<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8243/529914/modificacio-de-l-ordenanca-fiscal-reguladora-de-la/xml">
    <env:numeroRegistre>23106</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">61304</env:numPaginaFinal>
    <dc:date>2013-12-19</dc:date>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per a significar que l’Ajuntament Ple, en sessió Ordinària celebrada el dia 26 de setembre de 2013, va acordar aprovar la Modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de recollida de fems, neteja viaria i residus urbans que es dona per aprovada definitivament donat que durant el termini d’exposició pública no s’han presentat al·legacions ni reclamacions&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;ORDENANÇA QUE S’APROVA DEFINITIVAMENT:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1.- Modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de recollida de fems, neteja viaria i residus urbans &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PEL SERVEI&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; &lt;strong&gt;RECOLLIDA DE FEMS, NETEJA VIARIA I RESIDUS URBANS&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 1.- Fonament i naturalesa.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució, i per l’article 106 de la Llei 7/1985, del 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 de la Llei 39/1988, de 28 de desembre, Reguladora de les Hisendes Locals, aquest Ajuntament seguirà aplicant una taxa pel servei de recollida de fems, neteja viària i de residus urbans, que es regirà per la present ordenança fiscal, les normes de la qual s’atenen al que preveu l’article 58 de la citada Llei 39/1988.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Pel caràcter higiènic-sanitari d’aquest servei municipal, és obligatòria la seva recepció i cap persona física o jurídica quedarà eximida del pagament d’aquesta taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 2.- Obligació del pagament.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. El fet imposable el constitueix la utilització de qualsevol dels serveis que són objecte d’aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2 L’obligació del pagament neix des de que tingui lloc o s’autoritzi la prestació del servei, que per tenir la condició d’obligatòria i general, s’entén que és utilitzat pels titulars dels habitatges, indústries, comerços, activitats econòmiques, àrees recreatives, refugis de muntanya, Base Aèria del Puig Major, que hi ha a les zones cobertes per l’organització del servei municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 3.- Subjectes passius&lt;/strong&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Seran subjectes passius, en concepte de contribuents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Respecte als habitatges: les persones físiques o jurídiques propietàries de l’immoble.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Respecte a les indústries, comerços, Activitats econòmiques, àrees recreatives, refugis de muntanya, Base Aèria del Puig Major; els propietaris dels immobles on és realitzen les activitats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 4.- Bases imposables i tarifes&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les bases de percepció i tipus de gravamen, queden determinades a la següent tarifa:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;div style="page-break-after: always"&gt; 
 &lt;span style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;
&lt;/div&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;TARIFES ANUALS TAXA DE FEMS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;(expressada amb Euros)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" class="tipusTaula1"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;1.- Tarifa primera:&lt;/strong&gt; Habitatges&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;100,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;2.- Tarifa segona: &lt;/strong&gt;Habitatges en sòl rústic&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;70,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;3.- Tarifa tercera: &lt;/strong&gt;Habitatges turístics&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;150,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;4.- Tarifa quarta: &lt;/strong&gt;Activitats empresarials, de comerç i industrials.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4.1.- Empresarials&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4&lt;/strong&gt;.1.1.- Hotels, Hostals, Hostatgeries, Agroturismes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Quantia fitxa&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;Per cada habitació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;50,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4.1.2.- Bar Cafeteries&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.850,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4.1.3.- Restaurants&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Local activitat &amp;lt; 225 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.850,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Local activitat &amp;gt; 225 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4.1.4.- Comerços&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Local activitat &amp;lt; 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.200,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;Local activitat &amp;gt; 100 m2&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.850,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4.1.5.- Quioscs, Tendes Souvenirs&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.300,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4.1.6.- Quioscs de 2a. Categoria.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4.1.7.- Aparcaments&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;600,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4.2.- Industrials&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 4&lt;/strong&gt;.2.1.- Embotelladores d’aigua&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;5.- Tarifa cinquena: &lt;/strong&gt;Àrees Recreatives i Zones d’acampada&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4.500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;6.- Tarifa sisena: &lt;/strong&gt;Base Aèria del Puig Major&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;8.500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;7.- Tarifa setena: &lt;/strong&gt;Grans refugis de muntanya&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: right"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;8.500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;8.