï efectivament l'activitat municipal que condueix a determinar si l'obra en qüestió és o no autoritzable, amb independència de la iniciació de l'expedient administratiu que es pugui instruir per autoritzar aquestes obres o enderrocar-les si no fossin autoritzables.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;3. L'obligació de contribuir, no es veurà afectada de cap manera per la denegació de la llicència sol·licitada o per la concessió d'aquesta condicionada a modificar el projecte presentat, ni per la renúncia o desistiment de la persona sol·licitant una volta concedida la llicència.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Article 9. Declaració&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;1. Les persones interessades a obtenir una llicència d'obres presentaran, prèviament, en el registre general la sol·licitud de llicència. Aquesta anirà acompanyada del document oportú que quan correspongui, serà un projecte tècnic. Quan es tracti d’un projecte d’edificació, el seu contingut i les seves fases s’ajustaran a les condicions establertes en el codi tècnic de l’edificació per aquests projectes, que seran redactats per personal tècnic competent. Juntament amb la sol·licitud s’aportaran les autoritzacions o informes que la legislació aplicable exigeix amb caràcter previ a la llicència. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;2. Quan es tracti d’una comunicació prèvia, si implica la realització d’obres i actuacions, es precisarà presentar el projecte complet de l’actuació que es pretén dur a terme quan sigui exigible d’acord amb la normativa vigent i, en altre cas, la documentació gràfica expressiva de l’immoble objecte d’actuació, descripció suficient d’aquesta i el seu pressupost. Igualment per a tota classe d’actes subjectes al règim de comunicació prèvia que afectin l’estructura, el disseny exterior, les condicions d’habitabilitat o de seguretat d’edificis i instal·lacions, serà necessari presentar un escrit signat per personal tècnic competent en el qual assumeix la direcció d’obra i adjuntant els documents gràfics i escrits que es determinin reglamentàriament i, si s’escau, la documentació referida al compliment del Codi tècnic de l’edificació d’acord amb la legislació estatal en la matèria. Així mateix, s’hauran d’aportar les autoritzacions prèvies de caràcter sectorial que legalment siguin exigibles &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;3. Si després d'haver formulat la sol·licitud de llicència o comunicació d’inici es modifiqués o ampliés el projecte, s'haurà de comunicar a l'administració municipal i s'haurà de presentar pressupost nou o el reformat i, si escau, plànols i memòries de la modificació o ampliació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Article 10. Liquidació i ingrés&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;1. Quan es tracti de les obres i actes subjectes a llicència urbanística a què es refereix l'article 5 apartat 1 a) i c):&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;a) Una volta concedida la llicència urbanística, es practicarà liquidació provisional sobre la base declarada per la persona sol.licitant.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;b) L'administració municipal podrà comprovar el cost real i efectiu una volta acabades les obres, i, a la vista del resultat d'aquesta comprovació, practicarà la liquidació definitiva que procedeixi, amb deducció del que s'hagi ingressat provisionalment, si escau.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;2. Quan es tracti d’obres i actes subjectes al règim de comunicació prèvia urbanística a què es refereix l'article 5 apartat 1 a):&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;a) En el moment de presentació de la comunicació prèvia, és practicarà la liquidació provisional sobre la base declarada per la persona sol·licitant.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify" style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;b) L'administració municipal podrà comprovar el cost real i efectiu una volta acabades les obres, i, a la vista del resultat d'aquesta comprovació, practicarà la liquidació definitiva que procedeixi, amb deducció del que s'hagi ingressat provisionalment, si escau.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;3. En el cas de parcel·lacions urbanes, la liquidació que es practiqui, una volta concedida la llicència, sobre la base imposable que li correspongui, tindrà caràcter definitiu excepte que el valor indicat a l'impost sobre béns immobles no tengui aquest caràcter.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;4. En el cas de pròrroga de llicència i llicència de segregació, la liquidació es practicarà una volta concedida la llicència.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;5. Totes les liquidacions que es practiquin seran notificades al subjecte passiu substitut del contribuent per ingressar-les directament a les arques municipals fent ús dels mitjans de pagament i els terminis que indica el Reglament general de Recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Article 11. Infraccions i sancions&lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;En tot el que fa referència a la qualificació d'infraccions tributàries, així com les sancions que corresponen a aquestes en cada cas, es tindrà en compte el que disposa el capítol II de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;&lt;b&gt;Disposició Final &lt;/b&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span lang="CA"&gt;Aquesta Ordenança entrarà en vigor el mateix dia de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. El seu període de vigència es mantindrà fins que s’esdevinguin la seva modificació o la seva derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="justify"&gt;
	&lt;br /&gt;
&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1210"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">34323</env:numPaginaInicial>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva Ordenança fiscal reguladora de la taxa de llicències urbanístiques]]</env:sumariEnviament>
    <env:idEnviament>543515</env:idEnviament>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:date>2014-07-22</dc:date>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
