<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8242/529998/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-llicenc/xml">
    <env:idEnviament>529998</env:idEnviament>
    <env:dataPublicacio>2013-12-17</env:dataPublicacio>
    <env:numeroRegistre>23171</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">61079</env:numPaginaInicial>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Ordenança fiscal reguladora de la taxa per llicències d’activitats]]</env:sumariEnviament>
    <env:dataRegistre>2013-12-13</env:dataRegistre>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">61082</env:numPaginaFinal>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">40</env:ordre>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El Ple de l’Ajuntament d’Ariany, a la sessió ordinària de 8 de juliol de 2013, va aprovar inicialment la modificació de l’ordenança fiscal reguladora de “Taxa per llicències d’activitats”, i es va publicar en el BOIB 102 de 23 de juliol de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Finalitzat el termini d’exposició pública, havent-se donat audiència als possibles interessats, i tenint en compte que no s’ha presentat cap suggeriment, al·legació o reclamació, s’entén definitivament aprovada en els termes de l’art 102 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es procedeix a la seva publicació íntegra al Butlletí Oficial de les Illes Balears, als efectes de la seva entrada en vigor: &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Ordenança fiscal reguladora de la taxa per llicències d’activitats.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 1r.&lt;/strong&gt; &lt;strong&gt;Fonament legal.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En ús de les facultats concedides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l’article 106 de la Llei 7/1985, del 2 d’abril, reguladora de les Bases de Règim Local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 del Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març, pel qual s&amp;apos;aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, &amp;nbsp;&amp;nbsp;aquest Ajuntament percebrà la taxa por llicència d’activitats, que es regirà per la present ordenança fiscal, segons&amp;nbsp; el que preveu l’article 57 de l’esmentat Reial Decret.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 2n. Objecte.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Aquesta exacció s’exigeix per la prestació dels serveis tècnics, jurídics i administratius i la realització d’activitats de la competència municipal, necessàries per a l’atorgament de les preceptives llicències municipals d’activitat: Llicència d’ instal·lació, d’obertura i&amp;nbsp; funcionament i autoritzacions equivalents, verificant si els establiments, instal·lacions o&amp;nbsp; activitats&amp;nbsp; han reunit&amp;nbsp; les condicions de seguritat i salubritat exigides per les corresponents normes municipals o generals.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 3r. Obligació de contribuir i subjecte passiu.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. El fet imposable és l’activitat municipal de verificar, comprovar, revisar, tramitar, ordenar, resoldre, informar i/o valorar les sol·licituds, projectes&amp;nbsp; i altres documents, en matèria d’ activitats, d’acord amb les previsions i determinacions de la vigent Llei Balear d’activitats 16/2006 de 17 d’octubre, així com les posteriors modificacions d’aquesta i els&amp;nbsp; reglaments de desenvolupament d’aquestes normes, la Normativa Urbanística General i Municipal i altres disposicions generals i particulars que resultin&amp;nbsp; d’aplicació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. La taxa es reporta i neix l’obligació de contribuir quan s’iniciï l’activitat municipal que constitueix el fet imposable. A aquests efectes, s’entendrà iniciada la dita activitat en la data de presentació de la sol·licitud o comunicació de la llicència d’activitat o d’autorització equivalent o de actualització de la mateixa, de la modificació o ampliació de l’activitat, del trasllat a un altre local de aquella, o de la presentació de nova documentació en el procediment d’atorgament d’aquestes autoritzacions o de la comunicació de canvi de titular o traspasso. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Quan l’activitat o l’obertura s’hagi realitzat sense haver obtingut la llicència corresponent, la taxa s’acreditarà quan s’iniciï efectivament l’activitat municipal que porti a determinar si l’establiment reuneix o no les condicions exigibles, amb independència de l’iniciï de l’expedient administratiu que es pugui instruir per autoritzar l’activitat o l’establiment o decretar el seu tancament en el cas&amp;nbsp; que&amp;nbsp; no fos autoritzable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4. L’obligació de contribuir:&amp;nbsp; subsisteix fins l’atorgament de la llicència d’activitat o equivalent o la seva actualització, l’autorització de modificacions, ampliacions, trasllats a un altre local o els&amp;nbsp; traspassos i amb&amp;nbsp;&amp;nbsp; posterioritat, en tant es desenvolupi l’activitat corresponent. En qualsevol cas, conforme amb&amp;nbsp; l’art. 26.1 b) del Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març,&amp;nbsp; s’exigirà el dipòsit previ de les taxes corresponents i no serà tramitat l’expedient sense aquest requisit.