<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10198/551857/aprovacio-definitiva-l-ordenanca-fiscal-reguladora/xml">
    <dc:date>2014-11-01</dc:date>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1195"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">30</env:ordre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">49226</env:numPaginaFinal>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/10198"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">49223</env:numPaginaInicial>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataRegistre>2014-10-29</env:dataRegistre>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:numeroRegistre>18976</env:numeroRegistre>
    <env:dataPublicacio>2014-11-01</env:dataPublicacio>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ELEVACIÓ AUTOMÀTICA A DEFINITIU DE L’ACORD PROVISIONAL DE L’ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PEL SERVEI DE RECOLLIDA DE RESIDUS SÒLIDS URBANS.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;&lt;strong&gt;Primer. &lt;/strong&gt;Passat el termini d’exposició pública de l’acord adoptat pel Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària de data 11 de setembre de 2014 sobre l'aprovació provisional de la &lt;/span&gt;modificació de l'Ordenança Fiscal reguladora de la taxa pel servei de recollida de residus sòlids urbans&lt;span style="color: black;"&gt;, i no havent-se presentat reclamacions, s’eleva a definitiu l’esmentat acord conformement disposa l’article 17.3 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;&lt;strong&gt;Segon.&lt;/strong&gt; El text íntegre de l’Ordenança es publicarà al BOIB, conformement l’establert a l’article 17.4 del RDL 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;&lt;strong&gt;Tercer.&lt;/strong&gt; Contra el present acord definitiu de l’Ordenança Fiscal, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala del Contenciós Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptats a partir del dia següent al de la publicació del present acord en el BOIB.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PEL SERVEI DE RECOLLIDA DE RESIDUS SÒLIDS URBANS.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 1r. &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Fonament i naturalesa.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 al 19 del RDL 2/2004, de 5 de març, Text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajuntament estableix la taxa pel servei de recollida de residus sòlids urbans, que es regirà per aquesta ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen al que disposa l’article 57 de l’esmentat RDL 2/2004&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 2n. &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Fet imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació del servei, de recepció obligatòria, de recollida de residus sòlids urbans d’habitatges, allotjaments, locals i establiments allà on s’exerceixen activitats industrials, comercials, professionals, artístiques i de serveis.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. A aquest efecte, seran considerats residus sòlids urbans els especificats a l’article 3 de la Llei 10/1998 de Residus.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 3.- &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Subjectes passius.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Són subjectes passius contribuents les persones físiques o jurídiques i les entitats a les quals fa referència l’article 33 de la Llei General Tributària, que ocupin els habitatges i els locals situats als llocs, places, carrers o vies públiques en les quals es presti el servei, ja sigui com a propietari o usufructuari, llogater o inclús de precari.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Tendrà la consideració de subjecte passiu substitut del contribuent, obligat al pagament de la part fixa de la taxa, segons disposa l’article 6, el propietari dels habitatges o locals, que podrà repercutir, si s’escau, les quotes abonades als usuaris d’aquells, beneficiaris del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 4.- &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Responsables i altres obligats al pagament.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a les quals fan referència els articles 38.1 i 39 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i l’abast que assenyala l’article 40 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Actuaran com a obligats al pagament de la corresponent part variable de la taxa, segons el que disposa l’article 6, els usuaris del servei. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 5.- &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Exempcions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Gaudiran d’exempció subjectiva els contribuents que hagin estat declarats pobres per precepte legal, o que obtinguin uns ingressos anuals inferiors al salari mínim interprofessional a la seva unitat familiar.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Per gaudir d’aquesta exempció caldrà adreçar la corresponent sol·licitud al Departament de Serveis Socials, acreditant els ingressos i les condicions familiars. El citat departament emetrà informe i l’elevarà a la Junta de Govern Local, per tal de que concedeixi o denegui l’esmentada exempció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Cada obligat tributari gaudirà anualment de 54 bosses petites estandarditzades per al rebuig de manera gratuïta.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 6.- &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Base imposable i quota tributària.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1.- La quota tributària consistirà en una quantitat fixa més una part variable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) La part fixa serà una quantitat determinada, per unitat de local, que es determinarà en funció de la naturalesa i destí dels immobles i de la superfície dels locals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Per la part variable de la quota, la base imposable serà el nombre de bosses de fems utilitzades per al servei domèstic de recollida d’enderrocs (petits enderrocs domèstics, &lt;u&gt;no&lt;/u&gt; per obra menor, reforma ni professionals) i per al rebuig. Les úniques bosses de fems que podran lliurar-se per a la recollida d’aquestes fraccions seran estandarditzades per a l’Ajuntament per a ús específic. Aquesta part de la taxa es pagarà en adquirir les bosses i la quota de la taxa serà el preu d’aquestes bosses estandarditzades. Dites bosses només podran adquirir-se a l’Ajuntament de Bunyola i a l’oficina municipal de Palmanyola. En el cas de bosses per al servei domèstic de recollida d’enderrocs no es podran treure més de dues bosses a la vegada per domicili.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;A tal efecte s’aplicaran les següents tarifes: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;I - Part fixa anual&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" style="width: 576px;" width="576"&gt;
	&lt;thead&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;th scope="col" style="width: 478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left: 28.9pt; text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;CONCEPTE&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/th&gt;
			&lt;th scope="col" style="width: 77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;IMPORT&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: center;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Euros&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/th&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/thead&gt;
