<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8240/529773/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/xml">
    <env:lang>ca</env:lang>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">60295</env:numPaginaFinal>
    <env:idEnviament>529773</env:idEnviament>
    <dc:date>2013-12-12</dc:date>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:dataRegistre>2013-12-11</env:dataRegistre>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Atès que durant el termini d’informació pública de l’acord adoptat pel Ple de l’Ajuntament en sessió extraordinària de data 28 d’octubre de 2013 sobre l’aprovació provisional de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per la prestació del servei de recollida d’animals de companyia, no s’han presentat reclamacions, l’esmentat acord s’entén definitivament aprovat, conforme allò que disposa l’article 17.3 del Text Refós de les Hisendes Locals (Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març).&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Contra aquest acord, que es definitiu en via administrativa, sols es pot interposar el recurs contenciós-administratiu davant el Jutjat del Contenciós-Administratiu de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos, comptador a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;D’acord amb l’article 17.4 de l’esmentat Text Refós es publica el text íntegre de l’ordenança.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;ORDENANÇA&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt; &lt;strong&gt;FISCAL&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt; &lt;strong&gt;REGULADORA DE LA TAXA PER LA PRESTACIO DEL SERVEI&lt;/strong&gt; &lt;strong&gt;DE RECOLLIDA&lt;/strong&gt; &lt;strong&gt;D&amp;apos;ANIMALS&lt;/strong&gt; &lt;strong&gt;DE COMPANYIA&lt;/strong&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;ARTICLE 1. FONAMENTS I NATURALESA.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;En ús de les facultades conferides pels articles 133.2 i 142 de la Constitució i per l&amp;apos;article 106 de la Llei 7/1985 de 2 d’abril , reguladora de les Bases del Règim Local, i de conformitat amb el que disposen els articles 15 a 19 del text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals , aprovat per Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, aquest Ajuntament estableix l’ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER PRESTACIO DEL SERVEI DE RECOLLIDA MUNICIAL D’ANIMALS ABANDONATS, ES REGIRÀ PER LA PRESENT ORDENANÇA. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;La naturalesa de la exacció és la taxa fiscal atès que es tracta de la contraprestació per la prestació d&amp;apos;un servei i realització&amp;nbsp; d&amp;apos; activitats objecte de la competència d&amp;apos;aquest Ajuntament i es dóna alguna de les circumstàncies específiques de la lletra B de l&amp;apos;article 20.1 del TRLHL.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;&lt;strong&gt;ARTICLE 2. FET IMPOSABLE.&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;Constitueix el fet imposable de la taxa, l&amp;apos;activitat administrativa desenvolupada amb motiu de la retirada de la via publica pels serveis municipals d&amp;apos;animals perduts o abandonats .&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;ARTICLE 3. SUBJECTE PASSIU.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;Són subjectes&lt;/span&gt; passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereixen l&amp;apos;article 33 de la Llei general tributària, en el interès redundi el fet imposable.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;Els subjectes&lt;/span&gt; passius obligats &amp;nbsp;al pagament de les taxes establertes en la present Ordenança Fiscal, seran els propietaris dels animals que siguin retirats de la via publica pels serveis municipals, que hauran d&amp;apos;abonar a l&amp;apos;Ajuntament els costos ocasionats.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;ARTICLE 4. RESPONSABLES.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;1.- Respondran solidàriament de&lt;/span&gt; les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 33.1 i 39&amp;nbsp; de la llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;2.- Seran&lt;/span&gt; responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de fallides, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits y amb l&amp;apos;abast que assenyala l&amp;apos;art. 40 de la Llei General Tributaria.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;ARTICLE 5. EXEMPCIONS. &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;No concedirà&lt;/span&gt; exempció alguna dels imports de la taxa assenyalades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;ARTICLE 6. QUOTA TRIBUTÀRIA.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;Les tarifes seran&lt;/span&gt; les següents:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;a. Per recollida d&amp;apos;animals de&lt;/span&gt; companyia vius abandonats o extraviats en la via publica: 60 euros.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;b. Per recollida d’animals grossos- ovelles, cavalls, ases ...: 125 € per actuació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin-left: 40px"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;c. Pel manteniment dels mateixos: 4,50.-€ per día.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;ARTICLE 7. BONIFICACIÓ DE LA QUOTA.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;No&lt;/span&gt; es concedirà cap bonificació dels imports de la taxa assenyalades.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;ARTICLE 8. MERITACIÓ I OBLIGACIÓ DE CONTRIBUIR.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;Es merita la Taxa&lt;/span&gt; i neix l&amp;apos;obligació de contribuir quan pels serveis municipals s&amp;apos;efectuï la recollida de la via publica d&amp;apos;animals abandonats i per l&amp;apos;estada d&amp;apos;aquests en els llocs destinats a aquest efecte per l&amp;apos;autoritat municipal.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;ARTICLE 9. INFRACCIONS I SANCIONS &lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;En tot el relatiu a&lt;/span&gt; la qualificació d&amp;apos;infraccions tributàries, així com de les sancions que per aquestes infraccions corresponguin en cada cas, s&amp;apos;estarà al que disposa els articles 77 i següents de la Llei General Tributària i en les disposicions que la complementen i desenvolupen, conforme s&amp;apos;estableix en l&amp;apos;article 11 del Text Refós de la Llei reguladora de les hisendes locals aprovat per&amp;nbsp; RDL 2/2004, de 5 de març.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;DISPOSICIÓ FINAL: APROVACIÓ I VIGÈNCIA.&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="color: rgb(34, 34, 34)"&gt;Entrarà en vigor el mateix&lt;/span&gt; dia de la publicació en el butlletí, començant aplicar-se a partir de 1 de gener de 2014, romanent&amp;nbsp; en vigor fins la seva modificació o derogació expressa.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Sant Joan, 9 de desembre de 2013&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;strong&gt;&lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;La Batlessa-Presidenta,&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="margin: 0px; text-align: center"&gt; &lt;span style="font-family: times new roman, times, serif; font-size: 12px"&gt;Catalina Gayà Bauzà&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numeroRegistre>22941</env:numeroRegistre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:dataPublicacio>2013-12-12</env:dataPublicacio>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">110</env:ordre>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2013/8240/529773/aprovacio-definitiva-de-l-ordenanca-fiscal-regulad/"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2013/8240"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/204"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1234"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació definitiva de l'ordenança fiscal reguladora de la Taxa per la prestació del servei de recollida d'animals de companyia.]]</env:sumariEnviament>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">60294</env:numPaginaInicial>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