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5. El subjecte passiu: estan obligats al pagament les persones naturals o jurídiques (Incloent les entitats a què es refereix l’article 33 de la Llei General Tributària):següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Sol·licitants de la respectiva llicència d’activitat, permís&amp;nbsp; equivalent, actualització, comunicació, autorització de&amp;nbsp; modificació o ampliació, trasllat a un altre local i&amp;nbsp; traspasso o canvi de titularitat&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Los titulars de l’activitat que es pretén desenvolupar o es desenvolupi en qualsevol establiment, espai o instal·lació i que necessiti autorització municipal de l’activitat d’acord amb la vigent Llei Balear d’activitats 16/2006 de 17 d’octubre, així com les posteriors modificacions d’aquesta&amp;nbsp; i els&amp;nbsp; reglaments de&amp;nbsp; desenvolupament d’aquestes normes&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Responen solidàriament amb els subjectes passius els propietaris o/i posseïdors, i també els arrendataris, si escau, dels terrenys i immobles en què es realitzin els actes subjectes a l’exacció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d) Responen subsidiàriament els interessats que aportin&amp;nbsp; documentació dintre d&amp;apos;un procediment d&amp;apos;autorització d&amp;apos;activitat, quan no siguin els sol·licitants de la mateixa, ni titulars de l’activitat, ni els propietaris o/i posseïdors, ni els arrendataris, si escau, dels terrenys i immobles en què es realitzin els actes subjectes a l’exacció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Article 4è.&lt;/strong&gt; &lt;strong&gt;Tarifes.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La quota tributària es determinarà en funció de les diferents categories d’ activitats, de competència municipal &amp;nbsp;a la Llei Balear corresponent, d’acord amb les tarifes següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;u&gt;1) Per sol·licitud, tramitació i concessió de llicència municipal d’instal·lació o d’obertura i funcionament o autorització municipal equivalent.&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;1. Activitats permanents: &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;span&gt;Innòcues&amp;nbsp;: 20 Euros.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp; Menors&amp;nbsp;: 35 euros. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c)&amp;nbsp;&amp;nbsp; Majors&amp;nbsp;:&amp;nbsp; 50 Euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d)&amp;nbsp;&amp;nbsp; Catalogades permanents&amp;nbsp;: 50 Euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;em&gt;2. Activitats no permanents:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a)&amp;nbsp; Temporals convalidables&amp;nbsp;:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;em&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;25&lt;/em&gt; euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b)&amp;nbsp; &lt;span&gt;Temporals&amp;nbsp; no convalidables&amp;nbsp;:&lt;em&gt; 35&lt;/em&gt; euros.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c)&amp;nbsp; &lt;span&gt;Altres no permanents que afectin solament al terme municipal d’Ariany: 150 euros.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d)&amp;nbsp; &lt;span&gt;Catalogades no permanents&amp;nbsp;: la corresponent segons el tipus d’activitat no permanent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2)&lt;u&gt; Per aportació de nova documentació a càrrec de l’interessat:&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;10 euros amb independència del tipus d’activitat subjecta a la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3) &lt;u&gt;Per actualització de les llicències d&amp;apos;obertura i funcionament de les activitats permanents majors i menors&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a)&amp;nbsp; Menors&amp;nbsp;:&amp;nbsp;&amp;nbsp; 35 euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b)&amp;nbsp; Majors&amp;nbsp;: 100 euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;4) &lt;u&gt;Per traspassos o&amp;nbsp; canvis de titular: &lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a)&amp;nbsp;&amp;nbsp; Innòcues: 20 Euros&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b)&amp;nbsp;&amp;nbsp; Menors:&amp;nbsp;&amp;nbsp; 35 euros. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c)&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; Majors:&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 50 euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;d)&amp;nbsp;&amp;nbsp; Catalogades permanents:&amp;nbsp; 50 euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;5) &lt;u&gt;Per modificacions i ampliacions substancials d’activitat que legalment requereixin nova llicència&amp;nbsp;:&lt;/u&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les mateixes tarifes dels apartats 1) anterior, en funció de la tipologia de l’activitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;6) &lt;u&gt;Per modificacions i ampliacions no substancials&amp;nbsp; d’activitat que legalment no requereixin&amp;nbsp; nova llicència&amp;nbsp;:&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1% del pressupost de la modificació o l’ampliació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;7) &lt;u&gt;Per trasllat&amp;nbsp; a un altre&amp;nbsp; local:&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les mateixes tarifes dels apartats 1), anteriors, en funció de la tipologia de l’activitat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;8) &lt;u&gt;Per Inspeccions de l’article 104 :&lt;/u&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Per la primera inspecció 300 €.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;A partir de la segona inspecció 80 € per cada inspecció.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 5è. Exempcions i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;No es concedirà cap exempció ni bonificació en l’exacció de la taxa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 6è&lt;em&gt;. &lt;/em&gt;&amp;nbsp;Administració i cobrament.