<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8337/542580/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:dataPublicacio>2014-06-26</env:dataPublicacio>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">29424</env:numPaginaInicial>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:date>2014-06-26</dc:date>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1219"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la realització de l'activitat de publicitat dinàmica]]</env:sumariEnviament>
    <env:dataRegistre>2014-06-25</env:dataRegistre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Ple de l’Ajuntament, en sessió ordinària celebrada el dia 30 d’abril de 2014, adoptà entre altres, el següent acord:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aprovar inicialment i en el supòsit de que no es produeixin al·legacions en el període d’informació pública, també definitivament, la imposició de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per a la realització de l’activitat de publicitat dinàmica.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Publicat anunci en el BOIB número 67 de data 15/05/14, no s’ha formulat cap reclamació contra el mencionat acord durant el termini d’exposició pública de 30 dies, pel que l’acord d’aprovació és definitiu, de tal manera que el text íntegre quedarà redactat tal com segueix:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER LA REALITZACIÓ DE L’ACTIVITAT DE PUBLICITAT DINÀMICA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Fent ús de les facultats atorgades pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de règim local, i d’acord amb el que disposen els articles 15 a 19 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Ajuntament estableix la Taxa per la realització de l’activitat de publicitat dinàmica, que es regirà per la present ordenança fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa l’aprofitament especial que té lloc per la utilització privativa o l’aprofitament especial que es derivi de la realització de l’activitat de publicitat dinàmica. &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Estan obligats a pagar la taxa com a subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques a favor de les quals s’atorguin les llicències i les autoritzacions per a l’aprofitament especial regulades en aquesta ordenança. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Han de respondre solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereix l’article 42 de la Llei 58/2003, general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. En són responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que assenyala l’article 43 de la Llei 58/2003, general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quota tributària s’exigirà d’acord amb les tarifes següents: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per expedició de llicència: 34,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per expedició d’acreditació d’agent de publicitat dinàmica: 12,00 € &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. Exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No es concedirà cap exempció o bonificació en el pagament de la taxa. &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 7. Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Es merita la taxa i neix l’obligació de contribuir quan s’inicia l’activitat municipal que constitueix el fet imposable. A aquests efectes, es considerarà iniciada aquesta activitat en la data que es presenti l’oportuna sol·licitud de llicència o sol·licitud de l’expedició d’acreditació d’agent de publicitat dinàmica. &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Quan per causes no imputables al subjecte passiu no es presti l’activitat administrativa, escaurà la devolució de l’import corresponent. &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 8. Normes de gestió&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;7. Les persones interessades en la prestació del servei al qual fa referència el fet imposable han de presentar a l’Ajuntament l’oportuna sol·licitud, on ha de constar tota la informació necessària per a l’aplicació d’aquesta taxa, i en tot cas la prevista en l’Ordenança reguladora de la publicitat dinàmica. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;8. El procediment d’ingrés serà el d’autoliquidació, conforme al que preveu l’article 27 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març. Els subjectes passius han d’autoliquidar la taxa en el moment que s’iniciï la prestació del servei o activitat, que no es tramitarà si no s’ha efectuat el pagament corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;9. Les llicències i les autoritzacions objecte de la present ordenança seran vigents fins al 31 de desembre de l’any que se sol·licitin, per la qual cosa les seves renovacions implicaran la tramitació d’una nova sol·licitud.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;10. Un cop concedida la llicència, s’ha de comunicar a l’Ajuntament la corresponent autorització per al dia en concret, la durada i els agents publicitaris del repartiment. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;11. Les autoritzacions tindran caràcter personal i no podran ser cedides o subarrendades a tercers. L’incompliment d’aquest punt comportarà l’anul·lació de la llicència. &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;12. No es consentirà la realització de l’activitat recollida en la present ordenança fins que l’interessat no hagi obtingut la corresponent llicència. L’incompliment d’aquest mandat podrà donar lloc a la no concessió de la llicència, sense perjudici del pagament de la taxa i de les sancions i els recàrrecs que siguin aplicables. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les infraccions i les sancions en matèria tributària es regiran pel que disposa la Llei 5/1997, de 8 de juliol, reguladora de la publicitat dinàmica a les Illes Balears, l’Ordenança municipal de publicitat dinàmica i la Llei general tributària, la seva normativa de desplegament i l’Ordenança general de gestió, inspecció i recaptació aprovada per l’Ajuntament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present ordenança entrarà en vigor el dia de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i romandrà en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Llucmajor, 20 de Juny de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Batle,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Joan C. Jaume Mulet&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">60</env:ordre>
    <env:idEnviament>542580</env:idEnviament>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8337/542580/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">29425</env:numPaginaFinal>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8337"/>
    <env:numeroRegistre>11456</env:numeroRegistre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