	&lt;tbody&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf 1. Habitatges&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td rowspan="2" style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;55,71&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:-.3pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Per cada habitatge&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf 2. Allotjaments&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td rowspan="2" style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;432,08&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:2.25pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Hotels, motels, hotels-apartaments, hostals, pensions, cases d’hostes i agroturismes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf 3. Establiments d’alimentació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td rowspan="2" style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;199,23&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;358,61&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:2.25pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;Supermercats i ultramarins&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- Fins a 80 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- Més de 80 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf 4. Establiments de restauració&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;4A&lt;/strong&gt;. Bars, cafeteries i establiments de menjar per endur-se’n&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;98,99&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;4B.&lt;/strong&gt; Restaurants &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="margin-left:-.3pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- Fins a 200 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="margin-left:-.3pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- De 201 m2 a 350 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="margin-left:-.3pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- De 351 m2 a 500 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="margin-left:-.3pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- Més de 500 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;342,74&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;1.348,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;2.676,14&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;3.806,05&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;4C&lt;/strong&gt;. Restaurants de més de 500 m2 de superfície que inclouen espectacle permanent&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;23.787,86&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf 5. Hospitals&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;15.123,25&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;Epígraf 6. Altres locals industrials o mercantils&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;6A. &lt;/strong&gt;Comerços, despatxos professionals i oficines bancàries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- Fins a 80 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- Més de 80 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;98,99&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;178,18&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:478px;"&gt;
				&lt;p style="margin-left:28.9pt;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;&lt;strong&gt;6B. &lt;/strong&gt;Demés locals no expressament tarifats&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- Fins a 80 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;- Més de 80 m2 de superfície&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:77px;"&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
				&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;151,39&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
				&lt;p style="text-align: right;"&gt;
					&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:10px;"&gt;272,50&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/tbody&gt;
&lt;/table&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Les quotes assenyalades en la tarifa tenen caràcter irreduïble i corresponen a una anualitat. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) El pagament de les quotes establertes als epígrafs 4B, 4C i 5 serà susceptible de fraccionament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;II - Part variable&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Per al servei domèstic de recollida d’enderrocs&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li style="margin-left: 40px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Preu de la bossa estandarditzada per a aquest tipus de recollida: 5€ cada una&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Per a lliurament del rebuig&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Preu de la bossa estandarditzada per al rebuig:&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bossa grossa (35 litres): 5€ cada una&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bossa petita (7 litres): 1€ cada una&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2.- Quan coincideixi en un mateix local una activitat econòmica i un habitatge, correspondrà tributar per la primera. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 7.- &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Meritació i període impositiu.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Llevat del que s’estableix a l’article 8.4, es merita la taxa i neix l’obligació de contribuir quan s’iniciï la prestació del servei entenent-se iniciada, donada la naturalesa de la seva recepció obligatòria, quan estigui establert i en funcionament el servei municipal de recollida de fems en els carrers i llocs on hi hagi els habitatges o locals emprats pels contribuents subjectes a la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Establert i en funcionament l’esmentat servei, les quotes meritaran el primer dia de l’any natural i el període impositiu comprendrà l’any natural. En els supòsit d’altes posteriors a l’inici de l’any natural la taxa se meritarà per trimestres naturals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 8.- &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Declaració i ingrés.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. El cobrament de les quotes es farà anualment amb un únic rebut derivat del padró municipal de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. En els trenta dies hàbils següents a la data de meritació per primera vegada de la taxa, els subjectes passius formalitzaran la inscripció al padró, presentant la corresponent declaració d’alta i ingressant la quota corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Quan es conegui, d’ofici o per comunicació dels interessats, qualsevol variació de les dades del padró, s’efectuaran les modificacions corresponents que tendran efecte a partir del següent període de cobrança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Atesa l’obligatorietat d’usar bosses estandarditzades, per a la recollida d’algunes fraccions, segons el regulat a l’article 6, la meritació i ingrés de la part variable es produeix en el moment d’adquisició de les bosses estandarditzades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 9.- &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Infraccions i sancions.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Tot quan fa relació a la qualificació de les infraccions tributàries i també, les sancions que hi corresponguin en cada cas, es resoldrà segons les disposicions dels articles 183 i següents de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança Fiscal, entrarà en vigor l’endemà de la seva publicació en el BOIB i estarà en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bunyola, 24 d’octubre de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;El Batle,&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;
	Jaume Isern Lladó. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:idEnviament>551857</env:idEnviament>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva l'ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de recollida de residus sòlids urbans]]</env:sumariEnviament>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10198/551857/aprovacio-definitiva-l-ordenanca-fiscal-reguladora/"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
