<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8275/533023/011-14-departament-tributari-notificacions-negocia/xml">
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/479"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">7127</env:numPaginaFinal>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/133"/>
    <env:idEnviament>533023</env:idEnviament>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8275"/>
    <dc:date>2014-02-20</dc:date>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[011/14 Departament Tributari. Notificacions negociat d'ICO i Reserva d'estacionament]]</env:sumariEnviament>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8275/533023/011-14-departament-tributari-notificacions-negocia/"/>
    <env:dataRegistre>2014-02-06</env:dataRegistre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:dataPublicacio>2014-02-20</env:dataPublicacio>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Un cop iniciat el lliurament de notificacions, conformement a l’article 59 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú, i atès que no ha pogut tenir efecte, es publica la relació dels interessats, d’acord amb l’apartat 4 del mateix article d’aquest cos legal. Així mateix, es fa saber que a partir de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el BOIB contra aquestes resolucions que posen fi a la via administrativa es podrà interposar en el seu cas, els recursos que s’esmenten al final de les resolucions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tribut: Taxa per Entrada de Vehicles i Reserva d’Espai&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 7 de novembre de 2013, núm. d’inscripció 19103, es disposà la següent RESOLUCIO:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;“DESESTIMAR &lt;/strong&gt;la sol.licitud formulada pel Sr. Jerónimo Cantarellas Ferrer, relativa a la devolució de la suma satisfeta mitjançant els rebuts 1571/08, quota en voluntària 273,75€, i 1555/09, quota en voluntària 321,12€, així com a l’anul.lació dels rebuts 1560/10, quota en voluntària 321,12€, 1559/11, quota en voluntària 321,12€, 1608/12, quota en voluntària 330,78€, i 1594/13, quota 340,75€, emesos pel concepte de Taxa per l’Entrada de Vehicles i Reserva d’espai, situació: Ad. Joan Miró, 134, expedient 70453, tota vegada que el titular, fins a la data, de la llicència del gual en qüestió és el Sr. JERONIMO CANTARELLAS FERRER, sense que consti que s’hagi sol.licitat el traspàs de la mateixa, per tant, si amb posterioritat a l’obtenció d’aquesta llicència hi ha hagut una transmissió de l’immoble, haurien de comunicar el canvi de titularitat de la llicència al Servei de Tramitació de Llicències d’Activitats del Departament d’Activitats i Seguretat dels Establiments d’aquest Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La placa de gual va ser concedida al Sr. Jerónimo Cantarellas Ferrer mitjançant Decret de Batlia núm. 335 de 16/01/2007 (CO 2006/215), per la qual cosa haurà de formalitzar i lliurar a aquest Ajuntament els impresos de traspàs que li seran facilitats a qualsevol de les nostres Oficines d’Atenció al Ciutadà, situadaes a Plaça Santa Eulàlia 9,&amp;nbsp; Ad. Sant Ferran, 42 (Edifici de la Policia Local); C/ Emperadriu Eugènia, 6 (S’Escorxador); Av. Gabriel Alomar, 18 (Ed. Avingudes); Av. Amèrica, 11 (S’Arenal); y Av. Cid, ang. C/ Cabot i Soldat Moll (Son Ferriol),&amp;nbsp; C/ Margaluz, 30 (Sant Agustí), y C/ Pere Llobera, 9 (OAC Pere Garau). O bé pot descarregar l’esmentat imprès mitjançant la pàgina web de l’Ajuntament de Palma (www.palmademallorca.es).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Igualment l’informem que l’impagament de la taxa dona lloc a l’anul.lació de la llicència que autoritza l’aprofitament i, en la seva conseqüència, a la retirada de la placa indicadora del Decret d’autorizació (art. 9.4 de l’Ordenança fiscal de l’Ajuntament de Palma, que regula la Taxa per a l’entrada de vehicles a través de les voravies i les reserves de la via pública per a aparcament exclusiu, prohibició d’estacionament i càrrega o descàrrega de mercaderies de qualsevol classe).”