<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10198/551853/aprovacio-definitiva-l-ordenanca-fiscal-reguladora/xml">
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">49220</env:numPaginaInicial>
    <env:idEnviament>551853</env:idEnviament>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10198/551853/aprovacio-definitiva-l-ordenanca-fiscal-reguladora/"/>
    <env:dataRegistre>2014-10-29</env:dataRegistre>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">49222</env:numPaginaFinal>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">20</env:ordre>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/10198"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:numeroRegistre>18975</env:numeroRegistre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:date>2014-11-01</dc:date>
    <env:dataPublicacio>2014-11-01</env:dataPublicacio>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1195"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;ELEVACIÓ AUTOMÀTICA A DEFINITIU DE L’ACORD PROVISIONAL DE L’ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS DEL CENTRE DE DIA DE BUNYOLA.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Primer.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt; Passat el termini d’exposició pública de l’acord adoptat pel Ple de l’Ajuntament en sessió ordinària de data 11 de setembre de 2014 sobre l'aprovació provisional de la modificació de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per la prestació dels serveis del Centre de dia de Bunyola, i no havent-se presentat reclamacions, s’eleva a definitiu l’esmentat acord conformement disposa l’article 17.3 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Segon&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;. El text íntegre de l’Ordenança es publicarà al BOIB, conformement l’establert a l’article 17.4 del RDL 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt;Tercer.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="color: black;"&gt; Contra el present acord definitiu de l’Ordenança Fiscal, els interessats podran interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala del Contenciós Administratiu del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos comptats a partir del dia següent al de la publicació del present acord en el BOIB.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS DE CENTRE DE DIA DE BUNYOLA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Article 1. &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;Fonament i naturalesa.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Fent ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 al 19 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajuntament estableix la taxa per la prestació de serveis del centre de dia de Bunyola, que es regirà per aquesta ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen al que disposa l’article 57 de l’esmentat RDL 2/2004.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 2. &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Fet imposable.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa la prestació dels serveis del Centre d’estades diürnes de Bunyola.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 3. &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Subjecte passiu.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Són subjectes passius i obligats al pagament de la taxa regulada en aquesta Ordenança, les persones beneficiàries dels serveis enunciats a l’article anterior.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 4. &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Responsables.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. Són responsables dels deutes tributaris, juntament amb els deutors principals, les persones o entitats a què es refereix l’article 41 de la Llei 58/2003, de 17 de gener, General Tributària, en els supòsits i amb l’abast que allà s’assenyala.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques o jurídiques a què es refereix l’article 42 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. Seran responsables subsidiaris les persones o entitats a què fa referència l’article 43 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. En qualsevol dels casos, seran responsables els familiars que tenguin l’obligació legal o pactada d’atendre a la persona ingressada. Les quantitats que quedin pendents d’abonar per baixa definitiva causada pel decés de d’usuari mantindran el caràcter de deute del causant a la liquidació d’herència.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 5è. &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Quota tributària.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La quantia de la taxa regulada en aquesta Ordenança serà la fixada a les tarifes que es detallen a continuació:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;a) Per estança completa usuaris amb programa individual d'atenció (PIA) aprovat i grau de dependència reconegut:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;De dilluns a divendres de 8.00 a 18.00 hores (excepte festius), d'acord amb el grau de dependència:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;ul&gt;
	&lt;li style="margin-left: 40px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;III.1 41,72€/dia&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li style="margin-left: 40px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;II.1 36,29€/dia&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li style="margin-left: 40px;"&gt;
		&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;I.2 33,37€/dia&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;b) Per estança usuaris sense programa individual d'atenció (PIA) aprovat, ni grau de dependència reconegut, de dilluns a divendres (excepte festius):&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- Tot el dia: de 8.00 a 18.00 hores 30,00€/dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- El matí, sense dinar: de 8.00 a 13.00 hores 15,00€/dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- El matí, incloent dinar: de 8.00 a 15.00 hores 25,00€/dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;- El capvespre: de 14.00 a 18.00 hores 12,00€/dia&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: left;"&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 6. &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Exempcions.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;L’Ajuntament podrà fixar algun tipus de bonificació o benefici per raons socio-econòmiques, i sempre previ acord de la Junta de Govern Local, i l’informe de l’Àrea de Serveis Socials.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 7è. &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Meritació, normes de gestió i pagament.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;1. La taxa es meritarà en el moment en què s'iniciï la prestació del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;2. El període impositiu serà ordinàriament el mes natural, amb l'única excepció de les altes i baixes, en què correspondrà al dies d'utilització del servei.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;3. El pagament de la taxa s'efectuarà mensualment, per mes avançat, durant la primera setmana del mes, mitjançant domiciliació bancària i com a mínim serà l'import equivalent al 70% de la tarifa establerta pel grau de dependència I.2 indicada a l'article 5è de la present ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;4. Els usuaris que disposin del programa individual d'atenció (PIA) i ocupin plaça al Centre de Dia de Bunyola a l'empara del conveni signat entre la conselleria d'Afers Socials, Promoció i Immigració i l'Ajuntament de Bunyola tendran una regularització semestral de les seves quotes els mesos de gener i juliol de cada any.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 8è &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bonificacions.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;S'estableix una bonificació del 30% en la quota per aquells usuaris, residents a Bunyola, del Centre de Dia que no disposin de programa individual d'atenció (PIA) aprovat, ni grau de dependència reconegut.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Article 9è.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin:0px;text-align:left;"&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Infraccions i Sancions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;En tot allò relatiu a la qualificació d'infraccions tributàries, així com de les sancions que a les mateixes corresponguin en cada cas, s'estarà a allò que disposen els articles 178 i següents de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;strong&gt;&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La present Ordenança Fiscal, entrarà en vigor l’endemà de la seva publicació en el BOIB, i estarà en vigor fins a la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&amp;nbsp;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Bunyola, 24 d’octubre de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;El Batle,&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;
	Jaume Isern Lladó. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per la prestació de serveis del Centre de Dia de Bunyola]]</env:sumariEnviament>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
