<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10226/556060/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">61024</env:numPaginaInicial>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1230"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Als efectes del que disposa l’article 17.4. del RDL 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, es publica el text íntegre de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de clavegueram aprovada definitivament en sessió plenària de 29 de desembre de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PEL SERVEI DE CLAVEGUERAM.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. Fonament i Naturalesa&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l'article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, i de conformitat amb el que disposen els articles del 15 al 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, que aprova el Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, la taxa pel servei de clavegueram d'aquest Ajuntament es regirà per la present ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen al que preveu l'article 57 de l'esmentada llei, així com a la Llei 25/1998, de 13 de juliol, de modificació del règim legal de taxes estatals i locals, i de reordenació de les prestacions patrimonials de caràcter públic.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 2. Fet Imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) L'activitat municipal, tècnica i administrativa, amb tendència a verificar si es compleixen les condicions necessàries per autoritzar una presa a la xarxa de clavegueram municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) La prestació dels serveis d’evacuació d'excretes, aigües pluvials, negres i residuals mitjançant la xarxa de clavegueram municipal, i el seu tractament per tal de depurar‑la.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. No estaran subjectes a la taxa les finques esbucades, declarades ruïnoses o que tinguin la condició de solar o terreny.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 3. Subjecte Passiu&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Són subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques i les entitats a les quals es refereix l'article 33 de la Llei general tributària que siguin:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) En el cas que es tracti de la concessió de llicència de presa a la xarxa, el propietari, usufructuari o titular del domini útil de la finca.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) En el cas de prestació de serveis del número 1.b) de l'article anterior, els ocupants o usuaris de les finques del terme municipal beneficiàries d'aquests serveis, qualsevol que sigui el seu títol: propietaris, usufructuaris, habitacionistes o arrendataris, fins i tot en precari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. En tot cas, tindrà la consideració de subjecte passiu substitut de l'ocupant o usuari dels habitatges o locals, el propietari d'aquests immobles, que podrà repercutir sobre els respectius beneficiaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 4. Responsables&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu, les persones físiques i jurídiques a les quals es refereixen els articles 38.1 i 39 de la Llei General.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de la societat i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats en general, en els supòsits i amb l'abast que assenyala l'article 40 de la Llei general tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 5. Quota Tributària&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. La quota tributària corresponent a la concessió de la llicència o autorització de presa a la xarxa de clavegueram s'exigirà només una vegada i consistirà en la quantitat fixa de 62,00€.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Quota tributària a exigir; a tal efecte s’aplicaran les següents &lt;strong&gt;TARIFES ANUALS:&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 531px;" width="531"&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 240px; height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Habitatges unifamiliars&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;21,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 240px; height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Tendes i oficines&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;21,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 240px; height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Fàbriques i tallers&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;21,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 240px; height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 240px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Bars&amp;nbsp;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Pollença&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Port i Cala de Sant Vicenç&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 4ª i 3ª categoria&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;43,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;48,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 2ª categoria&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;48,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;58,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 1ª categoria&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;58,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;69,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 240px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Cafeteries &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Pollença&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Port i Cala de Sant Vicenç&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;D’1 i 2 tasses&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;48,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;58,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 3 tasses&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;57,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;59,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 240px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Restaurants&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Pollença&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Port i Cala de Sant Vicenç&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width: 240px; height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;D’1 i 2 forquetes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;48,40&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;50,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 3 forquetes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;56,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;64,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 4 forquetes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p align="right"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;58,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;69,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="3" nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Hotels, pensions, residències i apartaments turístics (per plaça)&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;De 5 i 4 estrelles&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;4,30&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td nowrap="nowrap" style="height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Resta&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width: 145px; height: 21px"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;3,20&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 6. Exempcions i bonificacions&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Gaudiran d'exempció subjectiva total els contribuents que hagin estat declarats pobres per precepte legal o estiguin inscrits en el padró municipal de beneficència com a pobres de solemnitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Gaudiran d'una bonificació subjectiva del 25%:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Els contribuents amb una renda total anual percebuda pel conjunt de persones que conviuen en el mateix domicili que no excedeixi del salari mínim interprofessional calculat anualment.