<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8306/538152/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-serveis-relati/xml">
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/204"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1238"/>
    <env:numeroRegistre>7031</env:numeroRegistre>
    <dc:date>2014-04-24</dc:date>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança reguladora de la taxa per serveis relatius a activitats, establiments i instal·lacions]]</env:sumariEnviament>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8306/538152/ordenanca-reguladora-de-la-taxa-per-serveis-relati/"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">40</env:ordre>
    <env:idEnviament>538152</env:idEnviament>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">17368</env:numPaginaFinal>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8306"/>
    <env:dataRegistre>2014-04-21</env:dataRegistre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">17366</env:numPaginaInicial>
    <env:dataPublicacio>2014-04-24</env:dataPublicacio>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària celebrada el dia 28.02.14 va aprovar derogar la taxa per obertura d’establiments i la seva ordenança fiscal reguladora, així com aprovar provisionalment la imposició i ordenació de la taxa per serveis relatius a activitats, establiments i instal·lacions i l’ordenança fiscal que la regula.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En el BOIB núm. 32 de dia 06.03.14 es publica l’anunci de l’esmentada aprovació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Atès que durant el període establert a l’efecte no s’han presentat al·legacions, l’esmentada ordenança s’entén aprovada definitivament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Atès a la legislació vigent, es publica íntegrament l’ordenança indicada:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER SERVEIS RELATIUS A ACTIVITATS,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ESTABLIMENTS I INSTAL·LACIONS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 1&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Fonament i naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, reguladora de les bases de règim local, a l’empara del que hi ha previst en els articles 57 i 20.4 del text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març (en endavant TRLHL), i de conformitat amb el que es disposa en els articles 15 al 19, aquest ajuntament estableix la taxa per serveis relatius a activitats, establiments i instal·lacions, que s’ha de regir per la present ordenança. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 2&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Constitueix el fet imposable d’aquesta taxa l’activitat municipal, tècnica, administrativa i de comprovació necessària per determinar si escau atorgar la llicència d’activitat sol·licitada o si l’activitat declarada/comunicada realitzada o que es pretén realitzar s’ajusta a les determinacions de la normativa aplicable o de les ordenances municipals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.&amp;nbsp; A l’efecte d’aquest tribut es considera establiment el lloc o local en què habitualment s’exerceix o s’ha d’exercir qualsevol activitat per a l’obertura i funcionament del qual es necessita,&amp;nbsp; en virtut de precepte legal, l’obtenció de llicència municipal, la comunicació prèvia o la declaració responsable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.- Tenen consideració d’activitat:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ol style="list-style-type:lower-alpha;"&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-size:9.0pt;"&gt;La primera instal·lació, inici o començament de qualsevol activitat a l’establiment de què es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-size:9.0pt;"&gt;La variació o ampliació de l’activitat desenvolupada encara que continuï el mateix titular.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-size:9.0pt;"&gt;L’ampliació de l’establiment en què s’exerceixi l’activitat i qualsevol alteració que s’hi realitzi i que afecti les condicions de la llicència atorgada, comunicació prèvia o declaració responsable, la qual cosa exigeix fer-ne una nova verificació.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;
		&lt;span style="font-size:9.0pt;"&gt;El canvi de titularitat de les activitats existents.&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ol&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 3&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Subjecte passiu&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són subjectes passius, en qualitat de contribuents, les persones físiques i jurídiques, així com les entitats a què es refereix l’article 35 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària (LGT), que resultin beneficiats o afectats pels serveis o les activitats objecte d’aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot cas, tenen la condició de substituts del contribuent les persones sol·licitants de les llicències o les persones que presentin les comunicacions o declaracions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 4&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Responsables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són responsables dels deutes tributaris, juntament amb els deutors principals, les persones o entitats a què es refereix l’article 41 de la LGT, en els supòsits i amb l’abast que s’hi&amp;nbsp; assenyala.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Hauran de respondre solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a les quals fa referència l’article 42 de la LGT.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són responsables subsidiaris les persones o entitats a les quals fa referència l’article 43 de la LGT.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 5&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5.1. La quota tributària es determina per una quantitat fixa assenyalada segons la naturalesa de les llicències o comunicacions o declaracions que s’han de tramitar, d’acord amb els següents conceptes:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li style="margin: 0px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Comunicació d’inici d’activitat: 150,00 €&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li style="margin: 0px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Permís d’instal·lació d’activitat major permanent: 1% s/pressupost&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li style="margin: 0px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Traspàs de titularitat: 100,00 €&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En el cas que es realitzi més d’una activitat s’ha d’abonar l’import corresponent a l’activitat principal més el 50% de l’import que correspongui a cadascuna de les altres activitats. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quota de tarifa correspon a la tramitació completa de cada llicència o comunicació o declaració, inclosos els possibles requeriments de documentació, notificació a la&amp;nbsp; persona interessada de l’acord corresponent&amp;nbsp; i de les inspeccions de comprovació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5.2. En els casos en què la tramitació de les llicències requereixi la publicació d’un anunci oficial, s’ha de liquidar a part l’import d’aquest anunci. El pagament d’aquesta liquidació és requisit imprescindible per a l’obtenció de la llicència.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5.3. En el cas de desistiment formulat per la persona sol·licitant amb anterioritat a la concessió de la llicència, les quotes que s’hauran de liquidar són el 75% de les assenyalades en l’apartat primer d’aquest article. No es retornarà cap import en els casos de tramitació de comunicacions o declaracions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 6&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No es concedirà exempció o bonificació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 7&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Meritació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta taxa es merita en el moment en què s’inicia la prestació del servei o la realització de l’activitat. A aquest efecte, es considera iniciada aquesta activitat en la data de presentació de la sol·licitud de llicència o de presentació de la comunicació prèvia o de la declaració responsable, si el subjecte passiu la formula expressament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quan l’obertura hagi tingut lloc sense haver obtingut l’oportuna llicència, la taxa es merita quan s’inicia l’activitat municipal conduent a determinar si l’establiment compleix les condicions exigibles, amb independència de la iniciació de l’expedient administratiu que es pugui instruir per autoritzar l’obertura de l’establiment o decretar-ne el tancament, si no es autoritzada la seva obertura, i del procediment sancionador que es pugui incoar. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’obligació de contribuir no es veurà afectada de cap manera per la denegació de la llicència sol·licitada o per la concessió d’aquesta condicionada a la modificació de les condicions de l’establiment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 8&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Règim de declaració i ingrés&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Les persones interessades en la tramitació de les llicències o declaracions regulades en aquesta taxa han de presentar a l’Ajuntament l’oportuna sol·licitud ajustada al model oficial que facilitarà l’Ajuntament, la qual acompanyaran amb la documentació necessària amb la finalitat de tramitar l’expedient i de comprovar l’exacta aplicació de la tarifa de la taxa. En les comunicacions o declaracions s’ha de lliurar una còpia de la declaració censal realitzada davant de l’Agència Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El procediment d’ingrés és el d’autoliquidació. Els subjectes passius han d’autoliquidar la taxa en el moment d’iniciar-se la prestació del servei o activitat, mitjançant l’oportuna declaració-liquidació i ingrés simultani de la quota tributària en la Tresoreria municipal o entitats col·laboradores autoritzades per l’Ajuntament, com a requisit previ per iniciar el tràmit de l’expedient.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En el cas que la sol·licitud d’expedició de documents es presenti sense la còpia del rebut de la liquidació provisional de la taxa o sense qualsevol altre document o extrem necessari per a la seva tramitació, la sol·licitud serà admesa provisionalment, però no se li donarà curs si no s’esmena la deficiència, per la qual cosa es requerirà a la persona interessada que, dins el termini de deu dies, aboni la quota corresponent o aporti el document o extrem que manca, amb l’advertiment que, havent transcorregut aquest termini sense efectuar-ho, els escrits es tindran per no presentats i la sol·licitud serà arxivada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’Ajuntament, segons les instal·lacions realitzades i els usos o activitats desenvolupades i, mitjançant les oportunes inspeccions i comprovacions administratives, modificarà, si escau, les tarifes aplicables, i practicarà la corresponent liquidació definitiva, sense perjudici de la qualificació tributària, així com de les sancions que hi puguin correspondre en cada cas, segons disposa la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Si després de la iniciació de l’activitat o servei es canvia o amplia l’activitat o l’establiment en el qual s’exerceix respecte a allò que inicialment s’havia previst, aquestes modificacions s’hauran de posar en coneixement de l’Administració municipal i liquidar la taxa corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 9&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Normes de gestió&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La taxa d’activitat és independent i diferenciada de la taxa per llicències urbanístiques que es puguin meritar amb motiu de l’execució de les obres de condicionament o instal·lació de l’establiment. En conseqüència, en les sol·licituds de permís d’instal·lació o declaracions responsables respecte d’activitats subjectes a la Llei 7/2013 de 26 de novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats a les Illes Balears, el preceptiu projecte tècnic (si aquest és necessari pel tipus d’activitat sol·licitada), ha de determinar el pressupost desglossat de les partides corresponents a obra civil i d’instal·lacions, respectivament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La tramitació de la llicència per a l’execució de les obres esmentades s’ha d’ajustar a les disposicions contingudes a l’Ordenança fiscal reguladora de la taxa per llicències urbanístiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 10&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Infraccions i sancions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot el que concerneix la qualificació d’infraccions tributàries, així com les sancions que hi corresponen en cada cas, cal regir-se pel que es disposa en els articles 178 i s. de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Disposició Final&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta Ordenança entra en vigor a partir de la data de publicació en el BOIB, i serà vigent mentre no sigui&amp;nbsp; derogada o modificada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Disposició derogatòria&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A partir de la data d’entrada en vigor d’aquesta Ordenança fiscal queda derogada l’Ordenança reguladora de la taxa per obertura d’establiments, la darrera modificació de la qual va ser publicada en el BOIB núm. 180, de dia 23.12.2008.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sant Lluís, 21 d’abril de 2014&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Batle de l’Ajuntament de Sant Lluís,&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Cristóbal Coll Alcina&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
