<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8300/537542/aprovacio-definitiva-of-reguladora-de-la-taxa-per-/xml">
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">15517</env:numPaginaFinal>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:idEnviament>537542</env:idEnviament>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1236"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/204"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">60</env:ordre>
    <env:numeroRegistre>6343</env:numeroRegistre>
    <env:dataRegistre>2014-04-09</env:dataRegistre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">15514</env:numPaginaInicial>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Durant el període d’exposició al públic no s’han presentat reclamacions contra l’acord provisional sobre l’establiment de la taxa per la intervenció municipal en la instal·lació, l’inici i l’exercici d’activitats i les obres vinculades, així com de l’ordenança corresponent, publicat al BOIB núm. 22 de 13 de febrer de 2014. D’acord amb l’article 17.3 i 17.4 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, es dóna per aprovada definitivament, i es publica a continuació el text íntegre d’aquesta ordenança:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER LA INTERVENCIÓ MUNICIPAL PER A LA INSTAL·LACIÓ, L’ INICI I EXERCICI D’ACTIVITATS I LES OBRES VINCULADES &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. &amp;nbsp;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Constitueix el fet imposable la prestació dels serveis administratius i tècnics necessaris per a:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; La inscripció d’activitats en el registre autonòmic d’activitats de les Illes Balears i la seva posterior gestió.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; La instal·lació, l’inici i exercici d’activitats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; L’inici i l’execució de les obres vinculades a activitats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; La transmissió de titularitat d’activitats i obres vinculades a activitats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; La realització de les tasques de control i inspecció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Subjectes passius&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són subjectes passius, a títol de contribuents, les persones físiques o jurídiques, titulars de les activitats que es pretenen desenvolupar i de les obres que es pretenen executar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Són responsables tributaris les persones físiques i jurídiques determinades com a tals a la llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; La derivació de responsabilitat requerirà que, prèvia audiència de l’interessat, es dicti acte administratiu, segons els termes prevists a la llei general tributària. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Classificació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A efectes de la present ordenança, es classifiquen els expedientes en:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Grup I: Activitats i instal·lacions permanents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.4pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A: Activitats subjectes únicament a declaració responsable d’inici i exercici d’activitat &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats i modificacions innòcues&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats i modificacions innòcues &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.4pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;B: Activitats subjectes a comunicació prèvia d’obres i declaració responsable d’inici i exercici d’activitat. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats i modificacions innòcues&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats i modificacions innòcues &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.4pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;C: Activitats subjectes a permís d’instal·lació sense obres&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:35.4pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;D: Activitats subjectes a permís d’instal·lació i d’obres &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats i modificacions innòcues, amb obres que precisin de projecte &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats i modificacions menors, amb obres que precisin de projecte &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats i modificacions majors, amb obres &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Les activitats que així ho estableixi la normativa específica, les que es realitzin en domini públic, les que es realitzin en sol rústic protegit i les que afectin a bens protegits conforme a la legislació en matèria de patrimoni. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Grup II: Activitats itinerants&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A: Activitats itinerants majors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;B: Activitats itinerants menors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Grup III: Activitats no permanents&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A: Activitats no permanents majors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;B: Activitats no permanents menors&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Grup IV: Activitats regularitzades segons la disposició transitòria setena de la llei 7/2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Quota tributària &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quota tributària es calcularà en funció de si la documentació presentada es refereix únicament a la instal·lació i exercici d’una activitat, o si també es contempla la realització d’obres. &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;1.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària corresponent a l’activitat&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària fixa d’activitats permanents&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;div class="centrar"&gt;
	&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="159" width="255"&gt;
		&lt;tbody&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Classificació de l’activitat&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Import (€)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IAa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;250,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IAb&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;350,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IBa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;250,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IBb&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;350,00 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IC&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;900,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IDa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;350,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IDb&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;450,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IDc&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;900,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IDd&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;900,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:218px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Grup IV&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:98px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: right;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;250,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
