<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8289/535365/aprovacio-definitiva-mod-of-10-taxa-per-claveguera/xml">
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8289"/>
    <env:numeroRegistre>4181</env:numeroRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">90</env:ordre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:idEnviament>535365</env:idEnviament>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:dataPublicacio>2014-03-22</env:dataPublicacio>
    <env:dataRegistre>2014-03-10</env:dataRegistre>
    <dc:date>2014-03-22</dc:date>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">12214</env:numPaginaInicial>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8289/535365/aprovacio-definitiva-mod-of-10-taxa-per-claveguera/"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">12217</env:numPaginaFinal>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva mod OF 10 taxa per clavegueram]]</env:sumariEnviament>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1249"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Antoni Servera Servera, batle president de l’Ajuntament de Son Servera (Illes Balears).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Atès l’edicte publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) núm. 13, de 25 de gener de 2014, en relació a l’acord adoptat pel Ple de l’Ajuntament de Son Servera, en sessió ordinària de dia 16 de gener de 2014, el qual aprovà inicialment la modificació de l’&amp;nbsp; Ordenança fiscal núm. 10 reguladora de la taxa per clavegueram del Terme Municipal de Son Servera (Illes Balears).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Atès que el proppassat dia 3 de març de 2014, s’exhaurí el termini per a la presentació de reclamacions, sense que se n’hagi presentat cap, de reclamació, s’eleva a definitiu l’acord ressenyat objecte del present edicte, el qual resta íntegrament de la forma següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA N. 10&amp;nbsp; TAXA PER CLAVEGUERAM&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució, per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 del RDL 2/2004, de 5 de març, regulador de les hisendes locals, aquest Ajuntament segueix percebent la ‘Taxa per Clavegueram’, que s’ha de regir per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual acompleixen el que disposa l’article 57 del citat RDL.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fet imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la Taxa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) L’activitat municipal, tècnica i administrativa tendent a verificar si es donen les condicions necessàries per autoritzar l’escomesa a la xarxa de clavegueram municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) La presentació dels serveis d’evacuació d’excrements, aigües pluvials, negres i residuals, mitjançant la xarxa de clavegueram municipal i el tractament per depurar-les.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. No estan subjectes a la Taxa les finques derruïdes, declarades ruïnoses o que tenguin la condició de solar o terreny.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Subjecte passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Són subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 33 de la Llei general tributària, i que siguin:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Quan es tracti de la concessió de llicència d’escomesa a la xarxa, el propietari, usufructuari o titular del domini útil de la finca.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) En el cas de prestació de serveis del número 1.b) de l’article anterior, els ocupants o usuaris de les finques del terme beneficiàries dels citats, qualsevol que en sigui el títol: propietaris, usufructuaris, habitacionistes o arrendataris, inclòs en precari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Han de respondre solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a les quals es refereix l’article 42 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. En són responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsit i amb l’abast que assenyala l’article 43 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 5&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Quota tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;1&lt;/strong&gt;. La quota tributària corresponent a la concessió de la llicència o autorització d’escomesa a la xarxa de clavegueram s’exigeix per una sola vegada i consisteix en la quantitat de:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Epígraf únic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per cada escomesa i empalmament a la xarxa de servei municipal d’aigua o a la de clavegueram sanitari, la tarifa és la següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 281px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Hotels i similars&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 295px"&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1,00 € per plaça&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 281px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Edificis apartaments o habitatges&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 295px"&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;20,00 € per cada apartament o habitatge&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 281px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Habitatge unifamiliar&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 295px"&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;25,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 281px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Comerços i indústries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 295px"&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;25,00 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 281px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Noves urbanitzacions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 295px"&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;0,60 € per metre cúbic edificable&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per cada escomesa a la xarxa del servei municipal d’aigua potable,la tarifa és de 50,00 € per escomesa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;2&lt;/strong&gt;. Les quotes tributàries a exigir per la prestació dels serveis de clavegueram i depuració són les següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Bases de gravamen i tarifes&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: left"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Quadre de tarifes&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Son Servera&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;A. Sistema general de prestació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="702"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 526px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.1. Hotels, hostals, pensions, fondes