<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8243/530243/093-13-departament-tributari-ord-taxa-parades-tras/xml">
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">61372</env:numPaginaFinal>
    <env:idEnviament>530243</env:idEnviament>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataRegistre>2013-12-17</env:dataRegistre>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1227"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">61371</env:numPaginaInicial>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8243"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8243/530243/093-13-departament-tributari-ord-taxa-parades-tras/"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">160</env:ordre>
    <env:dataPublicacio>2013-12-19</env:dataPublicacio>
    <dc:date>2013-12-19</dc:date>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Atès que no s&amp;apos;ha presentat pels interessats, durant el termini d&amp;apos;exposició al públic, cap reclamació o suggeriment contra l’acord de modificació de &lt;strong&gt;l’Ordenança fiscal de &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;la &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;taxa per aprofitaments especials d’ocupacions temporals amb parades i altres activitats similars a terrenys de titularitat pública local, concepte 316,03&lt;/strong&gt;, aprovat provisionalment per l&amp;apos;Excm. Ajuntament Ple, en sessió de dia 31 d’octubre de 2013, s’enten definitivament aprovat, segons el que disposa l’article 49 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, de bases del règim local, i per aquest motiu, es publica el text de l’esmentat acord, que és el següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;A C O R D &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;quot;&lt;strong&gt;Primer.- A&lt;/strong&gt;provar el Projecte de modificació de &lt;strong&gt;l’Ordenança fiscal de &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;la &lt;/strong&gt;&lt;strong&gt;taxa per aprofitaments especials d’ocupacions temporals amb parades i altres activitats similars a terrenys de titularitat pública local, concepte 316,03&lt;/strong&gt;. Tot en base a la legislació vigent en la matèria, constituïda singularment pels articles 16 a 19 del Text Refós de la Llei d’Hisendes locals aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004,de 5 de març. S’adjunta a la proposta la nova redacció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;Segon&lt;/strong&gt;.- Remetre l’expedient a la Secretaria General de Ple al efectes prevists per l’article 99 del Reglament orgànic del Ple, perquè, després del termini de presentació d’esmenes i previ dictamen de la Comissió de Comptes, es sotmeti el projecte al Ple de l’Ajuntament per a l’aprovació provisional de la modificació expressada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER APROFITAMENTS ESPECIALS D’OCUPACIONS TEMPORALS AMB PARADES I ALTRES ACTIVITATS SIMILARS A TERRENYS DE TITULARITAT PÚBLICA LOCAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;CONCEPTE 316,03&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;TEXT QUE SE MODIFICA:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 1. Concepte.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, i conformement el que disposen els articles 15 a 19 del Text Refós de la Llei d’Hisendes locals aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004,de 5 de març, aquest Ajuntament continuarà exigint la &lt;strong&gt;taxa per aprofitaments especials d’ocupacions temporals amb parades i altres activitats similars a terrenys de titularitat pública local&lt;/strong&gt;, que es regirà per la present Ordenança fiscal, les normes de la qual atenen el que estableix l’article 57 de l’esmentat Text refós. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Fet Imposable&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 2&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.Constitueix el fet imposable de la taxa, la utilització privativa o l’aprofitament especial dels terrenys d’ús públic local amb parades, casetes de venda, atraccions de firaires, taules d’aliments i begudes de bars a festes; carpes, filmacions, gravacions i fotografia publicitària, promocions comercials, inauguracions o aniversaris de locals comercials i&amp;nbsp; altres activitats que comportin una utilització o un aprofitament especial.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. No obstant el que s’ha dit, no es consideraran subjectes a aquesta taxa (hauran de comptar preceptivament amb l’oportuna llicència) els actes de caràcter cultural o educatiu organitzats per entitats inscrites al Registre municipal d’entitats ciutadanes, o bé quan l’assistència a aquests actes sigui gratuïta, encara que els organitzadors no estiguin inscrits al dit registre.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Tampoc no estaran subjectes a la taxa les associacions o entitats esmentades anteriorment ni els partits polítics, pels actes d’obtenció de fons o ajudes amb fins benèfics, sempre que s’acrediti aquesta destinació, encara que sigui posteriorment a la sol·licitud de llicència&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;div style="page-break-after: always"&gt; 
 &lt;span style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;
&lt;/div&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ANNEX&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA REGULADORA DE LA TAXA PER APROFITAMENTS ESPECIALS D’OCUPACIONS TEMPORALS AMB PARADES I ALTRES ACTIVITATS SIMILARS A TERRENYS DE TITULARITAT PÚBLICA LOCAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;CONCEPTE 316,03&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;TARIFES VIGENTS A PARTIR DE L’1 DE GENER DE 2014&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les tarifes de la taxa seran les següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1" width="638"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 157px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Superfície ocupada&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 165px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Euros per m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt; i any&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 263px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Euros per m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt; i cada mes, comptat de data a data, o fracció d’ocupació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 157px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- els primers 100&amp;nbsp; m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 165px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;47,99&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 263px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 157px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- de 101 a 200 m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 165px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;43,18&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 263px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3,60&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 157px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- de 201 a 300 m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 165px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;38,37&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 263px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3,20&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 157px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- de 301 a 400 m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 165px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;34,99&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 263px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2,92&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 157px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- de 401 a 500 m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 165px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;31,46&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 263px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2,62&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 157px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;- més de 500 m&lt;sup&gt;2&lt;/sup&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 165px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;28,31&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 263px"&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2,36&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La tarifa mínima serà de 12€ per aquells supòsits que el càlcul de la quota doni un resultat inferior a aquesta quantia.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La qual cosa es fa pública perquè se&amp;apos;n prengui coneixement general i als efectes oportuns, i es comunica que, conformement al que disposa l&amp;apos;art.19.1 del Texte Refòs de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, els interessats podran interposar, contra l’acord definitiu d’establiment i modificació de les ordenances esmentades,&amp;nbsp; recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 19 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa-administrativa, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació en el B.O.I.B.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Palma, 16 de desembre de 2013 &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El cap del departament, per delegació&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Decret de batlia núm. 22906 de 01/12/2011&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;(BOIB núm. 187 de 15/12/2011)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Xavier Calafat Rotger&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[093/13 Departament Tributari. Ord. Taxa parades, trasts i altres activitats. Exercici 2014]]</env:sumariEnviament>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:numeroRegistre>23375</env:numeroRegistre>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