		&lt;/tbody&gt;
	&lt;/table&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària complementària d’activitats permanents&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:18pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Com a complement a la quota tributària fixa, s’aplicarà una quota complementària de:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1.000,00€ als cafès-concert&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4.000,00€ a les activitats turístiques d’allotjament que disposin d’una capacitat superior a 100 places. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 1.500,00€ a les sales de festa, sales de ball i discoteques. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;c)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària d’activitats itinerants (Grupo II)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats itinerants majors (Grup IIA)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:227px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Període de temps sol·licitat &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:98px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Import (€)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:227px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Fins 15 dies&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:98px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;90,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:227px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 16 dies a 45 dies&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:98px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;180,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:227px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 46 dies a tres mesos&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:98px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;270,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats itinerants menors (Grup IIB)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table align="center" border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:267px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Període de temps sol·licitat&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:98px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Import (€)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:267px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Fins 15 dies&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:98px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;50,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:267px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 16 dies a 45 dies&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:98px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;100,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:267px;"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 46 dies a tres mesos&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:98px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;150,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;d)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària d’activitats no permanents (Grupo III)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats no permanents majors (Grup IIIA): La taxa corresponent a les activitats no permanents majors es calcularà&amp;nbsp; en funció de l’aforament o número de participants màxim previst, segons la següent taula: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div class="centrar"&gt;
	&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" height="171" width="407"&gt;
		&lt;tbody&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:130px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Aforament o nº de participants&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:482px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Quantia (€)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:130px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Fins 100&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:482px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;150,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:130px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 101 a 250&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:482px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;200,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:130px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 251 a 500&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:482px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;400,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:130px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 501 a 1000&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:482px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1200,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:130px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 1001 a 2000&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:482px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1600,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:130px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 2001 a 3000&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:482px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;2000,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:130px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 3001 a 5000&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:482px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;3000,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
			&lt;tr&gt;
				&lt;td style="width:130px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Més de 5000&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
				&lt;td style="width:482px;"&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
						&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;3000,00€ més 500,00€ per cada 1000 persones o fracció que sobrepassi les 5000 persones, fins un màxim de 10.000,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
					&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;/p&gt;
				&lt;/td&gt;
			&lt;/tr&gt;
		&lt;/tbody&gt;
	&lt;/table&gt;