&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra la resolució que es notifica es pot interposar, potestativament, recurs de reposició davant l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, en el termini d’un mes comptat des de l’endemà de la data de recepció de la notificació, o reclamació econòmica-administrativa davant del Consell Tributari de l’Ajuntament de Palma, en idèntic termini i mitjançant escrit dirigit a l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, la qual és prèvia al recurs contenciós administratiu. L’escrit es pot presentar en el Registre General d’aquesta Corporació situat a la Oficina d’Atenció a la Ciutadania-Cort, plaça Sta. Eulàlia, 9, o bé a qualsevol dels altres registres ubicats a les següentes Oficines d’Atenció a la Ciutadania: Ad Sant Ferran, 42 (Edifici de la Policia Local); C/ Emperadriu Eugènia, 6 (S’Escorxador); Av. Gabriel Alomar, 18 (Ed. Avingudes); Av. Amèrica nº 11 (S’Arenal); Av. Cid, ang. C/ Cabot i Soldado Moll (Son Ferriol); C/ Margaluz, 30 (Sant Agustí); i C/ Pere Llobera, 9 (Pere Garau). Tot això sense perjudici de qualsevol altre que considereu procedent. La mera interposició del recurs no interromprà, en el seu cas, l’acció administrativa per a l’ingrés de l’import liquidat (Art. 14. 2. i) del Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per R.D.L. 2/2004, de 5 de març). &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 7 de novembre de 2013, núm. de inscripció, 19125 es disposà la següent RESOLUCIÓ:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Anul.lar la llicència concedida als contribuents que a continuació se relacionen, per manca de pagament de la Taxa per a l’Entrada de Vehicles a través de les voravies i Reserva d’Espai de la via pública, exercicis 2008 a 2012, en aplicació de l’article 9.4 de l’Ordenança reguladora de l’esmentada taxa que disposa: “El no pagament de la taxa regulada per aquesta Ordenança donarà lloc a l’anul.lació de la llicència que autoritza&amp;nbsp; l’aprofitament i, en conseqüència, a la retirada de la placa indicadora del Decret d’autorització”.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Donar compte al Servei de Tramitació de Llicències d’Activitats als efectes que se deixin sense efecte les llicències concedides als contribuents relacionats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Donar compte al Departament de Mobilitat per a procedir a la retirada de les plaques que continuen col.locades a les façanes dels immobles relacionats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Donar trasllat a la Recaptació de l’ATIB per al seu coneixement.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Contribuents afectats: &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contribuent: RYGOL ANDREAS WERNER&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Situació: C/ Corderia, 18&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;C.G.U.: 09/06/2004&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient Llicències Activitats: CO 2003/691&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient tributari: 66727&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contribuent: ALOMAR CREAMADES FRANCISCO&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Situació: Pça Sant Francesc, 5&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Decret de Batlia: 389/71&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient Llicències Activitats: CO 1971/10389&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient tributari: 5900&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contribuent: ROIG FABRA FRANCO&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Situació: C/ Caro, 53 (1r Ptal Drta)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;C.G.U.: 10/02/93&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient Llicències Activitats: CO 1992/6181&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient Tributari: 63094 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Por Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 7 de novembre de 2013, núm. d’inscripció, 19125 es disposà la següent RESOLUCIÓ:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Anul.lar la llicència concedida als contribuents que a continuació se relacionen, per manca de pagament de la Taxa per a l’Entrada de Vehicles a través de les voravies i Reserva d’Espai de la via pública, exercicis 2006 a 2012, en aplicació de l’article 9.4 de l’Ordenança reguladora de l’esmentada taxa que disposa: “El no pagament de la taxa regulada per aquesta Ordenança donarà lloc a l’anul.lació de la llicència que autoritza&amp;nbsp; l’aprofitament i, en conseqüència, a la retirada de la placa indicadora del Decret d’autorització”.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Donar compte al Servei de Tramitació de Llicències d’Activitats als efectes que se deixin sense efecte les llicències concedides als contribuents relacionats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Donar compte al Departament de Mobilitat per a procedir a la retirada de les plaques que continuen col.locades a les façanes dels immobles relacionats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Donar trasllat a la Recaptació de l’ATIB per al seu coneixement.