<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8296/536831/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-de-la-taxa-d/xml">
    <env:dataRegistre>2014-03-31</env:dataRegistre>
    <env:dataPublicacio>2014-04-03</env:dataPublicacio>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">13716</env:numPaginaInicial>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva Ordenança fiscal de la Taxa d'estacionament  ORA  (zona blava)]]</env:sumariEnviament>
    <env:numeroRegistre>5637</env:numeroRegistre>
    <env:idEnviament>536831</env:idEnviament>
    <dc:date>2014-04-03</dc:date>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">13718</env:numPaginaFinal>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8296"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8296/536831/aprovacio-definitiva-ordenanca-fiscal-de-la-taxa-d/"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Exp 87/2014&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;B) HI HA AL·LEGACIONS: ANUNCI D&amp;apos;APROVACIÓ DEFINITIVA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El Ple de l&amp;apos;Ajuntament d&amp;apos; Alaior&lt;em&gt;, &lt;/em&gt;en sessió extraordinària celebrada el dia 27 de març de 2014 va acordar l&amp;apos;aprovació definitiva, amb resolució expressa de les reclamacions presentades, de la imposició de la taxa del servei d&amp;apos;estacionament regulat ORA (zona blava), el text íntegre de la qual es fa públic d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;article 17 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;“&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA DEL SERVEI D&amp;apos;ESTACIONAMENT REGULAT ORA (ZONA BLAVA) 2-26&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 1&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Fonament i naturalesa&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Fent ús de les facultats concedides pels art.133.2 i 142 de la Constitució i per l’art. 106 de la Llei 7/85 de bases de règim local, i de conformitat amb el que disposa l&amp;apos;article 57 del RD Legislatiu 2/2004, de 5 de març, Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, així com en els seus articles 15 a 27, s’estableix la taxa &amp;nbsp;del servei d&amp;apos;estacionament regulat Ora (zona blava), que es regirà per la present Ordenança fiscal.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 2&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Fet imposable &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa l&amp;apos;estacionament de vehicles de tracció mecànica a les vies públiques del municipi a les zones delimitades com a servei d&amp;apos;estacionament regulat Ora (zona blava) i dins els horaris que s&amp;apos;estableixin.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Aquestes zones d&amp;apos;estacionament limitat només podran ser utilitzades per vehicles turismes. Queden exclosos de la seva utilització els ciclomotors, les motocicletes i les bicicletes, que s&amp;apos;hauran d&amp;apos;estacionar en els llocs fixats a aquest efecte.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Als efectes d&amp;apos;exigibilitat d&amp;apos;aquesta taxa, s&amp;apos;entendrà per estacionament tota immobilització d&amp;apos;un vehicle a la zona del servei d&amp;apos;estacionament regulat Ora (zona blava) sempre que no estigués motivada per imperatius de la mateixa circulació.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;No estan subjectes a la taxa:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;a) Els taxis quan el conductor o conductora hi estigui present.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;b) Els vehicles propietat dels organismes de l&amp;apos;Estat, comunitat autònoma, Consell Insular i ajuntaments degudament identificats, durant la prestació del serveis de la seva competència.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;c) Els vehicles de les representacions diplomàtiques acreditades a Espanya, externament identificats amb matrícula diplomàtica i a condició de reciprocitat.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;d) Els vehicles propietat de persones discapacitades físiques, quan estiguin en possessió de l&amp;apos;autorització especial per persona amb mobilitat reduïda concedida per l&amp;apos;Ajuntament.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;f) Els vehicles utilitzats pel personal municipal, encara que siguin de propietat privada, en acte de servei i degudament autoritzats.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;L&amp;apos;horari d&amp;apos;estacionament regulat serà el següent:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;-HIVERN: comprèn de l&amp;apos;1 d&amp;apos;octubre al 31 de maig.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;De dilluns a divendres:&amp;nbsp; de&amp;nbsp; 9.00 a 13.30 i de 16.00 a 19.30 hores&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Dissabtes: de 9.30 a 13.30 hores.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;-ESTIU: comprèn de l&amp;apos;1 de juny al 30 de setembre.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;De dilluns a divendres: de 9.30 a 14.00 i de 17.00 a 20.30 hores&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Dissabtes: de 9.30 a 14.00 hores&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Els diumenges i festius no s&amp;apos;exigirà la taxa.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;El temps màxim d&amp;apos;estacionament és de 2 hores.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 3 &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Subjecte passiu&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Són subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques que siguin titulars de vehicles en el Registre de Trànsit. Tindran la consideració de substitut o substituta de la persona contribuent i estaran, en conseqüència, obligats al pagament de la taxa, les persones conductores dels vehicles en el moment de l&amp;apos;estacionament a les zones reservades a l&amp;apos;efecte.