&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Activitats no permanents menors (Grup IIIB): S’abonarà una taxa fixa de 100,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària corresponent a les obres&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Expedients que no requereixen de permís d’instal·lació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:18pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Juntament amb la presentació de la comunicació prèvia d’inici d’obres, es tindrà que presentar la justificació documental d’haver abonat la taxa fixada a la “Ordenança fiscal reguladora de la taxa per atorgament de llicències urbanístiques” i l’impost fixat a la “Ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres”. Així mateix, s’acreditarà el dipòsit de la fiança fixada a la “Ordenança per a la gestió dels residus de construcció i demolició”.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:36pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;Expedients que requereixen de permís d’instal·lació i d’obres de l’activitat &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Juntament amb la sol·licitud de permís d’instal·lació i d’obres de l’activitat, es tindrà que presentar justificació documental d’haver &amp;nbsp;abonat la taxa fixada a la “Ordenança fiscal reguladora de la taxa per atorgament de llicències urbanístiques”&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Abans de la retirada del permís d’instal·lació i d’obres de l’activitat, es&amp;nbsp; tindrà que presentar justificació documental d’haver abonat l’impost fixat a la “Ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres” i haver dipositat la fiança fixada a la “Ordenança per a la gestió dels residus de construcció i demolició”. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. Quota tributària per canvi de titularitat&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:18pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Amb caràcter general, s’abonarà la quantitat de 100,00€ pel canvi de titularitat de les activitats i/o instal·lacions.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:18pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Quan el canvi de titularitat es realitzi a favor d’ascendents o descendents en primer grau, s’abonarà la quantitat de 75,00€.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 7. Taxes de caràcter extraordinari&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A continuació es relacionen les taxes que tindran que abonar-se per la realització de tasques relacionades amb el control e inspecció d’activitats: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Visites d’inspecció per comprovar la subsanació de deficiències detectades anteriorment: 75,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;-&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Desprecintament d’activitats i/o instal·lacions: 100,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 8. Excepcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Corresponents a la quota tributària de les obres&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Se estarà a allò indicat a la “Ordenança fiscal reguladora de la taxa per atorgament de llicències urbanístiques”, la “Ordenança fiscal reguladora de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres” i la “Ordenança per a la gestió dels residus de construcció i demolició”. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 9. Exempcions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Estaran exemptes d’abonar les quotes tributàries corresponents a l’activitat fixades a la present ordenança:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Les persones físiques o jurídiques que organitzin activitats per a la recaptació de fons destinats a pal·liar malalties, fam, pobresa o altres carències socials.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Les persones físiques o jurídiques que organitzin activitats no permanents de caràcter esportiu o cultural, quan es justifiqui que l’activitat no s’exerceix per interessos econòmics, i així sigui estimat per l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Les administracions públiques.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Així mateix, estaran exempts de la taxa per canvi de titularitat, les persones amb minusvalidesa (s’entenen com a tals les que acreditin tenir aquesta condició legal en grau igual o superior al 33 per 100), que comuniquin la seva nova condició de titular. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 10. Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:18pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Quant a les taxes indicades a la present ordenança, es meriten i neix la obligació de contribuir, quan s’inicia l’activitat municipal que constitueix el fet imposable. A aquests efectes, s’entendrà iniciada l’esmentada activitat a la data de presentació de documentació per a l’inici de l’actuació municipal corresponent, moment en el qual es tindrà que ingressar la totalitat de l’import de la taxa de forma que, si no s’acredita el seu ingrés en aquest moment, no s’entendrà per iniciat el procediment. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:18pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’obligació de contribuir, una vegada nascuda, no es veurà afectada de cap manera per la denegació del sol·licitat o el caràcter desfavorable de la comunicació presentada pel titular, ni per la concessió o consentiment condicionat, ni per la renúncia o desestiment del titular. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left:18pt;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Quant a la meritació de les taxes, imposts i fiances a les quals es fa referència (corresponents a obres) però amb imports no fixats a la present ordenança, s’estarà a allò indicat a la seva corresponent ordenança municipal. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 11. Gestió&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quan l’Ajuntament tingui constància que existeix una diferència entre els imports abonats i els imports resultants de l’aplicació de la present ordenança, es practicarà la corresponent liquidació complementària, la qual tindrà que abonar-se per a la continuació del procediment administratiu. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 12. Inspecció i recaptació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La inspecció i recaptació de l’impost es realitzarà d’acord amb el que està previst en la llei general tributària i a les altres lleis reguladores de la matèria, així com a les disposicions dictades per al seu desenvolupament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 13. Infraccions i sancions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Pel que respecta a les infraccions i sancions tributàries que, en relació a les taxes regulades a aquesta ordenança, resultin procedents, s’aplicarà el que disposi la llei general tributària i les disposicions que la complementin i desenvolupin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició derogatòria única&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Queden derogades expressament totes les disposicions que s’oposin a l’establert a la presenta llei i, en particular: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; La “Ordenança Fiscal Reguladora de la taxa per llicència d’obertura d’establiments i/o funcionament d’activitats” &amp;nbsp;(publicada en el BOIB núm. 14 de 31/01/2006).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present ordenança fiscal entrarà en vigor al dia següent de la publicació del text íntegre al BOIB, de conformitat amb el previst a l´art. 17 del RDL 2/2004 de 5 de març (TRLRHL)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sant Josep de sa Talaia, 3 d’abril de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;M. Nieves Marí Marí&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva OF reguladora de la taxa per la intervenció municipal en la instal·lació, l'inici i l'exercici d'activitats i les obres vinculades]]</env:sumariEnviament>
    <env:dataPublicacio>2014-04-12</env:dataPublicacio>
    <dc:date>2014-04-12</dc:date>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8300"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8300/537542/aprovacio-definitiva-of-reguladora-de-la-taxa-per-/"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
