<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10186/550547/acord-d-imposicio-de-la-taxa-per-estacionament-reg/xml">
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/479"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2014/10186"/>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;El Ple del Consell Insular de Formentera, en sessió ordinària celebrada el 26 de setembre de 2014, acordà la imposició de la taxa per estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina, tot això de conformitat amb els articles 15.1 i 16.1 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, que regula el Text refós de la Llei d'hisendes locals. Així mateix aprovà provisionalment l’Ordenança fiscal reguladora de l’esmentada taxa, el text de la qual diu el següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;“&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER ESTACIONAMENT REGULAT DE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA A LES ÀREES I VIES PÚBLIQUES DEL NUCLI DE LA SAVINA.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 1. Fonament i naturalesa&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;A l’empara del que preveuen els articles 57 i 20.3.u del RD Legislatiu 2 / 2004 del 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei d’Hisendes Locals, el Consell Insular de Formentera estableix la taxa per estacionament de vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina degudament senyalitzades, la qual es regirà per la present Ordenança fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 2. Fet imposable&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la taxa, l’aprofitament especial del domini públic que es produeix quan s’estacionen vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques senyalitzades com a zona blava o verda seguint els criteris establerts a l’Ordenança reguladora del servei d’estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;2. Als efectes d’exigibilitat d’aquesta taxa, s’entendrà per estacionament tota immobilització d’un vehicle que no constitueixi una detenció o aturada segons la Llei sobre Tràfic, Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Vial&lt;/span&gt;.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3. No està subjecte a la taxa l’estacionament dels següents vehicles:&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3.a. Aquells estacionats en zona reservada per a la seva categoria o activitat.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3.b. Els vehicles autotaxis en servei que s’aturin per permetre la pujada o baixada dels seus usuaris.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3.c. Sempre que acreditin la seva identitat:&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Ambulàncies i metges en visita d’urgència.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Policia Nacional, Guàrdia Civil i Policia Local quan estiguin de servei.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Bombers quan estiguin de servei.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- A la zona portuària de La Savina, la Policia Portuària quan estigui de servei.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- A les zones reservades a l'efecte, els vehicles de persones amb mobilitat reduïda i discapacitats.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Serveis vinculats al Consell Insular de Formentera.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 80px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Vehicles de les representacions diplomàtiques i consulars acreditades a Espanya, externament identificats amb plaques de matriculació diplomàtica i consular, així com un vehicle assignat al servei d’una oficina consular dirigida per un funcionari consular honorari, tot això a condició de reciprocitat.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 3. Subjecte passiu&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;Són subjectes passius de la taxa els conductors de vehicles estacionats a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina regulades com a zona blava o verda.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;div style="page-break-after: always;"&gt;
	&lt;span style="display: none;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 4. Responsables&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu totes les persones que siguin causants o col·laborin en la realització d’una infracció tributària.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;2. Els copartíceps o cotitulars de les Entitats jurídiques o econòmiques a què es refereix l’article 33 de la Llei General Tributària respondran solidàriament en proporció a les seves respectives participacions de les obligacions tributàries de dites entitats.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3. Els administradors de persones jurídiques que no realitzessin els actes de la seva incumbència per al compliment de les obligacions tributàries d’aquelles respondran subsidiàriament dels deutes següents:&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3.a. Quan s’ha comès una infracció tributària simple, de l'import de la sanció.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3.b. Quan s’ha comès una infracció tributària greu, de la totalitat del deute exigible.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3.c. En supòsits de cessament de les activitats de la societat, del import de les obligacions tributàries pendents en la data de cessament.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;4. La responsabilitat s’exigirà en tot cas en els termes i de conformitat al procediment previstos a la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 5. Beneficis fiscals&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;1. L'Estat, la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, l’Autoritat Portuària de Balears i el Consell Insular de Formentera no estaran obligats al pagament de la taxa quan sol·licitin autorització per estacionar sense duració limitada determinats vehicles, sempre que aquests es considerin necessaris per als serveis públics de comunicacions que explotin directament i per a altres usos que immediatament interessin a la seguretat ciutadana o a la defensa nacional. En el cas de l’Autoritat Portuària, aquest benefici fiscal serà d’aplicació només a la zona portuària de La Savina.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;2. S'estableix un règim especial d'estacionament per als vehicles de:&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Persones físiques residents a La Savina.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Persones físiques residents a la resta de Formentera.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Empreses amb domicili social a Formentera.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Empreses no radicades a Formentera.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3. Bonificació de la quota per als vehicles de les persones físiques residents a La Savina i a la resta de Formentera en les àrees regulades com a zona blava o verda: &lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;Consisteix en reduir la tarifa establerta a aquesta Ordenança a un pagament únic de deu (10) euros, vàlid per l’any natural d’expedició de la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;4. Bonificació de la quota per als vehicles de les empreses amb domicili social a Formentera en les àrees regulades com a zona blava o verda:&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;Consisteix en reduir la tarifa establerta a aquesta Ordenança a:&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;4.1. Per a la primera acreditació, un pagament únic de deu (10) euros, vàlida per l’any natural d’expedició de la bonificació.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;4.2. Per a les successives acreditacions, un pagament únic de 50€/mes per acreditació, referida a un termini de vigència d’entre un (1) i dotze (12) mesos i expedida per mesos complerts, segons demanda de l’empresa interessada.