i hotels apartaments en què faciliten al públic tant el servei d’allotjament com el de menjades, amb subjecció o no a règim de pensió completa, per plaça a l’any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;29,56 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 526px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.2. Hotels residències, hostals residència i residències apartaments, motels i ciutats de vacacions en què no es presti el servei de menjador, per plaça a l’any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 50px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;19,55 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.3. Sense activitat&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les activitats i serveis complementaris distints als d’allotjament i menjades que es prestin en el recinte dels establiments hotelers han de ser objecte de liquidació independent i separada, de conformitat amb l’epígraf i tarifa pertinent de la present Ordenança&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="704"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4. Restaurants, cellers, barbacoes i cases de menjars, de menys de 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;139,65 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4.1. Restaurants, cellers, barbacoes i cases de menjars, d’entre 101 m2 a 200 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;139,65 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4.2. Restaurants, cellers, barbacoes i cases de menjars, de més de 200 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;162,92 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4.4. Cafeteries i pizzeries i altres establiments en què se serveixin menjars&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;116,37 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4.5. Bars, cafès, cellers i pubs similars en què no se serveixin menjars, gelateries, xips hamburgueses, sales de ball o de joc&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;116,37 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.5. Locals comercials i industrials en general i, en particular, forns, confiteries, ultramarins, comestibles, carnisseries, llibreries, premsa, articles de pell, sabateries, drogueries, papereries, tendes de bijuteria, gasolineres, farmàcies, fontaneries, pintures, oficines, venda de ceràmica i porcellana, joieries, ferreteries, ferreries, rellotgeries, garatges i reparació de vehicles, tallers mecànics, magatzems, venda de material elèctric i electrodomèstics, material fotogràfic, estancs, venda de souvenirs, artesania i objectes de regal, jugueteries, agències de viatges, lloguer de vehicles, perruqueries, guarderies infantils, centres d’assistència sanitària, oficines bancàries i d’estalvi, jocs recreatius, clubs i societats recreatives.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;116,37 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.6. Centres d’ensenyament&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;59,12 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.7. Cines, teatres i espectacles en locals tancats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;139,65 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.8. Rentacotxes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;279,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.9. Habitatges particulars en general, i en particular xalets, apartaments i estudis, a l’any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;59,12 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.10 Apartaments turístics, a l’any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;59,12 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.11. Supermercats o autoserveis, a l’any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;130,34 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.12. Discoteques i sales de festa, a l’any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;139,65 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.13. Locals sense activitat&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;32,58 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.14. Bugaderies de fins 150 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;543,08 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 639px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.15. Bugaderies de mes de 150 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 61px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.396,48 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Quadre de tarifes &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Cala Millor, Cala Bona, Costa dels Pins i urbanitzacions &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;A. Sistema general de prestació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="706"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 659px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.1. Hotels, hostals, pensions, fondes i hotels apartaments en què faciliten al públic tant el servei d’allotjament com el de menjades, amb subjecció o no a règim de pensió completa, per plaça a l’any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 43px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;35,47 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 659px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.2. Hotels residències, hostals residència i residències apartaments, motels i ciutats de vacacions en què no es presti el servei de menjador, per plaça a l’any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 43px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;23,46 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p style="margin-left: 30pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.3. Sense activitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 30pt"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les activitats i serveis complementaris distints als d’allotjament i menjades que es prestin en el recinte dels establiments hotelers han de ser objecte de liquidació independent i separada, de conformitat amb l’epígraf i tarifa pertinent de la present Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="695"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4. Restaurants, cellers, barbacoes i cases de menjars, de menys de 100 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;279,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4.1. Restaurants, cellers, barbacoes i cases de menjars, d’entre 101 m2 a 200 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;279,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4.2. Restaurants, cellers, barbacoes i cases de menjars, de més de 200 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;279,30 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4.4. Cafeteries i pizzeries i altres establiments en què se serveixin menjars.