<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10226/556065/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">260</env:ordre>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1244"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;El Ple de l'Ajuntament en sessió ordinària celebrada dia 11 de novembre, entre uns altres, va acordar:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aprovar inicialment l'ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L'IMPOST SOBRE CONSTRUCCIONS, INTAL·LACIONS I OBRES.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;(Ref. Publicació Aprovació inicial-BOIB, núm. 157. de 15-11-2014).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Atès que l'esmentat expedient ha romàs exposat al públic durant el termini de trenta dies hàbils, termini comprès entre el dia 16 de novembre al 23 de desembre de 2014, sense que s'hagi presentat cap reclamació, ni suggeriment, ni al·legació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;El text íntegre de l'ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L'IMPOST SOBRE CONSTRUCCIONS, INSTAL·LACIONS I OBRES, és el següent: &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;02. ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L’IMPOST SOBRE CONSTRUCCIONS, INSTAL·LACIONS I OBRES&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ARTICLE 1. Fonament legal&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Fent ús de les facultats atorgades pels articles 133.2 i 142 de la Constitució espanyola i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i de conformitat amb els articles 50 i 100 al 103 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals, l’Ajuntament de Selva continua exigint l’impost de construccions, instal·lacions i obres, que es regeix per la present ordenança fiscal, pel RDL 2/2004 i per la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ARTICLE 2. Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Constitueix el fet imposable de l’impost la realització, dins del terme municipal, de qualsevol construcció, instal·lació o obra per a la qual s’exigeixi l’obtenció de la llicència d’obra, urbanística o comunicació prèvia corresponent, s’hagi obtingut o no aquesta llicència o s'hagi presentat o no, en el seu cas, la comunicació prèvia, sempre que la seva expedició o tramitació correspongui a aquest municipi.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Les construccions, instal·lacions o obres a què es refereix l’apartat anterior poden consistir en:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Obres de construcció d’edificacions i instal·lacions de tota mena de nova planta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b)Obres de demolició.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c)Obres en edificis, siguin aquelles que modifiquin la seva disposició interior com les que modifiquin el seu aspecte exterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d)Alineacions i rasants.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;e)Obres de fontaneria i de clavegueram.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;f)Obres en cementiris.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;g)Qualsevol altra construcció, instal·lació o obra que requereixi llicència d’obres, urbanística o comunicació prèvia d'acord amb els articles 134 i 135 de la Llei 2/2014, de 25 de març d'Ordenació i ús del sòl (LOUS).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ARTICLE 3&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Són subjectes passius d’aquest impost, a títol de contribuents, les persones físiques o jurídiques i les entitats a què es refereix l’article 36 de la Llei general tributària, propietàries de la construcció, instal·lació o obra, siguin o no propietaris de l’immoble sobre el que es realitza aquella. Tendrà la condició de propietari de la construcció, instal·lació o obra el qui suporti les despeses o el cost que comporti la seva realització.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. En el supòsit de que la construcció, instal·lació o obra no sigui realitzada pel subjecte passiu contribuent, tenen la consideració de subjectes passius substituts els qui sol·licitin les corresponents llicències, presentació de comunicació prèvia o realitzin les construccions, instal·lacions o obres. El substitut podrà exigir del o de la contribuent l’import de la quota tributària satisfeta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 41 i 42 de la Llei general tributària. Seran responsables subsidiaris les persones administradores de les societats i síndiques, interventores o liquidadores de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l’abast que assenyala l’article 43 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ARTICLE 4. Base imposable, quota i meritació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;APARTAT PRIMER:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. La base imposable d’aquest impost és constituïda pel cost real i efectiu de la construcció, la instal·lació o l’obra. En cap cas no formen part de la base imposable els elements següents que poden formar part del pressupost d’execució material de les obres, construccions o instal·lacions:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Impost de valor afegit.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Valor d’adquisició dels terrenys.