<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8274/533476/anunci-exposicio-i-cobranca-padro-impost-de-vehicl/xml">
    <env:numeroRegistre>2402</env:numeroRegistre>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/8274"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/8274/533476/anunci-exposicio-i-cobranca-padro-impost-de-vehicl/"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/128"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">6210</env:numPaginaInicial>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">850</env:ordre>
    <env:dataPublicacio>2014-02-18</env:dataPublicacio>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataRegistre>2014-02-13</env:dataRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Anunci exposició i cobrança Padró Impost de vehicles de tracció mecànica 2014]]</env:sumariEnviament>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/479"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:idEnviament>533476</env:idEnviament>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1222"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">6210</env:numPaginaFinal>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aprovat el padró del present exercici 2014, què a continuació es relaciona:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Impost sobre vehicles de tracció mecànica&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A efectes tant de la seva notificació col·lectiva, en els termes que es dedueixen de l’article 102.3 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, com de la seva exposició al públic en el tauler municipal d’edictes de l’Ajuntament de Maó pel termini de 15 dies, comptats a partir de l’endemà al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra l’acte d’aprovació del citat padró podrà interposar-se recurs de reposició previ al contenciós administratiu, en el termini d’un mes a comptar des de l’endemà al de la finalització del període d’exposició pública, d’acord amb l’article 14 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La mera interposició del recurs no suspendrà l’execució de l’acte impugnat sinó en els casos i circumstàncies previstos en l’article 14.2.i del mateix text legal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Respecte al termini d’ingrés, es comunica que el període de cobrament en voluntària dels rebuts corresponents als padrons abans relacionats, serà de l’1 de març fins al 31 de maig de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L&amp;apos;ingrés es farà efectiu en les entitats de dipòsit amb les quals l&amp;apos;Ajuntament té subscrit conveni de col·laboració: CAIXABANK, S.A., BANCO MARE NOSTRUM, S.A., BANCA MARCH, S.A., BANCO BILBAO VIZCAYA ARGENTARIA, S.A., CAIXA D’ESTALVIS DE POLLENÇA (COLONYA). Igualment el pagament es podrà realitzar a l&amp;apos;Oficina de Recaptació d’aquest Ajuntament, situada al c/. Bonaire, 7, mitjançant targeta bancària en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Una vegada finalitzat el termini d’ingrés, els deutes s’exigiran pel procediment de constrenyiment i s’incrementaran amb el recàrrec, els interessos de demora i si escau les costes que es produeixin, d’acord amb l&amp;apos;establert en els articles 26, 28 i 161 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Maó, a 13 de febrer de 2014&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’Alcaldessa, &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Águeda Reynés Calvache&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:date>2014-02-18</dc:date>
    <dc:language>ca</dc:language>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