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Els jubilats i pensionistes que visquin sols amb una pensió que no superi el salari mínim interprofessional.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Els jubilats i pensionistes que convisquin amb una persona en la seva mateixa situació laboral i que la suma total de les seves pensions no excedeixi el 125% del salari mínim interprofessional.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;d) Els subjectes passius víctimes de violència de gènere; en aquests casos serà necessari que concorrin els requisits següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; -Trobar-se en situació d’atur amb una durada superior a sis (6) mesos.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; -Reconeixement de la violència mitjançant sentència ferma dictada en els últims cinc (5) anys.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;e) Els subjectes passius de l’article 3 apartat b) que acreditin que a la finca del terme municipal beneficiària dels serveis del número 1.b) de l’article 2 hi hagi empadronat almenys una persona minusvàlida amb un grau de minusvalidesa igual o superior al 33%.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per tal d'obtenir aquesta bonificació, la persona interessada haurà d’aportar el certificat de la minusvalidesa atorgat per l’òrgan competent i certificat d’empadronament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Aquesta bonificació s’aplicarà sempre que es mantinguin aquestes circumstàncies en la data de meritació de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Per tal d'obtenir les bonificacions establertes a l’apartat a) del paràgraf 2, la persona interessada les haurà de sol·licitar justificant el seu dret mitjançant els següents documents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Declaració dels ingressos obtinguts en l'exercici immediat anterior, referits a tots i cadascun dels membres de la família que convisquin en el domicili o habitatge de què es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Certificació de l'habilitat, caixer o pagador de l'empresa o entitat on presti els seus serveis o a través del qual rebi la seva pensió, acreditativa de l'import total de les retribucions meritades en l'exercici immediat anterior, exclosos els que es concretin en el plus o ajuda familiar i beques d'estudi. Aquest requisit es farà extensiu als ingressos que percebin els altres membres de la família que convisquin a l’habitatge.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;c) Qualsevol altre document que sol·liciti la Corporació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Si un cop comprovades les dades abans esmentades se n'adverteix la falsedat, es perdrà automàticament la reducció obtinguda, sens perjudici de les sancions corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 7.‑ Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Es merita la taxa i neix l'obligació de contribuir quan s’inicia l'activitat municipal que constitueix el seu fet imposable, aquesta s'entendrà iniciada:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) En la data de presentació de l'oportuna sol·licitud de la llicència de presa, si el subjecte passiu la formula expressament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) En el moment en què es doni l'efectiva presa a la xarxa de clavegueram municipal, la meritació per aquesta modalitat de la taxa es produirà independentment del fet que s'hagi obtingut o no la llicència de presa i sens perjudici de la iniciació de l'expedient administratiu que es pugui instruir per a la seva autorització.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Els serveis d’evacuació d'excretes, aigües pluvials, negres i residus, i els de la seva depuració, tenen caràcter obligatori per a totes les finques del municipi que tinguin façana a carrers, places o vies públiques a les quals hi hagi clavegueram, sempre que la distància entre la xarxa i la finca no excedeixi els cent metres, i es meritarà la taxa encara que les persones interessades no procedeixin a efectuar la presa a la xarxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 8.‑ Declaració, Liquidació i Ingrés&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Els subjectes passius substituts dels contribuents formularan les declaracions d'alta i baixa en el cens de subjectes passius de la taxa, en el termini que hi ha entre la data en què es produeixi la variació en la titularitat de la finca i el darrer dia del mes natural següent. Aquestes darreres declaracions tindran efecte a partir de la primera liquidació que es practiqui una vegada finalitzat el termini de presentació d'aquestes declaracions d'alta i baixa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La inclusió inicial en el cens es farà d'ofici un cop concedida la llicència de presa a la xarxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Les quotes exigibles per aquesta taxa es liquidaran i recaptaran anualment un cop format el pertinent padró.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. En el supòsit de llicència de presa, el contribuent formularà l'oportuna sol·licitud, i els serveis tributaris d'aquest Ajuntament, un cop aquesta s'hagi concedit, faran la liquidació procedent, que serà notificada per a l'ingrés directe en la forma i terminis que assenyala el Reglament general de recaptació. D’acord amb el que disposa l’article 26 de la Llei 39/1988, de 28 de desembre, s’exigirà el dipòsit previ de l’import total de la taxa com a requisit per iniciar el tràmit de l’expedient.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present ordenança fiscal entrarà en vigor el dia de la seva publicació en el BOIB, i es començarà a aplicar a partir de dia 1 de gener de 2015; romandrà en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:dataPublicacio>2014-12-30</env:dataPublicacio>
    <env:idEnviament>556060</env:idEnviament>
    <env:numeroRegistre>23249</env:numeroRegistre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:date>2014-12-30</dc:date>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de clavegueram]]</env:sumariEnviament>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">61026</env:numPaginaFinal>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/10226"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">180</env:ordre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10226/556060/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:dataRegistre>2014-12-23</env:dataRegistre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
