<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10223/555794/acord-del-consell-general-de-l-agencia-tributaria-/xml">
    <env:idEnviament>555794</env:idEnviament>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/10223"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Acord del Consell General de l’Agència Tributària de les Illes Balears de 22 de desembre de 2014 d’acceptació de la modificació de la delegació per part de l’Ajuntament de Santanyí, de les facultats de recaptació en període voluntari i executiu de tributs i altres ingressos de dret públic no tributaris ]]</env:sumariEnviament>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:date>2014-12-23</dc:date>
    <env:dataPublicacio>2014-12-23</env:dataPublicacio>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/5229"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/472"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numeroRegistre>23000</env:numeroRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">380</env:ordre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10223/555794/acord-del-consell-general-de-l-agencia-tributaria-/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">60029</env:numPaginaFinal>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1017"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Consell General de l’Agència Tributària de les Illes Balears, a proposta del director de l’Agència Tributària de les Illes Balears, en la sessió celebrada el 22 de desembre de 2014, adoptà, entre d’altres, l’Acord següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&amp;nbsp;&lt;strong&gt;“Primer&lt;/strong&gt;. L’Agència Tributària de les Illes Balears, en nom i per compte de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears,&amp;nbsp; accepta la modificació de l’abast de les delegacions a la Comunitat Autònoma en matèria de recaptació en període voluntari i executiu de tributs i altres ingressos de dret públic no tributaris acordada pel ple municipal de l’Ajuntament de Santanyí en data 15 d’octubre de 2014, en els termes i en les condicions que a continuació s’assenyalen:&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Primer.&lt;/strong&gt; Delegar, de conformitat amb el que estableix l’article 106.3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local i l’article 7 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat pel Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, les facultats de recaptació en període voluntari i executiu de tributs i d’altres ingressos de dret públic no tributaris amb el contingut i l’abast següent:&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Contingut de la delegació:&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;1. Tributs en període voluntari i executiu a què es refereix la delegació de competències:&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;a) Tributs de cobrament periòdic per rebut següents: impost sobre béns immobles, impost sobre activitats econòmiques, impost sobre vehicles de tracció mecànica, taxa per les entrades de vehicles a través de les voreres i les reserves de via pública per a aparcament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe, taxa per prestació del servei de recollida i eliminació de fems, taxa per l’ocupació de terrenys d’ús públic amb taules i cadires i mercaderies amb finalitat lucrativa i taxa de clavegueram.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;b) Contribucions especials.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;c) Quotes d’urbanització.&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;2. Tributs i altres ingressos de dret públic en període executiu a què es refereix la delegació de competències: la resta de tributs municipals, com també la totalitat d’ingressos de dret públic amb l’expedició prèvia de la provisió de constrenyiment per part de l’Ajuntament de Santanyí.&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Abast de la delegació:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;a) En la recaptació en període voluntari dels tributs de cobrament periòdic per rebut, ha de fixar el termini d’ingrés en període voluntari dels tributs de cobrament periòdic per rebut —amb el coneixement previ d’aquest per part de l’Ajuntament de Santanyí—, imprimir i repartir els rebuts o avisos de cobrament, la gestió recaptadora en període voluntari i, una vegada transcorregut el termini de pagament en període voluntari, ha d’acordar i expedir les relacions certificades de deutors proveïdes de constrenyiment i la corresponent notificació de la provisió de constrenyiment al subjecte passiu.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;b) En el cas de contribucions especials i quotes d’urbanització, l’Ajuntament ha d’emetre les liquidacions corresponents i les ha de trametre a l’Agència Tributària de les Illes Balears perquè en faci la notificació i recaptació en període voluntari. En el seu cas, correspon a l’Agència Tributària de les Illes Balears dictar les provisions de constrenyiment i efectuar les notificacions als obligats al pagament.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;c) En el cas de recursos municipals gestionats per l’Ajuntament mitjançant declaració liquidació o per ingrés directe, l’Ajuntament ha d’emetre les corresponents liquidacions i les ha de trametre a l’Agència Tributària de les Illes Balears perquè en faci la notificació i recaptació en període voluntari. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;d) En els tributs i ingressos de dret públic no tributaris no inclosos en les lletres a i b anteriors, l’Ajuntament ha de dictar la provisió de constrenyiment i l’ha de trametre a l’Agència Tributària de les Illes Balears perquè la notifiqui als interessats.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;e) En via executiva, l’Agència Tributària de les Illes Balears ha de dur a terme totes les actuacions referents a l’embargament de béns, el dipòsit, l’alienació de béns embargats i la seva adjudicació, com també totes les actuacions encaminades a procurar l’efectivitat dels crèdits. &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Així mateix, ha de resoldre les terceries que s’interposin contra les actuacions d’embargament.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;f) L’Agència Tributària de les Illes Balears ha de tramitar i acordar els ajornaments i els fraccionaments de pagament dels deutes inclosos en les competències delegades a la Comunitat Autònoma.&amp;nbsp; &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;g) L’Agència Tributària de les Illes Balears ha de resoldre els expedients de devolució d’ingressos indeguts que es puguin derivar d’actes dictats per aquesta en l’exercici de les funcions delegades i ha de fer efectiva la devolució que, si escau, s’acordi.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;La devolució d’ingressos indeguts que es produeixi comportarà la deducció de la quantitat corresponent de les trameses de fons que s’hagin d’efectuar a l’Ajuntament.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;h)&amp;nbsp;&amp;nbsp; L’Agència Tributària de les Illes Balears ha d’assumir la defensa dels drets de cobrament relatius als recursos la recaptació dels quals és objecte de delegació quan els obligats en el seu pagament es trobin en un procés de concurs de creditors.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;i) Els actes dictats pels òrgans de l’Agència Tributària de les Illes Balears en l’exercici de les competències delegades a la comunitat autònoma, es poden recórrer, en reposició, davant l’òrgan competent en el termini que estableix la Llei general tributària o es pot interposar, en el termini corresponent, una reclamació economicoadministrativa davant la Junta Superior d’Hisenda de les Illes Balears. Els dos recursos no poden ser simultanis.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;Per resoldre els recursos, es pot sol·licitar un informe a l’Ajuntament.&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Segon.&lt;/strong&gt; Encomanar a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en règim d’encàrrec de gestió, la realització de determinades funcions materials relatives a la gestió de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica.&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;strong&gt;Tercer.&lt;/strong&gt; Disposar que l’Ajuntament es reservi el dret de revocar, en qualsevol moment, les delegacions de competències o alguna d’aquestes delegacions a que fa referència l’apartat primer d’aquest Acord si, d’acord amb circumstàncies sobrevingudes, es considera convenient per als interessos municipals. En tot cas, ha de comunicar l’acord corresponent a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears amb sis mesos d’antelació a l’inici de l’exercici pressupostari en què hagi de produir efecte la revocació.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Segon&lt;/strong&gt;. Aquest Acord es publicarà en el &lt;em&gt;Butlletí Oficial de les Illes Balears.”&lt;/em&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La qual cosa es publica per a general coneixement, en compliment del que disposa l’article 7.2 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Palma, 22 de desembre de 2014&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;El director de l’Agència Tributària de les Illes Balears&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;
	Justo Alberto Roibal Hernández &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">60028</env:numPaginaInicial>
    <env:dataRegistre>2014-12-19</env:dataRegistre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