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Contribuente afectat: &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contribuent: SECO RODRIGUEZ JUAN CARLOS.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Situació: C/ Antoni Ribas, 49 (3r. Ptal. Esq.)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;C.G.U.: 04/02/2004&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient Llicències Activitats: CO 2003/744&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient tributario: 66619&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra la resolució que es notifica es pot interposar, potestativament, recurs de reposició davant l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, en el termini d’un mes comptat des de l’endemà de la data de recepció de la notificació, o reclamació econòmica-administrativa davant del Consell Tributari de l’Ajuntament de Palma, en idèntic termini i mitjançant escrit dirigit a l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, la qual és prèvia al recurs contenciós administratiu. L’escrit es pot presentar en el Registre General d’aquesta Corporació situat a la Oficina d’Atenció a la Ciutadania-Cort, plaça Sta. Eulàlia, 9, o bé a qualsevol dels altres registres ubicats a les següentes Oficines d’Atenció a la Ciutadania: Ad Sant Ferran, 42 (Edifici de la Policia Local); C/ Emperadriu Eugènia, 6 (S’Escorxador); Av. Gabriel Alomar, 18 (Ed. Avingudes); Av. Amèrica nº 11 (S’Arenal); Av. Cid, ang. C/ Cabot i Soldado Moll (Son Ferriol); C/ Margaluz, 30 (Sant Agustí); i C/ Pere Llobera, 9 (Pere Garau). Tot això sense perjudici de qualsevol altre que considereu procedent. La mera interposició del recurs no interromprà, en el seu cas, l’acció administrativa per a l’ingrés de l’import liquidat (Art. 14. 2. i) del Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per R.D.L. 2/2004, de 5 de març). &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tribut: Impost sobre Construccions i&amp;nbsp; Obres &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En relació a la instància de data 04.10.13 presentada pel SR. GABRIEL SERRA VERD, relativa a la sol.licitud de la bonificació del 95% a la quota de l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres (ICIO), per obra derivada d’ITE a realitzar al Polígon 42, parcel.la, 16, Sa Casa Blanca, expt. CS 2013/2589, posam en el seu coneixement que l’esmentada sol.licitud ha tengut entrada a aquest Negociat per a la seva tramitació. A tal efecte, s’ha sol.licitat informe al Negociat d’ITE en el sentit de si les obres objecte de la sol.licitud deriven en tot o en part de la Inspecció Tècnica&amp;nbsp; d’Edificis. L’esmentat informe s’emetrà una vegada que hagi comunicat el final de l’obra a l’expressat Negociat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D’acord amb el que disposa l’art. 6.1 de l’Ordenança Fiscal reguladora de l’ICIO, haurà d’abonar el mateix, mitjançant autoliquidació, dins dels tres mesos de l’adopció de l’acord de concessió o atorgament de la llicència d’obres o urbanística, procedint aquest Ajuntament a la devolució que correspongui una vegada emès pel Negociat d’ITE&amp;nbsp; l’informe favorable a la mateixa. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En relació a la seva sol.licitud (SR. JUSTIN NEWCOMB. EN REP. DE LA C.P. C/ QUARTERA, 5), de data 20.09.11 de bonificació del 95% a la quota de l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres, respecte de l’obra a realitzar al C/ Quartereta, 5,&amp;nbsp; per tractar-se d’obra derivada d’ITE, i als efectes de procedir a&amp;nbsp; la devolució del 95% de la suma satisfeta mitjançant la liquidació 1514/11, quota 3.404,82€, girada pels esmentats Impost i obra, li comunicam que en el termini de quinze dies hàbils, comptats des del dia següent al de recepció d’aquest escrit, en base al que preceptua l’art. 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions Públiques, modificat per la Llei 4/1999, haurà de presentar la següent documentació:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;-Imprès de transferència bancària degudament cumplimentat amb les dades del titular de la liquidació (Comunitat de Propietaris PC Quartereta, 5) i diligenciat per la entitat bancària. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La documentació pot presentar-la en el Registre General d’aquesta Corporació situat a l’Oficina d’atenció a la Ciutadania -Cort, Pça. Santa Eulàlia nº 9, o bé a qaulsevol dels altres registres situats a les següents Oficines d’Atenció a la Ciutadania: Ad. Sant Ferran, 42 (Edifici Policia Local); C/ Emperadriu Eugènia, nº 6 (S’Escorxador); Av. Gabriel Alomar nº 18 (Ed. Avingudes); Av. Amèrica nº 11 (S’Arenal); &amp;nbsp;Av. Cid, ang. C/ Cabot y Soldado Moll (Son Ferriol);&amp;nbsp; C/ Margaluz, 30 (Sant Agustí),&amp;nbsp; y C/ Pere Llobera, 9 (Pere Garau) o a les dependències a què es refereix l’art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions Públiques. Cas de no presentar-se en el termini assenyalat, podrà ser declarat, prèvia resolució,&amp;nbsp; desistit de la seva&amp;nbsp; sol.licitud.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 10 d’octubre de 2013, núm. de inscripció, 17547, es disposà la següent resolució: donar de baixa la liquidació núm. I&amp;nbsp; ICO 2013 144 per duplicitat. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra la resolució que es notifica es pot interposar, potestativament, recurs de reposició davant l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, en el termini d’un mes comptat des de l’endemà de la data de recepció de la notificació, o reclamació econòmica-administrativa davant del Consell Tributari de l’Ajuntament de Palma, en idèntic termini i mitjançant escrit dirigit a l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, la qual és prèvia al recurs contenciós administratiu. L’escrit es pot presentar en el Registre General d’aquesta Corporació situat a la Oficina d’Atenció a la Ciutadania-Cort, plaça Sta. Eulàlia, 9, o bé a qualsevol dels altres registres ubicats a les següentes Oficines d’Atenció a la Ciutadania: Ad Sant Ferran, 42 (Edifici de la Policia Local); C/ Emperadriu Eugènia, 6 (S’Escorxador); Av. Gabriel Alomar, 18 (Ed. Avingudes); Av. Amèrica nº 11 (S’Arenal); Av. Cid, ang. C/ Cabot i Soldado Moll (Son Ferriol); C/ Margaluz, 30 (Sant Agustí); i C/ Pere Llobera, 9 (Pere Garau). Tot això sense perjudici de qualsevol altre que considereu procedent. La mera interposició del recurs no interromprà, en el seu cas, l’acció administrativa per a l’ingrés de l’import liquidat (Art. 14. 2. i) del Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per R.D.L. 2/2004, de 5 de març). &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 11 d’octubre&amp;nbsp; de 2013, núm. de inscripció, 17571, es disposà la següent RESOLUCIO:&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aplicar la bonificació del 95% a la quota de l’mpost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres preceptuada a l’art. 4.7 de l’Ordenança Fiscal corresponent, per obres derivades de la Inspecció tècnica d’edificis, als expedients que a continuació se relacionen, tota vegada que, efectuada consulta informàtica dels expedients ITE que se diran, les obres emparades per les llicències esmentades són derivades de la Inspecció tècnica d’edificis en la seva totalitat, emetent-se per tot això liquidació aplicant la bonificació del 95% en la quota íntegra de la mateixa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient d’Obres: CS 2013/1232&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Situació: C/ Navas de Tolosa, 6&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Titular: JAUME ROIG MULET, representat per Gabriel Perez Moreno. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ITE: 2013 01470000&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient d’Obres: CS 2013/0045&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Situació: CI Reis, 119&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Titular: MIQUEL GARAU TUGORES&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ITE: 2012 14020000&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 10 de setembre de 2013, núm. de inscripció 15463, es disposà la següent RESOLUCIO:&amp;nbsp; Aplicar la bonificació del 95% a la quota de l’mpost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres preceptuada a l’art. 4.7 de l’Ordenança Fiscal corresponent, per obres derivades de la Inspecció tècnica d’edificis, als expedients que a continuació se relacionen, tota vegada que, efectuada consulta informàtica dels expedients ITE que se diran, les obres emparades per les llicències esmentades són derivades de la Inspecció tècnica d’edificis en la seva totalitat, emetent-se per tot això liquidació aplicant la bonificació del 95% en la quota íntegra de la mateixa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Expedient: CS 2013/472&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Situació: C/ Jeroni Pou, 36&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Titular: COMUNITAT DE PROPIETARIS 0389 0036, representada pel Sr. Antonio Mora Recarte&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ITE 