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Interessos de capital aliens invertits en l’obra.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d) Tributs.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. La quota de l’impost ha de ser el resultat d’aplicar a la base imposable el tipus de gravamen, sense perjudici de la quota mínima establerta en l’apartat següent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. El tipus de gravamen és del 3%. En tot cas, la quota resultant mai no pot ser inferior a 75 euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. L'impost es merita en el moment d'iniciar-se la construcció, instal·lació o obra, tot i que no s'hagi obtingut la llicència corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5. S’estableix un tipus especial de 1% en relació amb els fets imposables que afectin els habitatges de protecció oficial.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;6. En el cas de fets imposables relatius a obres majors la base imposable dels quals no derivi d’un pressupost d’execució de la construcció, instal·lació o obra visat en forma reglamentària, sense perjudici de la presentació per part del contribuent de l’oportuna declaració del cost real i efectiu de la construcció, l’Administració municipal els comprovarà per qualsevol dels mitjans descrits en la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;APARTAT SEGON:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Estaran exemptes del pagament de l’impost la realització de qualsevol construcció, instal·lació o obra de la qual siguin propietaris l’Estat, les comunitats autònomes o les entitats locals que, subjectes a aquest impost, s’hagin de destinar directament a carreteres, ferrocarrils, ports, aeroports, obres hidràuliques, sanejament de poblacions i de les seves aigües residuals, encara que la seva gestió la duguin a terme organismes autònoms, tant si es tracta d’obres de nova inversió com de conservació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. S’estableix una bonificació del 95% de la quota de l’impost a favor de les construccions, instal·lacions i obres d’especial interès o utilitat municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per gaudir d’aquesta bonificació serà indispensable, prèvia sol·licitud de la persona interessada, que el Ple municipal, per vot favorable de la majoria simple dels seus membres, declari expressament que la construcció, instal·lació o obra és d’especial interès o utilitat municipal per concórrer circumstàncies socials, culturals, historico-artístiques o de foment de l’ocupació que així ho justifiquin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’atorgament d’aquesta bonificació requereix la sol·licitud expressa del subjecte passiu, qui haurà d’expressar-la amb l’autoliquidació de l’impost, en la qual haurà d’acreditar l’obtenció de la declaració d’especial interès o utilitat municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3.S’estableix una bonificació del 95%, sobre el pressupost d’execució que afecti les partides de construccions, instal·lacions o obres que incorporin sistemes per a l’aprofitament tèrmic o elèctric de l’energia solar per a l’autoconsum.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta bonificació està condicionada que les instal·lacions de calor incloguin col·lectors que disposin de la corresponent homologació de l’Administració competent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Sobre la resta de partides d’execució no incloses en el paràgraf anterior, s’aplicarà el tipus general vigent, sense cap tipus de reducció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’atorgament d’aquesta bonificació requereix la sol·licitud expressa del subjecte passiu, qui haurà d’expressar-la amb l’autoliquidació de l’impost, en la qual haurà d’acreditar, si s’escau, el cost específic corresponent a l’aprofitament de l’energia solar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta bonificació s’aplicarà a la quota resultant d’aplicar, si s’escau, les bonificacions previstes en els punts anteriors.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. S’estableix una bonificació del 90% sobre el pressupost d’execució que afecti les partides de construccions, instal·lacions o obres destinades a l’accés i habitabilitat de les persones discapacitades. Sobre la resta de partides d’execució no incloses en el paràgraf anterior, s’aplicarà el tipus general vigent, sense cap tipus de reducció. L’atorgament d’aquesta bonificació requereix la sol·licitud expressa del subjecte passiu, qui haurà d’expressar-la amb l’autoliquidació de l’impost, en la qual haurà d’acreditar, si s’escau, el cost específic corresponent a l’afavoriment de l’accés i habitabilitat dels discapacitats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta bonificació s’aplicarà a la quota resultant d’aplicar, si s’escau, la bonificació prevista en els punt anterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ARTICLE 5. Gestió&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.Els subjectes passius tindran l’obligació de presentar davant aquest Ajuntament la declaració-liquidació, segons el model que aquest fixi, el qual conté els elements tributaris imprescindibles per a l’autoliquidació procedent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta declaració-liquidació ha de presentar-se amb la sol·licitud de la llicència oportuna d’obres, urbanística o amb la presentació de la comunicació prèvia, la quota resultant de la declaració liquidació s’ingressarà simultàniament amb la referida sol·licitud de llicència o, en el seu cas, amb la presentació de la comunicació prèvia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.En els casos de sol·licitud de llicència d'obres o urbanística, les autoliquidacions inicials per regla passaran a ser liquidacions provisionals en el moment d’aprovar-se aquesta llicència.