<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8307/538286/ordenanca-fiscal-reguladora-de-les-taxes-correspon/xml">
    <env:numeroRegistre>7151</env:numeroRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de les taxes corresponents a l’expedició de la matrícula de refugis de fauna i per als tràmits de creació, renovació, ampliació, segregació, replanteig, realització d’informe i canvi de titular dels refugis de fauna]]</env:sumariEnviament>
    <env:dataPublicacio>2014-04-26</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">17589</env:numPaginaFinal>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">17588</env:numPaginaInicial>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;1.- Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 al 19 i els articles 1 i 4 del Text refós pel qual s’aprova la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat per Reial decret 2/2004, de 5 de març, aquest Consell Insular d’Eivissa estableix les taxes per a l’expedició de la matrícula de refugis de fauna i per als tràmits de creació, renovació, ampliació, segregació, replanteig, realització d’informe, inscripció i canvi de titular relatius dels refugis de fauna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;2.- Tipus de taxes&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les taxes a què es refereix aquesta ordenança vénen determinades per la prestació de serveis i funcions en matèria de caça i de regulació, vigilància i aprofitament dels recursos cinegètics que són atribuïts al Consell Insular d’Eivissa per Decret 106/2010, de 24 de setembre, sobre el traspàs als consells insulars de les funcions inherents a les competències pròpies d’aquestes institucions insulars que actualment exerceix l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en matèria de caça i de regulació, vigilància i aprofitament dels recursos cinegètics, com també de pesca fluvial (BOIB núm. 142 de 30/09/2010), i de conformitat amb els articles 20 i 29 de Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Així, la present Ordenança estableix les taxes que s’esmenten a continuació:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Taxa per a l’expedició de matrícula de refugis de fauna.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Taxa per als tràmits de creació, renovació, ampliació, replanteig, realització d’informe, inscripció i canvi de titular relatius als refugis de fauna.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;3.- Taxa per a l’expedició de la matrícula de refugis de fauna&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;3.1. Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Constitueix el fet imposable d’aquesta taxa l’expedició de la matrícula anual dels refugis de fauna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;3.2. Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són subjectes passius de la taxa les persones, físiques o jurídiques, així com les entitats a què es refereix l’article 35 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, que figurin com a titulars dels refugis de fauna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;3.3. Base imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Constitueix la base imposable el nombre d’hectàrees (ha) de superfície de refugi de fauna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;3.4. Quantia&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quota tributària es calcularà a partir de la base imposable, aplicant els següents barems:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="150" width="420"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:246px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Superfície (ha)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:331px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;Grup I Vedat privat&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:246px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Primeres 20&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:331px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;7,93 euros/ha/any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:246px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 20,1 a 125 ha&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:331px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;0,80 euros/ha/any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:246px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 125,1 a 250 ha&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:331px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;0,59 euros/ha/any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:246px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 250,1 a 500 ha&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:331px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;0,40 euros/ha/any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:246px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;A partir de 500,1 ha&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:331px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&amp;nbsp;0,32 euros/ha/any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;3.5. Bonificacions i exempcions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No s’aplicaran en aquesta taxa més bonificacions i exempcions que aquelles previstes a la normativa vigent d’aplicació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;3.6. Meritació i període impositiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La taxa es meritarà el primer dia del període impositiu. El període impositiu coincideix amb l’any natural.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Si l’alta del refugi de fauna es produeix una vegada iniciat el període impositiu, la meritació serà el primer dia de vigència del refugi de fauna i la taxa a aplicar serà la mateixa que li correspondria pel període complet.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En el cas de modificació que suposi un increment del nombre d’hectàrees del refugi, la taxa s’aplicarà sobre el nombre d’hectàrees en què s’incrementi el refugi i per l’import corresponent al període impositiu complet.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;3.6. Normes de gestió&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La taxa es gestiona a partir de la informació continguda en el padró que s’aprovarà anualment i que conté la informació relativa als refugis de fauna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Consell Insular d’Eivissa aprovarà anualment, de conformitat amb els antecedents i la informació de què tengui constància, un padró per les matrícules anuals dels refugis de fauna que es notificarà col·lectivament als obligats contribuents d’acord amb el que disposa l’article 102.3 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, mitjançant exposició pública del padró de la taxa exposat a la seu del Consell Insular d’Eivissa i anunci indicatiu al &lt;em&gt;Butlletí Oficial de les Illes Balears&lt;/em&gt;, amb indicació de:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ol style="list-style-type: lower-alpha"&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Identificació de l’obligat tributari.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quantia del deute tributari.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La motivació de la dita quantia, amb expressió dels fets i elements essencials que l’originen, així com dels fonaments de dret.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Els mitjans d’impugnació que es poden exercir, òrgan davant el qual s’han de presentar i termini per a la seua interposició.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Lloc, termini no inferior a dos mesos i forma de pagament del deute tributari.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El seu caràcter provisional.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;4.- Taxa per als tràmits de creació, renovació, ampliació, replanteig, realització d’informe, inscripció i canvi de titular, relatius als refugis de fauna&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;4.1. Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El fet imposable de la taxa és la realització de qualsevol dels següents tràmits relatius als refugis de fauna: creació, renovació, ampliació, replanteig, realització d’informe i la inscripció i el canvi de titularitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;4.2. Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són subjectes passius de la taxa les persones, físiques o jurídiques, així com les entitats a què es refereix l’article 35 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, que figurin com a titulars dels refugis de fauna.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;4.3. Quantia tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Per creació, ampliació o segregació de refugi de fauna (per unitat): 33,04 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Per la realització de l’informe i la inscripció (per unitat): 9,24 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Despesa de replanteig (per km): 10,56 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Canvi titularitat, renovació o baixa de refugi de fauna (per unitat): 9,24 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;4.4. Exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No s’aplicaran en aquesta taxa més bonificacions i exempcions que aquelles previstes a la normativa vigent d’aplicació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta Ordenança fiscal, aprovada pel Ple de la Corporació, vigirà a partir del dia següent de la seua publicació en el &lt;em&gt;Butlletí Oficial de les Illes Balears&lt;/em&gt;, i una volta transcorregut el termini previst a l’art. 17.4 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals aprovat per Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Eivissa, 21 d’abril de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;La Secretària Tècnica de l’Area de Presidència &lt;/strong&gt;(DP 2014000138 de 14 d’abril de 2014)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Rebeca Miguel Climent&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p align="center"&gt;
&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/175"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8307/538286/ordenanca-fiscal-reguladora-de-les-taxes-correspon/"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1143"/>
    <dc:date>2014-04-26</dc:date>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8307"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:idEnviament>538286</env:idEnviament>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:dataRegistre>2014-04-23</env:dataRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">20</env:ordre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