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;223,44 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.4.5. Bars, cafès, cellers i pubs similars en què no se serveixin menjars, gelateries, xips hamburgueses, sales de ball o de joc.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;223,44 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.5. Locals comercials i industrials en general i, en particular, forns, confiteries, ultramarins, comestibles, carnisseries, llibreries, premsa, articles de pell, sabateries, drogueries, papereries, tendes de bijuteria, gasolineres, farmàcies, fontaneries, pintures, oficines, venda de ceràmica i porcellana, joieries, ferreteries, ferreries, rellotgeries, garatges i reparació de vehicles, tallers mecànics, magatzems, venda de material elèctric i electrodomèstics, material fotogràfic, estancs, venda de souvenirs, artesania i objectes de regal, jugueteries, agències de viatges, lloguer de vehicles, perruqueries, guarderies infantils, centres d’assistència sanitària, oficines bancàries i d’estalvi, jocs recreatius, clubs i societats recreatives.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;167,58 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.6. Centres d’ensenyament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;70,94 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.7. Cines, teatres i espectacles en locals tancats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;195,51 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.8. Rentacotxes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;391,01 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.9. Habitatges particulars en general, i en particular xalets, apartaments i estudis, a l’any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;72,62 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.10 Apartaments turístics, a l’any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;72,62 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.11. Supermercats o autoserveis, a l’any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;206,68 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.12. Discoteques i sales de festa, a l’any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;195,51 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.13. Locals sense activitat&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;39,10 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.14. Bugaderies de fins 150 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;886,66 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 633px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.15. Bugaderies de mes de 150 m2.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 59px"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.675,78 €&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. S’estableix, de conformitat amb l’article 9.1 del R.L.L. 2/2004, regulador de les hisendes locals, una reducció del 5 %, en la quota tributaria, per tots els pagaments efectuats en règim d’autoliquidació en els sis primers mesos de l’any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 6&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No es preveuen concedir exempcions ni bonificacions en l’exacció de la Taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 7&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Acreditació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Les quotes tributàries a exigir per la prestació dels serveis de clavegueram i depuració són les següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. S’acredita la Taxa i neix l’obligació de contribuir quan s’iniciï l’activitat municipal que constitueix el fet imposable, entenent-se iniciada:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) En la data de presentació de l&amp;apos;oportuna sol•licitud de llicència d’escomesa, si el subjecte passiu la formulés expressament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Des que es produeixi l’efectiva escomesa a la xarxa de clavegueram municipal. L’acreditació per a aquesta modalitat de la taxa es produirà amb independència que s’hagi obtingut o no la llicència d’escomesa, sense perjudici de la iniciació de l’expedient administratiu que pugui instruir-se per a la autorització.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El servei d’evacuació d’excrements, aigües pluvials, negres i residuals i la seva depuració té caràcter obligatori per a totes les finques del municipi que tenguin façana al carrer, places o vies públiques on existeixi clavegueram, sempre que la distància entre la xarxa i la finca no excedeixi de cent metres, i s’haurà d’acreditar la taxa quan els interessats&amp;nbsp; n’efectuïn l’escomesa a la xarxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 8&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Meritació, declaració, liquidació i ingrés&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. La taxa es considera reportada des que s’iniciï la prestació del servei. A aquest efecte, es presumeix que coincideix la iniciació del servei amb la instal·lació de l’escomesa a la xarxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Les quotes reportades tenen caràcter mensual i es recaptaran anualment conjuntament amb les quotes exigibles per a la taxa de recollida de residus sòlids urbans.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Els subjectes passius substituts del contribuent han de formular les declaracions d’alta i baixa en el cens de subjectes passius de la taxa en el termini que intervé entre la data en què es produeix la variació de la titularitat de la finca i el darrer dia del mes natural següent. Aquestes darreres declaracions faran efecte a partir de la primera liquidació que es practiqui una vegada finalitzat el termini de presentació de les citades declaracions d’alta i baixa. La inclusió inicial en el cens s’ha de fer d’ofici una vegada concedida la llicència d’escomesa a la xarxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. En el supòsit de llicència d’escomesa, el contribuent ha de formular l&amp;apos;oportuna sol·licitud i els serveis tributaris d&amp;apos;aquest Ajuntament, una vegada concedida, n’hauran de fer la liquidació corresponent, que s’ha de notificar per a l’ingrés directe en la forma i terminis que assenyala el Reglament general de recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta Ordenança fiscal, la redacció de la qual ha estat aprovada inicialment pel Ple de la corporació en sessió celebrada el 16 de gener de 2014, entrarà en vigor el primer dia del mes següent després de la seva publicació definitiva en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB n. xx de x de xx). El seu període de vigència es mantindrà mentre no es modifiqui o derogui expressament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Son Servera, 10 de març de 2014&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Antoni Servera Servera&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