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;No obstant això, quan el pressupost que ha ha servit de base per a l’autoliquidació no es correspongui amb el cost real estimat segons informe dels serveis tècnics municipals d’urbanisme, aquest extrem es notificarà al sol·licitant als efectes que formuli l’autoliquidació complementària que pertoqui, en el termini de quinze dies hàbils des de la recepció de la notificació. En cas que no es formuli, per part del sol·licitant, aquesta autoliquidació complementària, l’Administració municipal aprovarà una liquidació complementària per la diferència que pertoqui en relació amb l’autoliquidació presentada inicialment. Aquesta autoliquidació, ha de tenir la consideració de liquidació provisional, i s’ha d’elevar a definitiva.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Per a l'eventual devolució de les quotes satisfetes s'hauran de seguir les següents regles:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a)En el cas d'haver-se sol·licitat una llicència d’obres o urbanística i aquesta sigui denegada, els subjectes passius tenen dret a la devolució de les quotes satisfetes, sempre i quan no s'hagi iniciat l'execució de l’objecte de la referida llicència.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b)En el supòsit que s'hagi presentat una comunicació prèvia i l'Ajuntament, d'acord amb allò que es preveu als apartats 2 i 3 de l'article 141de la LOUS, interrompi el termini per a l'inici de les obres o actuacions o ordeni la suspensió dels actes per als quals es presentà la comunicació, els subjectes passius podran sol·licitar i obtenir la devolució de les quotes satisfetes sempre i quan es donin els següents requisits:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Que no s'hagin iniciat les obres o les actuacions objecte de la comunicació prèvia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Que es presenti per part del subjecte passiu una manifestació de desistiment del procediment de comunicació prèvia i que l'Ajuntament l'hagi acceptat i declari acabat el procediment d'acord amb la previsió de l'article 91 de la Llei 30/92 de 26 de novembre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4.A la vista de les construccions, les instal·lacions o les obres realitzades efectivament i del seu cost real efectiu, l’Ajuntament, mitjançant la comprovació administrativa oportuna, pot modificar, si escau, la base imposable i practicar la liquidació definitiva corresponent cap el subjecte passiu o reintegrar-li, si és el cas, la quantitat que correspongui.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;5.En cas que s’iniciïn obres gravades per l’Impost sense que s’hagi sol·licitat i concedit la llicència preceptiva o presentant la comunicació prèvia, les actuacions que puguin dur-se a terme en matèria d’infraccions urbanístiques seran independents de les previstes en aquesta ordenança sobre gestió i infracció tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ARTICLE 6. Inspecció i recaptació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La inspecció i recaptació de l’impost s’han de realitzar d’acord amb el que preveu la Llei general tributària, les altres lleis de l’Estat reguladores de la matèria i les disposicions dictades per al seu desenvolupament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ARTICLE 7. Infraccions i sancions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot allò relatiu a la classificació de les infraccions tributàries i a la determinació de les sancions que els corresponguin en cada cas, s’ha d’aplicar el règim regulat en la Llei general tributària i en les disposicions que la complementen i la desenvolupen.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança Fiscal, entrarà en vigor a partir del dia 1 de gener de 2015, continuant la seva vigència fins tant sigui derogada o modificada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Selva, 23 de desembre de 2014&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Batle&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Joan Rotger Seguí&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">61048</env:numPaginaFinal>
    <env:dataRegistre>2014-12-24</env:dataRegistre>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/10226"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numeroRegistre>23254</env:numeroRegistre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">61045</env:numPaginaInicial>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'Ordenança Fiscal reguladora de l'impost sobre construccions, instal·lacions i obres]]</env:sumariEnviament>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10226/556065/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:date>2014-12-30</dc:date>
    <env:idEnviament>556065</env:idEnviament>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:dataPublicacio>2014-12-30</env:dataPublicacio>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