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les taxes corresponents a la present Ordenança Fiscal es pagaran a la Caixa municipal.&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 7è. Sol·licituds.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Els interessats en l’obtenció de les llicències, presentaran la pertinent sol·licitud acompanyant la documentació expressada&amp;nbsp; per la normativa d’aplicació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Així mateix, a les corresponents sol·licituds, s’haurà d’acreditar el pagament del darrer rebut liquidat pel concepte d’impost sobre Béns Immobles que afecti al lloc en que s’ha de dur a terme l’activitat. Aquesta acreditació s’haurà d’efectuar mitjançant l’aportació de fotocòpia del rebut abonat, o si no n’hi ha, mitjançant un informe emès per Servei de Recaptació, que justifiqui la no subjecció o exempció al tribut esmentat.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En els casos en què la liquidació o liquidacions esmentades haguessin estat objecte de recurs en el termini hàbil, encara no resolt, i sempre que al costat del citat recurs s’hagi sol·licitat la suspensió de l’acte impugnat, acompanyant a tal fi garantia suficient que cobreix el total del deute tributari, l’acreditació exigida, podrà substituir-se per algun dels documents següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;a) Fotocòpia de l’escrit d’interposició del recurs (degudament registrat d’entrada).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;b) Fotocòpia de l’acord de suspensió de l’acte impugnat dictat per l’organisme competent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px 0px 0px 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;c) Certificació o diligència en què es faci constar que encara no ha estat dictada resolució sobre el recurs presentat, expedida per l’organisme competent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 8è.- Ampliació o modificacions de projectes.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Si després de formulada la sol·licitud corresponent i abans del seu atorgament, es modifiqués o ampliés el projecte, s’haurà de posar en coneixement de l’administració Municipal, acompanyant la documentació pertinent i quedant obligat el sol·licitant a l’ampliació del dipòsit provisional de les taxes en la quantitat corresponent, de conformitat amb el núm.4 de l’article 3r d’aquesta ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Si com a conseqüència d’aquesta modificació s’hagués reduït la base de gravamen, una vegada que s’hagués atorgat la llicència corresponent i practicada la liquidació, serà tornat a l’interessat el saldo que al seu favor resultés.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;En el cas de transmissió d’activitat que requereix llicència o autorització municipal assimilable, s’haurà de posar igualment en coneixement de l’Administració Municipal, acompanyant la documentació pertinent i quedant el nou titular obligat al pagament de la taxa que correspongui per aplicació de les disposicions&amp;nbsp; d’aquesta Ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 9è. Despeses i liquidacions.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;1. Totes les despeses especials que compareguin durant la tramitació de la llicencia, en especial informes tècnics o anuncis d’exposició, aniran a càrrec del titular de la sol·licitud. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;2. Les quotes no liquidades i no satisfetes dins el període voluntari i la seva pròrroga, es faran efectives per la via de constrenyiment d’acord amb el vigent Reglament de Recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;3. Les liquidacions es notificaran als subjectes passius amb expressió dels requisits previstes a&amp;nbsp; la vigent Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Article 10è.Crèdits incobrables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Es consideraran crèdits incobrables i partides fallides , aquelles quotes que no s’hagin pogut fer efectives pel procediment de constrenyiment, per a la declaració de les quals es formalitzarà l’expedient oportú d’acord amb el que preveu el vigent Reglament General de Recaptació.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;div style="page-break-after: always"&gt; 
 &lt;span style="display: none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;
&lt;/div&gt; 
&lt;p&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Disposició final&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La present ordenança entrarà en vigor el dia de la seva publicació íntegra al Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i començarà a aplicar-se a partir dels 15 dies posteriors a la seva publicació i romandrà en vigor fins a la seva modificació o derogació. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Les tarifes s’actualitzaran anualment amb respecte a la pujada experimentada per l’IPC en aquest període.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Ariany, 27 d’agost de 2013.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;El Batle&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;br /&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Joan Ribot i Mayol&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8242/529998/ordenanca-fiscal-reguladora-de-la-taxa-per-llicenc/"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1190"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:date>2013-12-17</dc:date>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8242"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
