<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8243/530240/091-13-departament-tributari-ordenanca-fiscal-impo/xml">
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8243/530240/091-13-departament-tributari-ordenanca-fiscal-impo/"/>
    <dc:date>2013-12-19</dc:date>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">61367</env:numPaginaInicial>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:dataRegistre>2013-12-17</env:dataRegistre>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">140</env:ordre>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8243"/>
    <env:dataPublicacio>2013-12-19</env:dataPublicacio>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[091/13 Departament Tributari. Ordenança fiscal Impost vehicles. Exercici 2014]]</env:sumariEnviament>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:idEnviament>530240</env:idEnviament>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1227"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">61368</env:numPaginaFinal>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Atès que no s&amp;apos;ha presentat pels interessats, durant el termini d&amp;apos;exposició al públic, cap reclamació o suggeriment contra l’acord de modificació de l’ordenança fiscal reguladora de de l’Impost sobre vehicles de tracció mecànica. Concepte 113,00, aprovat provisionalment per l&amp;apos;Excm. Ajuntament Ple, en sessió de dia 31 d’octubre de 2013, s’enten definitivament aprovat, segons el que disposa l’article 49 de la Llei 7/1985, de 2 d&amp;apos;abril, de bases del règim local, i per aquest motiu, es publica el text de l’esmentat acord, que és el següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;A C O R D&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;quot;&lt;strong&gt;Primer.- A&lt;/strong&gt;provar el Projecte de modificació de &lt;strong&gt;l’Ordenança fiscal reguladora&lt;/strong&gt; &lt;strong&gt;de l’Impost sobre vehicles de Tracció Mecànica, concepte 113,00.&lt;/strong&gt; Tot això en base a la legislació vigent en la matèria, constituïda singularment pels articles 16 a 19 del Text Refós de la Llei d’Hisendes locals aprovat pel Reial Decret Legislatiu 2/2004,de 5 de març. S’adjunta a la proposta la nova redacció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Segon&lt;/strong&gt;.- Remetre l’expedient a la Secretaria General de Ple al efectes prevists per l’article 99 del Reglament orgànic del Ple, perquè, després del termini de presentació d’esmenes i previ dictamen de la Comissió de Comptes, es sotmeti el projecte al Ple de l’Ajuntament per a l’aprovació provisional de la modificació expressada.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ANNEX&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE L&amp;apos;IMPOST SOBRE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Text que es modifica:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 3&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;....................&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Per poder aplicar&amp;nbsp; les exempcions a què es refereixen les lletres e) i g) de l’apartat 1 d’aquest article, els interessats hauran d’instar la seva concessió indicant les característiques del vehicle, la seva matrícula i la causa del benefici, en el període d’un mes des de la data de matriculació, o abans d’acabar el període de pagament voluntari del padró, en el cas de vehicles ja inclosos en el padró de l’impost.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp; Declarada l’exempció per l’Administració municipal, s’expedirà un document que acrediti la seva concessió.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En relació amb l’exempció prevista en el segon paràgraf de la lletra e) de l’apartat 1 anterior, l’interessat haurà d’aportar el certificat de discapacitat emès per l’òrgan competent de la Comunitat Autònoma o de l’IMSERSO&amp;nbsp; i declarar que el vehicle és per al seu ús exclusiu.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;L’Ajuntament podrà requerir la presentació de qualsevol altre documentació que estimi necessària amb motiu de l’exempció que se sol·licita, així com efectuar comprovacions dels vehicles per constatar l’adequació als seu destí o finalitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 5 &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1) S’estableix una bonificació del 100% de la quota als vehicles històrics o amb una antiguitat mínima de vint-i-cinc anys comptats a partir de la data de fabricació. Si no es coneix aquesta data, es prendrà com a tal la de la seva primera matriculació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; En el cas de vehicles que, complint les condicions citades, tinguin una matrícula de menys de vint-i-cinc anys d’antiguitat a la data de meritació de l’impost, els interessats podran&amp;nbsp; sol×licitar la bonificació acreditant el compliment dels requisits, en el termini d’un mes o des de la data que el vehicle faci els 25 anys o abans d’acabar el període de pagament voluntari del padró de cobrament.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Disposició final&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present Ordenança fou originàriament aprovada per l&amp;apos;Ajunta­ment Ple, en sessió de dia 29 de juny de 1989. La seva darrera modificació, aprovada per acord plenari municipal de 31 d’octubre de 2013,&amp;nbsp; entra en vigor a partir del 1 de gener de 2014.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La qual cosa es fa pública perquè se&amp;apos;n prengui coneixement general i als efectes oportuns, i es comunica que, conformement al que disposa l&amp;apos;art.19.1 del Texte Refòs de la Llei reguladora de les Hisendes Locals, aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, els interessats podran interposar, contra l’acord definitiu d’establiment i modificació de les ordenances esmentades,&amp;nbsp; recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article 19 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa-administrativa, davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptats a partir de l’endemà de la seva publicació en el B.O.I.B.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Palma, 16 de desembre de 2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El cap del departament, per delegació&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Decret de batlia núm. 22906 de 01/12/2011&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;(BOIB núm. 187 de 15/12/2011)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Xavier Calafat Rotger&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:numeroRegistre>23372</env:numeroRegistre>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