2012 12720000&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 7 de novembre de 2013, núm. de inscripció 19102, es disposà la següent RESOLUCIO:&amp;nbsp; Desestimar la sol.licitud formulada pel Sr. Manuel Garrido Hinarejos en nom de la COMUNITAT DE PROPIETARIS 0117 0146, de devolució de la suma satisfeta mitjançant la liquidació I 31202 2013 233, quota 163,13€, emesa per la Taxa per Serveis Urbanístics respecte de l’ordre d’execució recaiguda a l’Exp. DP 2013/56, obra a realitzar al C/ George Orwell, 11, per duplicitat amb l’autoliquidació 136054/13 satisfeta per la Taxa de Llicències Urbanístiques, tota vegada que segons informe del Departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis d’aquest Ajuntament emès en data 12/09/2013: “la llicència CSS 2013/1804 amb un pressupost de 2.366,65€ no inclou les obres ordenades a l’ordre de execució i per tant no s’ha duplicat”. Per tot això, ha de considerar-se correcta la liquidació impugnada. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Pe Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 12 de juliol de 2013, núm. de inscripció 12623, es disposà la següent RESOLUCIO:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. ANUL.LAR la liquidació núm. 1149/2013, (titular: CLEAN AUTONETETJA MALLORCA S.L., representada pel Sr. JAVIER COLL FERNANDEZ), quota 6.274’61€, emesa per l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres, per obres a efectuar al C/ Gremi Cirurgians, 11, a l’empara de l’expedient CN 2012/3115, a l’existir renúncia a la llicència en qüestió i no haver-se realitzat l’obra, d’acord amb l’informe emès en data 10/05/2013 pel Servei de Tramitació de Llicències d’Obres d’aquest Ajuntament, disposant l’art. 6.5 de l’Ordenança fiscal reguladora de l’esmentat Impost que la denegació, caducitat o desistiment de l’oportuna llicència d’obres o urbanística donarà dret a la devolució de les quotes ingressades, sempre que no se hagin realitzat les corresponents obres o instal.lacions. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. DESESTIMAR la sol.licitud relativa a la devolució de la suma satisfeta mitjançant&amp;nbsp; l’autoliquidació 2012-251247, quota 3.968,69€, pel concepte de la Taxa per Llicències Urbanístiques per obres a realitzar a l’inmoble situat al C/ Gremi Cirurgians, 11, Exp. CN 2012/3115, tota vegada que la llicència d’obra en qüestió va ser concedida mitjançant C.G.U. de data 12/02/2013, per la qual cosa es dóna el fet imposable que determina l’art. 2 de l’Ordenança Fiscal reguladora de l’esmentada Taxa, no procedint per tant la devolució sol.licitada ja que no és dóna el supòsit que estableix &amp;nbsp;l’art. 8.5 de la referida Ordenança, segons el qual “quan per causes no imputables al subjecte passiu, la activitat administrativa o el servei públic no es presti, procedirà la devolució de l’import corresponent”. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Por Decret de l’Il.lm Sr. Tinent de Batle de l’Àrea d’Hisenda amb data 10 d’octubre de 2013, núm. d’inscripció 17549, es disposà la següent RESOLUCIO: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;DESESTIMAR&lt;/strong&gt; la sol.licitud formulada pel Sr. Antonio Llompart Gelabert, en nom de DISTRIBUCIONES MOB S.A. (A07204134), en data 5 d’agost de 2013, núm. RGE 65.010, de devolució de l’import abonat en concepte de l’Impost de Construccions, Instal.lacions i Obres amb l’autoliquidació: 21394/2007, i en concepte de Taxa per Llicències Urbanístiques amb les autoliquidacions: 184182/2005, 195951/2006, 215570/2007 i 230589/2007, expedient CN 2005/3848, obra&amp;nbsp; a realitzar a l’immoble situat al C/ Gremi de Sucrers i Candelers, 6, d’acord als següents fonaments jurídics:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En relació a l’ICO:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- Prescripció del dret a la devolució, d’acord amb el que disposen els articles&amp;nbsp; 66 c), 67.1, 3r. paràgraf i 68.3 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, que fitxa en quatre anys el termini de prescripció per a sol.licitar les devolucions derivades de la normativa de cada tribut, el còmput de l’esmentat termini i la seva interrupció. En el present cas, el pagament de l’autoliquidaciò 21394/2007 es va efectuar el 23 d’abril de 2007 i la sol.licitud de devolució es va presentar el 5 d’agost de 2013, es a dir, quan ja havia prescrit aquest dret. Des de l’abonament de l’autoliquidació, 23 d’abril de 2007 fins a la finalització del termini de prescripció previst a la normativa tributària, en aquest cas, 23 d’abril de 2011, el reclamant ha tingut temps més que suficient per a decidir si feia o no l’obra i sol.licitar la devolució. Ha de recordar-se que la prescripció es una institució l’objecte de la qual és limitar el temps de les accions o drets, de tal forma que, si no se exerciten, perden eficàcia i desapareix definitivament la possibilitat de fer-los valer; el seu fonament es la seguretat jurídica, incompatible amb l’existència de drets o accions de vigència indefinida o subjecte a la voluntat o arbitri unilateral d’una de las parts.