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;5. Bonificació de la quota per als vehicles de les empreses no radicades a Formentera en les àrees regulades com a zona blava o verda.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;Consisteix en reduir la tarifa establerta a aquesta Ordenança a un pagament únic de 50€/mes per acreditació, referida a un termini de vigència d’entre un (1) i dotze (12) mesos i expedida per mesos complerts, segons demanda de l’empresa interessada.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;6. El Consell Insular podrà acordar la reducció de la bonificació de la quota per als vehicles dels usuaris subjectes al règim especial d'estacionament a dos hores en les zones d'alta demanda d'aparcament degudament identificades i senyalitzades. En aquest supòsit, a la resta d’hores s’haurà d’abonar l’import total de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;7. Les autoritzacions de bonificació es tramitaran prèvia sol·licitud de la persona o empresa interessada i conforme s’estableix a l’ordenança reguladora del servei.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;8. Una vegada extingides les autoritzacions de bonificació, s’hauran de tornar a tramitar.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 6. Import de la taxa&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;Les tarifes de la taxa per a les zones regulades com a zona blava i verda seran les següents:&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Import general: 1,2 € / hora&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Import general per minut: 0,02 €&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Pagament mínim: 0,30 €&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;- Anul·lació de denuncia d’estacionament: 3€&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 7. Meritació&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;La taxa es merita quan s’efectuï l’estacionament a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina regulades com a zona blava o verda.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 8. Període impositiu&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;El període impositiu, a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina regulades com a zona blava o verda, coincideix amb el temps d’estacionament, el qual no pot excedir l’establert a l’ordenança reguladora del servei per a cada zona i tipus d’usuari.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 9. Règim de declaració i ingrés&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;1. La taxa s’exigirà en règim d’autoliquidació.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;2. La taxa s’haurà de pagar en el moment de l’inici de l’estacionament. El pagament s’efectuarà a les màquines expenedores de bitllets acreditatius del pagament realitzat, situades i/o instal·lades a les àrees i vies públiques; i el tiquet haurà de figurar, durant el temps de l’estacionament, a la part interior del parabrisa de forma totalment visible des de l’exterior. També serà possible realitzar el pagament a través d’una aplicació mòbil obtenint així un rebut electrònic.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 10. Gestió per concessió&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;En el cas que el Consell Insular estableixi un règim de concessió per a la gestió del servei d’estacionament regulat seran d’aplicació les normes següents: &lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;1. El manteniment de les zones reservades a estacionament correspon al concessionari, a qui competeix adoptar les mesures oportunes per a la correcta expedició de tiquets acreditatius del pagament i controlar l’incompliment de les obligacions tributàries dels conductors que han estacionat els seus vehicles.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;2. La gestió i recaptació en període voluntari de la taxa correspondrà al concessionari.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="margin-left: 40px;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;3. L’import de la recaptació que regula l’ordenança fiscal correspondrà íntegrament al Consell Insular, havent de procedir l’empresa concessionària a ingressar la recaptació al compte bancari que a aquest efecte li designi la Corporació.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 11. Infraccions i sancions&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;Les infraccions i sancions en matèria tributària es regiran pel que disposa la Llei General Tributària, la seva normativa de desenvolupament i l'Ordenança local de Gestió, Inspecció i Recaptació&lt;/span&gt;&lt;/em&gt; &lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;de tributs.&lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;DISPOSICIÓ TRANSITÒRIA:&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;em&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;Durant els primers dotze mesos de vigència de l’ordenança reguladora del servei, els usuaris subjectes al règim especial d’estacionament com a persones físiques residents a La Savina, persones físiques residents a la resta de Formentera o empreses domiciliades a Formentera tendran una bonificació del 100% de l'import de la taxa. &lt;/span&gt;&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;DISPOSICIÓ FINAL:&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 10);"&gt;&lt;em&gt;La present Ordenança, un cop aprovada definitivament, tendrà vigència indefinida i entrarà en vigor l’endemà a la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears en compliment de l’article 103.2 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.”&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Per la qual cosa es sotmet a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils, per tal que les persones interessades puguin examinar l’expedient i formular reclamacions, conforme al que estableix l’article 17 del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprovà el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals. Si se’n presenten, seran resoltes per la Corporació i, si no se’n presenten, la modificació de l’Ordenança Fiscal es considerarà aprovada definitivament. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;La consulta de l’expedient es realitzarà al Departament de Tresoreria del Consell Insular de Formentera, Plaça de la Constitució, 1, 1r. Sant Francesc Xavier (Formentera), en horari d’atenció al públic (de 9.00 a 14.00 hores) i de dilluns a divendres.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;Formentera, 30 de setembre de 2014&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p style="text-align: center;"&gt;
	&lt;span style="font-family:times new roman,times,serif;font-size:12px;"&gt;&lt;strong&gt;El president,&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt;
	Jaume Ferrer Ribas&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:idEnviament>550547</env:idEnviament>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">46133</env:numPaginaFinal>
    <env:numeroRegistre>17669</env:numeroRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Acord d'imposició de la taxa per estacionament regulat de vehicles de tracció mecànica a les àrees i vies públiques del nucli de La Savina i aprovació provisional de l'Ordenança fiscal reguladora de l'esmentada taxa]]</env:sumariEnviament>
    <env:dataPublicacio>2014-10-11</env:dataPublicacio>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataRegistre>2014-10-09</env:dataRegistre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:date>2014-10-11</dc:date>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1148"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">46130</env:numPaginaInicial>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/128"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">520</env:ordre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2014/10186/550547/acord-d-imposicio-de-la-taxa-per-estacionament-reg/"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