- Tarifa octava: &lt;/strong&gt;Petits refugis de muntanya&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;2.200,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;9.- Tarifa novena: &lt;/strong&gt;Escolania Santuari de Lluc&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.200,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;10.- Tarifa desena: &lt;/strong&gt;Vinyes Mortitx&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;1.500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;11.- Tarifa onzena: &lt;/strong&gt;Centre interpretació ca s’Amitger&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;4.500,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td style="width: 491px"&gt; &lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;&lt;strong&gt;9.- Tarifa dotzena: &lt;/strong&gt;Activitats classificades (tarifa per dia)&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td style="width: 94px; text-align: center"&gt; &lt;p style="text-align: right"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 10px"&gt;170,00&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 5.- Normes per l’aplicació efectiva de la taxa de recollida de fems i de residus urbans.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Primera.- Atenent al caràcter d’obligatorietat a que es refereix l’article 1, apartat 2n de la present ordenança fiscal, les activitats econòmiques desenvolupades en local situat fora del nucli urbà, estaran subjectes a l’aplicació de la present taxa, i contribuiran per les tarifes que els hi corresponguin en aplicació de l’article 4.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Segona.- El Batle-President, previ informe de la Intervenció Municipal, resoldrà les reclamacions presentades referents a la inclusió en el corresponent padró anual de contribuents i dels elements objectius calculats per l’Administració Municipal per a l’aplicació efectiva de la present ordenança fiscal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 6.- Normes de gestió i cobrament.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. L’exacció es considerarà meritada amb el naixement de l’obligació de contribuir conforme a l’article 2. 2n de la present ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Respecte als habitatges existents, la taxa es meritarà a partir del dia 1 de gener de cada any. Per a les noves construccions, la taxa es meritarà a partir del primer dia del mes natural següent a la data d’obtenció del certificat de final d’obres, o, en defecte d’aquell, a partir del primer dia del mes natural següent a la data prevista de finalització de les obres. A aquests efectes, la quota serà prorratejada per mesos i serà irreductible.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les baixes en el padró de fems, només es podran declarar amb motiu de declaració administrativa de ruïna o d’inhabilitat manifesta de l’immoble.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Respecte a les activitats industrials, empresarials, comerços, hotels, hostejaries,&amp;nbsp; la quota es meritarà el dia 1 de gener de cada any, per les que figurin incloses a la matrícula de l’Impost d’Activitats Econòmiques de l’exercici anterior. Les altes i baixes sortiran efecte a partir del primer dia del mes següent al que s’iniciï o finalitzi l’activitat. A aquests efectes, la quota serà prorratejada per mesos i serà irreductible.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Respecte a les activitats dels refugis de muntanya, àrees recreatives i zones d’acampades i Base Aèria del Puig Major, la quota es meritarà&amp;nbsp; el dia 1 de gener de cada any. Les altes i baixes sortiran a efecte a partir del primer dia del següent mes al que s’iniciï o finalitzi l’activitat, la quota serà prorratejada&amp;nbsp; per mesos i serà irreductible.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Trimestralment, durant els mesos de març, juny, setembre i desembre es procedirà a confeccionar el padró fiscal de contribuents corresponent al 1r., 2n., 3r., i 4t., trimestre respectivament. Les quotes que resultin hauran de ser satisfetes pels obligats durant el mes següent. Finalitzat aquell, es procedirà al cobrament en via de constrenyiment.”&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. Finalitzat el termini d’exposició pública, l’Ajuntament resoldrà sobre les reclamacions presentades i aprovarà definitivament el Padró, que servirà de base als documents cobradors corresponents.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. Les altes i baixes que es produeixin durant l’exercici, es liquidaran de forma reglamentària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;7. Les quotes liquidades i no satisfetes durant el termini voluntari de cobrament, es faran efectives pel procediment de constrenyiment, de conformitat amb el que disposa el Reglament General de Recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8.- Es consideraran partides fallides o crèdits incobrables aquelles quotes que no s’hagin pogut fer efectives pel procediment de constrenyiment, per la declaració de la qual es formalitzarà l’expedient&amp;nbsp; corresponent, d’acord amb el que preveu el Reglament General de Recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 7.- Defraudació i penalitat.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En matèria d’infraccions i les corresponents sancions, s’atendrà al que estableix la Llei General Tributària i altres disposicions que la complementin i desenvolupin.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;DISPOSICIÓ FINAL&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present ordenança fiscal entrarà en vigor el dia següent de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S’aplicarà a partir del dia 1 de gener de 2014. Romandrà en vigor fins a la seva modificació o derogació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Escorca, &amp;nbsp;9 de desembre de 2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;El Batle&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; Antoni Solivellas Estrany&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8243"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">61302</env:numPaginaInicial>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:dataPublicacio>2013-12-19</env:dataPublicacio>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1205"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">40</env:ordre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8243/529914/modificacio-de-l-ordenanca-fiscal-reguladora-de-la/"/>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:idEnviament>529914</env:idEnviament>
    <env:dataRegistre>2013-12-12</env:dataRegistre>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa pel servei de recollida de fems, neteja viaria i residus urbans ]]</env:sumariEnviament>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