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;La utilització de les zones de control s&amp;apos;efectuarà prèvia obtenció d&amp;apos;un tiquet dels aparells instal·lats a tal efecte, que la persona usuària haurà de col·locar, de forma ben visible des de l&amp;apos;exterior, a la part interior del parabrises dels vehicles estacionats.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 4&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Responsables&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els art. 38 i 39 de la Llei general de trànsit (LGT).&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Seran responsables subsidiàries les persones administradores de les societats i les persones síndiques interventores o liquidadores en processos de fallides, concursos d’entitats en general amb l’abast que assenyali l’art. 40 de la LGT.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 5&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Quota tributària&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;1) S&amp;apos;estableixen les següents tarifes: &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;- Mínim 20 minuts.....................................................................&amp;nbsp; 0,25 euros&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;- ½ hora...................................................................................... 0,30 euros&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;- 1 hora....................................................................................... 0,55 euros&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;- 2 hores......................................................................................1,20 euros&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;En els trams establerts anteriorment es poden adquirir fraccions de temps a pagar per múltiples de 0,05 euros.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;2) Tarifa d&amp;apos;anul·lació de denúncia a aquelles persones usuàries que per causes excepcionals hagin superat el límit màxim d&amp;apos;estacionament autoritzat, i sempre que s&amp;apos;adquireixi el corresponent tiquet d&amp;apos;anul·lació dins l&amp;apos;hora següent a la del límit de l&amp;apos;estacionament.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Tarifa d&amp;apos;anul·lació de denúncia ….................................................. 3,10 euros&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 6&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Exempcions&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;No es concediran exempcions per aquesta taxa.&amp;nbsp;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 7&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Meritació&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Es merita la taxa i neix l’obligació de contribuir quan es faci ús de l&amp;apos;estacionament a les zones de les vies públiques reservades a aquest efecte i dins l&amp;apos;horari establert.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 8&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Règim de declaració i ingrés&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;1. La taxa s&amp;apos;exigirà en règim d&amp;apos;autoliquidació.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;2. La taxa s&amp;apos;haurà de pagar en el moment de l&amp;apos;inici de l&amp;apos;estacionament. El pagament s&amp;apos;efectuarà a les màquines expenedores de tiquets acreditatius del pagament realitzat instal·lades a les vies públiques.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;Aquest tiquet s&amp;apos;haurà de exposar durant el temps d&amp;apos;estacionament a la part interior del parabrises de forma totalment visible des de l&amp;apos;exterior.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 9&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Gestió per concessió&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;1. El manteniment de les zones reservades a l&amp;apos;estacionament correspon a l&amp;apos;empresa concessionària del servei, a qui correspon adoptar les mesures necessàries per a la correcta expedició dels tiquets acreditatius del pagament i controlar l&amp;apos;incompliment de les obligacions tributàries de les persones conductores que han estacionat els seus vehicles.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;2. La gestió i recaptació en període voluntari correspondrà a l&amp;apos;empresa concessionària, d&amp;apos;acord amb el plec de condiciones jurídiques, econòmiques i administratives que regeixen la concessió.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 10&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Infraccions i sancions&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;En aquest sentit s&amp;apos;estarà a allò establert en l&amp;apos;Ordenança municipal de circulació de l&amp;apos;Ajuntament d&amp;apos;Alaior.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Disposició primera&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;La present Ordenança fiscal deroga l&amp;apos;Ordenança fiscal reguladora del preu públic sobre Sistema Àrea.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Disposició final&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;La present Ordenança fiscal entrarà en vigor l’endemà de la seva publicació en el BOIB. “&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra aquest Acord, d&amp;apos;acord amb l&amp;apos;article 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, del 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats a partir de l&amp;apos;endemà de la publicació d&amp;apos;aquest anunci al &lt;em&gt;Butlletí Oficial de la Província&lt;/em&gt;, davant el Tribunal Superior de Justícia de Balears&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A Alaior,el 28 de març de 2014&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Batlessa,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Misericordia Sugrañes Barenys.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1185"/>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">10</env:ordre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