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2.- L’autoliquidació és provisional i a compte de la liquidació definitiva de l’Impost sobre Construccions, Instal.lacions i Obres, que es fa una vegada finalitzada l’obra, segons disposa l’article 103 del Text Refós de la Llei d’Hisendes Locals. L’article 23.1, 2º paràgraf de la Llei General Tributària determina que l’obligació tributària de realitzar pagaments a compte te caràcter autònom respecte de l’obligació tributària principal. Per la qual cosa s’ha de entendre que la prescripció dels drets referits a l’obligació tributària a compte no condicionen els drets referits a l’obligació principal. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En relació a la Taxa per Llicències Urbanístiques:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;No escau la devolució de la suma satisfeta per aquesta Taxa, tota vegada que, a més de lo fonamentat a l’apartat anterior sobre la prescripció, la llicència d’obra en qüestió fou concedida mitjançant C.G.U. de dates 5/04/2006 i 24/01/2007 (ampliació), per la qual cosa s’ha produït el fet imposable que determina l’art. 2 de la Ordenança Fiscal reguladora de l’esmentada Taxa, no procedint per tant la devolució sol.licitada ja que no es produeix el supòsit que regula l’art. 8.5 de l’esmentada Ordenança, segons el qual “quan per causes no imputables al subjecte passiu, l’activitat administrativa o el servei públic no es presti, precedirà la devolució de l’import corresponent”.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra la resolució que es notifica es pot interposar, potestativament, recurs de reposició davant l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, en el termini d’un mes comptat des de l’endemà de la data de recepció de la notificació, o reclamació econòmica-administrativa davant del Consell Tributari de l’Ajuntament de Palma, en idèntic termini i mitjançant escrit dirigit a l’Il·lm Sr. Tinent de Batlia d’Hisenda, la qual és prèvia al recurs contenciós administratiu. L’escrit es pot presentar en el Registre General d’aquesta Corporació situat a la Oficina d’Atenció a la Ciutadania-Cort, plaça Sta. Eulàlia, 9, o bé a qualsevol dels altres registres ubicats a les següentes Oficines d’Atenció a la Ciutadania: Ad Sant Ferran, 42 (Edifici de la Policia Local); C/ Emperadriu Eugènia, 6 (S’Escorxador); Av. Gabriel Alomar, 18 (Ed. Avingudes); Av. Amèrica nº 11 (S’Arenal); Av. Cid, ang. C/ Cabot i Soldado Moll (Son Ferriol); C/ Margaluz, 30 (Sant Agustí); i C/ Pere Llobera, 9 (Pere Garau). Tot això sense perjudici de qualsevol altre que considereu procedent. La mera interposició del recurs no interromprà, en el seu cas, l’acció administrativa per a l’ingrés de l’import liquidat (Art. 14. 2. i) del Text Refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per R.D.L. 2/2004, de 5 de març). &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tribut: IBI Rústica &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En relació a la seva sol.licitud de data 11/10/2013, presentada per la Sra. Maria Jose Almodovar Ruiz en nom de la COMUNITAT DE PROPIETARIS URB. SON REUS III, de canvi de titularitat del rebut d’IBI Rústica, que fins a la data se emetia a nom de la Comunitat de Propietaris 7151 0000, l’informam que a efectes que el rebut dels propers exercicis vagin al titular correcte, han d’acudir, en cas de no haver-ho fet ja, al Centre de Gestió Cadastral i Cooperació Tributària situat al C/ Gaspar Sabater, 3, de Palma.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Palma de Mallorca a 4 de febrer&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Cap de Departament, por delegació&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; (Decret de Batlia 22906, BOIB nº 187 de 15-12-2011)&lt;br /&gt; Xavier Calafat Rotger&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1227"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">7123</env:numPaginaInicial>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">1890</env:ordre>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numeroRegistre>1998</env:numeroRegistre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
